PDA

View Full Version : Sudsakorn defeats Kem in Isuzu tournament



Djani
17-01-2011, 13:45
Sudsakorn 13 Coins Gym beat Kem Sitsongpeenong by decision in the groups round of the Isuzu Tournament (http://liverkick.com/index.php?option=com_content&view=article&id=158:isuzu-tournament-to-determine-thai-participant-in-next-thai-fight-tournament&catid=37:non-k-1) this January 15th in Bangkok, Thailand. Sudsakorn dropped Kem in the fourth with an elbow en route to the decision victory.
This was a rematch and also a minor upset, since both are strong in the tournament field, but Kem was favored to win the entire tournament. Kem won the first fight (http://liverkick.com/index.php?option=com_content&view=article&id=164:kem-sitsongpeenong-vs-sudsakorn-sor-klinmee&catid=44:video&Itemid=61) by third round knockout.
Sudsakorn and Kem are in group A of the 67 kg Isuzu Tournament and have logged one win apiece, Sudsakorn over Kongjak Sor Thuantong and Kem over Nopparat Keatkhamtorn.

Bron: http://liverkick.com/index.php?option=com_content&view=article&id=203:sudsakorn-defeates-kem-in-isuzu-tournament&catid=37:non-k-1

Dankzij deze overwinning (ondanks dat Kem onder K-1 regels niet uit de verf komt is hij in het Muay Thai nog altijd top) voegt Sudsakorn zich bij Petrosyan en Saiyok in de discussie om wie de beste vechter ter wereld is op 70kg. De 29e van deze maand staan Petrosyan en Sudsakorn tegenover elkaar in Italië op K-1 regels. Technisch gezien wordt dit een strijd der reflexen. Van Petrosyan weten we precies wat we kunnen verwachten, maar bij Sudsakorn is het de vraag of hij zich genoeg weet aan te passen aan de puntentelling én of hij gek genoeg zal zijn om zijn dekking ook bij Petrosyan te laten hangen. Het zal iig een van de vermakelijkste partijen van 2011 worden denk ik.

Sadix
17-01-2011, 14:44
damn!! sudsakorn vs petrosyan! Kijk echt uit naar die match!

Anderson
17-01-2011, 16:08
Deze partij is nog te snel voor hem. In het boks spar partijtje tegen de Yod was die nergens. De Yod is net als Petrosyan rechts voorstaand. Volgend jaar is die er klaar voor.

Kemal
17-01-2011, 16:55
wordt wel een knaller hoor!

Richelieu
17-01-2011, 17:17
damn!! sudsakorn vs petrosyan! Kijk echt uit naar die match!

Op FMT een hele dikke partij!

Djani
17-01-2011, 18:32
Deze partij is nog te snel voor hem. In het boks spar partijtje tegen de Yod was die nergens. De Yod is net als Petrosyan rechts voorstaand. Volgend jaar is die er klaar voor.

Puur boksend, vooral defensief, was hij bagger. Een later filmpje met een italiaanse profbokser zag er al een stuk beter uit alleen toen nam hij ook nog wat teveel. Hij gaat iig snel vooruit. Maar aangezien het geen bokspartij is is de afstand totaal anders, in Muay Thai of It's Showtime zie je hem ondanks z'n lage dekking bijna niks nemen. Waarom is hij er volgend jaar meer klaar voor als nu volgens jou, omdat hij dan meer partijen op k-1 regels gedraaid heeft?

Anderson
17-01-2011, 18:55
Ja hij heeft volgens mij alleen tegen Chahid op k1 regels gevochten.

Maar als ik op de poster kijk van het evenement staat er muay thai en nergens zie ik staan k1 regels.

payap
17-01-2011, 19:20
Wat is er met Kem aan de hand eigenlijk? Zijn verliespartijen op Showtime regels is evt wel te verklaren. Maar op muaythai regels ook al zijn 2e verliespartij. Vond hem altijd een topper. Ruim een jaar geleden sloeg hij Sudsakorn nog KO.

