PDA

View Full Version : De Badr Topcis



Irishrover
21-01-2011, 00:28
Ok, kan het niet laten...

Beste forumleden,

Badr heeft fouten gemaakt, zijn comeback staat echt niet garant voor verandering, wie weet flikt hij dit over 6 maanden weer ( Wat is dus totaal niet hoop ) Of misschien doet hij het helemaal niet meer.

Hoop dat rust hem goed heeft gedaan, zo niet.. Maybe een cursus volgt wat hem hierbij zal helpen.
In ieder geval iets dat hem doet veranderen.

Ik merk dat Badr topics altijd uit de hand lopen, het eindigt of met een ''slotje''
Of ruzie met elkaar ( wat niet goed aanvoelt ) of beledigingen jegens Badr.

Maar om iedere keer maar weer die fouten naar voren te halen worden we allemaal niet wijzer van, het wordt in mijn optiek een beetje vervelend.

Hij is tot 2 keer toe de mist in gegaan, natuurlijk mag je daar over filosoferen of disussieren ( daar is immers een forum voor )
Maar er worden allerlei vergelijkingen gemaakt, de één maakt het nog bonter als de ander. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat dit uit de hand kan gaan lopen. Binnen de kortste keren zijn we vechters aan het beledigen, dit zeg ik niet omdat Badr één van mijn favoriete vechters is.

Ik hou er gewoon niet van om vechters naar beneden te halen, ondanks de fouten die ze maken ( geldt ook b.v als het gaat om Alistair etc ), wie zijn wij ? Wij mensen maken dagelijks fouten. De één groter als de ander.

Hiermee wil ik Badr z'n fout absoluut niet goed praten, wat hij heeft gedaan is natuurlijk van de zotte & het mag & moet niet gekker worden.

Laten we maar even afwachten & laat Badr maar weer eens bewijzen of die lange rust hem echt goed heeft gedaan.
Dit echt het enige wat wij ( fans, haters, neutrale kickbox - fans ) kunnen doen.

Want om steeds maar dieper te gaan in de haat of stof omtrent Badr gaan we aan elkaar lopen irriteren & wordt het een zooitje in de Badr topics.

Nogmaals, ik spreek uit ervaring, hoop echt dat jullie me begrijpen.

Groetjes,

Daniel.

Mattie73
21-01-2011, 00:43
X2

(maar ik ben bang dat je betoog tegen dovemansoren is gericht irish)

Bartju
21-01-2011, 00:44
ik begrijp je!
ik vind dat de badr topics steeds beter gaan juist.. er beter word gediscuseerd en minder word beledigd.
en of de een de ander zn mening nou begrijpt daqt maakt niet uit zolang we elkaars mening maar respecteren.

Irishrover
21-01-2011, 00:47
ik begrijp je!
ik vind dat de badr topics steeds beter gaan juist.. er beter word gediscuseerd en minder word beledigd.
en of de een de ander zn mening nou begrijpt daqt maakt niet uit zolang we elkaars mening maar respecteren.

De ene mening is harder als de ander, je mening geven mag ( Dat is je goed recht )

Hoop alleen dat men het onderbouwd & minder beledigend is. ( jegens de persoon & Badr zelf )
Waardoor we elkaars mening zullen respecteren.

Irishrover
21-01-2011, 00:48
X2

(maar ik ben bang dat je betoog tegen dovemansoren is gericht irish)

I hear ye, but just giving it a try mate....

Mister_K1
21-01-2011, 01:49
X3

Fightfan
21-01-2011, 03:32
I hear ye, but just giving it a try mate....

I totally agree with you Australianrover!

Kemal
21-01-2011, 05:59
Mooi stukje Irishrover!

http://www.tkdtutor.com/Resources/Images/Osu.jpg

dirk5
21-01-2011, 08:47
http://jamiedubs.com/fuckflickr/data/meme-prints/leave-britney-alone-02.jpg

leave Badr alone!

zoiets? ;)

Hammerkick
21-01-2011, 08:53
Ik ben niet echt fan van Badr, maar als vechter, is hij wel een echte hele goeie en hij moet echt terug in de K-1.

