PDA

View Full Version : Poster + matchmaking Mejiro Gym gala | Zilvermeeuwen 29 januari



Richelieu
11-01-2011, 15:17
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/12/20/1292814932-240.jpg

Belangrijke gegevens:

- Adres: De Zilvermeeuwen, Poelenburg 464, 1504 NW, Zaandam (tegenover industrietrerrein achtersluispolder)
- Wegen is om 17.00 uur in de Zilvermeeuwen. Kom aub op tijd en op het afgesproken gewicht bij de weging!
- Zaal open voor publiek is 18.00 uur
- Start gala 19.00 uur
- Dit gala is onder auspicien van de NOVER (www.nover.nl (http://www.nover.nl))
- Rondes: A klasse is 3x3 min, B-klasse is 5x2 min, C-klasse is 3x2 min, N-klasse is 2x2 min, MMA amateur 2x3 min met stoten naar het hoofd op de grond.


MATCHMAKING (onder voorbehoud)

Sem‘Semtex’Braan Mejiro Gym A-klasse 79,38 kg Henry‘Superpiele’Akdeniz Cont. FFC

Roderick de Haseth Rock Gym B-klasse 95+ kg Patrick Veenstra Elsomo Gym
Philip Rzadek Mejiro Gym B-klasse 69,85 kg Aziz Kallah Cont. FFC
Sebastiaan Wytwer Mejiro Gym B-klasse 69,85 kg Noah Apituley Cont. FFC
Mohamed Ali Vos Gym B-klasse 66,68 kg Tolga Meurs Mejiro Drenthe

Robin Scholtens Mejiro Drenthe C-klasse 86,18 kg Darryl Gaadi Sokudo Gym
Vincent Jubitana Cont.FFC C-klasse 76,20 kg Koen Kramer Sokudo Gym
Illias Loukili Yamato Gym C-klasse 72,57 kg Ramon vd Meij SS vd Meij
Devon Leeuwin Cont.FFC C-klasse 72,57 kg Rutger Steeman Mejiro Friesland
Joey van Hoewijk SC Sahinbas 17 jr C-klasse 69,85 kg Nuri Agun Vos Gym 17 jr
Davy Surjokusomo Gym de Naald C-klasse 69,85 kg Gino Dixon Shinbukai Gym

Robin Jansen Mejiro Gym N-klasse -95 kg Kees Glorie SS vd Meij
Rick vd Heuvel Crooswijk MT N-klasse 82,55 kg Yves Engelenburg Mejiro Friesland
Gino van Bohemen SC Sahinbas N-klasse 82,55 kg Caner Top Rock Gym
Murat Haykir SC Sahinbas N-klasse 82,55 kg Alex Gomes Rock Gym
Nathan Leechburchauwers Gym de Naald N-klasse 76,20 kg Jim Disseldorp Mejiro Gym
Karim Lamlaika Mejiro Friesland N-klasse 69,85 kg Wijnand Korlaar Waltman Gym
Justin Geurs Mejiro Gym 16 jr N-klasse 66,68 kg Jim van t Hof Team Schreiber 17 jr
Jordy Moorthaemer Hejena Gym 16 jr N-klasse 66,68 kg Alae Edine Vos Gym 17 jr
Oqueddey Gorissen Cont.FFC N-klasse 66,68 kg Salmineo Aringaneng Aihato Gym
Guilliano Ricci Hejena Gym N-klasse 63,50 kg Solaiman Hazzar Yamato Gym
Michael Scherpenzeel Gym de Naald N-klasse 57,15 kg Gayan v.Wijngaarden Cont. FFC

Olaf Cordemeijer Team Schreiber MMA 83 kg Jermain de Weert Cont. FFC
Paolo Broer Aihato Gym MMA 78 kg Sander vd Heuvel Team Schreiber
Ricardo van Veelen Team Schreiber MMA 72 kg Marco Kovacevic Mejiro Gym

NEDERLANDS TITELGEVECHT
Tiffany Kallenkoot TeamHansVos 10jr JEUGD 32 kg Georgina vd Linden MT Ichiban 10jr
Bolly Mbowe Hejena Gym 15 jr JEUGD 70 kg Hakan Arslan Aihato Gym 14 jr
Nick Rodriques Team Schreiber 13 jr JEUGD 64 kg Mustafa Ozhabar MT Ichiban 12 jr

