PDA

View Full Version : Persbericht: United Glory Charleroi verplaatst!**datum bekend**



PinPoint
21-01-2011, 17:20
GLORY World Series
Amsterdam, 21 januari 2011

United Glory BV (UG) heeft besloten om de komende editie van de Glory World Series, op 30 januari 2011 in Charleroi België, te verzetten naar maart/april 2011. De exacte datum zal dinsdag 25 januari bekend worden gemaakt.
UG is tot dit besluit gekomen, nadat duidelijk is geworden dat Gokhan Saki niet snel genoeg is hersteld aan zijn handbreuk (welke hij tijdens de finale van de K1 in Japan heeft opgelopen). Hierdoor is deelname aan de Glory World Series op 30 januari 2011 voor hem onmogelijk geworden.
Gezien zijn unieke kickbox kwaliteiten en de enorme populariteit bij het publiek acht UG het onverstandig om het evenement zonder hem voort te zetten. UG wil voorkomen dat fans enorm teleurgesteld worden als hij geen eerlijke kans krijgt om zich te bewijzen in de Glory World Series. In het belang van TV zenders, die de Glory World Series naar de vele fans distribueren, is er ook aanbevolen het evenement te verzetten zodat favoriet Gokhan Saki kan blijven participeren. Ten behoeve van de sponsoren van de Glory World Series is dit ook van groot belang.
Ook de populaire John Alessio, die in het Glory World Series MMA competitie zit, heeft tijdens een training ook een blessure opgelopen. Voor hem blijkt het ook onmogelijk om op 30 januari deel te kunnen nemen aan de Glory World Series echter kan hij in de maanden maart/april wel weer aan het toernooi deelnemen.
Fans die reeds een ticket hebben gekocht kunnen deze bewaren. De ticket blijft geldig als toegangsbewijs voor de Glory World Series in maart/april 2011. Mocht men niet kunnen komen dan kan men de ticket retourneren en krijgt men zijn/haar geld terug.
Verdere informatie kunt u terugvinden op onze internetsite www.united-glory.com (http://www.united-glory.com/)
Directie
United Glory BV

Informatie:
www.united-glory.com (http://www.united-glory.com/)

Kemal
21-01-2011, 17:22
Thanks duidelijk!!! Wie zei ook alweer dat Zimmerman zn vervanger zou gaan worden.. ;)

GLORYWORLDSERIES
21-01-2011, 17:35
Informatie:
www.united-glory.com (http://www.united-glory.com/)
Vragen kunt u sturen naar: [email protected] ([email protected])

Tickets retourneren:
Wilt u uw ticket retourneren dan kunt (na 25 januari 2011) u een e-mail sturen naar [email protected] ([email protected])
Vermeldt uw volledige naam, adres, bankgegevens en uw ticket code die bij de barcode op uw ticket staat. Wij zullen het geld retourneren via uw bankrekening.

GLORYWORLDSERIES
21-01-2011, 17:36
GLORY World Series

Amsterdam, 21 January 2011

United Glory BV (UG) has decided to postpone the forthcoming edition of the Glory World Series, scheduled to be held on 30 January 2011 in Charleroi Belgium, until March/April 2011. The exact date will be announced on 25th of January 2011.

UG has taken this decision in the light of the news that Gokhan Saki has not recovered sufficiently from his broken hand (an injury sustained during the K1 final held in Japan). As a result of the injury, Saki would have been unable to fight in the Glory World Series on 30 January 2011.

In view of his unique kickboxing skills and enormous public popularity, UG believes that the event cannot continue without him. UG aims to prevent the major disappointment among fans that would result if he was not given a fair chance to prove himself in the Glory World Series. The recommendation to postpone the event in order to ensure that the favourite Gokhan Saki can still take part was also made for the sake of the TV companies who broadcast the Glory World Series to countless fans. The move is also of major importance for the sponsors of the Glory World Series.

The highly popular John Alessio, who features in the Glory World Series MMA competition, has also sustained an injury during training. He will be unable to fight in the Glory World Series on 30 January, but will have recovered sufficiently in order to take part in the tournament in March/April.

Fans who have already bought tickets can still use them. The tickets will remain valid for admission to the Glory World Series in March/April 2011. If anyone is unable to attend on this date, they can return their tickets and receive a refund.

Further information is available on our website www.united-glory.com (http://www.united-glory.com/).

The Management
United Glory BV

For further information:
www.united-glory.com (http://www.united-glory.com/)
Please send any questions to: [email protected] ([email protected])

Ticket returns:
If you wish to return your ticket, please e-mail (after 25 January 2011) [email protected] ([email protected]).
Please include your full name, address, bank account details and the ticket code printed alongside the barcode on your ticket. Your money will be refunded via your bank account.

B3 lik3 M3
21-01-2011, 17:43
Begrijpelijk dat het verplaatst wordt.. Zie liever een fitte saki en Siyar moet ook gewoon knokken tegen Alessio!
Kan niet wachten!!

micha
21-01-2011, 17:44
keurig netjes geregeld zeg. Hoe vaak komt het niet voor dat je pas op het laatst hoort dat iemand niet vecht! Dit is de beste oplossing.

Mickey
21-01-2011, 17:49
Klote nieuws! Komt weer een boel hoofdpijn bij kijken voor een promoter. Super dat er direct iets geregeld is voor te retourneren kaarten. Dat zie je ook wel eens anders verlopen. Keurig dus ondanks de ellendige boodschap. En ach.. Beter iets later en goed, dan op tijd en maar half.. ;)

Jamila
21-01-2011, 17:53
Thanks duidelijk!!! Wie zei ook alweer dat Zimmerman zn vervanger zou gaan worden.. ;)

Haha touche!! Inderdaad, ik had sowieso al gezegd dat we eerst een official announcement moesten afwachten voor wat betreft Saki, voordat we zomaar dingen gaan roepen he bananenplukster ;)

Maarja het is jammer voor nu, maar zoals Johan Cruijf altijd zei: Ieder nadeel heeft zijn voordeel:
- Saki zal er 100% bij aanwezig zijn, dat wilde we toch allemaal!
- alle vechters hebben nog meer tijd om zich voor te bereiden, waardoor ze nog meer kunnen knallen!
- en we hebben opnieuw iets om naar toe te leven hihi!

Anyway, thnx for the message.
And see you in March/April!

Liefs Jamila

Petrosyan188
21-01-2011, 17:56
ben alleen benieuwd als straks bv. bouzidi een blessure oploopt of de event dan ook wordt uitgesteld... maar hoe zit het dan met de Finale event die normaal gesproken 21 april zou gehouden worden?naar de zomer? zo ja dan wordt saki z'n SF debuut ook verzet naar waarschijnlijk 2012 aangezien na de zomer het hele K-1 gebeuren weer gaat beginnen

BiCkOnE
21-01-2011, 17:59
Begrijpelijk dat het verplaatst wordt.. Zie liever een fitte saki en Siyar moet ook gewoon knokken tegen Alessio!
Kan niet wachten!!
X2!

Slome
21-01-2011, 18:33
Saki heeft op papier imo nog niets met SF, dus het was al de vraag wanneer hij daar ten tonele zou gaan verschijnen...

ontopic: Netjes bericht, tis niet anders...

Rverm
22-01-2011, 00:57
Wat een onzin. Het is een toernooivorm en Saki is de man die dat toernooi hoort te winnen. Nu die er niet bij kan zijn en GG in mijn ogen te weinig vertrouwen heeft in een overwinning van Zimmerman lassen ze het toernooi af. Ik denk dat GG het niet zo ziet zitten om een eventuele andere winnaar het bedrag te betalen en er dus ook voor organisatie (GG) te weinig te verdienen valt. Andere finalisten die er keihard voor getraint hebben en maanden naartoe geleefd hebben om te knallen worden nu toch ook benadeeld? Als er andere vechters, buiten GG om, volgende keer een blessure hebben, wordt het dan ook afgelast/uitgesteld?

Vinand
22-01-2011, 01:18
Wat een onzin. Het is een toernooivorm en Saki is de man die dat toernooi hoort te winnen. Nu die er niet bij kan zijn en GG in mijn ogen te weinig vertrouwen heeft in een overwinning van Zimmerman lassen ze het toernooi af. Ik denk dat GG het niet zo ziet zitten om een eventuele andere winnaar het bedrag te betalen en er dus ook voor organisatie (GG) te weinig te verdienen valt. Andere finalisten die er keihard voor getraint hebben en maanden naartoe geleefd hebben om te knallen worden nu toch ook benadeeld? Als er andere vechters, buiten GG om, volgende keer een blessure hebben, wordt het dan ook afgelast/uitgesteld?

zoals petrosyan hiervoor al gepost heeft, X2!!!

Mattie73
22-01-2011, 01:28
ben alleen benieuwd als straks bv. Bouzidi een blessure oploopt of de event dan ook wordt uitgesteld...

Inderdaad een goede vraag. Ik zal 'm meteen beantwoorden voor je. Nee, dan wordt het gala niet uitgesteld.

Dit is gewoon schandalig! GG wil die 150.000 dollar liever niet uitkeren aan iemand die niet onder het eigen management valt, en daarom komen ze nu met deze oplossing.

Ik ben groot fan van Saki en persoonlijk ben ik blij dat hij nu de kans krijgt om toch te vechten, maar eigelijk kan dit natuurlijk niet. Dit zal bij een blessure van Bouzidi of Guidon toch ook niet gebeuren?
Ook neem je nu de schijn van onpartijdigheid weg. Wat als straks Saki in de finale staat tegen iemand, en het is heel close..... en we weten nu de insteek...wie zou er dan winnen denk jij?

Kingster
22-01-2011, 03:12
keurig netjes geregeld zeg. Hoe vaak komt het niet voor dat je pas op het laatst hoort dat iemand niet vecht! Dit is de beste oplossing.

9 dagen van tevoren een toernooi afblazen op basis van een gebleseerde uitvaller noem jij een goede oplossing?

Ik neem aan dat de meeste vechters zich niet in 2 weken voorbereiden...

