PDA

View Full Version : BADR HARI RETURN FIGHT?



univers1l
20-01-2011, 16:13
BAdr HAri keert terug naar de ring in Frankrijk?

01/20/11 [03:25]http://www.fight-talk.com/upload/news/500/2_0496516001295515776_badr_hari.jpgNaar alle waarschijnlijkheid zal Badr Hari zijn 1e partij in Frankrijk vechten. Simon Rutz maakte gisteravond al bekend dat de datum binnenkort bekend word, en op dat zelfde tijdstip melde It's Showtime het volgende via Facebook :"What is the connection between Badr Hari and Lyon, France? More news on Friday!" Het ziet er dus naar uit dat Badr zn 1 partij na maanden afwezigheid in Lyon gaat vechten.
Op de site van It's Showtime is nog geen evenement van It's Showtime bekend die in Lyon zal plaatsvinden. Het zou dus zomaar kunnen zijn dat vrijdag een evenement aan de ruime kalender van It's Showtime zal worden toegevoegd.Volgens bronnen zou dat al in de maand mei kunnen zijn

Mister T.
20-01-2011, 16:20
Ben meer benieuwd tegen wie ? :D

superfreak
20-01-2011, 16:42
Ja wil toch veel liever weten tegen wie dan waar...

Devilprince
20-01-2011, 17:06
The Date of Badr Hari's return will be announced Shortly according to his Manager Simon Rutz !!!; http://twitter.com/bloodstainlane

Petrosyan188
20-01-2011, 17:10
effe speculeren JLB? Guidon? vooral die laatste heeft showtime goeie contacten mee en een winning streak lopen van 7matches waaronder bouzidi en hesdy

Kemal
20-01-2011, 17:12
ben benieuwd..

El Bambino
20-01-2011, 18:23
Topper!
K1 2011 CHAMP!

Djani
20-01-2011, 18:48
Ik wil een rematch tegen Hesdy zien!

sterrenkijker
20-01-2011, 18:58
Tegen guidon beginnen lijkt me wel wat

Pansier
20-01-2011, 19:14
Zolang hij niet meer natrapt vind ik het best, hij mag van geluk spreken dat hij nog een kans krijgt vind ik.

justsomeone
20-01-2011, 19:34
Zolang hij niet meer natrapt vind ik het best, hij mag van geluk spreken dat hij nog een kans krijgt vind ik.

waar slaat dat nou op?
dus elke voetbalspeler mag nooit meer voetballen als ie een keer rood heeft gehad?

respect
20-01-2011, 20:20
waar slaat dat nou op?
dus elke voetbalspeler mag nooit meer voetballen als ie een keer rood heeft gehad?

lol X 2. badr word gemist. wil hem zo snel mogelijk in actie zien, dan tegen saki en dan saki op win hehe

The Company
20-01-2011, 20:24
waar slaat dat nou op?
dus elke voetbalspeler mag nooit meer voetballen als ie een keer rood heeft gehad?

Wat een slechte vergelijking. Rood tijdens een wedstrijd komt super vaak voor, natrappen tijdens een gevecht bijna nooit. Badr heeft niet geleerd van zijn fout tegen Remy, sterker nog hij maakt binnen 2 jaar weer precies de zelfde fout. Ik vind ook dat Badr van geluk mag spreken want hij is er nog redelijk goed vanaf gekomen.

justsomeone
20-01-2011, 20:30
Wat een slechte vergelijking. Rood tijdens een wedstrijd komt super vaak voor, natrappen tijdens een gevecht bijna nooit. Badr heeft niet geleerd van zijn fout tegen Remy, sterker nog hij maakt binnen 2 jaar weer precies de zelfde fout. Ik vind ook dat Badr van geluk mag spreken want hij is er nog redelijk goed vanaf gekomen.

Wat is er slecht aan mijn vergelijking?
Weet je wat een slechte vergelijking is? Zeggen dat rood vaker voorkomt bij voetbal dan natrappen tijdens een gevecht.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook echt niet blij met de onsportieve acties van Badr.
Dat terzijde, in elke sport worden overtredingen gemaakt.
Dat gebeurt nu, en dat zal altijd zo blijven.
Feit is dat mensen kaartjes kopen om deze man aan het werk te zien.
Of ze komen om hem te supporten of hem neer te zien gaan maakt niet uit, ze komen.
badr is een lust voor de sport altijd actie, dus zo snel mogelijk in de ring.

The Company
20-01-2011, 20:46
Wat is er slecht aan mijn vergelijking?
Weet je wat een slechte vergelijking is? Zeggen dat rood vaker voorkomt bij voetbal dan natrappen tijdens een gevecht.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook echt niet blij met de onsportieve acties van Badr.
Dat terzijde, in elke sport worden overtredingen gemaakt.
Dat gebeurt nu, en dat zal altijd zo blijven.
Feit is dat mensen kaartjes kopen om deze man aan het werk te zien.
Of ze komen om hem te supporten of hem neer te zien gaan maakt niet uit, ze komen.
badr is een lust voor de sport altijd actie, dus zo snel mogelijk in de ring.

Volgens mij komen roden kaarten toch echt meer voor dan natrappen in een gevecht. Ik snap niet dat je dat niet kunt inzien. Wat hebben zijn qualiteiten met zijn gedrag te maken. Helemaal niks wat hij doet kan gewoon niet door de beugel. Met zulke acties maakt hij de sport ten schande.

Bartju
20-01-2011, 22:18
Wat is er slecht aan mijn vergelijking?
Weet je wat een slechte vergelijking is? Zeggen dat rood vaker voorkomt bij voetbal dan natrappen tijdens een gevecht.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook echt niet blij met de onsportieve acties van Badr.
Dat terzijde, in elke sport worden overtredingen gemaakt.
Dat gebeurt nu, en dat zal altijd zo blijven.
Feit is dat mensen kaartjes kopen om deze man aan het werk te zien.
Of ze komen om hem te supporten of hem neer te zien gaan maakt niet uit, ze komen.
badr is een lust voor de sport altijd actie, dus zo snel mogelijk in de ring.

wat er zo slecht is aan jou vergelijking?!
Bij een voetbal overtreding gebeurt dit in het duel in legitieme speeltijd
meneer badr begaat zijn schandalige overtreding buiten speeltijd 2x
Willens en wetens van de gevolgen en heeeel bewust.
En ja hij besmeurd met zijn actie's de sport.

Mijn vraag aan alle badr fans: Hij heeft het 2x gedaan zo'n actie en jullie staan nog steeds achter hem
Wat als hij het een derde keer doet?! nogsteeds?
ben ik benieuwd naar. ik vind 1x al te veel maar waar ligt bij jullie de grens?