GEZOCHT:
We kunnen ivm het grote aantal partijen wat we al hebben staan alleen nog doorzoeken voor onderstaande vechters:
Anouar Lahmaj Shinbukai Gym C-klasse 69,85 kg……………….
Regilio Morssen Mejiro Gym C-klasse 66,68 kg………………eind c
Katie Kortland Mejiro Gym C-klasse 63,50-66,68 kg…..dame eind c
Ali Okri Mejiro Friesland C-klasse 63,50 kg……….
Jannes van Schaik Sokudo Gym C-klasse 58,97 kg…….
Hassan (achternm) Kops Gym N-klasse 86,18 kg……..0-0-0
Issam Salmi MTK Gym N-klasse 69,85 kg…………………………….
Pui Man Wan Mejiro Gym N-klasse 57,15 kg……dame……eind n
Guillermo Ronodimedjo Mejiro Drenthe MMA 72 kg….3-0-0

Richelieu
13-01-2011, 13:23
Matchmaking voor dit gala is geupdated

Kemal
13-01-2011, 13:42
thanks, staan weer aardig wat partijen op het programma!

Richelieu
24-01-2011, 20:13
Laatste update;

29 januari Zaandam Mejiro Gym

Sem‘Semtex’Braan Mejiro Gym A-klasse 79,38 kg Henry‘Superpiele’Akdeniz Cont. FFC

Roderick de Haseth Rock Gym B-klasse 95+ kg Patrick Veenstra Elsomo Gym
Sebastiaan Wytwer Mejiro Gym B-klasse 69,85 kg Noah Apituley Cont. FFC
Mohamed Ali Vos Gym B-klasse 66,68 kg Tolga Meurs Mejiro Drenthe
Ignacio Eirale Mejiro Gym C-klasse 95+ Pedro (achternaam) Mejiro Gym
Robin Scholtens Mejiro Drenthe C-klasse 86,18 kg Darryl Gaadi Sokudo Gym
Vincent Jubitana Cont.FFC C-klasse 76,20 kg Koen Kramer Sokudo Gym
Devon Leeuwin Cont.FFC C-klasse 72,57 kg Soufiane Abloua Team Queensburry
Illias Loukili Yamato Gym C-klasse 72,57 kg Ramon vd Meij SS vd Meij
Davy Surjokusomo Gym de Naald C-klasse 69,85 kg Gino Dixon Team vd Berg Hansen

Rick vd Heuvel Crooswijk MT N-klasse 82,55 kg Yves Engelenburg Mejiro Friesland
Gino van Bohemen SC Sahinbas N-klasse 82,55 kg Caner Top Rock Gym
Murat Haykir SC Sahinbas N-klasse 82,55 kg Alex Gomes Rock Gym
Nathan Leechburchauwers Gym de Naald N-klasse 76,20 kg Jim Disseldorp Mejiro Gym
Issam Salmi MTK Gym N-klasse 69,85 kg Naim Darah Team Queensburry
Karim Lamlaika Mejiro Friesland N-klasse 69,85 kg Wijnand Korlaar Waltman Gym
Justin Geurs Mejiro Gym 16 jr N-klasse 66,68 kg Jim van t Hof Team Schreiber 17 jr
Jordy Moorthaemer Hejena Gym 16 jr N-klasse 66,68 kg Alae Edine Vos Gym 17 jr
Oqueddey Gorissen Cont.FFC N-klasse 66,68 kg Salmineo Aringaneng Aihato Gym
Guilliano Ricci Hejena Gym N-klasse 63,50 kg Solaiman Hazzar Yamato Gym
Michael Scherpenzeel Gym de Naald N-klasse 57,15 kg Gayan v.Wijngaarden Cont. FFC

Paolo Broer Aihato Gym MMA 78 kg Sander vd Heuvel Team Schreiber
Guillermo Ronodimedjo Mejiro Drenthe MMA 73 kg Hanno Asper Mejiro Amsterdam
Ricardo van Veelen Team Schreiber MMA 72 kg Marco Kovacevic Mejiro Gym

NEDERLANDS TITELGEVECHT
Tiffany Kallenkoot TeamHansVos 10jr JEUGD 32 kg Georgina vd Linden MT Ichiban 10jr
Nick Rodriques Team Schreiber 13 jr JEUGD 65 kg Chihan Tok MT Ichiban 13 jr

Sadix
25-01-2011, 14:14
leerling van mij gaat ook hier vechten.