Petrosyan188
22-01-2011, 06:50
ik las op een andere forum dat roche een trainingskamp ergens in thailand achter de rug had speciaal voorbereiding voor saki en dat bouzidi express wat gevechten bij o.a it's showtime naast zich neer had gelegd voor de zekerheid om geen blessures veroorzaken voor zijn match tegen guidon... lekker lullig allemaal voor deze 2 vechters, wordt dat dan nog wel gecompenseerd voor ze? of is dit de normale gang van zaken en ben ik weer de grote GG hater etc.?


Wat een onzin. Het is een toernooivorm en Saki is de man die dat toernooi hoort te winnen. Nu die er niet bij kan zijn en GG in mijn ogen te weinig vertrouwen heeft in een overwinning van Zimmerman lassen ze het toernooi af. Ik denk dat GG het niet zo ziet zitten om een eventuele andere winnaar het bedrag te betalen en er dus ook voor organisatie (GG) te weinig te verdienen valt. Andere finalisten die er keihard voor getraint hebben en maanden naartoe geleefd hebben om te knallen worden nu toch ook benadeeld? Als er andere vechters, buiten GG om, volgende keer een blessure hebben, wordt het dan ook afgelast/uitgesteld?

als dit de reden is dan hoop ik echt dat bouzidi,guidon of roche wint ook al heb ik het meest normaal gesproken met saki

micha
22-01-2011, 09:10
Allesio is ook geblesseerd en die zit niet bij GG.

knift
22-01-2011, 10:38
Super geregeld en erg professioneel.

knift
22-01-2011, 10:44
Wat een onzin. Het is een toernooivorm en Saki is de man die dat toernooi hoort te winnen. Nu die er niet bij kan zijn en GG in mijn ogen te weinig vertrouwen heeft in een overwinning van Zimmerman lassen ze het toernooi af. Ik denk dat GG het niet zo ziet zitten om een eventuele andere winnaar het bedrag te betalen en er dus ook voor organisatie (GG) te weinig te verdienen valt. Andere finalisten die er keihard voor getraint hebben en maanden naartoe geleefd hebben om te knallen worden nu toch ook benadeeld? Als er andere vechters, buiten GG om, volgende keer een blessure hebben, wordt het dan ook afgelast/uitgesteld?


Op deze manier kan je als organisatie het nooit goed doen ze hebben imo een goede keus gemaakt en ze houden zich aan de line up dat is toch positief? ook voor de tegenstander die niet opeens voor een andere tegenstander staat.

doom
22-01-2011, 11:27
Ongelovelijk je dupeert al die and ere vectors er mee het is. Een corrupt zoo bij golden glory alleen maar eigen jongens watt een domboos ba ba (eigen ploegje eerst)

payap
22-01-2011, 11:32
Jammer, maar een verstandige oplossing. Even wachten nu maar dan krijg je wel de vechters te zien waar je voor komt en je kaartje voor gekocht heb.

Dit is een betere oplossing dan wat je soms ziet dat je van te voren een kaartje koop voor een grote show en als het zo ver is dan zijn de helft van de vechters plotseling niet meer op de matchmaking terug te zien.

Jamila
22-01-2011, 11:37
Er worden nu dingen aangehaald die absoluut niet aan de orde zijn en betrekking hebben op de werkelijke reden van de verschuiving.
Maarja mensen hebben altijd wel wat te zeiken hier op M.F., vooral over GG. (Afgunst...)
Als Saki uiteindelijk niet gevochten had op 30 januari dan had men hierover lopen zeiken en lopen filosoferen.
Nu kiest GG ervoor om Saki wel bij het gala te willen hebben door middel van verschuiving en dan is het nog niet goed.
Tja, ik zeg altijd maar: 'tis maar waar je je druk om maakt'
Voor mij is het in ieder geval een positief iets dat we Saki straks wel kunnen zien vechten tegen Roche met zijn babbels. ( filmpje youtube)
Hopelijk zal Saki hem 'met z'n kontje achteruit' laten gaan!!

Liefs Jamila

Jamila
22-01-2011, 11:38
Jammer, maar een verstandige oplossing. Even wachten nu maar dan krijg je wel de vechters te zien waar je voor komt en je kaartje voor gekocht heb.

Dit is een betere oplossing dan wat je soms ziet dat je van te voren een kaartje koop voor een grote show en als het zo ver is dan zijn de helft van de vechters plotseling niet meer op de matchmaking terug te zien.

x2!!!!!!!!!!!!

Richelieu
22-01-2011, 11:47
ik las op een andere forum dat roche een trainingskamp ergens in thailand achter de rug had speciaal voorbereiding voor saki en dat bouzidi express wat gevechten bij o.a it's showtime naast zich neer had gelegd voor de zekerheid om geen blessures veroorzaken voor zijn match tegen guidon... lekker lullig allemaal voor deze 2 vechters, wordt dat dan nog wel gecompenseerd voor ze? of is dit de normale gang van zaken en ben ik weer de grote GG hater etc.?

Natuurlijk maken de vechters omkosten, maar het is Roche's eigen keuze om naar Thailand af te reizen om zich daar voor te bereiden. Vechters zijn tegenwoordig steeds meer ZZP'ers geworden en Roche neemt een risico om zich daar voor te bereiden. Kan me niet voorstellen dat hij dit soort omkosten met de promotor contractueel heeft vastgelegd ;)

Cave
22-01-2011, 12:39
Er worden nu dingen aangehaald die absoluut niet aan de orde zijn en betrekking hebben op de werkelijke reden van de verschuiving.
Maarja mensen hebben altijd wel wat te zeiken hier op M.F., vooral over GG. (Afgunst...)
Als Saki uiteindelijk niet gevochten had op 30 januari dan had men hierover lopen zeiken en lopen filosoferen.
Nu kiest GG ervoor om Saki wel bij het gala te willen hebben door middel van verschuiving en dan is het nog niet goed.
Tja, ik zeg altijd maar: 'tis maar waar je je druk om maakt'
Voor mij is het in ieder geval een positief iets dat we Saki straks wel kunnen zien vechten tegen Roche met zijn babbels. ( filmpje youtube)
Hopelijk zal Saki hem 'met z'n kontje achteruit' laten gaan!!

Liefs Jamila


Wellicht had GG Saki helemaal niet moeten laten vechten tegen Alistair. Had Saki waarschijnlijk wél op het UG-gala kunnen knokken en had er niemand geklaagd. Nu wordt een geblesseerde vechter willens en wetens bloot gesteld aan een zwaardere blessure én het UG-gala wordt ondermijnd.
Dat er na het uitvallen van Saki niet meteen een vervanger werd aangekondigd geeft mij te denken. Ik denk dat tussen Wendell Roche en Bruce Guidon een naam als 'Braddock' Silva of Hesdy Gerges niet zou hebben misstaan.

Wat betreft het 'gezeur' van mensen hier op MF: wellicht dat je eens naar je eigen manier van posten moet kijken Jamilla. Insinueren en stoken is jou namelijk niet vreemd en maakt het nogal hypocriet dat je nu klaagt over de uitspraken van anderen op dit forum. If you can't stand the heat...


Natuurlijk maken de vechters omkosten, maar het is Roche's eigen keuze om naar Thailand af te reizen om zich daar voor te bereiden. Vechters zijn tegenwoordig steeds meer ZZP'ers geworden en Roche neemt een risico om zich daar voor te bereiden. Kan me niet voorstellen dat hij dit soort omkosten met de promotor contractueel heeft vastgelegd ;)

Hahahaha, tuurlijk joh. Volgens mij heeft Roche gewoon een afspraak met UG/GG over zijn deelname aan het gala op een specifieke datum. Als dan een week van te voren bekend wordt gemaakt dat het hele gala wordt verschoven - om een reden die terecht was geweest als het al in december was aangekondigd zodat alle partijen hier rekening mee hadden kunnen houden - is dat gewoon onprofessioneel van UG. Niks meer, niks minder.

Als ik de schilder vraag om mijn huis te schilderen op een bepaalde datum - en hij kan hier veel mee verdienen en bekender en dus meer gevraagd worden - en de schilder moet hiervoor kosten maken en zijn agenda vrij houden dan denk je toch niet dat de schilder dit allemaal op eigen risico doet? Als ik hem dan een week van te voren opbel en zeg dat het voorlopig niet doorgaat - en dat hij dus ook de komende tijd zijn agenda vrij moet houden omdat hij anders misschien niet mijn huis zou kunnen schilderen - dan kan hij de gemaakte kosten gewoon verhalen.

Maar aangezien dit het vechtsportwereldje is waar maar een paar promotors bepalen of je geld kunt verdienen zul je gewoon je bek moeten houden en moeten accepteren dat je genaaid bent en dat het einde van je ass rape voorlopig nog niet in zicht is.

micha
22-01-2011, 12:44
wat een onzin van iemand die niet weet waarover hij praat. De blessure waar het nu over gaat heeft Saki tegen Ghita opgelopen. kwatserd

Richelieu
22-01-2011, 12:54
Als ik de schilder vraag om mijn huis te schilderen op een bepaalde datum - en hij kan hier veel mee verdienen en bekender en dus meer gevraagd worden - en de schilder moet hiervoor kosten maken en zijn agenda vrij houden dan denk je toch niet dat de schilder dit allemaal op eigen risico doet? Als ik hem dan een week van te voren opbel en zeg dat het voorlopig niet doorgaat - en dat hij dus ook de komende tijd zijn agenda vrij moet houden omdat hij anders misschien niet mijn huis zou kunnen schilderen - dan kan hij de gemaakte kosten gewoon verhalen.

Verhaaltje van je doet me denken aan enkele collega's die dachten dat ze in het najaar ook naar Afghanistan zouden gaan en in de zomer alvast een nieuwe auto aanschaften. Tja, de rest is geschiedenis. Wat ik ermee wil aangeven is dat veel mensen zich bij voorbaad rijk rekenen, terwijl er nog niets gebeurd is. En dat is niet alleen in de vechtsportwereld of zoals in jou voorbeeld.



Maar aangezien dit het vechtsportwereldje is waar maar een paar promotors bepalen of je geld kunt verdienen zul je gewoon je bek moeten houden en moeten accepteren dat je genaaid bent en dat het einde van je ass rape voorlopig nog niet in zicht is.