Peter0711
21-01-2011, 08:55
Ik heb respect voor het feit dat je aankaart dat die discussies over Badr z'n gedrag vervelend zijn,maar vindt je verhaal een beetje Bullshit.(met de hoofdletter B) Dit is niks wat al niet eerder in andere topics voorbij is gekomen,en wederom is er een topic over Badr z'n gedrag gestart..

Ook al formuleer je het netjes,het blijft een beetje de pot verwijt de ketel!

Ben persoonlijk elke discussie over Badr zat,ik kijk graag naar de man omdat hij een fantastische kickbokser is,en gezien het feit hij inmiddels al een tijdje niet meer in de ring staat en dat hele verhaal inmiddels wel is besproken is,blijft er wat mij betreft gewoon weinig over om over te praten,want zoals hij bij mij overkomt is het (los vanzijn vechtsporttalent) niet bepaald iemand met een bijzonder persoonlijkheid.

Marco
21-01-2011, 09:20
volgens mij is het hele verhaal wel duidelijk
je hebt haters en niet haters en in elke topic is wel boven gekomen wat iedereen van badr vindt wat iedereen van elkaars mening vindt en dat sommigen hem graag weer in de ring zien en anderen weer niet.

TOON
21-01-2011, 09:23
love is in the air.............

BiCkOnE
21-01-2011, 09:29
Ok, kan het niet laten...

Beste forumleden,

Badr heeft fouten gemaakt, zijn comeback staat echt niet garant voor verandering, wie weet flikt hij dit over 6 maanden weer ( Wat is dus totaal niet hoop ) Of misschien doet hij het helemaal niet meer.

Hoop dat rust hem goed heeft gedaan, zo niet.. Maybe een cursus volgt wat hem hierbij zal helpen.
In ieder geval iets dat hem doet veranderen.

Ik merk dat Badr topics altijd uit de hand lopen, het eindigt of met een ''slotje''
Of ruzie met elkaar ( wat niet goed aanvoelt ) of beledigingen jegens Badr.

Maar om iedere keer maar weer die fouten naar voren te halen worden we allemaal niet wijzer van, het wordt in mijn optiek een beetje vervelend.

Hij is tot 2 keer toe de mist in gegaan, natuurlijk mag je daar over filosoferen of disussieren ( daar is immers een forum voor )
Maar er worden allerlei vergelijkingen gemaakt, de één maakt het nog bonter als de ander. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat dit uit de hand kan gaan lopen. Binnen de kortste keren zijn we vechters aan het beledigen, dit zeg ik niet omdat Badr één van mijn favoriete vechters is.

Ik hou er gewoon niet van om vechters naar beneden te halen, ondanks de fouten die ze maken ( geldt ook b.v als het gaat om Alistair etc ), wie zijn wij ? Wij mensen maken dagelijks fouten. De één groter als de ander.

Hiermee wil ik Badr z'n fout absoluut niet goed praten, wat hij heeft gedaan is natuurlijk van de zotte & het mag & moet niet gekker worden.

Laten we maar even afwachten & laat Badr maar weer eens bewijzen of die lange rust hem echt goed heeft gedaan.
Dit echt het enige wat wij ( fans, haters, neutrale kickbox - fans ) kunnen doen.

Want om steeds maar dieper te gaan in de haat of stof omtrent Badr gaan we aan elkaar lopen irriteren & wordt het een zooitje in de Badr topics.

Nogmaals, ik spreek uit ervaring, hoop echt dat jullie me begrijpen.

Groetjes,

Daniel.

Amen brother....

univers1l
21-01-2011, 09:59
nice irishrover.

Illest
21-01-2011, 10:34
Irish,

Ik denk dat sommige mensen moeilijk kunnen omgaan met succes en verwachtingen...als ze zich dan ook nog omringen met mensen die alle 'fouten' door de vingers zien enzo...tja dan kan het goed mis gaan....
Nu ik dit aan het schrijven ben, denk ik aan het incident met in de Arena met Gerges...