Petrosyan188
20-01-2011, 22:24
al doet die het 429102848947297493033829x alsnog steun ik hem, BADR FOR LIFE!



Bij een voetbal overtreding gebeurt dit in het duel in legitieme speeltijd
meneer badr begaat zijn schandalige overtreding buiten speeltijd 2x

hoezo buiten speeltijd? was toch gewoon beiden trouwens midden in de 2e ronde...

Vinand
20-01-2011, 22:39
http://cdn.cagepotato.com/www/sites/default/files/bigharishow.jpg

haters gonna hate,

Ik wil Hari vs Overeem zien!!! Hari first round TKO

Bartju
20-01-2011, 22:49
al doet die het 429102848947297493033829x alsnog steun ik hem, BADR FOR LIFE!



hoezo buiten speeltijd? was toch gewoon beiden trouwens midden in de 2e ronde...

onvoorwaardelijke steun voor iemand die de sport niet ten goede doet lijkt me wel erg ver gaan
volgens mij is bij een kickbox wedstrijd als de ref stop zegt is het stop?!
En kickbox is een staand gevecht wanneer iemand op de grond ligt is het tog geen gevecht meer en een time stop?

The Company
20-01-2011, 22:52
al doet die het 429102848947297493033829x alsnog steun ik hem, BADR FOR LIFE!



hoezo buiten speeltijd? was toch gewoon beiden trouwens midden in de 2e ronde...

Je liefde voor Badr is dus groter als voor de sport.

Dat kan.

SjorsWilms
20-01-2011, 22:56
al doet die het 429102848947297493033829x alsnog steun ik hem, BADR FOR LIFE!
:fp:

wrestler_nl
20-01-2011, 22:56
onvoorwaardelijke steun voor iemand die de sport niet ten goede doet lijkt me wel erg ver gaan
volgens mij is bij een kickbox wedstrijd als de ref stop zegt is het stop?!
En kickbox is een staand gevecht wanneer iemand op de grond ligt is het tog geen gevecht meer en een time stop?


Je liefde voor Badr is dus groter als voor de sport.

Dat kan.

http://fancyabutterbeer.files.wordpress.com/2010/02/amen.jpg

cholitzu
20-01-2011, 22:59
wat er zo slecht is aan jou vergelijking?!
Bij een voetbal overtreding gebeurt dit in het duel in legitieme speeltijd
meneer badr begaat zijn schandalige overtreding buiten speeltijd 2x
Willens en wetens van de gevolgen en heeeel bewust.
En ja hij besmeurd met zijn actie's de sport.

Mijn vraag aan alle badr fans: Hij heeft het 2x gedaan zo'n actie en jullie staan nog steeds achter hem
Wat als hij het een derde keer doet?! nogsteeds?
ben ik benieuwd naar. ik vind 1x al te veel maar waar ligt bij jullie de grens?

Ik vind badr gewoon een van de betere vechters op dit moment, zoniet de beste, wat hij buiten de ring doet, tja. Ben het met je eens dat het geen goede promotie is voor de vechtsport. Er zijn nog legio vechters die verkeerd zijn geweest, en nog steeds zijn, maar dat wordt alleen niet zo opgeblazen omdat badr nu eenmaal bekend is.

Kan me nog een voetballer herrineren die een kopstoot uitdeelde, en vervolgens werd uitgeroepen to voetballer van het jaar ofzoiets. En daarnaast zijn er ook zat voetballers buiten hun boekje gegaan, aangeklaagd voor verkrachting etc noem maar op.
En we betalen nog steeds belasting om de fans van deze helden in bedwang te houden, omdat ze anders met 100 man je kop eraf schoppen.

Het is niet goed te praten. Maar zie hem gewoon graag vechtten (in de ring)

Bartju
20-01-2011, 23:16
Ik vind badr gewoon een van de betere vechters op dit moment, zoniet de beste, wat hij buiten de ring doet, tja. Ben het met je eens dat het geen goede promotie is voor de vechtsport. Er zijn nog legio vechters die verkeerd zijn geweest, en nog steeds zijn, maar dat wordt alleen niet zo opgeblazen omdat badr nu eenmaal bekend is.

Kan me nog een voetballer herrineren die een kopstoot uitdeelde, en vervolgens werd uitgeroepen to voetballer van het jaar ofzoiets. En daarnaast zijn er ook zat voetballers buiten hun boekje gegaan, aangeklaagd voor verkrachting etc noem maar op.
En we betalen nog steeds belasting om de fans van deze helden in bedwang te houden, omdat ze anders met 100 man je kop eraf schoppen.

Het is niet goed te praten. Maar zie hem gewoon graag vechtten (in de ring)

Jaa vechten kan hij zeker als hij dit jaar aan de k1 mee had gedaan had hij denk ik gewonnen.
Maar goed kunnen vechten is niet alles!! respect voor de sport, trainers en coaches die zoveel tijd en energie in
je hebben gestoken,respect voor je tegenstander. maar ook zelfbeheersing! en een voorbeeld zijn voor de
jongeren is volgens mij een must en een van de eerste dingen die je geleerd krijgt bij vechtsport!
Maar ik vind het een ongeleid projectiel die zn emoties en handelingen niet in de hand heeft en weinig
positiefs kan toevoegen aan de sport. en misschien wel de status van de sport nog meer kan verslechten.

justsomeone
20-01-2011, 23:22
wat er zo slecht is aan jou vergelijking?!
Bij een voetbal overtreding gebeurt dit in het duel in legitieme speeltijd
meneer badr begaat zijn schandalige overtreding buiten speeltijd 2x
Willens en wetens van de gevolgen en heeeel bewust.
En ja hij besmeurd met zijn actie's de sport.

Mijn vraag aan alle badr fans: Hij heeft het 2x gedaan zo'n actie en jullie staan nog steeds achter hem
Wat als hij het een derde keer doet?! nogsteeds?
ben ik benieuwd naar. ik vind 1x al te veel maar waar ligt bij jullie de grens?

Ok, dus alle gele en rode kaarten gebeuren tijdens een duel?
Volgens mij gebeurt het regelmatig dat als het spel stil ligt na een overtreding aardig wat opstootjes zijn, ik kan het mis hebben, nu jij weer.
Zo, badr maakt buiten speeltijd een overtreding, so what?
Gebeurt in elke sport vaak zat.
Gebeurt vaak zat dat hele teams elkaar te lijf gaan, na wedstrijden, gebeurt in voetbal, hockey noem maar op.

Hij besmeurt met zijn actie de sport?

Weer een voorbeeld.