Klopt als een bus, niet de bonden maar de promotors bepalen altijd nog hoeveel ze vechters betalen en als dat niet gebeurt is er geen overkoepelende instantie om maatregelen te nemen.

Cave
22-01-2011, 13:06
wat een onzin van iemand die niet weet waarover hij praat. De blessure waar het nu over gaat heeft Saki tegen Ghita opgelopen. kwatserd

Micha, niet meteen reageren als je ergens kritiek op GG leest, eerst even nadenken. Dat Saki door de pot tegen Ghita geblesseerd was weet iedereen al. Maar kennelijk ben jij van mening dat het een goed idee was om hem toch tegen Alistair te laten vechten én dat dit geen invloed heeft gehad op de blessure van Saki en daarmee dus ook geen invloed heeft gehad op de lengte van zijn herstelperiode. Fuck me, kerel, jij zit hier helemaal verkeerd op dit forum! Jij moet orthopedisch chirurg worden, met jouw medische inzicht moet dat wel een succes worden.

Oh, en 'kwatserd' is met een 't' op het einde. Prutsert


Verhaaltje van je doet me denken aan enkele collega's die dachten dat ze in het najaar ook naar Afghanistan zouden gaan en in de zomer alvast een nieuwe auto aanschaften. Tja, de rest is geschiedenis. Wat ik ermee wil aangeven is dat veel mensen zich bij voorbaad rijk rekenen, terwijl er nog niets gebeurd is. En dat is niet alleen in de vechtsportwereld of zoals in jou voorbeeld.

Verschil is dat de missie naar Afghanistan nog verlengd moest worden en dus nog niet vaststond. De partij en deelname van Roche en Guidon aan een toernooi waar ze kans hadden op €150.000,- stond wel vast.

Baske
22-01-2011, 13:08
Surprise surprise!

micha
22-01-2011, 13:19
kwatserd

Cave
22-01-2011, 13:20
kwatserd

Hahaha, touché

Richelieu
22-01-2011, 13:25
Verschil is dat de missie naar Afghanistan nog verlengd moest worden en dus nog niet vaststond. De partij en deelname van Roche en Guidon aan een toernooi waar ze kans hadden op €150.000,- stond wel vast.

Missie was al gestopt, maar er waren mensen toegewezen voor het afwerktraject wat pas in de zomer zou starten en daarvan werd later pas de helft ingestrokken. De deelname van Roche en Guidon blijft toch gewoon staan, alleen de organisatie verplaatst het evenement naar een andere datum.

NielsN
22-01-2011, 13:29
'Voorbaat' is ook met een 't', zoals in: de kosten gaan voor de baten uit... :lol:

UG moet lekker doen waar ze zin in hebben, maar een beetje lullig is het wel naar de andere vechters. En ze diskwalificeren hun eigen toernooi er mee.

Maar ik kan me er verder totaal niet druk om maken. Zo werkt het nou eenmaal maar al te vaak in ons vechtsportwereldje.

Richelieu
22-01-2011, 13:44
'Voorbaat' is ook met een 't', zoals in: de kosten gaan voor de baten uit... :lol:

UG moet lekker doen waar ze zin in hebben, maar een beetje lullig is het wel naar de andere vechters. En ze diskwalificeren hun eigen toernooi er mee.

Maar ik kan me er verder totaal niet druk om maken. Zo werkt het nou eenmaal maar al te vaak in ons vechtsportwereldje.

Haha, Niels is ook wakker en scherp! :D

adenane
22-01-2011, 14:39
Er is al een hoop gezegd maar ik wil dan ook graag even mijn zegje doen en ik hoop zo dat dit topic niet op slot gaat en verwijdert gaat worden maar ben er bang voor!


Ik moet dit toch even kwijt want anders blijft het aan me vreten en mijn therapeut zegt dat ik dingen van me af moet schrijven, dus bij deze.
Zijn jullie nu allemaal serieus? Dus dit is wat jullie er echt van vinden? Jammer, klote, zonde, het is niet anders. Maar we vinden wel allemaal dat het op tijd en top geregeld is? Ok. Blijkbaar ben ik een van de weinige wiens wenkbrauwen bij zo’n persbericht doen fronsen. De laatste tijd lijkt het wel steeds vaker als ik inlog op mixfight.nl, ik in een soort van Golden Glory Twilight Zone terecht kom. Iedereen lijkt hier wel gehersenspoeld en roept alleen maar: ‘Ja en amen en ik ben het er sowieso helemaal mee eens’. De Scientology Kerk aanhangers zijn een stelletje rebellen vergeleken met jullie! Een tijdje geleden kon je hier nog alles zeggen en wanneer iemand een zichtbare leugen postte, werden daar korte metten mee gemaakt en inhoudelijke discussies gevoerd. En dan maakte het niet uit of het nu vanuit het kamp M1 kwam, Golden Glory of It’s Showtime. Maar nu vindt iedereen het ‘ok’ dat er een gala wordt afgezegd omdat er één vechter geblesseerd is en zijn we blij dat het ‘op tijd’ bekend gemaakt wordt. Wat was dan niet op tijd? Dat iedereen zondag in Charleroi voor de ingang van de Spiroudome stond en dat er een briefje op de deur hing met een persbericht dat Saki te geblesseerd is?!


Maar mocht je nog in de veronderstelling zijn dat het normaal is om op zo’n korte termijn en met zo’n reden een gala te annuleren, dan heb ik een wake-up call voor je: HET IS NIET NORMAAL! Een gala 9 dagen voor dato afzeggen is niet een normale gang van zaken en helemaal al niet goed geregeld! Ben je helemaal van de pot gerukt! Eerlijk is eerlijk, wanneer het een gevalletje van overmacht betreft, ok. Maar 1 vechter die geblesseerd is, is geen overmacht! Daar hoef je niet jarenlang voor gestudeerd te hebben. En hoe verkoop je dit aan de andere 31 vechters die op de matchmaking staan? In godsnaam, 1 vechter is geblesseerd en 31 vechters worden gepasseerd door de organisatie. Dan heb ik het nog niet eens over de trainers, verzorgers, helpers en de fans van de andere vechters!

De reden die wordt gegeven is dat Saki te geblesseerd is om te vechten en (dit vind ik persoonlijk zeer denigrerend naar de andere vechters toe) gezien zijn unieke kickbox kwaliteiten en de enorme populariteit bij het publiek acht UG het onverstandig om het evenement zonder hem voort te zetten. Dus de andere deelnemers bezitten geen unieke kickboks kwaliteiten en zijn niet populair? Dat je een evenement om zo’n reden afzegt is al not done, nu geef je de andere vechters nog een sneer mee! En sinds wanneer is het een legitieme reden om een gala af te zeggen voor een vechter? Herinner me de vorige editie van United Glory en daar stonden namen op als Daley, Aoki en Zaromskis, Coenen en Sahin Kaas. Toen werd het gala ook niet afgezegd of verzet toen bleek dat deze vechters niet zouden aantreden. Zimmerman stond ook op de oorspronkelijke matchmaking, na zijn zware KO tegen Daniël Ghita ging het gala ook gewoon door. Dus behalve dat de reden niet legitiem is, is die ook nog eens niet waar. John Alessio was begin januari geblesseerd geraakt en in plaats van het evenement te verzetten, werd er een vervanger voor hem gezocht.

Ben gewoon eerlijk en beledig de intelligentie niet van je fans en zeg gewoon waar het op slaat. Gewoon dat Saki de gedoodverfde kandidaat was (vanaf dag 1 al) en dat we het niet willen riskeren dat een andere vechter er met het geld van doorgaat. Want dat was toch de insteek? We beginnen een 8 mans toernooi met 4 vechters van ons, dan zal er zeker wel 1 of 2 de finale halen en winnen. We gokken op Saki want die maakt een geweldige progressie door en zal dit wel winnen. Geven we Saki een deel van de jackpot en zeggen we dat we de rest stoppen in het promoten en managen van hem bij andere organisaties en in de USA. maar dan is het wel balen als het niet zo loopt, want na ronde 1 was er nog maar 1 over en dan moet je daar je pijlen op richten. Dat kan, maar wanneer je je billen brandt, moet je ook op de blaren zitten. Ook al zijn het er een hoop, in dit geval misschien wel 150000!


Maar het is niet normaal, het is niet goed geregeld en het is al helemaal niet netjes!

micha
22-01-2011, 14:41
he adenane wanneer kom je weer een keertje meetrainen in Breda?

Niet alleen Saki is geblesseerd maar ook Allessio maar daar lees je voor het gemak even over heen

adenane
22-01-2011, 14:42
Jammer, maar een verstandige oplossing. Even wachten nu maar dan krijg je wel de vechters te zien waar je voor komt en je kaartje voor gekocht heb.

Dit is een betere oplossing dan wat je soms ziet dat je van te voren een kaartje koop voor een grote show en als het zo ver is dan zijn de helft van de vechters plotseling niet meer op de matchmaking terug te zien.

Dat kan, maar dit betreft niet de helft maar 1 vechter. Dus die vlieger gaat niet op! Tuurlijk, Alessio was ook geblesseerd dus gaat het feitelijk om 2 vechters maar om hem werd het gala niet verzet.


Er worden nu dingen aangehaald die absoluut niet aan de orde zijn en betrekking hebben op de werkelijke reden van de verschuiving.
Maarja mensen hebben altijd wel wat te zeiken hier op M.F., vooral over GG. (Afgunst...)
Als Saki uiteindelijk niet gevochten had op 30 januari dan had men hierover lopen zeiken en lopen filosoferen.
Nu kiest GG ervoor om Saki wel bij het gala te willen hebben door middel van verschuiving en dan is het nog niet goed.
Tja, ik zeg altijd maar: 'tis maar waar je je druk om maakt'
Voor mij is het in ieder geval een positief iets dat we Saki straks wel kunnen zien vechten tegen Roche met zijn babbels. ( filmpje youtube)
Hopelijk zal Saki hem 'met z'n kontje achteruit' laten gaan!!

