PDA

View Full Version : Old skool back stage brawl



Slome
19-01-2011, 01:19
Old skool back stage brawl*UPDATE*

http://www.mmapain.com/wp-content/uploads/krazy-horse-cristiano-marce.jpg
Wie kent niet de backstage brawl tussen Charles "Krazyhorse"Bennet en Cristiano Marcello @ Pride.
Was deze in scene gezet of niet is tijden lang de discussie geweest, persoonlijk denk ik van niet...

http://www.youtube.com/watch?v=QgdlFu6vG4M&feature=player_embedded

En de UPDATE*:

http://www.youtube.com/watch?v=jFjkkTBb_8w&feature=player_embedded

cholitzu
19-01-2011, 01:45
Bota pra dormir, bota pra dormir..hahaha dit is een ouwe, maar echt niet in scene gezet. Crazy Horse was in een keer sleeping horse.

MaartenManaus
19-01-2011, 02:27
nog nie eerder gezien.
laat hem maar slapen, en weg was ie ,.. Geweldig

is idd zeker echt

Kemal
19-01-2011, 08:22
hahahah welterusten..

Mister T.
19-01-2011, 08:59
haha kende hem nog niet!
Thanks
T.

dirk5
19-01-2011, 11:20
vervolg verhaal van krazy horse:

Ok...after my fight with Ken Keneko one of wanderlei's teammates got in the ring and he was like....you and me next.

I didn't think nothing about it but me and wanderlei shared the same locker room. After 3 fights, I went back to the locker room, where the same guy that was just saying that he wanted to fight me was in the locker room. So he runs up on me and comin all aggressive. So I turns to him and I was like "Hey, I fight for money *****"

He walked away and I gave him million dollar smile and he turned around and ran up on me andI stood up, he hit me a couple times and I slammed him. He put me in a triangle. I was gangsta and didn't even tap and let him choke me on out.

But I woke up with wanderlei kickin my mother fukin feet. Speakin porteguese and was mumblin some shit. Caught him with this dynamite right. When I realized what happened it was too late and I ran to the door. The door weas stuck. I took a couple shots from the whole team.

But it didnt matter cause I justed knocked out Wandelei.

I should have been crowned Pride Champion. But it was in the locker room.



Dat ko slaan van Wanderlei staat alleen niet op band.... lekker makkelijk :)

GnP
19-01-2011, 12:06
reps voor die video waar wandy KO gaat :D

el bastardo
19-01-2011, 12:12
reps voor die video waar wandy KO gaat :D

Die is er niet! Er wordt momenteel geprobeerd om beide heren (gek paard en Marcello) in de ring te krijgen... Bring it!

Gilaiir
19-01-2011, 12:37
reps voor die video waar wandy KO gaat :D

welke video gaat Wandy KO?

dirk5
19-01-2011, 12:39
welke video gaat Wandy KO?

haha, lees anders effe de drie posts boven je :)

Gilaiir
19-01-2011, 12:50
haha, lees anders effe de drie posts boven je :)

ah! eerst dacht ik "teveeeel! ga ik niet lezen nu"

MaartenManaus
19-01-2011, 17:29
een grote fantast is die sleeping horse,..
geloof er geen reet van dat ie wanderlei Ko heeft gelagen erna.
die kerel die hem omrolt is niet wandy want die heeft witte schoenen en broek aan,.. wandy staat al tussen hem en de deur en samen met zijn team loopt hij al richting de deur.
je hoort ze ook zeggen van ,.. (nos) vamos la wat betekend - kom op, we gaan -

dirk5
19-01-2011, 17:40
achja ik geloof hem ook niet, maar chute box heeft ook altijd gezegd dat het 1 opname was terwijl het dat duidelijk niet is 1,51-1,54 min.

haantjes gedrag...

Sadix
19-01-2011, 17:49
heerlijke brawl.

Erg dope ook hoe ze het 1 op 1 laten gaan, ook wanneer hun mate klappen kreeg.

MaartenManaus
19-01-2011, 18:04
achja ik geloof hem ook niet, maar chute box heeft ook altijd gezegd dat het 1 opname was terwijl het dat duidelijk niet is 1,51-1,54 min.
haantjes gedrag...

ah was me niet opgevallen, maar goed die kerel heeft natuurlijk ook wel een paar goeie tikken gehad maar was weer duidelijk hoe effectief BJJ kan zijn.

MaartenManaus
19-01-2011, 18:06
heerlijke brawl.
Erg dope ook hoe ze het 1 op 1 laten gaan, ook wanneer hun mate klappen kreeg.

ja was zeker beter,.. beetje aanwijzingen geven haha
maar wat als die horse hun team maat helemaal tot pulp had gemept ? denk niet dat ze dan ook passief zouden blijven

ach , al met al een heerlijk brawl ,..
laat er nog maar een paar volgen hiero

Bartju
19-01-2011, 18:12
blijft leuk om te zien

The_Rock
19-01-2011, 21:31
heerlijke brawl.

Erg dope ook hoe ze het 1 op 1 laten gaan, ook wanneer hun mate klappen kreeg.

Precies. Ik denk dat dat komt omdat ze weten hoeveel hun teamgenoot kan hebben. En ze wilden als team wat bewijzen. Je zag Wanderlei helemaal gek worden maar hij had de situatie meteen uitgerekend.

Dit was zo mooi om te zien.

wrestler_nl
20-01-2011, 01:02
Altijd leuk om terug te zien maar Krazy Horse laat wel ballen zien zo dat ie tussen al die Chute Box vechters hem aanvalt!

MMAFAN-1122
20-01-2011, 08:08
Bedankt voor de video!

Marchant
20-01-2011, 12:21
Thanks!!