Dus Suarez heeft laatst t voetbal besmeurd door Bakkal en zijn nek te bijten?
Dus Zidane heeft t voetbal besmeurd door materazzi een kopstoot te geven?
Kijk hoe vaak ze bij ijshockey elkaar de hersens inslaan.

Badr heeft een hoop haters en mensen willen hem graag zien vallen.

Fuck die haters

Shikoku
20-01-2011, 23:24
Lol laat die arme man toch even zijn Mike Tyson momentjes hebben.

Petrosyan188
20-01-2011, 23:29
Ok, dus alle gele en rode kaarten gebeuren tijdens een duel?
Volgens mij gebeurt het regelmatig dat als het spel stil ligt na een overtreding aardig wat opstootjes zijn, ik kan het mis hebben, nu jij weer.
Zo, badr maakt buiten speeltijd een overtreding, so what?
Gebeurt in elke sport vaak zat.
Gebeurt vaak zat dat hele teams elkaar te lijf gaan, na wedstrijden, gebeurt in voetbal, hockey noem maar op.

Hij besmeurt met zijn actie de sport?

Weer een voorbeeld.

Dus Suarez heeft laatst t voetbal besmeurd door Bakkal en zijn nek te bijten?
Dus Zidane heeft t voetbal besmeurd door materazzi een kopstoot te geven?
Kijk hoe vaak ze bij ijshockey elkaar de hersens inslaan.

Badr heeft een hoop haters en mensen willen hem graag zien vallen.

Fuck die haters

x2

Irishrover
20-01-2011, 23:40
Goed nieuws dit, heb voor de rest niet meegelezen, want ik weet dat Badr topics eindeloze discussies worden.

Maar ik wens Badr veel succes & hoop dit keer echt dat hij de grens niet overtreed.

Zag hem laatst nog trainen, geloof me mensen... Het is een kast geworden.

Bartju
20-01-2011, 23:40
Ok, dus alle gele en rode kaarten gebeuren tijdens een duel?
Volgens mij gebeurt het regelmatig dat als het spel stil ligt na een overtreding aardig wat opstootjes zijn, ik kan het mis hebben, nu jij weer.
Zo, badr maakt buiten speeltijd een overtreding, so what?
Gebeurt in elke sport vaak zat.
Gebeurt vaak zat dat hele teams elkaar te lijf gaan, na wedstrijden, gebeurt in voetbal, hockey noem maar op.

Hij besmeurt met zijn actie de sport?

Weer een voorbeeld.

Dus Suarez heeft laatst t voetbal besmeurd door Bakkal en zijn nek te bijten?
Dus Zidane heeft t voetbal besmeurd door materazzi een kopstoot te geven?
Kijk hoe vaak ze bij ijshockey elkaar de hersens inslaan.

Badr heeft een hoop haters en mensen willen hem graag zien vallen.

Fuck die haters

jaa klopt ik vind dat zidane de glans van zn carriere heeft gehaald met zijn actie
en ja ik vind dat suarez een stomme lul is door dat te doen.
en ja ik vind dat opstootjes in het veld bij voetbal niet kunnen en geen goed voorbeeld
zijn van hoe het wel moet.en 100% on toe laatbaar! wat kei hard afgestraft zou moeten worden
En jaa ik vind Badr een ongeleid projectiel die zn emoties en handelingen niet in de hand heeft en weinig
positiefs kan toevoegen aan de sport.
wat wil dr mee zeggen?

Petrosyan188
20-01-2011, 23:42
dat je de moraalridder uithangt

Bartju
20-01-2011, 23:45
dat je de moraalridder uithangt

ik respecteer de sport.

Petrosyan188
20-01-2011, 23:47
en ik geniet van de sport en zonder hari in de k1 wordt dat een heel stuk lastig

Irishrover
20-01-2011, 23:52
.

Fightfan
21-01-2011, 03:29
en ik geniet van de sport en zonder hari in de k1 wordt dat een heel stuk lastig

2x. Badr is de grote smaakmaker met een prachtige stijl. Zijn acties tegen Hesdy en Remy waren schandalig maar daarvoor is hij gestraft.
Als een voetballer een scheidsrechter slaat, rood krijgt etc. dan krijgt hij ook een straf.

Verder niet zeuren want dit doen Remy en Hesdy ook niet!

ArjanV
21-01-2011, 07:51
Hij is niet/nauwelijks gestraft....

En daarmee zet hij en vooral de organisatie/bond de sport in een kwaad daglicht maar dat willen de dames en heren Badr lovers maar niet inzien....
Wanneer we met zijn allen willen dat onze sport meer (goede) aandacht krijgt in de media en daarmee dus meer geld met als gevolg betere gala's etc waardoor je een grotere groep mensen aanspreekt met de sport moet je zoiets als bond/organisatie op een juiste manier bestraffen en dat is nu niet gebeurd! Waarmee in de ogen van velen alleen maar aangetoond wordt dat bonden/organisaties in onze sport een stelletje amateuristische, egoistische figuren zijn die alleen maar aan hun centen denken zonder enige maatschappelijke verantwoordelijkheid....

Mister T.
21-01-2011, 08:15
Ok, dus alle gele en rode kaarten gebeuren tijdens een duel?
Volgens mij gebeurt het regelmatig dat als het spel stil ligt na een overtreding aardig wat opstootjes zijn, ik kan het mis hebben, nu jij weer.
Zo, badr maakt buiten speeltijd een overtreding, so what?
Gebeurt in elke sport vaak zat.
Gebeurt vaak zat dat hele teams elkaar te lijf gaan, na wedstrijden, gebeurt in voetbal, hockey noem maar op.

Hij besmeurt met zijn actie de sport?

Weer een voorbeeld.

Dus Suarez heeft laatst t voetbal besmeurd door Bakkal en zijn nek te bijten?
Dus Zidane heeft t voetbal besmeurd door materazzi een kopstoot te geven?
Kijk hoe vaak ze bij ijshockey elkaar de hersens inslaan.

Badr heeft een hoop haters en mensen willen hem graag zien vallen.

Fuck die haters

Ten 1e heeft voetbal al een goede naam en vechtsport niet en dat word niet beter zo.

Zo, badr maakt buiten speeltijd een overtreding, so what?
So what? Het is respectloos, en enorm zonde. Zowel voor de naam van de sport, zijn eigen naam en de naam van de sport. En voor de mensen die kaartjes hebben gekocht om hem te zien vechten en een mooie partij willen. En helemaal respectloos naar je tegenstander toe. En hoezo buiten speeltijd?