Liefs Jamila

De werkelijke reden is volgens jou dat Saki te geblesseerd is. Als Saki niet zou vechten dan loopt men te zeiken en verder te filosoferen. Het enige waar ze dan om zouden zeiken is dat Saki al geblesseerd was voor hij tegen Overeem vocht en dat het de schuld is van zijn management om hem toch te laten vechten. Maar daar is al zoveel over gezegd, dat wordt op een gegeven moment ook saai. En Roche heeft misschien wel babbels, maar hij was na 3 ronden echt wel de terechte winnaar tegen Zimmerman, dus in dit geval waren zijn babbels nog terecht ook!



Natuurlijk maken de vechters omkosten, maar het is Roche's eigen keuze om naar Thailand af te reizen om zich daar voor te bereiden. Vechters zijn tegenwoordig steeds meer ZZP'ers geworden en Roche neemt een risico om zich daar voor te bereiden. Kan me niet voorstellen dat hij dit soort omkosten met de promotor contractueel heeft vastgelegd ;)

Tuurlijk neemt Roche een risico door zich daar voor te bereiden. Maar hij is toch niet verantwoordelijk voor het roekeloos gedrag van Saki? Want daar komt het nu op neer. Door de blessure van Saki is er sprake van derving bij Roche. Bij wie kan hij dat declareren?

Kijk, ik ben een liefhebber en ging er graag naar toe. Dus het maakt me niet uit of het GG is of iemand anders die het een week van te voren afzegt, het kan gewoon niet! Dit kan je gewoon niet verkopen aan je fans en achterban toe.

adenane
22-01-2011, 14:43
he adenane wanneer kom je weer een keertje meetrainen in Breda?

Niet alleen Saki is geblesseerd maar ook Allessio maar daar lees je voor het gemak even over heen

Ik kom graag nog een keertje mee trainen want heb het er altijd goed naar mijn zin. Maar daar gaat dit topic niet over en ik heb Alessio niet overgeslagen ;).

NielsN
22-01-2011, 14:52
Haha, Niels is ook wakker en scherp! :D

;)

Maar dat valt tegen. Was in de foto-thread al bezig iemand tegen te spreken die het gewoon met me eens was... :fp:

edit: goede post, Adenane!

Wiseguy
22-01-2011, 14:58
Dit is gewoon pure competitievervalsing. Glory zal er alles aan moeten doen om niet de schijn van partijdigheid te wekken. Moet je voorstellen dat de K-1 zou worden verschoven omdat Kyotaro geblesseerd is. Dat mensen nog het lef hebben dat zij dit een nette oplossing vinden van Glory. Glory valt gigantisch door de mand met deze actie.

micha
22-01-2011, 15:01
we zien je graag op een woensdag:lol::lol:

NielsN
22-01-2011, 15:04
we zien je graag op een woensdag:lol::lol:

Ga je nu Adenane in elkaar laten slaan, omdat hij je er uit heeft geluld? :lol:

Mickey
22-01-2011, 15:28
Weet je wat me maar niet los laat terwijl ik deze drama parade weer zit te lezen?

Er zijn hier meerdere threads te vinden op Mixfight.nl waarbij promoters en vechters worden verguisd omdat bijv. de fightcard zoals geadverteerd een dag van te voren wijzigde. Of de helft bij aankomst niet doorging, inclusief de hoofdpartij. Was allang bekend. Werd stil gehouden. Dat was niet waarvoor men zijn / haar goede geld zou hebben uitgegeven! Schande!

Nu kondigt een promoter het tijdig aan, speelt open kaart en regelt restitutie van de kaartjes en dan is het ook niet goed?

And I'm not buying the 150.000$ conspiracy theory either. De kans is namelijk altijd aanwezig in toernooivorm dat de buit naar een niet GG lid gaat. Als ze dit waterdicht hadden willen doen hadden er enkel GGers mee moeten mogen doen. ;)

uraeus
22-01-2011, 16:14
Op deze manier kan je als organisatie het nooit goed doen ze hebben imo een goede keus gemaakt en ze houden zich aan de line up dat is toch positief? ook voor de tegenstander die niet opeens voor een andere tegenstander staat.

Wat een gelul.. toen Yvel gebleseerd uitviel in de Arena toen hij Alistair als tegenstander had heeft Simon toch ook niet het toernooi verzet?
Imago van Saki word wel door de organisatie kapot gemaakt want iedere leek heeft de intentie wel door en dat het enkel om de pegels gaat.

Waar het uiteindelijk altijd om gaat voor een promoter!

justsomeone
22-01-2011, 16:17
Ik heb deze thread echt met stomme verbazing zitten lezen.
WTF is er aan de hand met sommige mensen hier.
Dat je een voorliefde hebt voor een bepaalde club, promotor of vechter dat kan ik heel goed begrijpen.
Dat je dan sommige dingen niet geheel objectief kunt bekijken begrijp ik ook heel goed.

Maar tot mijn grote verbazing zie ik gewoon dat mensen dit een `net bericht` vinden, en het er helemaal mee eens zijn dat het op deze manier word afgehandeld.

Dit is een forum, dus ik hoop dat ik hier mijn ongezoute mening mag geven zonder consequenties.
Ik vind dit te schandalig voor woorden dat het zo word afgehandeld.
Omdat meneer Saki zwaar geblesseerd tegen Overeem de ring instapt met het risico op verergering van zijn blessure, hebben 31 vechters zich nu voor niets voorbereid en sommige zelfs andere aanbiedingen naast zich neergelegd.
Ik vind dit werkelijk een schande.
Niet alleen naar de vechters toe is het schandalig, maar ook naar de fans etc.
2 vechters zijn geblesseerd en een heel gala moet worden verplaatst?
Dit is de grootste nonsens die ik ooit gehoord heb.
Zoals hierboven al werd aangehaald, Daley, Kaas en Aoki zouden ook vechten op een gala, is ook niet gebeurt, waarom is het gala toen niet verplaatst dan?

Ik hoop dat een hoop mensen door deze misselijke actie van GG hun gala`s zullen boycotten.

En dan nog die misselijke post van die Micha tegen Adenane, `we zien je graag op een woensdag`

Gast wat laat jij je kennen zeg.

Verbaal een fiks pak rammel gehad, en dan zoiets zeggen hahahahahahahahahahhahahahahahaha.
Valt me echt tegen van je, in plaats van inhoudelijk op zijn post te reageren gedraag je je als puber die met zijn rug tegen de muur staat en probeert nog wat te redden door te zeggen `Kom op woensdag maar even sparren`
Stoer hoor.

uraeus
22-01-2011, 16:19
Verhaaltje van je doet me denken aan enkele collega's die dachten dat ze in het najaar ook naar Afghanistan zouden gaan en in de zomer alvast een nieuwe auto aanschaften. Tja, de rest is geschiedenis. Wat ik ermee wil aangeven is dat veel mensen zich bij voorbaad rijk rekenen, terwijl er nog niets gebeurd is. En dat is niet alleen in de vechtsportwereld of zoals in jou voorbeeld.


Is een vergelijking van zuig me lul natuurlijk. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen ;-)

uraeus
22-01-2011, 16:26
Weet je wat me maar niet los laat terwijl ik deze drama parade weer zit te lezen?

Er zijn hier meerdere threads te vinden op Mixfight.nl waarbij promoters en vechters worden verguisd omdat bijv. de fightcard zoals geadverteerd een dag van te voren wijzigde. Of de helft bij aankomst niet doorging, inclusief de hoofdpartij. Was allang bekend. Werd stil gehouden. Dat was niet waarvoor men zijn / haar goede geld zou hebben uitgegeven! Schande!

Nu kondigt een promoter het tijdig aan, speelt open kaart en regelt restitutie van de kaartjes en dan is het ook niet goed?

And I'm not buying the 150.000$ conspiracy theory either. De kans is namelijk altijd aanwezig in toernooivorm dat de buit naar een niet GG lid gaat. Als ze dit waterdicht hadden willen doen hadden er enkel GGers mee moeten mogen doen. ;)


Waarom je kansen verkleinen als je ze kan vergroten ;-) We praten hier over een zakelijke beslissing en niet anders!

Bromios
22-01-2011, 16:29
Weet je wat me maar niet los laat terwijl ik deze drama parade weer zit te lezen?

Er zijn hier meerdere threads te vinden op Mixfight.nl waarbij promoters en vechters worden verguisd omdat bijv. de fightcard zoals geadverteerd een dag van te voren wijzigde. Of de helft bij aankomst niet doorging, inclusief de hoofdpartij. Was allang bekend. Werd stil gehouden. Dat was niet waarvoor men zijn / haar goede geld zou hebben uitgegeven! Schande!

Nu kondigt een promoter het tijdig aan, speelt open kaart en regelt restitutie van de kaartjes en dan is het ook niet goed?

And I'm not buying the 150.000$ conspiracy theory either. De kans is namelijk altijd aanwezig in toernooivorm dat de buit naar een niet GG lid gaat. Als ze dit waterdicht hadden willen doen hadden er enkel GGers mee moeten mogen doen. ;)

De beste manier was geweest om zodra ze wisten dat saki niet mee kon doen dat in een persbericht naar buiten te brengen, aan te geven dat ze een andere vechter zoeken, en een restitutieregeling op te zetten voor de mensen die aangeven speciaal voor saki te komen. Dan had het hele gala gewoon door kunnen gaan.

Je kunt mij niet vertellen dat dit een week vantevoren pas is afgeblazen; Vechters en begeleiders, zaalhuur, catering, licht/geluid, ringspeakers, beveiliging, parkeerwchters, schoonmakers. Het gaat om minimaal 100 man bij elkaar. Die gaan toch niet pikken dat er een week van tevoren wordt gezegd dat saki niet kan vechten dus dat ze het maar uit moeten zoeken ? Dan dien je toch gelijk een claim in ? Ik geloof niet zo in die conspiracy theorieen, maar dit klopt van geen kant.

NielsN
22-01-2011, 16:54
Weet je wat me maar niet los laat terwijl ik deze drama parade weer zit te lezen?

