PDA

View Full Version : Vitali Klitschko vs Odlanier Solis, 19 maart 2011



mocro9
16-01-2011, 16:47
zo las ik op wikipedia.
ik denk dat dit wel een betere partij wordt dan Haye vs Harrison

DAWK1D
16-01-2011, 20:19
We willen Haye tegen Vitali , niet dit ..

mocro9
16-01-2011, 20:24
ja, maar ik denk dat Haye Wladimir wilt maar ik ben er van overtuigd dat Solis het Vitali heel moeilijk kan maken.

DAWK1D
16-01-2011, 20:38
Ken Solis eerlijk gezegd niet echt.. ik ga hem even bekijken op youtube :p

mocro9
16-01-2011, 21:03
http://www.youtube.com/watch?v=pfSiQqoc3ic

lopez86
16-01-2011, 22:28
Ik heb ff gegoogled maar die Solis is op zn zachts gezegd geen koekenbakker.
Olympisch goud in 2004 :O
Ben heel erg benieuwd naar deze partij, zijn credenties zijn misschien wel beter dan die van Haye.

DAWK1D
16-01-2011, 22:34
Klopt inderdaad als we van de statistieken uit mogen gaan is hij zeker te weten geen kleintje..

Boxing record
Total fights 17
Wins 17
Wins by KO 12
Losses 0
Draws 0

mocro9
16-01-2011, 22:42
Solis won trouwens ook van David Haye in 2001

T15Boxing
17-01-2011, 12:36
Solis is idd een goede boxer. Ik zou eerlijk gezegd niet verrast zijn als Solis een UD wint. Vitali wordt steeds ouder, slaat zn tegenstanders niet meer ko en dit wordt zijn beste tegenstander sinds zijn comeback.
Wladimir tegen Chisora zal geen partij worden denk ik. Echt een verspilling want David Haye wilt gaan stoppen in October en hij moet al tegen Chagaev en nu is er weer gezeur en zal hij niet tegen een Klitschko kunnen vechten.

Typisch corrupte boksen tegenwoordig. ik wordt hier gewoon schijtziek van. De 2 aller grootste partijen in vele jaren zijn Pacquiao vs Mayweather en Haye vs Klitschko en waarschijnlijk zal geen van beide gebeuren. Als fan is dit misselijkmakend.

DAWK1D
17-01-2011, 19:38
Solis is idd een goede boxer. Ik zou eerlijk gezegd niet verrast zijn als Solis een UD wint. Vitali wordt steeds ouder, slaat zn tegenstanders niet meer ko en dit wordt zijn beste tegenstander sinds zijn comeback.
Wladimir tegen Chisora zal geen partij worden denk ik. Echt een verspilling want David Haye wilt gaan stoppen in October en hij moet al tegen Chagaev en nu is er weer gezeur en zal hij niet tegen een Klitschko kunnen vechten.

Typisch corrupte boksen tegenwoordig. ik wordt hier gewoon schijtziek van. De 2 aller grootste partijen in vele jaren zijn Pacquiao vs Mayweather en Haye vs Klitschko en waarschijnlijk zal geen van beide gebeuren. Als fan is dit misselijkmakend.

Dikke +1 .. wat heb ik VEEL over voor die partijen ;)

mocro9
18-01-2011, 00:31
Solis is idd een goede boxer. Ik zou eerlijk gezegd niet verrast zijn als Solis een UD wint. Vitali wordt steeds ouder, slaat zn tegenstanders niet meer ko en dit wordt zijn beste tegenstander sinds zijn comeback.
Wladimir tegen Chisora zal geen partij worden denk ik. Echt een verspilling want David Haye wilt gaan stoppen in October en hij moet al tegen Chagaev en nu is er weer gezeur en zal hij niet tegen een Klitschko kunnen vechten.

Typisch corrupte boksen tegenwoordig. ik wordt hier gewoon schijtziek van. De 2 aller grootste partijen in vele jaren zijn Pacquiao vs Mayweather en Haye vs Klitschko en waarschijnlijk zal geen van beide gebeuren. Als fan is dit misselijkmakend.

idd wel jammer dat bij een paar boksers geld voor de sport gaat

bananenplukster
18-01-2011, 01:02
idd wel jammer dat bij een paar boksers geld voor de sport gaat

Als je de partij mayweather vs pacman erbij pakt gaat het volgens mij niet om geld, beide kunnen zo veel meer verdienenen met die partij dan daarvoor;)