Gebeurt in elke sport vaak zat.
Dus? Conlcusie? Dan moet het in de vechtsport die al een slechte reputatie heeft ook maar kunnen? en is dat een excuus dat het ergens anders ook gebeurd?
Als ik vroeger iets deed en ik gebruikte als excuus: hij of zij heeft het ook gedaan, kwam mijn moeder altijd met het bekende voorbeeld: Als hij in de sloot springt doe jij het dan ook?
Is hier ook wel van toepassing, want dit argument slaat helemaal nergens op. En behalve dat gebeurt het nauwelijks in de vechtsport en laten we dat zo houden om de reputatie te verbeteren.


Hij besmeurt met zijn actie de sport?
Hoeveel nieuws items na zijn actie heb jij gezien die POSITIEF zijn voor de sport na zijn overtreding? ik vrij weinig, en er waren toch wel wat negatieve.

Verder ben ik geen Badr hater, noch een lover ... en zou ik hem heel graag weer terug in de ring voor spektakel zien zorgen (op een normale manier)


:osu:
T.

The Company
21-01-2011, 08:21
Ok, dus alle gele en rode kaarten gebeuren tijdens een duel?
Volgens mij gebeurt het regelmatig dat als het spel stil ligt na een overtreding aardig wat opstootjes zijn, ik kan het mis hebben, nu jij weer.
Zo, badr maakt buiten speeltijd een overtreding, so what?
Gebeurt in elke sport vaak zat.
Gebeurt vaak zat dat hele teams elkaar te lijf gaan, na wedstrijden, gebeurt in voetbal, hockey noem maar op.


Jij kijkt naar alle sporten, en inderdaad dan gebeurt er veel. Maar het gaat er juist om dat Badr het voor elkaar krijgt bijna elk jaar voor een rel te zorgen door zich te misdragen. Het gaat hier om 1 persoon die zich steeds misdraagt.



Hij besmeurt met zijn actie de sport?

Weer een voorbeeld.

Dus Suarez heeft laatst t voetbal besmeurd door Bakkal en zijn nek te bijten?
Dus Zidane heeft t voetbal besmeurd door materazzi een kopstoot te geven?
Kijk hoe vaak ze bij ijshockey elkaar de hersens inslaan.

Badr heeft een hoop haters en mensen willen hem graag zien vallen.

Fuck die haters


Ik snap niet dat je zo naief kunt zijn. Voetbal is een mainstream sport. Zie je zelf niet wat nu het beeld van vechtsporten is. 2 beesten proberen elkaar KO te slaan in een ring. Als mensen dan horen dat Badr zich weer misdragen heeft besmeurt dat de sport.

Waarom kunnen de Badr fans dit niet inzien?

Mauro
21-01-2011, 08:41
Jij kijkt naar alle sporten, en inderdaad dan gebeurt er veel. Maar het gaat er juist om dat Badr het voor elkaar krijgt bijna elk jaar voor een rel te zorgen door zich te misdragen. Het gaat hier om 1 persoon die zich steeds misdraagt.



Ik snap niet dat je zo naief kunt zijn. Voetbal is een mainstream sport. Zie je zelf niet wat nu het beeld van vechtsporten is. 2 beesten proberen elkaar KO te slaan in een ring. Als mensen dan horen dat Badr zich weer misdragen heeft besmeurt dat de sport.

Waarom kunnen de Badr fans dit niet inzien?

...dat ik me dat ook afvraag.

sterrenkijker
21-01-2011, 08:56
ontopic mensen, het gaat hier om de volgende partij van Badr, niet over Suarez Zidane en of Badr genoeg gestraft is...

sterrenkijker
21-01-2011, 09:00
ik zeg trwns Badr Hari vs Guidon, lijkt me vette partij

univers1l
21-01-2011, 10:10
Waarom kunnen de Badr fans dit niet inzien?[/QUOTE]

de meeste fans vinden zijn acties net zo stom als de rest, het zijn altijd een paar fans die te pro reageren en zo badr en zn fans beschadigen.
ik ben badr fan maar wordt soms misselijk van sommige pro badr reacties hier, die verpesten het juist. ik kan je vertellen dat badr daar ook niet blij mee is.

univers1l
21-01-2011, 10:14
Badr Hari in mei terug in de ring

Badr Hari maakt in mei zijn comeback in de ring. De omstreden kickbokser doet dan mee aan een It’s Showtime-evenement in de Franse stad Lyon.
http://www.at5.nl/imgcache/f/f6378dde7fc30fbf85573130a7e61224.jpg
Dat meldt manager Simon Rutz aan De Telegraaf. Hari heeft een mondelinge overeenkomst gesloten om mee te doen aan het gala. "Hopelijk gaat Badr vanaf nu datgene doen waar hij goed in is: lekker knokken in de ring. Hij moet laten zien dat hij tot de beste vechters in de wereld behoort", aldus Rutz.
Het was al bekend dat de 26-jarige Hari na een roerig jaar aan een comeback werkt (http://www.at5.nl/artikelen/55111/badr-hari-is-weer-in-training). De bokser werd ervan verdacht in februari een portier van Club Blinq zeer ernstig te hebben mishandeld (http://www.at5.nl/artikelen/37505/k1-vechter-badr-hari-verdachte-in-mishandelingszaak). Hari ontkende (http://www.at5.nl/artikelen/51876/badr-hari-ik-heb-portier-niet-geslagen) en hield zich vervolgens schuil in Marokko (http://www.at5.nl/artikelen/43280/badr-hari-gevlucht-naar-marokko). Na terugkomst meldde hij zich bij de politie (http://www.at5.nl/artikelen/50995/badr-hari-meldt-zich-op-hoofdbureau-politie) en moest hij twee weken zitten (http://www.at5.nl/artikelen/51142/badr-hari-blijft-nog-twee-weken-in-cel). De K1-vechter zou zwijggeld (http://www.at5.nl/artikelen/54422/badr-hari-betaalde-zwijggeld-aan-portier-blinq) hebben betaald aan de portier van Club Blinq, zodat deze geen aangifte tegen hem zou doen.
Manager Rutz maakte donderdag ook bekend dat er dit jaar geen (http://www.at5.nl/artikelen/56178/streep-door-kickboksgala-door-ruzie-over-geld) It's Showtime gala in de ArenA zal zijn.

Wiseguy
21-01-2011, 10:15
Ik zal je uitleggen hoe de meeste Badr fans (mezelf inbegrepen denken). Wij zijn fan van zijn vechtstijl en nemen zijn uitspattingen voor lief. Twee keer een trap na .. waar hebben we het over. Kijk naar wat Yvel en Bob Schreiber allemaal gedaan hebben en die worden hier op handen gedragen.
Aan positieve of negatieve reclame heb ik maling. Ik kijk een sport omdat ik het leuk vind wat buitenstaanders daarvan denken kan me geen fuck schelen. Wie zegt dat mainstream beter is? Als ik moet kiezen tussen spectaculaire gevechten van mensen die mij amuseren of tussen iemand die 3 rondes in de dekking staat en gaat kunstschaatsen dan is mijn keuze snel gemaakt.

