PDA

View Full Version : Antonio Rodrigo Nogueira:Big Foot, Fedor and Barnett will be the favorites for the GP



Devilprince
17-01-2011, 17:18
Regarding TUF and JDS vs Lesnar:
TUF is going to be important to showcase Brazilian MMA in the US, show them how we train united. I showed them that when I was TUF coach and Cigano will show the same. We’ll be going to visit him, me and Anderson, but Cigano is a guy who already knows how to teach, he already teaches. He’ll know how to show the techniques and show why he’s one of the best in the world. As for Lesnar, he doesn’t kick, so Cigano will not need to train too much defensive Muay Thai, as he was training for Cain, he can now rely more on training offensive Muay Thai. And this is the type of fight where he’ll look for the KO, train a lot of wrestling, train the guard because he could end up falling underneath (Lesnar), even though Lesnar’s GnP is not as good as Cain’s. But (Cigano) will look for the KO in this fight.

Regarding Strikeforce’s HW GP:
I think Big Foot, Fedor and Barnett will be the favorites for the GP. The fight between Fedor and Big Foot could be an anticipated final. (Big Foot) has good wrestling, he’s tough, and he’ll be the biggest challenge to Fedor in this GP.

Regarding SF supposedly having the best HW’s:
I do not agree, I think the best are in the UFC. Strikeforce has a lot of tough guys, we’ll have big fights in this GP, but the UFC is still more complicated.

Baske
17-01-2011, 17:28
Antonio heeft iets te veel klappen tegen het hoofd gehad.

redjuh
17-01-2011, 17:35
die heeft er geen verstand van

TOON
17-01-2011, 17:50
kijk je kunt denken dat Overeem niet gaat winnen, maar om hem niet te noemen als een van de favorieten.....ongelofelijk.....

en wat zal hij hiermee bedoelen:
but the UFC is still more complicated.

complicated? ingewikkeld?? met al die blessures.....dat klopt natuurlijk wel :)

Breugem
17-01-2011, 18:19
kijk je kunt denken dat Overeem niet gaat winnen, maar om hem niet te noemen als een van de favorieten.....ongelofelijk.....



ja.. daar doe je Alistair idd wel een 'beetje' tekort mee

el bastardo
17-01-2011, 18:48
Zou hij zichzelf nog meerekenen tot de top in de UFC? Ik denk namelijk niet dat hij nog mee zou komen binnen het SF toernooi.

The Company
17-01-2011, 18:54
Hij heeft tegen Fedor en Barnett gevochten en misschien is Silva wel een vriend van hem. Ik denk dat hij daarom deze uitspraak doet ookal slaat hij eigenlijk nergens op.

Baske
17-01-2011, 19:28
Ik denk dat deze uitspraak voor een groot deel geforceerd is door z'n werkgever. :)

Chane
17-01-2011, 19:41
Antonio en Silva kennen elkaar van de parkeerplaats langs de snelweg ;)

redjuh
17-01-2011, 19:51
toen was big foot ze grootrijbewijs kwijtgeraakt toch?

El Bambino
17-01-2011, 21:17
ja.. daar doe je Alistair idd wel een 'beetje' tekort mee

O wij bekijken alles door een oranje bril, dat kan ook :-)

blackadder
17-01-2011, 21:26
Antonio heeft iets te veel klappen tegen het hoofd gehad.
x 2

Budokan
17-01-2011, 23:43
O wij bekijken alles door een oranje bril, dat kan ook :-)

X2

Petrosyan188
17-01-2011, 23:46
overeem is de te kloppen man of ik met een oranje,roze,paarse of geen bril draag kijk

tik_tok
17-01-2011, 23:59
Antonio moest dit waarschijnlijk zeggen van de UFC.. Omdat de UFC gewoon jaloers is op het feit dat zij niet de beste HW hebben (Overeem).

wrestler_nl
18-01-2011, 01:19
Laat de man met rust. Iedereen heeft toch een mening man.
wat nou hij moest dit zeggen van de UFC. Ik heb heel vaak ufc vechters(Shane Carwin,Pat Barry,GSP etc) goede dingen horen zeggen over strikeforce vechters of over strikeforce.

tik_tok
18-01-2011, 01:54
Laat de man met rust. Iedereen heeft toch een mening man.
wat nou hij moest dit zeggen van de UFC. Ik heb heel vaak ufc vechters(Shane Carwin,Pat Barry,GSP etc) goede dingen horen zeggen over strikeforce vechters of over strikeforce.

Iedereen zijn mening :)

redjuh
18-01-2011, 15:26
ff ze twitter spammen

TOON
18-01-2011, 15:49
Laat de man met rust. Iedereen heeft toch een mening man.


:)
en wij mogen toch wel een mening over zijn mening hebben dan??

SjorsWilms
18-01-2011, 16:28
Regarding SF supposedly having the best HW’s:
I do not agree, I think the best are in the UFC.
Zegt iemand die in de UFC vecht....

wrestler_nl
18-01-2011, 18:01
:)
en wij mogen toch wel een mening over zijn mening hebben dan??

Zeg ik dan van niet...natuurlijk iedereen heeft een mening maar moet je bijv. eens lezen wat redjuh zegt over Big NOG


die heeft er geen verstand van

@tik_tok...Overeem is niet de beste HW!

Petrosyan188
18-01-2011, 18:10
Zegt iemand die in de UFC vecht....

wat moet die dan zeggen? hij kan moeilijk gaan liegen