De mensen om hem heen...die bescherming....hem behandelen alof hij de winnaar was.....ik vond dat storend om te zien....
kan er wel een lang verhaal van maken, maar goed....heeft geen zin....de tijd zal het leren!
Iedereen maakt fouten dus anderen veroordelen heeft totaal geen zin.

Laten we de topics iig respectvol houden....kan me verder prima vinden in je post.


grt

geneds
21-01-2011, 12:25
Het zal toch van de anabolen moeten afblijven die hebben grote invloed op zijn gedrag!
Sommige kunnen ermee om gaan en hij dus niet!
Maar als vechter altijd actie gegarandeerd, jammer van zijn gedrag

Baske
21-01-2011, 12:31
Ik doe zelf niet mee aan de Badr topics omdat ik het een ongewonnen strijd vind, plus, als ik heel eerlijk ben, interesseert 't me geen zier. Alstie terug komt om te vechten, leuk. Zo niet, dan niet.

Jou mening over het 'vechters neerhalen', echter, ben ik 't niet zo mee eens. Wie zijn wij? Wij zijn fans. Iedere fan zoekt iets om te kunnen volgen, en te idoliseren. Naast dit, kunnen we lekker onze eigen kennis uitbuiten. Wat ik eigenlijk wil zeggen, is dat in dit soort discussies het niet direct om de persoon Badr Hari gaat, maar om de persoon die Badr Hari is naar de media toe. Showbizz is een keiharde wereld, en Badr is onderuit gegaan. Dit soort discussies horen daarbij.

Shikoku
21-01-2011, 12:37
Ok, kan het niet laten...

Beste forumleden,

Badr heeft fouten gemaakt, zijn comeback staat echt niet garant voor verandering, wie weet flikt hij dit over 6 maanden weer ( Wat is dus totaal niet hoop ) Of misschien doet hij het helemaal niet meer.

Hoop dat rust hem goed heeft gedaan, zo niet.. Maybe een cursus volgt wat hem hierbij zal helpen.
In ieder geval iets dat hem doet veranderen.

Ik merk dat Badr topics altijd uit de hand lopen, het eindigt of met een ''slotje''
Of ruzie met elkaar ( wat niet goed aanvoelt ) of beledigingen jegens Badr.

Maar om iedere keer maar weer die fouten naar voren te halen worden we allemaal niet wijzer van, het wordt in mijn optiek een beetje vervelend.

Hij is tot 2 keer toe de mist in gegaan, natuurlijk mag je daar over filosoferen of disussieren ( daar is immers een forum voor )
Maar er worden allerlei vergelijkingen gemaakt, de één maakt het nog bonter als de ander. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat dit uit de hand kan gaan lopen. Binnen de kortste keren zijn we vechters aan het beledigen, dit zeg ik niet omdat Badr één van mijn favoriete vechters is.

Ik hou er gewoon niet van om vechters naar beneden te halen, ondanks de fouten die ze maken ( geldt ook b.v als het gaat om Alistair etc ), wie zijn wij ? Wij mensen maken dagelijks fouten. De één groter als de ander.

Hiermee wil ik Badr z'n fout absoluut niet goed praten, wat hij heeft gedaan is natuurlijk van de zotte & het mag & moet niet gekker worden.

Laten we maar even afwachten & laat Badr maar weer eens bewijzen of die lange rust hem echt goed heeft gedaan.
Dit echt het enige wat wij ( fans, haters, neutrale kickbox - fans ) kunnen doen.

Want om steeds maar dieper te gaan in de haat of stof omtrent Badr gaan we aan elkaar lopen irriteren & wordt het een zooitje in de Badr topics.

Nogmaals, ik spreek uit ervaring, hoop echt dat jullie me begrijpen.

Groetjes,

Daniel.

http://img827.imageshack.us/img827/2356/baddur.png

Sadix
21-01-2011, 13:20
hahahaha shikoku win!