Mattie73
21-01-2011, 10:23
Ik zal je uitleggen hoe de meeste Badr fans (mezelf inbegrepen denken). Wij zijn fan van zijn vechtstijl en nemen zijn uitspattingen voor lief. Twee keer een trap na .. waar hebben we het over. Kijk naar wat Yvel en Bob Schreiber allemaal gedaan hebben en die worden hier op handen gedragen.
Aan positieve of negatieve reclame heb ik maling. Ik kijk een sport omdat ik het leuk vind wat buitenstaanders daarvan denken kan me geen fuck schelen. Wie zegt dat mainstream beter is? Als ik moet kiezen tussen spectaculaire gevechten van mensen die mij amuseren of tussen iemand die 3 rondes in de dekking staat en gaat kunstschaatsen dan is mijn keuze snel gemaakt.

X2

- Gilbert Yvel heeft zelfs een keer een scheidsrechter geslagen, en die wordt inderdaad door de meeste op handen gedragen.

- André Brilleman brilleman heeft mensen gemarteld en vermoord.

- Ron Nyqvist wordt door de GG nuthuggers op handen gedragen hier, terwijl het gewoon een moordenaar is!!

Het lijkt wel of er bij Badre sprake is van selectieve verontwaardiging.

Petrosyan188
21-01-2011, 10:55
x3!!!

sterrenkijker
21-01-2011, 12:10
x3 ½

WAR BONJASKY!

Shikoku
21-01-2011, 12:25
- Gilbert Yvel heeft zelfs een keer een scheidsrechter geslagen, en die wordt inderdaad door de meeste op handen gedragen.


Daar zal niet veel reden toe meer zijn tegenwoordig dunkt mij.

Vince
21-01-2011, 12:43
Voor velen is 1 van de belangrijkste dingen die je leert van je trainer/sensei respect.
Als dit in deze sport niet getoond word heeft dat voor mij meer impact dan als dat bij een willekeurige balsport gebeurd.
Uiteraard is het schandalig dat mensen zeggen dat de acties van Yvell worden gewardeert.

Daarnaast vind ik dat Badr in de ring hoort met zoveel talent en ben ik verheugd met dit nieuws.
Zelf hoop ik dat hij laat zien wat een beest het is in de ring en een goed persoon erbuiten.

ArjanV
21-01-2011, 13:15
Ik zal je uitleggen hoe de meeste Badr fans (mezelf inbegrepen denken). Wij zijn fan van zijn vechtstijl en nemen zijn uitspattingen voor lief. Twee keer een trap na .. waar hebben we het over. Kijk naar wat Yvel en Bob Schreiber allemaal gedaan hebben en die worden hier op handen gedragen.
Aan positieve of negatieve reclame heb ik maling. Ik kijk een sport omdat ik het leuk vind wat buitenstaanders daarvan denken kan me geen fuck schelen. Wie zegt dat mainstream beter is? Als ik moet kiezen tussen spectaculaire gevechten van mensen die mij amuseren of tussen iemand die 3 rondes in de dekking staat en gaat kunstschaatsen dan is mijn keuze snel gemaakt.

Dat kun je wel roepen hoor....en da's allemaal heel stoer hoor...maar jij wil Hari,Overeem,Schilt enz enz toch ook gewoon live zien vechten ergens in Nederland? Waarom zie je die nu niet in Nederland vechten? Juist ja....roebels!! En meer geld genereren doe je door de sport in een positief daglicht te zetten! Meer geld betekend meer en betere partijen en gala's! Het It's Showtime Gala in de Arena gaat nu ook al niet door waarschijnlijk....hoe komt dat? Geldgebrek! Wat denk jij zou dat gala ook gecancelled zijn wanneer K1 wat meer mainstream was en geregeld positief in het nieuws zou zijn? Wanneer K1 geregeld uitgezonden zou worden door Studio Sport? Je weet wel beter mag ik hopen...

Wiseguy
21-01-2011, 13:27
Nederland zou nooit mee kunnen komen. Daar zorgt de belastingdienst wel voor. Ik vind het prima zoals het nu is.

Fightchick
21-01-2011, 15:03
Ik zal je uitleggen hoe de meeste Badr fans (mezelf inbegrepen denken). Wij zijn fan van zijn vechtstijl en nemen zijn uitspattingen voor lief. Twee keer een trap na .. waar hebben we het over. Kijk naar wat Yvel en Bob Schreiber allemaal gedaan hebben en die worden hier op handen gedragen.
Aan positieve of negatieve reclame heb ik maling. Ik kijk een sport omdat ik het leuk vind wat buitenstaanders daarvan denken kan me geen fuck schelen. Wie zegt dat mainstream beter is? Als ik moet kiezen tussen spectaculaire gevechten van mensen die mij amuseren of tussen iemand die 3 rondes in de dekking staat en gaat kunstschaatsen dan is mijn keuze snel gemaakt.

Zo is het voor mij ook, ik zie hem gewoon graag vechten. Maar die opmerking over dat schaatsen vind ik een beetje laag bij de grond...

AtlasLeeuw
21-01-2011, 15:37
Hmmmm, Remy is gewoon een heel gevoelig persoon!!... Als hij daar lekkr bijvoelt en zo eindelijk zijn gevoel kan blootleggen aan de buitenwereld.. Dan vind ik het wel goed... Lekker in een Latexpakje, zo het ijsbaan betreden, vind ik persoonlijk wel passn bij Remy..

Verder topvechter om te zien >. :)

Bartju
21-01-2011, 17:49
uhmm remy lekker stoer over remy maar nog heeft hij badr verslagen 2x. kei harde feiten

K-1 WGP 2009, 2007, 2005 3rd Place
K-1 WGP 2008, 2004, 2003 Champion
K-1 WGP 2003 IN LAS VEGAS Champion
W.P.K.A. World Superheavyweight Champion

en badr: geen kampioen schappen en 2 diskwalificaties.

lijkt me nog altijd beter dan 2x gediskwalificeert worden. Dan maar lekker technisch en in dekking staan maar wel iets bereiken!

ArjanV
21-01-2011, 17:53
Zo is het maar net Bartju!

Wordt ook een beetje moe van al die Badr nuthuggers die roepen dat Badr de beste vechter van de wereld is....op basis waarvan in vredesnaam?