Er zijn hier meerdere threads te vinden op Mixfight.nl waarbij promoters en vechters worden verguisd omdat bijv. de fightcard zoals geadverteerd een dag van te voren wijzigde. Of de helft bij aankomst niet doorging, inclusief de hoofdpartij. Was allang bekend. Werd stil gehouden. Dat was niet waarvoor men zijn / haar goede geld zou hebben uitgegeven! Schande!

Nu kondigt een promoter het tijdig aan, speelt open kaart en regelt restitutie van de kaartjes en dan is het ook niet goed?

And I'm not buying the 150.000$ conspiracy theory either. De kans is namelijk altijd aanwezig in toernooivorm dat de buit naar een niet GG lid gaat. Als ze dit waterdicht hadden willen doen hadden er enkel GGers mee moeten mogen doen. ;)

Ik hoop maar voor je dat je jezelf hebt weten te overtuigen. :lol:

Sportvision
22-01-2011, 17:05
Mischa: Gee, Bas. What are we going to do tonight?
Bas Boon: The same thing we do every night, Mischa. Try to take over the world.

Beetje Pinky and the Brain gevoel bij dit hele verhaal. GG probeert de vechtsportwereld te veroveren, alleen is de uitvoering *wat* minder

Het meeste is al gezegd, ben het wel met de strekking eensch, het is zeker niet "netjes", maar ja, shit happens.

Wat ik wel echt positief vind, is dat ze iig proberen vechtsporten goed op de kaart te zetten. Zonder initiatief kom je in ieder geval nergens, hopelijk krijgen ze hun ideeen nog een keer voor elkaar, zal alleen maar goed voor de vechtsport zijn. IIG goed plannen, risico-analyse en niet teveel jezelf rijk rekenen vantevoren. succes next time.

phranq
22-01-2011, 18:18
Nu kondigt een promoter het tijdig aan, speelt open kaart en regelt restitutie van de kaartjes en dan is het ook niet goed?



9 dagen van tevoren vind jij tijdig?

BJJCORE
22-01-2011, 18:24
Buiten Micha's enorme stomme reacties als er dingen worden gepost die niet positief zijn over GG is het best leuk leesvoer. (na deze zin zal Micha eerst een reactie posten en de rest niet lezen ;-) ) Be that as it may..... Snap ik GG wel !!!! Je wilt natuurlijk dat de hoofdprijs naar je eigen vechter gaat. Dat is niet crimineel dat is logisch. Hoe het wordt gecommuniceerd is ronduit schandalig. Alsof GG ons er een plezier mee doet om het uit te stellen zodat IEEEEEEDEREEN helemaal toppie fit is. Yeah right.... elke vechter heeft altijd blessures. Kun je niet meedoen ....jammer. Het WK voetbal leggen we ook niet 2 maanden lam omdat Messie zijn enkel heeft gekneusd.....toch? ;)

In elk evenement is er een financieel gewin die men tot de laatste cent wil uitmelken. Dat is niet verkeerd dat is BUSINESS. Als ik het voor het zeggen had bij GG dan had ik ook gewild dat SAKI mee zou doen en de kans om het geld lekker dicht bij GG te houden te vergroten. Daarom zal het ook niet worden afgezegd als er een andere vechter geblesseerd raakt en alle GG vechters fit zijn, want dat is in de ogen van GG perfect .... en gelijk hebben ze. Dat je dan vervolgens een indianen verhaal de wereld in helpt om het allemaal niet zo te laten lijken en dat je het voor ons de fans doet is puur marketing. Denk je nu echt dat alles wat je hoort de waarheid is....... je wordt dagelijks door de media voorgelogen. Als het de mens tevreden stelt en je komt er mee weg dan is het vanuit business oogpunt een goede zet geweest. Kom op mensen we denken toch niet dat GG een bericht zoals dit zou plaatsen:
-----------------------------------
Beste allemaal,
Wij van GG zijn er niet zeker van het maximale financieel uit dit gala te halen als Saki niet meedoet.
Om onze kansen te vergroten verplaatsen we het gala zodat Saki wel mee kan doen, zodat wij de prijspot mee naar huis kunnen nemen. We snappen dat dit zakelijk besluit uw planning en die van de vechters die er voor trainden in de war schopt, maar het is ons gala en wij bepalen het en wij willen er ook een leuk centje aan overhouden. Wij weten dat dit op Mixfight.nl vragen zal oproepen en dat ons trouwe GG fans zullen denken dat wij dit hebben verzet zodat IEDEREEN blessure vrij mee kan doen als we het verzetten. Dat sommige vechters zich hebben voorbereid in het buitenland kan ons niet echt veel schelen wat wij hoeven daarvoor niet te betalen. Als het nu een vechter van ons was geweest dan ligt dit natuurlijk zoals u begrijpt heel anders.
Het wordt hoe dan ook een leuk gala dus have a coke and a smile and shut the f#$k up. Over 2 weken zijn we het allemaal weer vergeten en is het weer oude jongens krentenbrood.
Met vriendelijke groeten....... uw organisator
---------------------------------------

Als ze dat hadden gepost hadden we nu ook flink staan te rampetampen hier. Dus aan de ene kan snap ik GG wel want het blijft een business en is het lullig voor de overige vechters. Aan de andere kant is het gewoon lame om een heel gala te schrappen voor een blessure die men al lang wist dat hij had. We weten of denken allemaal te weten hoe het zit en de discussies zijn leuk maar net zoals Mark Rutte de bezuinigingen voor het studeren niet zal aanpassen zal ook dit gala niet op de afgesproken datum plaatsvinden...... maar je mening geven mogen we allemaal en dat is waar een forum voor is.
Fijn weekend allemaal !!! :lol:

micha
22-01-2011, 18:35
fijn weekend

SjorsWilms
22-01-2011, 18:46
Hahaha, mooi gesproken.
Zijn er geen reserve gevechten? Want dan zou saki gewoon vervangen moeten worden.

Vinand
22-01-2011, 19:35
Deze hele toernooi verliest zijn credibility in mijn ogen. Gewoon een gg spel geworden waarbij ik diep in teleurgesteld ben. Ik had een betere en eerlijkere oplossing verwacht van GG. Eerst Groenhart naaien bij het vorige evenement en nu deze bullshit...

Mensen, hoe kunnen jullie dit goedkeuren? GG, jullie zijn door deze acties niet beter dan M1.

Osu

Jamila
22-01-2011, 19:54
Lang en breed kunnen we filosoferen en discussiëren maar het feit staat gewoon dat Saki ver boven zichzelf is uitgestegen en een belangrijk onderdeel is geworden van het fundament van GG.
Ga eens na, je hebt een ticket gekocht voor een concert met 3 van je idolen waarvan je grootste idool een week van te voren erg ziek is geworden.. Je kan dan kiezen om met een minder enthousiast gevoel naar het concert te gaan of als je dat kans hebt je grootste idool wel te kunnen zien maar dan op een latere datum en het concert optimaal kan beleven...
Damn people waar kies je dan voor?
Seriously, ik snap niet waarom er hier toch zoveel over word gesuggereerd en gefilosofeerd?
JA, het is jammer voor nu, maar zoals reeds eerder gezegd ieder nadeel heeft zijn voordeel!
En dat is dat jullie Saki straks zullen zien knallen!!
Liefs Jamila

Bromios
22-01-2011, 20:34
Je kan dan kiezen om met een minder enthousiast gevoel naar het concert te gaan of als je dat kans hebt je grootste idool wel te kunnen zien maar dan op een latere datum en het concert optimaal kan beleven...

We hebben het hier toch niet over Michael jackson of wel ? Ik geloof er echt geen reet van dat Saki de oorzaak is dat het niet door gaat.

uraeus
22-01-2011, 20:39
Lang en breed kunnen we filosoferen en discussiëren maar het feit staat gewoon dat Saki ver boven zichzelf is uitgestegen en een belangrijk onderdeel is geworden van het fundament van GG.
Ga eens na, je hebt een ticket gekocht voor een concert met 3 van je idolen waarvan je grootste idool een week van te voren erg ziek is geworden.. Je kan dan kiezen om met een minder enthousiast gevoel naar het concert te gaan of als je dat kans hebt je grootste idool wel te kunnen zien maar dan op een latere datum en het concert optimaal kan beleven...
Damn people waar kies je dan voor?
Seriously, ik snap niet waarom er hier toch zoveel over word gesuggereerd en gefilosofeerd?
JA, het is jammer voor nu, maar zoals reeds eerder gezegd ieder nadeel heeft zijn voordeel!
En dat is dat jullie Saki straks zullen zien knallen!!
Liefs Jamila

Draait deze event dan alleen om Saki? Je suggureert eigenlijk dat de andere vechters/sportscholen en fans daarvan geen knip voor de neus waard zijn. En dat ze zonder Saki geen mooie gala kunnen voorschotelen aan de liefhebbers voor de sport. En dat is best een kwalijke zaak als ik jou argumentatie mag geloven. Door zo een persconferentie te plaatsen krijgt men door de promotor enkel een aversie jegens Saki toe. En dat is zonde van zo een mooie vechter.

In mijn ogen is dit puur een zakelijke beslissing en heeft het niets met de sportiviteit van de sport te maken.

En degene die anders hier beweren moeten zichzelf niet zo belachlijk maken.