@ irish broeder, zeer zeker mee eens!

redjuh
21-01-2011, 13:21
ik geloof dat ik zulks in ieder f**king badr hari gerelateerd topic neer heb gezet (met minder woorden) ber ERG blij dat iemand er ook zo de schijt in heeft dat ie er een apart topic voor heeft gemaakt. aangezien ik - reps gaf voor de topics in kwestie, is het niet meer dan logish dat er een portie + jouw kant op komt.

Durfal
21-01-2011, 13:23
Badr misdroeg zich ook al zonder de anabolen begeleiding van Mike Teckandan zit in de aard van het beestje (foute aard dus)
verder wordt Hari door zn omgeving totaal niet gecorigeerd al blijft hari in eerste instantie zelf de eerste verantwoordelijke voor zn daden.
Ben in hart en nieren een Peter Aerts fan, maar toch als knokker als vechter mis ik Baddertje echt wel,hoop toch dat ie geestelijk sterker en meer uitgebalanceerd terug komt.
En jongens en meisjes de Arena gaat niet door de K1 is zo goed als failliet en de burgemeester van A dam is tegen ons,het zijn zware tijden voor ons in kickboxland tizz te hopen dat Badr Hari ons weer mooie cleane partijen gaat laten zien een soort lichtpuntje aan het einde vd donkere tunnel.

Osu

Facade
21-01-2011, 15:05
Erm leuk en aardig allemaal maar ik vond het wel meevallen met de discussies om eerlijk te zijn. Alles is alweer tot in den treure uitgekauwd en in mijn beleving is het toch alweer een maandje stil omtrent Badr toch ? Ksnap niet zo goed waarom er juist nu een topic over gestart wordt.

edit: o kijk es aan er staat er toch een, laatmaar weer dan kzal es een kijkje nemen

AtlasLeeuw
21-01-2011, 15:26
Erm leuk en aardig allemaal maar ik vond het wel meevallen met de discussies om eerlijk te zijn. Alles is alweer tot in den treure uitgekauwd en in mijn beleving is het toch alweer een maandje stil omtrent Badr toch ? Ksnap niet zo goed waarom er juist nu een topic over gestart wordt.

edit: o kijk es aan er staat er toch een, laatmaar weer dan kzal es een kijkje nemen

Hmmm ik vind het eigenlijk wel goed Quote van Irishrover.... X2 Mate

Facade, je bent toch niet bang dat jouw Overeemtje minder populaier word , nu er weeer gesproken word over Badr Hari ?... Nou geloof me, wen er alvast aan, Badr komt groot en sterk terug... Waar hopelijk veel mensen op hbben gewacht
.. Ik vind dat we gewoon alles moeten vergeten, Badr Hari heeft aan zijn woord gehouden.. ( Jaarje weg gebleven) Dus ik heb er alle vertrouwen in, dat hij weer knallende partijen laat zien en dat op sportieve vlak..

Facade
21-01-2011, 15:43
sinds wanneer ben ik voor Overeem dan ?

AtlasLeeuw
21-01-2011, 15:46
Geloof me, ik kom weleens kijkje nemen hierop mixfight.... Ik zie nu en dan weleens topics van jou.. Niets mis mee hoor, Overeem heeft het prima gedaan hoor... Dus petje af voor Overeem... Maar damm, wat vind ik het jammer dat Badr dit jaar niet aanwezig was..

Ik had graag derde partij tussen die twee willen zien... Nou dan weet ik wel, wie met de Prijs er vandoor zal gaan.. Maar het is Overeem gegund, klasse !!

Facade
21-01-2011, 15:49
Dat ben ik niet, dat is fasada denk ik....

AtlasLeeuw
21-01-2011, 15:50
Dat ben ik niet, dat is fasada denk ik....