AtlasLeeuw
21-01-2011, 17:57
uhmm remy lekker stoer over remy maar nog heeft hij badr verslagen 2x. kei harde feiten

K-1 WGP 2009, 2007, 2005 3rd Place
K-1 WGP 2008, 2004, 2003 Champion
K-1 WGP 2003 IN LAS VEGAS Champion
W.P.K.A. World Superheavyweight Champion

en badr: geen kampioen schappen en 2 diskwalificaties.

lijkt me nog altijd beter dan 2x gediskwalificeert worden.


Hmmm eerste partij, had ik grote twijfels... Zelfs Ernesto Hoost en Sefo delen mijn mening... En dat tweede partij, nou laat me zo zeggen... Remy, kneep zijn oogjes dicht, in de hoop dat vuist goed aankwam... En keek daarna zelf verbaast, dat hij hem had geraakt... En ja, ik heb zelf vette bakkie, heb nog nooit Remy zo snel in zijn achteruit zien rennen dan die partij.. ( Geloof me, daar kan zelfs mijn auto vb nemen)

... Maar goed, je kan het winst noemen... Ik noem het meer, stom,onwetend en jezelf niet kunnen beheersen waardoor hj tweede partij verloor.. ;)

Petrosyan188
21-01-2011, 18:09
2e partij was DQ hari dus winst bonjasky daar is natuurlijk geen discussie over maar 1e partij is samen met de match schilt vs choi en kraus vs buakauw(hier in eindhoven) de meest discutabele besluiten van de jury in k-1 geschiedenis. het is dat badr nooit beroep heeft aangetekend ofzo of anders was de besluit allang wat maanden later teruggedraaid

The Company
21-01-2011, 18:10
:fp:

Vergeten dat Remy Badr 8 tellen had gegeven?

http://www.youtube.com/watch?v=63F4NTBBLls&feature=fvst

AtlasLeeuw
21-01-2011, 18:13
:fp:

Vergeten dat Remy Badr 8 tellen had gegeven?

Dat gaf ik heel netjes aan.... Remy, kneep zijn oogjes dicht, gaf onbewust vuist weg, waardoor hij uiteindelijk zelf er van schok... Maar daarna, heb ik nog nooit zn snelle voertuig in zijn achteruit zien rijden...;)

Petrosyan188
21-01-2011, 18:15
:fp:

Vergeten dat Remy Badr 8 tellen had gegeven?

http://www.youtube.com/watch?v=63F4NTBBLls&feature=fvst

klopt en dan is hari altijd kansloos hé! ik heb het niet opgezocht ofzo maar volgens mij heeft hari vaker alsnog gewonnen als hij de eerste vechter was die down ging dan verloren dus dat zegt helemaal niets die 8tellen wat wel wat zegt is dat hari DQ werdt en bonjasky gewoon heeft gewonnen waar niet over te discusseren valt maar die 1e match was gewoon een van de mafste decisions ooit

ArjanV
21-01-2011, 18:35
Als je zelf niet ziet dat Badr gewoon geen antwoord had op de manier van vechten van Remy...(en daar heb je tevens de reden van zijn gefrustreerde handeling) moet je toch eens wat objectiever naar een wedstrijd proberen te kijken.....er zal een wereld voor je open gaan!

SjorsWilms
21-01-2011, 20:53
Als je zelf niet ziet dat Badr gewoon geen antwoord had op de manier van vechten van Remy...(en daar heb je tevens de reden van zijn gefrustreerde handeling) moet je toch eens wat objectiever naar een wedstrijd proberen te kijken.....er zal een wereld voor je open gaan!

Idd, Hari zijn tactiek werkte niet op Remy, dus neemt hij the easy way out. Bij Gesges was het ongeveer hetzelfde, Hari zag dat zijn tactiek niet werkte en stootte na.

univers1l
21-01-2011, 21:22
uhmm remy lekker stoer over remy maar nog heeft hij badr verslagen 2x. kei harde feiten

K-1 WGP 2009, 2007, 2005 3rd Place
K-1 WGP 2008, 2004, 2003 Champion
K-1 WGP 2003 IN LAS VEGAS Champion
W.P.K.A. World Superheavyweight Champion

en badr: geen kampioen schappen en 2 diskwalificaties.

lijkt me nog altijd beter dan 2x gediskwalificeert worden. Dan maar lekker technisch en in dekking staan maar wel iets bereiken!

zo is het maar net.

lekker weer afkraken van badr zodra remy wordt genoemd.
niet nodig bartjuh

maar hari komt er nog wel, hij is/was

k1 heavyweightchampion 2007(fujimoto), 2008(feitosa)
it's showtime superheavyweight champion 2009(schilt), 2010 (bouzidi)
k1 finalist 2008, 2009
wpkl muay thai dutch champion 2002

maar de grote prijzen komen nog wel;)

lopez86
21-01-2011, 21:29
Verschil tussen Badr en Yvel/Schreiber/ andere notoire vechter-fans is:

Yvel/Schreiber fans proberen niet CONSTANT om de fout bij een ander neer te leggen, en een ander vechter omlaag te halen.

Kijk zo'n AtlasWelpje nou ff.
Dat komt hier gewoon ff registreren, ontkent alle feiten en haalt een andere bekende vechter kansloos omlaag.
Omdat hij t niet kan hebben dat z'n eigen favoriete vechter de fout in gaat.
De naam komt me bekend voor trouwens, en de afkomst van deze poster laat ik te raden over.
Tis godverdomme toch typisch?
Doe alsjeblieft een slot op dit topic, het blijkt maar weer dat Badr fans wederom aan het kortste eind trekken als het om normaal posten gaat.

El Bambino
21-01-2011, 21:44
Remy is verleden tijd, Badr heeft de TOEKOMST!

Bartju
21-01-2011, 22:22
zo is het maar net.

lekker weer afkraken van badr zodra remy wordt genoemd.
niet nodig bartjuh

maar hari komt er nog wel, hij is/was

k1 heavyweightchampion 2007(fujimoto), 2008(feitosa)
it's showtime superheavyweight champion 2009(schilt), 2010 (bouzidi)
k1 finalist 2008, 2009
wpkl muay thai dutch champion 2002

maar de grote prijzen komen nog wel;)

het zijn gewoon feiten!!!!
ik kraak nix af andere begonnen over remy

Bartju
21-01-2011, 22:48
of je t er nou mee eens bent of niet!

The Company
21-01-2011, 23:39
Waarom zeggen Badr fans nu al zo'n 4 jaar dat Badr zijn tijd nog wel komt. Ik hoor elk jaar weer 'dit keer wint hij de k1 GP' maar er komt nooit wat van terecht.