BJJCORE
22-01-2011, 20:46
Saki is een fundament voor GG .... dus dat verklaard het al.
De K-1 finale verzetten ze ook niet als Saki geblesseerd uitvalt 9 dagen voor het gala. Maar omdat Saki een fundament is van GG verplaatsen ze om wille van hem het hele gala omdat GG daar zelf het meeste belang bij heeft.
Dit heeft ook niks te maken dat mensen tegen Saki zijn want daar gaat het niet om. Het gaat er om dat men zijn eigen vechters een voorkeursbehandeling geeft. Natuurlijk wil iedereen Saki zien vechten maar is het eerlijk tegenover de rest die zich zo lang hebben voorbereid en daar tijd en geld aan kwijt zijn geweest. Je moet je GG bril kunnen afzetten en er objectief naar kunnen kijken. Ik snap waarom GG dit doet en begrijp het vanuit een business oogpunt maar men moet nu niet de heilige Maria gaan spelen dat ze het zgn allemaal voor de fans doen.

uraeus
22-01-2011, 20:53
Saki is een fundament voor GG .... dus dat verklaard het al.
De K-1 finale verzetten ze ook niet als Saki geblesseerd uitvalt 9 dagen voor het gala. Maar omdat Saki een fundament is van GG verplaatsen ze om wille van hem het hele gala omdat GG daar zelf het meeste belang bij heeft.
Dit heeft ook niks te maken dat mensen tegen Saki zijn want daar gaat het niet om. Het gaat er om dat men zijn eigen vechters een voorkeursbehandeling geeft. Natuurlijk wil iedereen Saki zien vechten maar is het eerlijk tegenover de rest die zich zo lang hebben voorbereid en daar tijd en geld aan kwijt zijn geweest. Je moet je GG bril kunnen afzetten en er objectief naar kunnen kijken. Ik snap waarom GG dit doet en begrijp het vanuit een business oogpunt maar men moet nu niet de heilige Maria gaan spelen dat ze het zgn allemaal voor de fans doen.

Inderdaad ... het begint nu genant te worden :lol:

Kingster
22-01-2011, 20:58
Mooie vergelijking jamilia, wat kansloos.

En de meeste mensen vragen zich maar af hoe de sport echt main stream moet worden. Dit is namelijk een mooi voorbeeld van hoe het niet moet. Geen enkele overkoepelende bond zou het accepteren dat er zo wordt om gegaan met een toernooi.

Zie jij het zelf al voor je dat de knsb een toernooi uitsteld omdat sven kramer ziek is?

The Bulldog
22-01-2011, 21:24
kwil hem wat minder hard neerleggen dan wiseguy maar , dit is dus de promotor van het gala en de managment van de vechter het zelfde kantoor hebben...

gek dat GG dit doet om inkomsten en exposure maximaal te houden imo niet, gek dat GG zijn eigen vechter beschremt voor het toernooi ....nee....

Zuiver , als je kijkt naar het publiek, de aanhangers en vechters die ook kans op de overwinnen hadden?..........neuhhhhhh...

ik hoop dat het gala alsnog een succes wordt ....wanneer ook..... en gun Roche zijn kans ook wel moet ik bekkenen...al denk ik dat saki hem sloopt het zijn tempo en stijl.....

Ronald
22-01-2011, 21:31
Ga eens na, je hebt een ticket gekocht voor een concert met 3 van je idolen waarvan je grootste idool een week van te voren erg ziek is geworden.. Je kan dan kiezen om met een minder enthousiast gevoel naar het concert te gaan of als je dat kans hebt je grootste idool wel te kunnen zien maar dan op een latere datum en het concert optimaal kan beleven...
Damn people waar kies je dan voor?
Dat dillema is niet zo heel moeilijk op te lossen. Bromios gaf het al aan...


De beste manier was geweest om zodra ze wisten dat saki niet mee kon doen dat in een persbericht naar buiten te brengen, aan te geven dat ze een andere vechter zoeken, en een restitutieregeling op te zetten voor de mensen die aangeven speciaal voor saki te komen. Dan had het hele gala gewoon door kunnen gaan.

bazooka
22-01-2011, 23:43
Ik dnek dat het niet zo zeer met Saki heeft te maken, maar meer dat het allemaal niet zo winstgevend is voor Glory. En het toernooi nam ik al niet meer serieus toen Paul Daley en Aoki geheel onverwacht uitvielen.

Petrosyan188
22-01-2011, 23:58
ik kan me vergissen, maar zimmerman zou die ook niet in eerste instantie deelnemen maar vanwege blessure kon hij niet ofzo... waarom is toen die event ook niet uitgesteld?

bananenplukster
23-01-2011, 01:11
ik kan me vergissen, maar zimmerman zou die ook niet in eerste instantie deelnemen maar vanwege blessure kon hij niet ofzo... waarom is toen die event ook niet uitgesteld?

Niet om een blessure maar omdat hij zwaar ko is gegaan tegen ghita;). Vind het zwaar bullshit dat het is verplaatst sluit me volledig bij adenane aan.

Ik ben een saki fan maar nu hoop ik des te meer dat iemand anders dan saki het toernooi wint!!!!.

Het was vorige week al bekend dat de gala verplaatst werd, de belgische bond had toen al emails rond gestuurd.

micha
23-01-2011, 01:56
tja maar goed het is nu wat later maar iedereen vecht die zou vechten en nu krijg je zimmerman erbij Nieky Holzken vecht dus ik zie niet in wat het probleem is? het is namelijk nooit goed! Sem Schilt tegen Iggy Alistair overeem die vecht. Jarenlang heb je voor 35 euro met je neus op bovenop de ring in de flint kunnen zitten. UFC vechters worden naar nederland gehaald de top van wereld komt voorbij en altijd gezeik. Je moest eens weten hoeveel tijd mensen als Martijn de Jong en Bert van de Ryt en ik weet niet hoeveel anderen er bezig zijn om een top productie neer te zetten. Samen met een filmploeg iets opzetten waardoor fans dit live in 3d kunnen bekijken in de bioscoop.
Vreemd genoeg kun je het nooit goed doen. Heb je de eer dat Allistair wil vechten en kun je geen tegenstander vinden die voor een normaal bedrag de ring in stapt (Overeem clausule). dan is het een can waar hij tegen vecht. Op dezelfde avond vecht Sem Schilt tegen Iggy dan valt Iggy tegen en is het ook niet goed. Bij Glory heb je partijen line-ups en vechters die je nooit op een avond bij elkaar ziet in Nederland en ik weet dat dit het hoogst haalbare is.
Om deze supershows de internationale stem te geven die de wereld verwacht bij zulke partijen hebben we altijd Bas Rutten als Ringspeaker/comentator.
Melissa en haar girls als kers op de taart!
Maar schijnbaar is het allemaal niet genoeg. Voor de mensen die dit niet genoeg vinden en nog iets extra's verwachten om een of andere reden. helaas meer dan de beste vechters en toppartijen kunnen we niet doen.


boehoehoe.

Blijf lekker weg als je geen zin hebt.

Iedereen is welkom!

Cave
23-01-2011, 02:26
tja maar goed het is nu wat later maar iedereen vecht die zou vechten en nu krijg je zimmerman erbij Nieky Holzken vecht dus ik zie niet in wat het probleem is? het is namelijk nooit goed! Sem Schilt tegen Iggy Alistair overeem die vecht. Jarenlang heb je voor 35 euro met je neus op bovenop de ring in de flint kunnen zitten. UFC vechters worden naar nederland gehaald de top van wereld komt voorbij en altijd gezeik. Je moest eens weten hoeveel tijd mensen als Martijn de Jong en Bert van de Ryt en ik weet niet hoeveel anderen er bezig zijn om een top productie neer te zetten. Samen met een filmploeg iets opzetten waardoor fans dit live in 3d kunnen bekijken in de bioscoop.
Vreemd genoeg kun je het nooit goed doen. Heb je de eer dat Allistair wil vechten en kun je geen tegenstander vinden die voor een normaal bedrag de ring in stapt (Overeem clausule). dan is het een can waar hij tegen vecht. Op dezelfde avond vecht Sem Schilt tegen Iggy dan valt Iggy tegen en is het ook niet goed. Bij Glory heb je partijen line-ups en vechters die je nooit op een avond bij elkaar ziet in Nederland en ik weet dat dit het hoogst haalbare is.
Om deze supershows de internationale stem te geven die de wereld verwacht bij zulke partijen hebben we altijd Bas Rutten als Ringspeaker/comentator.
Melissa en haar girls als kers op de taart!
Maar schijnbaar is het allemaal niet genoeg. Voor de mensen die dit niet genoeg vinden en nog iets extra's verwachten om een of andere reden. helaas meer dan de beste vechters en toppartijen kunnen we niet doen.


boehoehoe.

Blijf lekker weg als je geen zin hebt.

Iedereen is welkom!


Hahaha, tuurlijk Micha, draai het maar weer om. Fans wordt iets voorgehouden wat niet waar gemaakt wordt (Coenen, Daley en Aoki op een poster zetten terwijl je nog niks rond hebt), een toernooi wordt verplaatst met een bullshit excuus (want stel je voor dat GG's pareltje niet wint zeg) en als ze dan klagen of kritiek hebben moeten ze blij zijn dat UG/GG überhaupt iets organiseert?

Dus als jij de brandweer belt omdat je huis in de hens staat, ze zeggen er binnen 5 minuten te zijn en ze bellen na 4 minuten op dat ze pas volgende week kunnen omdat hun favoriete wagen in de garage staat dan moet jij zeker blij zijn dat ze bereid zijn om je telefoontje op te nemen?

Wat een bullshit man.