Sudsakorn gaat wel lekker. Hoewel ik Saiyok wel een klasse sterker vindt persoonlijk. Dat is voor mij de echte nr.1 op 70 kg.

Richelieu
17-01-2011, 21:42
Wat is er met Kem aan de hand eigenlijk? Zijn verliespartijen op Showtime regels is evt wel te verklaren. Maar op muaythai regels ook al zijn 2e verliespartij. Vond hem altijd een topper. Ruim een jaar geleden sloeg hij Sudsakorn nog KO.

Sudsakorn gaat wel lekker. Hoewel ik Saiyok wel een klasse sterker vindt persoonlijk. Dat is voor mij de echte nr.1 op 70 kg.

Ben het helemaal met je eens Chris. Op FMT regels in Saiyok dé men to beat als men gaat kijken in het -70 sigment.

Djani
17-01-2011, 22:46
Ja hij heeft volgens mij alleen tegen Chahid op k1 regels gevochten.

Maar als ik op de poster kijk van het evenement staat er muay thai en nergens zie ik staan k1 regels.

70 kgs K-1 Rules : Sudsakorn Sor Klinmee (Thaïland) vs Giorgio Petrosyan (Italy)
66 kgs Full Muaythai Rules : Andrei Kulebin (Belarusia) vs Kaopon Lek (Thailand)
72.5 kgs “Selection Oktagon” K-1 Rules : Costantin Sebrenikov (Russia) vs Abdallah Mabel (France)
72.5 kgs “Selection Oktagon” K-1 Rules : Miodrag Olar (Romania) vs Armen Petrosyan (Italiy)
Super Heavyweight K-1 Rules : Milan Dasic (Serbia) vs Lucian Danilencu (Romania)
65 kgs K-1 Rules : Amadou Ba (France) vs Frederico Pacini (Italy)
70 kgs “Selection Oktagon” K-1 Rules : Tomas Carducci (Italy) vs Maldin Hamzai (Italy)
70 kgs “Selection Oktagon” K-1 Rules : Shan Cangelosi (Italy) vs Lorenzo Mosca (Italy)
65 kgs K-1 Rules : Alessandro Alias (Italy) vs Loris Audoui (Guadelupe)
72.5 kgs K-1 Rules : Raphael Ilodra (France) vs Paolo Fiorio (Italy)
67 kgs Full Muaythai Rules : Aldric Demayer (France) vs Filippo Solheid (Italy)
64 kgs Womens K-1 Rules : Annalisa Bucci (Italy) vs Laura Passatore (Italy)

Djani
17-01-2011, 23:04
Wat is er met Kem aan de hand eigenlijk? Zijn verliespartijen op Showtime regels is evt wel te verklaren. Maar op muaythai regels ook al zijn 2e verliespartij. Vond hem altijd een topper. Ruim een jaar geleden sloeg hij Sudsakorn nog KO.

Sudsakorn gaat wel lekker. Hoewel ik Saiyok wel een klasse sterker vindt persoonlijk. Dat is voor mij de echte nr.1 op 70 kg.

Een hele klasse sterker? Ik snap dat je Saiyok een 'edge' geeft, maar een hele klasse sterker? Ik vind dat Sudsakorn meer dan lekker gaat, hij freestyled zich al smilend langs tegenstanders van formaat en heeft zijn KO-ratio behoorlijk opgekrikt sinds zijn verlies tegen Kem. Als de twee zouden vechten op FMT zou ik er niet op durven wedden. Het is wel een match die gemaakt moet worden eigenlijk.

Zijn reflexen, timing, feints en attitude maken hem mijn favoriete nak muay op het moment. Hij doet me denken aan Samart Payakaroon, alleen kon Samart natuurlijk veel en veel beter boksen. Ondanks dat hij mijn favoriet is ga ik niet bias zeggen dat hij de nummer 1 op 70kg is en iedereen wel even een pak slaag geeft, maar het staat voor mij vast dat hij sick skill heeft.