Ik moet het nog zien.

justsomeone
22-01-2011, 15:23
jaa klopt ik vind dat zidane de glans van zn carriere heeft gehaald met zijn actie
en ja ik vind dat suarez een stomme lul is door dat te doen.
en ja ik vind dat opstootjes in het veld bij voetbal niet kunnen en geen goed voorbeeld
zijn van hoe het wel moet.en 100% on toe laatbaar! wat kei hard afgestraft zou moeten worden
En jaa ik vind Badr een ongeleid projectiel die zn emoties en handelingen niet in de hand heeft en weinig
positiefs kan toevoegen aan de sport.
wat wil dr mee zeggen?

Je begint al te draaien jochie.
Zidane heeft met zijn actie de glans van zijn EIGEN carriere gehaald.
Niet van de sport in het algemeen.

Dus als Badr iemand onreglementair op zijn gezicht schopt haalt dat de glans af van ZIJN carriere.
Niet van de sport in het algemeen.

Als Badr iets verkeerds doet word er met een kanon op een mug geschoten

Facade
22-01-2011, 15:43
Nigel de Jong werd toch nationaal neergehaald? Hij werd ook als een slecht voorbeeld weggezet en dat soort dingen.

Met alle respect, als je fan bent van Badr weet je gewoon hoe laat het is. Hij heeft het nu even verkloot en precies op een moment dat hij juist gedag aan het zeggen was tegen z'n oude verknipte imago. Hij had vlak daarvoor immers een 'openhartig' interview gegeven. Er was eigenlijk geen slechtere timing mogelijk geweest om zoiets uit te halen.

Je weet dat dit nu de situatie is en dat Badr zich opnieuw zal moeten bewijzen en dat elke keer dat dat niet lukt deze weg langer wordt. Dit is in wezen de tweede keer en de weg zal nu nog langer zijn dan voorheen.
Zeuren dat Badr nu zo afgezeken wordt, is een beetje zeiken omdat het gras groen is, vind ik.

Bartju
22-01-2011, 17:42
Je begint al te draaien jochie.
Zidane heeft met zijn actie de glans van zijn EIGEN carriere gehaald.
Niet van de sport in het algemeen.

Dus als Badr iemand onreglementair op zijn gezicht schopt haalt dat de glans af van ZIJN carriere.
Niet van de sport in het algemeen.

Als Badr iets verkeerds doet word er met een kanon op een mug geschoten

ik snap t niet altijd maar proberen goed te praten.
belachelijk. Opa

The Company
22-01-2011, 17:43
Je begint al te draaien jochie.
Zidane heeft met zijn actie de glans van zijn EIGEN carriere gehaald.
Niet van de sport in het algemeen.

Dus als Badr iemand onreglementair op zijn gezicht schopt haalt dat de glans af van ZIJN carriere.
Niet van de sport in het algemeen.

Als Badr iets verkeerds doet word er met een kanon op een mug geschoten


Reageer jij alleen op berichten die voor jou goed uitkomen?

Het grote verschil is dat Voetbal als een normale sport bekend staat en vechtsporten nu eenmaal niet.

justsomeone
22-01-2011, 18:12
Zo is het maar net Bartju!

Wordt ook een beetje moe van al die Badr nuthuggers die roepen dat Badr de beste vechter van de wereld is....op basis waarvan in vredesnaam?

Ik word een beetje moe van al die haters die de beste man willen zien vallen.
Badr is èèn van de beste vechters ter wereld.
Waarom in vredesnaam? Waarom denk je gozer, laat die anderhalve hersencel eens even werken en je komt op het antwoord.

justsomeone
22-01-2011, 18:16
Reageer jij alleen op berichten die voor jou goed uitkomen?
.

Ik reageer op uitspraken van forumbroeders waarop ik graag iets wil zeggen?
Wat moet er goed voor mij uit komen in bartje zijn berichten?
Denk jij dat ik telkens alleen op hem reageer omdat hij verbaal niet echt sterk is?




Het grote verschil is dat Voetbal als een normale sport bekend staat en vechtsporten nu eenmaal niet.

dus wat is het verschil?

The Company
22-01-2011, 18:26
Ik reageer op uitspraken van forumbroeders waarop ik graag iets wil zeggen?
Wat moet er goed voor mij uit komen in bartje zijn berichten?
Denk jij dat ik telkens alleen op hem reageer omdat hij verbaal niet echt sterk is?



dus wat is het verschil?




Het verschil is dat het versterkent werkt. Als bij voetbal iemand iets schandaligs uithaalt komt dat op het conto van de speler omdat voetbal nu eenmaal bekend staat als een beschaafde sport. Niemand zal gaan zeggen ik kijk geen voetbal meer want het is veelste gewelddadig. Bij vechtsporten is dit heel anders, mensen hebben er al een negatief beeld bij en als ze dan weer in de Telegraaf lezen dat Badr weer wat uitgehaald heeft versterkt dat hun gedachte. Je kan voetbal en vechtsporten niet vergelijken.

Badr is een top vechter maar hij zet de sport wel in een kwaad daglicht. PUNT.

univers1l
22-01-2011, 19:06
waarom boycotten jullie gewoon niet zijn wedstrijden en topics? of is hij toch zo boeiend?
als ik iemand haat of niet kan uitstaan of zo, dan boycot ik die persoon.

ik begrijp niet waarom de haters het raar vinden dat de fans badr blijven steunen. hij is gewoon boeiend.
that's it

Quato
22-01-2011, 19:11
Echt onvoorstelbaar dit... Als sommigen hier Badr in de kont konden kruipen deden ze 't nog. Het zoveelste topic met dit gezeur.

Bartju
22-01-2011, 20:17
Ik reageer op uitspraken van forumbroeders waarop ik graag iets wil zeggen?
Wat moet er goed voor mij uit komen in bartje zijn berichten?
Denk jij dat ik telkens alleen op hem reageer omdat hij verbaal niet echt sterk is?



dus wat is het verschil?

Je vind me leuk he!? kanjer

http://www.2kgs.com/wp-content/uploads/2010/08/haters_gonna_hate3.jpg

ArjanV
23-01-2011, 07:32
Ik word een beetje moe van al die haters die de beste man willen zien vallen.
Badr is èèn van de beste vechters ter wereld.
Waarom in vredesnaam? Waarom denk je gozer, laat die anderhalve hersencel eens even werken en je komt op het antwoord.

Lezen is niet je sterkste punt hé? Geeft niet hoor....moet alleen een beetje pijnlijk voor je zijn dat je daarop gewezen wordt door iemand met anderhalve hersencel!

Bartju
23-01-2011, 12:37
Lezen is niet je sterkste punt hé? Geeft niet hoor....moet alleen een beetje pijnlijk voor je zijn dat je daarop gewezen wordt door iemand met anderhalve hersencel!