SJN
23-01-2011, 03:19
Wat een bullshit zeg.
Dit is toch dat gala dat uitgezonden zou worden in een bioscoop?
Wat plaats zou vinden in Charlleroi?
Waarvoor meerdere vechters gecontracteerd zijn?
En dat word 9 dagen vantevoren afgelast?
En jullie geloven dat?
Whahahahahaha
Omdat Saki geblesserd is, nog steeds/ Hebben ze bij het professionele team golden glory geen arts die eerder kan zeggen dat Saki zn handje het voorlopig echt niet gaat doen.
En heeft Saki al die tijd wel getraind?
Of komt hij 10 dagen voor de partij op de gym vertellen dat zn handje nog zeer doet?
En dan hebben ze daar nog zon idioot die blij is dat hij het laatste nieuws op site mag zetten ( de site is niet goldenglory.nl maar mixfight.nl) Die stumpert wist als allerlaatste dat het gala niet doorging.
Want vechters hadden geen toezegging, de bioscoop wist van niets, tickets en hotelkamers waren niet geboekt en in de sporthal in charleroi staat gewoon een bingoavond gepland.
Heel leuk Golden Glory echtgrappig dat jullie weer eens laten zien dat het kickboxen in NL georganiseerd word door grootpraters en oplichters.

luc
23-01-2011, 03:47
Lang en breed kunnen we filosoferen en discussiëren maar het feit staat gewoon dat Saki ver boven zichzelf is uitgestegen en een belangrijk onderdeel is geworden van het fundament van GG.
Ga eens na, je hebt een ticket gekocht voor een concert met 3 van je idolen waarvan je grootste idool een week van te voren erg ziek is geworden.. Je kan dan kiezen om met een minder enthousiast gevoel naar het concert te gaan of als je dat kans hebt je grootste idool wel te kunnen zien maar dan op een latere datum en het concert optimaal kan beleven...
Damn people waar kies je dan voor?
Seriously, ik snap niet waarom er hier toch zoveel over word gesuggereerd en gefilosofeerd?
JA, het is jammer voor nu, maar zoals reeds eerder gezegd ieder nadeel heeft zijn voordeel!
En dat is dat jullie Saki straks zullen zien knallen!!
Liefs Jamila

Waarom dan al die andere vechters uitnodigen en laten vechten als het toch enkel om Saki draait.
Dikke vette egoisten, die het nog proberen goed te praten.
Shame on you

SJN
23-01-2011, 03:57
Ach ze wilden het wel door laten gaan maja als er alleen kaartjes euh tafels door saki zn fans worden gekocht, tja wat moet je dan.
Saki zn fans hebben geld en ze denken dat Saki het nieuwe wereldwonder op vechtsportgebied is waar ze tot op zekere hoogte best een beetje gelijhk in hebben. Maar een paar honderd teleurgestelde turken te woord staan is voor de UG waarschijnlijk zon nachtmerrie dat ze liever het hele gebeuren afblazen, tja.

Rverm
23-01-2011, 13:14
Ik kan me herrineren dat er een manager was die een geblesseerde Saki toch wilde laten vechten in de Arena, onder het mom van "voor de fans" die er een kaartje voor gekocht hebben. Deze manager wilde dan wel een hogere gage (dus zelf ook meer geld binnenkrijgen), de gezondheid van zijn vechter werd dan even geen rekening mee gehouden. Hier was direct hevige discussie over voor/tijdens en na het gala. Belachelijke actie.

Ik kan me herrineren dat er een manager was die een geblesseerde Saki toch wilde laten vechten in de halve finale van de K-1, onder het mom van "voor de fans en alles in het teambelang". Deze manager dacht dus aan een overwinning voor 1 van zijn andere teamleden, de gezondheid van Saki werd dan even geen rekening mee gehouden en kon hem zijn reet roesten. Hier was direct hevige discussie over tijdens en na het gala. Belachelijke actie.

En nu komt het eigen gala eraan en is Saki geblesseerd door eigen belang en komt de management fee in gevaar. Hij is toch de man die het toernooi hoort te winnen en tis niet de bedoeling dat iemand anders er met het geld vandoor gaat. Aangezien er geen vertrouwen is in iemand anders van team GG die er met de 150.000 vandoor kan gaan word het toernooi volledig afgelast onder het mom van "alles voor de fans". Dit staat natuurlijk niet in het ondernemingplan. Het zou je maar gebeuren dat iemand anders er met het geld vandoor gaat.

Saki kan anders toch gewoon geblesseerd gaan vechten zoals Bas Boon dat in de Arena wilde? Presteren kan die niet meer en zijn gezondheid word nog minder, maar voor de fans kan het toch wel? Dat jullie dan nu die 150.000 dollar mislopen is zonde, maar doe het voor de fans, daar hebben jullie alles voor over toch? Dat geld is toch maar bijzaak? "Voor de fans" hebben jullie alles over...

IJsbrand
23-01-2011, 13:26
belangenverstrengeling!

moest even aan dit (oude) topic denken Commercie rond vechtsporten. (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?76248-Commercie-rond-vechtsporten)

micha
23-01-2011, 13:29
ik denk dat als Saki tegen Badr zou staan in de Arena dat er geen lege stoelen zouden staan.

NonaManisss
23-01-2011, 13:32
Wat jammer dit!!! Ik had me er al zo opverheugd..
Maar ik ga er niet zo'n ophef over maken zoals ik hier allemaal lees beetje overdreven vind ik.
Ik gebruik mijn kaartje wel voor maart of april dan.
En voor de gene die hier nu zo'n grote bek hebben over de organisatie, zou ik zeggen: jeetje blijf lekker thuis en kom gewoon niet naar het Gala!!
Sfeerbepalers!

Nona

NielsN
23-01-2011, 13:39
Wat jammer dit!!! Ik had me er al zo opverheugd..
Maar ik ga er niet zo'n ophef over maken zoals ik hier allemaal lees beetje overdreven vind ik.
Ik gebruik mijn kaartje wel voor maart of april dan.
En voor de gene die hier nu zo'n grote bek hebben over de organisatie, zou ik zeggen: jeetje blijf lekker thuis en kom gewoon niet naar het Gala!!
Sfeerbepalers!

Nona

Ik denk dat de meesten niet zo'n probleem hebben met de organisatie, maar meer met de manier waarop het gebracht wordt en de manier waarop in het begin van deze thread daarop gereageerd werd. Ik denk dat iedereen zou moeten waarderen wat UG probeert te doen in de Benelux. Ikzelf was in oktober bij de eerste ronde van het toernooi, en ik heb me enorm vermaakt. Maar je moet niet iemand een knol voorhouden en beweren dat het een citroen is.

Ik ben het wel met je eens dat dit gezeur al veel te lang duurt, vooral omdat Micha steeds wanhopiger probeert om gevatte antwoorden te geven.

Bromios
23-01-2011, 13:39
Je moest eens weten hoeveel tijd mensen als Martijn de Jong en Bert van de Ryt en ik weet niet hoeveel anderen er bezig zijn om een top productie neer te zetten. Samen met een filmploeg iets opzetten waardoor fans dit live in 3d kunnen bekijken in de bioscoop.
Vreemd genoeg kun je het nooit goed doen.

Precies, dat kun je niet een weekje voor het gala afzeggen. Dat kost minstens evenvee als door laten gaan....

Ik zeg: Martijn en Bert, kom er maar in............

NielsN
23-01-2011, 13:54
Ik denk dat de meesten niet zo'n probleem hebben met de organisatie, maar meer met de manier waarop het gebracht wordt en de manier waarop in het begin van deze thread daarop gereageerd werd. Ik denk dat iedereen zou moeten waarderen wat UG probeert te doen in de Benelux. Ikzelf was in oktober bij de eerste ronde van het toernooi, en ik heb me enorm vermaakt. Maar je moet niet iemand een knol voorhouden en beweren dat het een citroen is.

Ik ben het wel met je eens dat dit gezeur al veel te lang duurt, vooral omdat Micha steeds wanhopiger probeert om gevatte antwoorden te geven.

O, shit. Ik zie nu pas aan je andere 35 posts dat ik wéér tegen een nichtje van Ron Nyqvist zit praten.

Ik ga wel weer even terug naar FC108, want ik kan er slecht tegen als mensen tegen wie ik begin te lullen er een eigen agenda op na houden.

Liefs.

henne
23-01-2011, 14:03
Er worden nu dingen aangehaald die absoluut niet aan de orde zijn en betrekking hebben op de werkelijke reden van de verschuiving.
Maarja mensen hebben altijd wel wat te zeiken hier op M.F., vooral over GG. (Afgunst...)
Als Saki uiteindelijk niet gevochten had op 30 januari dan had men hierover lopen zeiken en lopen filosoferen.
Nu kiest GG ervoor om Saki wel bij het gala te willen hebben door middel van verschuiving en dan is het nog niet goed.
Tja, ik zeg altijd maar: 'tis maar waar je je druk om maakt'
Voor mij is het in ieder geval een positief iets dat we Saki straks wel kunnen zien vechten tegen Roche met zijn babbels. ( filmpje youtube)
Hopelijk zal Saki hem 'met z'n kontje achteruit' laten gaan!!

Liefs Jamila

x7

appelsap
23-01-2011, 16:49
Voor sommige (degene die in Maart/April ook weer kunnen gaan) fans is deze oplossing misschien wel het beste. Ik snap de houding van de promotor ook. Belangrijkste publiekstrekker (lees verkoper van tafels) doet niet mee, wat ook nog eens het risico vergroot dat de hoofdprijs niet naar een lid van het team gaat dat ook eigenaar is (of zeer nauwe banden onderhoudt) met diezelfde promotor. Als er in de contracten met de overige vechters, zaal, catering etc geen clausule staat waardoor deze partijen nu toch recht hebben op geld, is het bedrijfseconomisch gezien dus een goede beslissing. door gebrek aan concurrentie is het afbreukrisico beperkt.
Een paar dingen snap ik niet. Misschien dat Jamila en/of Micha me kunnen helpen.
- Lag het herstel van Saki op schema en is er iets gebeurt? Ik neem aan dat er direct na de K-1 een diagnose is gesteld en men dus toen al wist hoe lang het herstel zou duren.
- Is het niet heel gebruikelijk dat er vechters uitvallen in een toernooi? Meestal heeft de organisator dan een vervanger achter de hand. In dit geval niet?
- Als het hele toernooi aan Saki is opgehangen, is dat geen erg groot risico om als organisatie te nemen. (svp niet met Alessio komen, want die blessure was al eerder bekend en hij wordt ook alleen ergens in een bijzin in de verklaring van UG genoemd)
- Vraag me af wat de GG reactie zou zijn geweest als een andere promotor zijn gala een week van tevoren, zou afzeggen omdat zijn 'eigen' vechter, geblesseerd raakt en een aantal van hun vechters daardoor geen partij meer hebben.
- Wat zijn de opschortende voorwaarden in de contracten voor dit soort gala's. Maakt het niet uit wanneer en vanwege welke reden dan ook, een gala wordt afgezegd? Maw kunnen betrokken partijen geen aanspraak maken op schadevergoeding?
- Wat gebeurt er met de overige gederfde inkomsten van de overige vechters? Dus niet alleen mbt deze partij, maar ook omdat ze nu geen partijen kunnen aannemen in Maart/April.

