PDA

View Full Version : WCL ??



Fight_club
21-01-2011, 13:44
Zat gister WCL te kijken op extreme sports ( world combat league ) voor het eerst. Was best vet.
Spelregels........ 2 groepen vechters , rood en blauw bijvoorbeeld, 1 ronde , 3 minuten beuken.
Heel veel snelle aktie's en knock-outs en kickboxing rules, dus geen mma , maar dat mocht de pret niet drukken.
Is volgens mij een initiatief van chuck norris , maar weet het niet zeker. Ook de dames ontbraken niet in de gevechten. Echt een aanrader voor degene die die zender heeft .

Mastenbroek
21-01-2011, 16:06
klinkt leuk

zijn er ergens beelden van te vinden?

want op youtube zie ik geen gevechten in groepen

blackadder
21-01-2011, 16:12
Is volgens mij een initiatief van chuck norris , maar weet het niet zeker. Ook de dames ontbraken niet in de gevechten. Echt een aanrader voor degene die die zender heeft .
Ja. T'is een idee van Chuck. Maar t'is geloof ik geen echt succes.

Boran
21-01-2011, 18:16
Ik heb 't een paar keer gezien, maar vond het niveau erg laag. Een goeie C of beginnend B klasser zou een hele goede kans maken om te winnen.

Typisch om te zien dat veel Amerikanen nog steeds geen fatsoenlijke low kick kunnen maken en dat ze scheenbeschermers dragen.

bush1do
21-01-2011, 18:58
Beetje jaren tachtig qua kleding, van die lange kickboxbroeken maar wel vette actie

steftheboxer
21-01-2011, 19:05
http://www.youtube.com/watch?v=wEf8cRicJME

is dit het?

Fight_club
21-01-2011, 19:18
yep....dat is het. Ok...ok...geen pride of ufc, maar vond het idee van 1 ronde wel weer een keer anders.
Compilatie ziet er wel vet uit.