PDA

View Full Version : classics dick vrij vs paul varelans



superstucie
13-01-2011, 22:37
mooie beuk partij van toen! http://www.youtube.com/watch?v=4s8aIpzHd3A

superstucie
13-01-2011, 22:42
http://www.youtube.com/watch?v=4s8aIpzHd3A

goro
13-01-2011, 22:58
Dit komt er van...

Drugs werkt maar even...

(gelezen van Dick zelf in Ringsports over deze partij)

Italian*Berlusconi*
13-01-2011, 23:43
Paul Varelans was een beest in die tijd, won en verloor maar altijd een strijd in zijn vale tudo / rings / cage fights...

en dan denk ik.... tja ronald wustenburg is geen goede ringspeaker.. te partijdig altijd...

justsomeone
14-01-2011, 00:26
Dit komt er van...

Drugs werkt maar even...

(gelezen van Dick zelf in Ringsports over deze partij)

vertel, ik ken dat verhaal niet

goro
14-01-2011, 00:47
Er was een intervieuw. En ze vroegen hem of ze in de vechtsport wereld "gebruiken"
Natuurlijk zei Vrij. En toen vroegen ze of hij ook gebruikte. Vroeger wel ja.
En dan ging het over drugs. En toen vertelde hij dat hij iet had gebruikt voor de partij van Varelans en dat hij na de eerste ronde helemaal verzuurt was. Hij was buiten dat hij met Varelans aan het vechten was, ook met zichzelf aan het vechten...Hij raade drugs af voor te vechten.

Zo was het ongeveer. Was al een tijdje geleden dat ik het had gelezen. Als ik het vind laat ik ng wel iet weten.

superstucie
14-01-2011, 09:42
Er was een intervieuw. En ze vroegen hem of ze in de vechtsport wereld "gebruiken"
Natuurlijk zei Vrij. En toen vroegen ze of hij ook gebruikte. Vroeger wel ja.
En dan ging het over drugs. En toen vertelde hij dat hij iet had gebruikt voor de partij van Varelans en dat hij na de eerste ronde helemaal verzuurt was. Hij was buiten dat hij met Varelans aan het vechten was, ook met zichzelf aan het vechten...Hij raade drugs af voor te vechten.

Zo was het ongeveer. Was al een tijdje geleden dat ik het had gelezen. Als ik het vind laat ik ng wel iet weten.

Het spul wat vrij bebruikte was efedrine,door het gebruik er van komt er meer adrenaline vrij in het lichaam, dus alerter meer kracht enz...
Hij heeft dit idd verteld in een intervieuw van r&rumble, zijn hart ging op een gegeven moment tekeer als een idioot en verloor.

Khanom Thom
14-01-2011, 10:26
Denk als hij nog 3 lowlicks had gegeven in de eerste ronde, dat het over zou zijn. Je zag de kop van de Amerikaan verkrampen als hij een lowkick kreeg. Maar ja.. blijven doorhakken op het hoofd ;)

Leventdepevent
14-01-2011, 11:08
altijd fijn zo'n ouwerwetse knal partij

micha
14-01-2011, 11:12
was ik bij

Biiyen
14-01-2011, 11:19
Die Varelans was destijds volgens mij een van de zwaardere gasten in de UFC, bijnaam "The Polar Bear". Hij heeft nog een paar leuke gevechten op zijn naam staan, meestal kort maar krachtige partijen.

superstucie
14-01-2011, 13:04
kijk hier die vovchanchyn pakte het toch een stuk slimmer aanhttp://www.youtube.com/watch?v=5n6YiULva-o&feature=related

Italian*Berlusconi*
14-01-2011, 14:17
was ik bij

mag ik jouw handtekening aub...