Hmmm oo dat is waar ook, mijn oprechte excuses... Ik denk dat ik dan maar eens een brilletje moet aanschaffen.. ( Even gauw Hans Anders bezoeken)

Soulbringer320
21-01-2011, 15:52
http://images2.memegenerator.net/ImageMacro/4741699/dit-is-niet-mijn-winkel-vriend.jpg?imageSize=Large&generatorName=Mo-Winkelman

dirk5
21-01-2011, 15:59
Ik had graag derde partij tussen die twee willen zien... Nou dan weet ik wel, wie met de Prijs er vandoor zal gaan.. Maar het is Overeem gegund, klasse !!

Wat zie je nog meer in je glazen bol.....? pfff....

AtlasLeeuw
21-01-2011, 16:11
Wat zie je nog meer in je glazen bol.....? pfff....

Hmmmm, wil je dat echt weten Dirkje ?... Nou ik zie een super grote Badr, die heel wat prijzen in ontvangst neemt.. Verder zie ik ontelbare fans, die hem toejuichen..

En dat laatste is echt ongeloofwaardig maar werkelijk waar... Ik zie Dirkje helemaal voor de Tribune met zijn tong hangend tot aan de grond, Badr Hari bespringen... Vragend of hij op foto mag met Mister Hari..

Best grappig om te zien... ;)

dirk5
21-01-2011, 16:16
Hmmmm, wil je dat echt weten Dirkje ?... Nou ik zie een super grote Badr, die heel wat prijzen in ontvangst neemt.. Verder zie ik ontelbare fans, die hem toejuichen..


Ja idd, je moet echt aan de bril....

Op naar Hans Anders!

wish
21-01-2011, 16:16
Bangelijk!!! Kijk snel op www.k1.nl (http://www.k1.nl)... badr zal blijkbaar zijn comeback maken!! Geweldig nieuws!

Sadix
21-01-2011, 16:17
http://img827.imageshack.us/img827/2356/baddur.png


voor Atlas Leeuw dit keer

AtlasLeeuw
21-01-2011, 16:19
http://img827.imageshack.us/img827/2356/baddur.png


voor Atlas Leeuw dit keer

Ooo wat ben jij creatief... Nou vriendelijk bedankt !!... Leuk bedacht ;)

Kemal
21-01-2011, 16:20
Bangelijk!!! Kijk snel op www.k1.nl (http://www.k1.nl)... badr zal blijkbaar zijn comeback maken!! Geweldig nieuws!

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?111127-BADR-HARI-RETURN-FIGHT&highlight=badr+hari ;)

BiCkOnE
21-01-2011, 17:10
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?111127-BADR-HARI-RETURN-FIGHT&highlight=badr+hari ;)
Dat wilde ik ook net melden.....lezen valt niet mee..;)

marcelt
21-01-2011, 17:19
Goed gebruld leeuw. Dit is niet de Irish van een paar jaar geleden. Er zit vast een baddertje onder het gras :-)

AtlasLeeuw
21-01-2011, 17:29
Goed gebruld leeuw. Dit is niet de Irish van een paar jaar geleden. Er zit vast een baddertje onder het gras :-)

Nou als het welgemeend is, nou bedankt... Alleen kan ik je niet helemaal volgen betreft; Irish..... Ik ben wie ik ben... En verstoppen doe ik niet, ik voel me alleen geroepen, nu ik weet en voel dat Badr Hari binnenkort weer zichzelf blootgeef.. En weer volop gaat knallen in de Ring..

Dus ben ik min of meer wakker geworden, na mijn lange winterslaap... ;)

Lionheart
21-01-2011, 21:42
Mooi stuk Irishrover!

Irishrover
22-01-2011, 00:39
Goed gebruld leeuw. Dit is niet de Irish van een paar jaar geleden. Er zit vast een baddertje onder het gras :-)

Daarom gaf ik in het stukje ook aan: Ik spreek uit ervaring, was een fanatiekeling in bepaalde topics.
Omdat ik graag mijn mening wilde verkondigen & geen één discussie uit te weg ging.

Maar het leverde wel veel gezeik op, vandaar dit stukje Marcel.