Moet wel zeggen dat ik de kaartjes erg duur vind voor een gala met 1 A klasse partij.

30 euro in de voor verkoop. 35 aan de deur.

Richelieu
25-01-2011, 15:54
leerling van mij gaat ook hier vechten.

Moet wel zeggen dat ik de kaartjes erg duur vind voor een gala met 1 A klasse partij.

30 euro in de voor verkoop. 35 aan de deur.

Sommige mensen kunnen het duur vinden, maar de tijd van gala's met 20 A klasse partijen voor 40 euro is toch echt wel voorbij.

Sluwe Fox
25-01-2011, 16:07
Sommige mensen kunnen het duur vinden, maar de tijd van gala's met 20 A klasse partijen voor 40 euro is toch echt wel voorbij.

Op dezelfde dag word het Fightsensation gala in Eindhoven georganiseerd met 7 A partijen en 5 B partijen prijs € 20,- deurprijs € 25. Dus veel meer A partijen voor minder geld. Wat ik duidelijk wil maken is dat die tijd waar jij het over hebt niet echt voorbij is ondanks dat je overdrijft met je voorbeeld (20 A partijen voor 40 euro das nooit geweest)

Richelieu
25-01-2011, 16:20
Wat ik duidelijk wil maken is dat die tijd waar jij het over hebt niet echt voorbij is ondanks dat je overdrijft met je voorbeeld (20 A partijen voor 40 euro das nooit geweest)

Volgens mij zit ik aardig in de buurt als ik voorbeelden aanhaal: BALANS Fightnight & Gentleman Promotions.

Sadix
25-01-2011, 18:44
Daarmee bevestig je toch juist dat de prijs/kwaliteit van deze gala niet klopt?
Nogmaals, 35 euro voor 1 A partij vind ik echt te duur. En gaan we helaas met een veel kleinere aanhang naar deze Gala toe.

Denk dat als een kaartje 20 euro had gekost, deze promoter meer geld had verdient.

Richelieu
25-01-2011, 19:42
Daarmee bevestig je toch juist dat de prijs/kwaliteit van deze gala niet klopt?
Nogmaals, 35 euro voor 1 A partij vind ik echt te duur. En gaan we helaas met een veel kleinere aanhang naar deze Gala toe.

Denk dat als een kaartje 20 euro had gekost, deze promoter meer geld had verdient.

Daarmee bevestig ik dat het juist wel klopt Sadix, aangezien wij als fans dachten dat het wel kon om voor een schijntje een topgala met veel A-partijen te bezoeken. Het Nederlandse publiek is echt verwend de laatste jaren. De realiteit bewijst anders, anders hadden deze promotors ook dit jaar weer een gala met tig A partijen georganiseerd voor dat geld. Dat de zaken tegenwoordig toch anders liggen is inmiddels wel bekend.

Ronald
25-01-2011, 19:43
...ondanks dat je overdrijft met je voorbeeld (20 A partijen voor 40 euro das nooit geweest)
Beast of the East was 16 A partijen voor 30 euro als ik me goed herinner. Is dus echt wel zo geweest ;)

Ben het wel met je eens dat 35 euro erg veel geld is voor deze line-up. Verder lijkt het erop dat het weer nachtwerk gaat worden. Gala's waar zo veel partijen op het programma staan haak ik tegenwoordig af. Zeker als het ook pas om 19.00 uur begint.

Richelieu
25-01-2011, 19:53
Beast of the East was 16 A partijen voor 30 euro als ik me goed herinner. Is dus echt wel zo geweest ;)

Ben het wel met je eens dat 35 euro erg veel geld is voor deze line-up. Verder lijkt het erop dat het weer nachtwerk gaat worden. Gala's waar zo veel partijen op het programma staan haak ik tegenwoordig af. Zeker als het ook pas om 19.00 uur begint.

Is inderdaad geweest Ronald, maar daar stond een grote sponsor achter die het verschilbedrag in de begroting wel bijlegde. En anno 2011 doet Beast of the East dat ook geen tweede keer meer. Voor de liefhebbers van de sport zijn echt mindere jaren aangebroken met teruglopende sponsorinkomsten etc.

