PDA

View Full Version : Shane Carwin 'would be honored to train with Fedor Emelianenko'



Devilprince
17-01-2011, 11:43
I would be honored to train with Fedor. After seeing his CBS special I was impressed with the isolation and hardcore and yet raw training I saw. Fedor has been a good guy to me. After the Lesnar fight he sent me some very kind words that put things into perspective. He is a great guy and a great fighter. I am going to be traveling for training this time around. I want to take in as much MMA as I can. I hope to make it out to Duke Rufus's and maybe even a trip to Russia if all things go as planned."

Russian Engineering: Shane Carwin 'would be honored to train with Fedor Emelianenko' - MMA Mania (http://www.mmamania.com/2011/1/16/1938635/shane-carwin-to-possibly-train-with-fedor)

T15Boxing
17-01-2011, 12:20
Ik heb Fedor zelf ook Carwin's naam zien noemen ivm potentiele trainingspartners. Carwin zou hij zeer goed kunnen gebruiken want hij moet binnenkort tegen een grote jongen als Silva.

Katsujinken
17-01-2011, 15:50
Ik heb Fedor zelf ook Carwin's naam zien noemen ivm potentiele trainingspartners. Carwin zou hij zeer goed kunnen gebruiken want hij moet binnenkort tegen een grote jongen als Silva.

Misschien is Carwin wel een goede trainingspartner om voor te bereiden op Alistair. Vergelijkbaar gewicht en stootkracht, denk ik. Al mist Carwin natuurlijk wel die gevaarlijke knieen.

blackadder
17-01-2011, 16:05
Butbutbut...Carwin is a UFC fighter. One of the best in tha world. And Fedor is a joke. Dana said so.

Kemal
17-01-2011, 17:53
ik denk idd dat hij echt een heleboel kan leren van Fedor!

blackadder
17-01-2011, 18:03
ik denk idd dat hij echt een heleboel kan leren van Fedor!
Onmogelijk.

Baske
17-01-2011, 18:08
Ben het eigenlijk wel eens met blackadders ja :) Goed, mooie gedachte iig.

T15Boxing
17-01-2011, 18:19
Misschien is Carwin wel een goede trainingspartner om voor te bereiden op Alistair. Vergelijkbaar gewicht en stootkracht, denk ik. Al mist Carwin natuurlijk wel die gevaarlijke knieen.

Mwah ik vind Overeem toch wel een heel ander soort vechter dan Carwin. Als hij voor een Overeem wilt trainen is het ideaal om met grote/zware wereld klasse kickboxers te trainen want dat het kickboxen is what Alistair altijd zal brengen in zijn MMA partijen. Bigfoot zl veel grondwerk proberen tegen Fedor.

blackadder
17-01-2011, 18:42
Mwah ik vind Overeem toch wel een heel ander soort vechter dan Carwin. Als hij voor een Overeem wilt trainen is het ideaal om met grote/zware wereld klasse kickboxers te trainen want dat het kickboxen is what Alistair altijd zal brengen in zijn MMA partijen. Bigfoot zl veel grondwerk proberen tegen Fedor.
Team Hoost is die kant toch opgegaan.