You must spread some Reputation around before giving it to ArjanV again

justsomeone
26-01-2011, 00:34
Dat kun je wel roepen hoor....en da's allemaal heel stoer hoor...maar jij wil Hari,Overeem,Schilt enz enz toch ook gewoon live zien vechten ergens in Nederland? Waarom zie je die nu niet in Nederland vechten? Juist ja....roebels!! En meer geld genereren doe je door de sport in een positief daglicht te zetten! Meer geld betekend meer en betere partijen en gala's! Het It's Showtime Gala in de Arena gaat nu ook al niet door waarschijnlijk....hoe komt dat? Geldgebrek! Wat denk jij zou dat gala ook gecancelled zijn wanneer K1 wat meer mainstream was en geregeld positief in het nieuws zou zijn? Wanneer K1 geregeld uitgezonden zou worden door Studio Sport? Je weet wel beter mag ik hopen...


Bijna goed jochie,

Petrosyan188
26-01-2011, 00:40
uiteindelijk komt het weer terug op geldgebrek... dus snap niet wat je cynisch doet of je moet het IQ van een baksteen hebben als je dat hele k-1 verhaal gelooft..

justsomeone
26-01-2011, 00:46
uiteindelijk komt het weer terug op geldgebrek... dus snap niet wat je cynisch doet of je moet het IQ van een baksteen hebben als je dat hele k-1 verhaal gelooft..

Are you talking to me?

Petrosyan188
26-01-2011, 00:49
http://rohanmanoharlovetobe.files.wordpress.com/2007/11/taxi-driver-you-talkin-to-me-5000052.jpg

justsomeone
26-01-2011, 00:54
http://www.motifake.com/image/demotivational-poster/0812/say-hello-butt-little-friend-hello-big-demotivational-poster-1230357521.jpg

Petrosyan188
26-01-2011, 00:56
:offtopic:

maar ik had trouwens wel over jouw...

justsomeone
26-01-2011, 00:59
Ik probeer een reactie los te krijgen bij iemand.
Jij weet niet hoe ik dit bedoel, dus zet jezelf niet zo voorschut door over een anders IQ te praten aub

ontopic: warrrrr badr

Petrosyan188
26-01-2011, 01:07
ik heb zo'n gevoel dat jij degene bent die straks weer voor schut staat voor de dan 107e keer

justsomeone
26-01-2011, 01:08
ik heb zo'n gevoel dat jij degene bent die straks weer voor schut staat voor de dan 107e keer

Voorschut staan op internet?
je neemt t allemaal wel erg serieus he.

Al een plekje gevonden in een bus fanboy?

Petrosyan188
26-01-2011, 01:10
tuurlijk ik heb hier ook een geweldige naam dus moet het wel serieus houden, misschien eens ookt tijd voor jouw

justsomeone
26-01-2011, 01:14
tuurlijk ik heb hier ook een geweldige naam dus moet het wel serieus houden, misschien eens ookt tijd voor jouw
hahahaha, is cynisch bedoelt neem ik aan of je hebt het IQ van een baksteen als je zelf gelooft dat je een geweldige naam hebt :D

Petrosyan188
26-01-2011, 01:19
goh ;)

justsomeone
26-01-2011, 01:21
welteruste gozer :D

Warr badr

cholitzu
26-01-2011, 01:28
tuurlijk ik heb hier ook een geweldige naam dus moet het wel serieus houden, misschien eens ookt tijd voor jouw

http://www.motifake.com/image/demotivational-poster/1101/approval-rating-funny-www-approalrating-demotivational-posters-1295667612.jpg

rickross
27-01-2011, 17:44
badr hari word de beste in 2011,dat is zeker

Bartju
27-01-2011, 21:16
badr hari word de beste in 2011,dat is zeker

dat dacht iedereen ook in 2008,2009 en 2010

Petrosyan188
27-01-2011, 21:21
in 2008 en 2009 vond ik hem de beste... hij zegt beste en niet de kampioen, ik vond fc barcelona vorig seizoen ook de beste maar zijn wonne de CL niet maar alsnog vind ik ze de beste vorig seizoen idemdito voor badr in 2008 en 2009

The Company
27-01-2011, 21:28
2009 valt wat voor te zeggen omdat hij 1-1 stond dat jaar tegen Schilt. Als fan van Badr kies je dan natuurlijk voor Badr. Maar 2008? een disqualificatie tegen Remy en KO worden geslagen door Overeem. Met zulke prestaties kan je niet de beste zijn.

Facade
27-01-2011, 21:36
http://i226.photobucket.com/albums/dd31/Stormcrow190/picardssdd.jpg

rickross
27-01-2011, 22:59
haha badr hari is natuurlijk niet altijd de sportiefste
maar hij staat wel vaak te knokken en wil graag,
en je het is een echte KO vechter, dat maakt hem een aantrekkelijke vechter om naar te kijken!
ik hoop dat 2011 een jaar voor hem word waar die iedereen kan laten zien hoeveel prijzen je wel niet kan pakken!ush

andyhugfan
27-01-2011, 23:10
Word tijd dat hij tenminste een wereldtitel pakt, liefst dit jaar. Blijft toch raar, hij is zo goed maar geen wereldtitel.

Mauro
27-01-2011, 23:11
http://i226.photobucket.com/albums/dd31/Stormcrow190/picardssdd.jpg
lol

rickross
27-01-2011, 23:13
ik zie hem het liefst tegen overeem,hij is toch the man to beat...

justsomeone
07-03-2011, 13:06
tony G.

ik ken de beste man niet maargoed

The Bulldog
07-03-2011, 17:12
Is er nou al wat officieel dan? mensen ik bedoel betreft badr en een aankomende partij bedoel ik dan...


en blijf on topic mensen aub.

goro
07-03-2011, 17:45
O/
/▌ Badr
/!\
****
╬╬
...╬╬
╬╬
╬╬
╬╬
╬╬
╬╬
╬╬
╬╬
╬╬\O
╬╬/▌Haters
╬╬/.\

Petrosyan188
07-03-2011, 18:31
Is er nou al wat officieel dan? mensen ik bedoel betreft badr en een aankomende partij bedoel ik dan...

hij vecht in Lyon tegen Tony Gregory 14 mei

knift
07-03-2011, 18:44
hij vecht in Lyon tegen Tony Gregory 14 mei



Ohhhhhh die........ nou dat word weer een eitje voor Badr, ziet 'm liever tegen Hesdy "The Lord" Gerges.

justsomeone
07-03-2011, 20:01
Ohhhhhh die........ nou dat word weer een eitje voor Badr, ziet 'm liever tegen Hesdy "The Lord" Gerges.

Hoezo weer?
Of geef je hiermee aan dat Badr iedereen verslaat en het tegen iedereen makkelijk heeft?