Richelieu
29-01-2011, 12:33
De uitslagen van het hoofdprogramma in de Zilvermeeuwen zullen live op de Twitter van Mixfight.nl verschijnen | http://twitter.com/MixfightNL

Sadix
29-01-2011, 14:06
hoop dat we de winst pakken vanavond. Mijn 2e leerling in de ring!

Sadix
29-01-2011, 22:33
mtk gym heeft zn 2e partij ook gewonnen!

wat een oorlog! bloed, 8 tellen en alles haha :D

beebob
30-01-2011, 10:50
Zijn er al uitslagen bekend?

Sadix
30-01-2011, 11:00
sem heeft op punten gewonnen van henry las ik op de mixfight twitter.

Richelieu
30-01-2011, 11:39
mtk gym heeft zn 2e partij ook gewonnen!

wat een oorlog! bloed, 8 tellen en alles haha :D

Die tweede ronde was inderdaad erg leuk om te zien Sadix. Het verslag van de avond komt a.s.a.p online, maar voor Sadix alvast een voorproefje ;) Gefeliciteerd met de overwinning!

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/D110129/IMG_47.jpg

Sadix
30-01-2011, 12:30
haha top foto! bedankt broeder! en erg fijn je daar ff gesproken te hebben.

Nolimit
30-01-2011, 13:00
Even in het midden gelaten of het te duur is voor Zilvermeeuwen.
Sem Braan vs Akdeniz is een hele dure pot, zeker als je weet dat er gemiddeld 400 man op Zilvermeeuwen gala's afkomen!
en dan heb ik het nog geen eens over alle leveranciers die steeds maar duuder en duurder worden dat is waar promotors vandaag de dag tegen aanlopen. Dus ik geef Mannaart Cuddo's dat jij toch deze wedstrijd heeft doorgezet!

Richelieu
31-01-2011, 09:25
Na een x aantal reacties op diverse fora heeft de organisatie contact met me opgenomen omtrent het verhaal "toegangsprijs". Enige tijd geleden heb ik van de promotor de bovenstaande poster gemaild gekregen met daarop de deurprijs van 35 euro en de voorverkoopprijs van 30 euro. Echter waren deze kaarten in de voorverkoop 25 euro. De ontwerper heeft een verkeerde prijs op de poster gezet en deze is zonder te controleren naar de redactie van Mixfight.nl gestuurd. Iedereen die een kaartje in de voorverkoop heeft gekocht moet kunnen beamen dat daar 25 euro voor betaald is.

De organisatie heeft ervoor gekozen een hoger verschil in prijzen te hanteren om zodoende de voorverkoop te stimuleren. Voor deze editie heeft dat bijzonder goed uitgepakt aangezien 75% van alle bezoekers afgelopen zaterdag kun kaartje in de voorverkoop hadden bemachtigd. Daarnaast heeft de organisatie echter wel de toegangsprijs moeten verhogen naar 25 euro om het evenement financieel gezond te kunnen houden. Iedereen wil natuurlijk zoveel mogelijk A-klasse partijen zien tegen een zo laag mogelijke toegangsprijs, maar gezien de huidige situatie met oplopende kosten en teruglopende inkomsten is dat echter niet meer haalbaar.

Sadix
31-01-2011, 14:16
Richelieu, komt de wedstrijd verslag er nog bro? en weetje misschien waar ik de uitslagen kan zien? en of de beelden op kickboks.tv komen?

FightstarTV
31-01-2011, 14:35
Richelieu, komt de wedstrijd verslag er nog bro? en weetje misschien waar ik de uitslagen kan zien? en of de beelden op kickboks.tv komen?

Hai Sadix,

Gefeliciteerd met de overwinning en de bewegende beelden zijn deze week te zien op KickboxTV, net zoals I love Kickboxing wat zondag in Schagen is gehouden en Fightsensation Eindhoven komt er volgende week op.

Veel kijkplezier !

Sadix
31-01-2011, 14:39
Toppertje Meneer van de Kickboks tv! :D ben ik erg blij mee.

Richelieu
31-01-2011, 17:31
Richelieu, komt de wedstrijd verslag er nog bro? en weetje misschien waar ik de uitslagen kan zien? en of de beelden op kickboks.tv komen?

De foto's komen vanavond online.