Al met al denk ik te snappen waarom UG/GG dit gala heeft opgeschoven, maar de organisatie/promotor verdienen hier geen schoonheidsprijs. Belangrijkste problemen zijn volgens mij de gezamenlijke belangen van promotor en mangement, en het feit dat het succes van het gala/toernooi lijken te worden opgehangen aan een vechter....

Jammer dat sommige mensen niet gewoon kunnen zeggen, we fucked up maar we gaan het proberen zo goed mogelijk op te lossen. Dat zou een hoop negatieve reacties/publiciteit schelen. Ook is opvallend dat GG/UG Micha en Jamila de kastanjes uit het vuur lijken te laten halen. Ik ben van mening dat Martijn of Bas daar veel geschikter voor zouden zijn.....

SjorsWilms
23-01-2011, 16:54
Ik kan me herrineren dat er een manager was die een geblesseerde Saki toch wilde laten vechten in de Arena, onder het mom van "voor de fans" die er een kaartje voor gekocht hebben. Deze manager wilde dan wel een hogere gage (dus zelf ook meer geld binnenkrijgen), de gezondheid van zijn vechter werd dan even geen rekening mee gehouden. Hier was direct hevige discussie over voor/tijdens en na het gala. Belachelijke actie.

Ik kan me herrineren dat er een manager was die een geblesseerde Saki toch wilde laten vechten in de halve finale van de K-1, onder het mom van "voor de fans en alles in het teambelang". Deze manager dacht dus aan een overwinning voor 1 van zijn andere teamleden, de gezondheid van Saki werd dan even geen rekening mee gehouden en kon hem zijn reet roesten. Hier was direct hevige discussie over tijdens en na het gala. Belachelijke actie.

En nu komt het eigen gala eraan en is Saki geblesseerd door eigen belang en komt de management fee in gevaar. Hij is toch de man die het toernooi hoort te winnen en tis niet de bedoeling dat iemand anders er met het geld vandoor gaat. Aangezien er geen vertrouwen is in iemand anders van team GG die er met de 150.000 vandoor kan gaan word het toernooi volledig afgelast onder het mom van "alles voor de fans". Dit staat natuurlijk niet in het ondernemingplan. Het zou je maar gebeuren dat iemand anders er met het geld vandoor gaat.

Saki kan anders toch gewoon geblesseerd gaan vechten zoals Bas Boon dat in de Arena wilde? Presteren kan die niet meer en zijn gezondheid word nog minder, maar voor de fans kan het toch wel? Dat jullie dan nu die 150.000 dollar mislopen is zonde, maar doe het voor de fans, daar hebben jullie alles voor over toch? Dat geld is toch maar bijzaak? "Voor de fans" hebben jullie alles over...

2x

Pahlavan
23-01-2011, 17:05
Ik kan me herrineren dat er een manager was die een geblesseerde Saki toch wilde laten vechten in de Arena, onder het mom van "voor de fans" die er een kaartje voor gekocht hebben. Deze manager wilde dan wel een hogere gage (dus zelf ook meer geld binnenkrijgen), de gezondheid van zijn vechter werd dan even geen rekening mee gehouden. Hier was direct hevige discussie over voor/tijdens en na het gala. Belachelijke actie.

Ik kan me herrineren dat er een manager was die een geblesseerde Saki toch wilde laten vechten in de halve finale van de K-1, onder het mom van "voor de fans en alles in het teambelang". Deze manager dacht dus aan een overwinning voor 1 van zijn andere teamleden, de gezondheid van Saki werd dan even geen rekening mee gehouden en kon hem zijn reet roesten. Hier was direct hevige discussie over tijdens en na het gala. Belachelijke actie.

En nu komt het eigen gala eraan en is Saki geblesseerd door eigen belang en komt de management fee in gevaar. Hij is toch de man die het toernooi hoort te winnen en tis niet de bedoeling dat iemand anders er met het geld vandoor gaat. Aangezien er geen vertrouwen is in iemand anders van team GG die er met de 150.000 vandoor kan gaan word het toernooi volledig afgelast onder het mom van "alles voor de fans". Dit staat natuurlijk niet in het ondernemingplan. Het zou je maar gebeuren dat iemand anders er met het geld vandoor gaat.

Saki kan anders toch gewoon geblesseerd gaan vechten zoals Bas Boon dat in de Arena wilde? Presteren kan die niet meer en zijn gezondheid word nog minder, maar voor de fans kan het toch wel? Dat jullie dan nu die 150.000 dollar mislopen is zonde, maar doe het voor de fans, daar hebben jullie alles voor over toch? Dat geld is toch maar bijzaak? "Voor de fans" hebben jullie alles over...

x3

NonaManisss
23-01-2011, 17:26
O, shit. Ik zie nu pas aan je andere 35 posts dat ik wéér tegen een nichtje van Ron Nyqvist zit praten.

Ik ga wel weer even terug naar FC108, want ik kan er slecht tegen als mensen tegen wie ik begin te lullen er een eigen agenda op na houden.

Liefs.

Hoe kom je aan dit idee..? wel grappig!
Kun je mij die stamboom informatie opsturen??
Want dan weet ik het ook. ;)

Nona

Fan1976
24-01-2011, 02:43
Voor sommige (degene die in Maart/April ook weer kunnen gaan) fans is deze oplossing misschien wel het beste. Ik snap de houding van de promotor ook. Belangrijkste publiekstrekker (lees verkoper van tafels) doet niet mee, wat ook nog eens het risico vergroot dat de hoofdprijs niet naar een lid van het team gaat dat ook eigenaar is (of zeer nauwe banden onderhoudt) met diezelfde promotor. Als er in de contracten met de overige vechters, zaal, catering etc geen clausule staat waardoor deze partijen nu toch recht hebben op geld, is het bedrijfseconomisch gezien dus een goede beslissing. door gebrek aan concurrentie is het afbreukrisico beperkt.
Een paar dingen snap ik niet. Misschien dat Jamila en/of Micha me kunnen helpen.
- Lag het herstel van Saki op schema en is er iets gebeurt? Ik neem aan dat er direct na de K-1 een diagnose is gesteld en men dus toen al wist hoe lang het herstel zou duren.
- Is het niet heel gebruikelijk dat er vechters uitvallen in een toernooi? Meestal heeft de organisator dan een vervanger achter de hand. In dit geval niet?
- Als het hele toernooi aan Saki is opgehangen, is dat geen erg groot risico om als organisatie te nemen. (svp niet met Alessio komen, want die blessure was al eerder bekend en hij wordt ook alleen ergens in een bijzin in de verklaring van UG genoemd)
- Vraag me af wat de GG reactie zou zijn geweest als een andere promotor zijn gala een week van tevoren, zou afzeggen omdat zijn 'eigen' vechter, geblesseerd raakt en een aantal van hun vechters daardoor geen partij meer hebben.
- Wat zijn de opschortende voorwaarden in de contracten voor dit soort gala's. Maakt het niet uit wanneer en vanwege welke reden dan ook, een gala wordt afgezegd? Maw kunnen betrokken partijen geen aanspraak maken op schadevergoeding?
- Wat gebeurt er met de overige gederfde inkomsten van de overige vechters? Dus niet alleen mbt deze partij, maar ook omdat ze nu geen partijen kunnen aannemen in Maart/April.

Al met al denk ik te snappen waarom UG/GG dit gala heeft opgeschoven, maar de organisatie/promotor verdienen hier geen schoonheidsprijs. Belangrijkste problemen zijn volgens mij de gezamenlijke belangen van promotor en mangement, en het feit dat het succes van het gala/toernooi lijken te worden opgehangen aan een vechter....

Jammer dat sommige mensen niet gewoon kunnen zeggen, we fucked up maar we gaan het proberen zo goed mogelijk op te lossen. Dat zou een hoop negatieve reacties/publiciteit schelen. Ook is opvallend dat GG/UG Micha en Jamila de kastanjes uit het vuur lijken te laten halen. Ik ben van mening dat Martijn of Bas daar veel geschikter voor zouden zijn.....

ja aardig stuk maar natuurlijk wel redelijke vragen en gedachten, kijk ik zelf heb niks met GG. maar dit zijn wat kleine antwoorden (wat ik zelf denk)op jouw vrij brede vragen. Hand is in japan gegipst, daar is 3 weken over heen gegaan en bij controle in nederland gips eraf gehaald en bleek de breuk niet goed hersteld te zijn. Dus nieuwe gips........de vraag rijst nu het is rond 7 januari wat gaan we nu doen. Errol wordt naar vorgen geschoven om zijn plekin te nemen. Maar de grote man heeft wel veel tafels verkocht omdat hij daar vecht en dat gaat nu niet door. Die knaken worden twee tot minimaal een week van te voren door vechter zelf opgehaald. Maar die haken nu massaal af(nog maals dit is wat ik denk) want laten we zeggen dat 20 tafels met gemiddelde prijs nemen van 2500 is 50.000euro. en kaart verkoop staat ineens stil door het gerucht. Wat moet je dan errol laten vechten en een leeg gala. En stel dat ie ook niet wint, want je weet het nooit dan heeft hij het weer gedaan. Te veel hoofdpijn dus. Begrijp dat voor fans en wellicht voor andere vechters die actief zouden zijn tijdens dat toernooi niet leuk is. Denk zelf ook dat schuiven het beste is, alleen de manier hoe het is gegaan had beter en sneller gekund. Wie weet leren we ervan en kan het in de toekomst alleen maar beter. Met de druk van de overheid blijft er al zo weinig over, laten we die we hebben koesteren. En oja kom net uit Rijswijk Gala viel helaas tegen. Diender goed op ko en Aksoy heeft Nathan pak slaag gegeven.

micha
24-01-2011, 09:02
er zijn geen tafels in Charleroi.

sterrenkijker
24-01-2011, 09:14
dit is het probleem als je vechter groter is dan de organisatie..

MMAFAN-1122
24-01-2011, 09:16
tja...........

Fan1976
24-01-2011, 12:01
er zijn geen tafels in Charleroi.

wat jij wil....duure stoelen dan. komt er op neer dat mensen niet voor errol daarheen willen gaan. nu ff kijken of dit evenement voor Lyon gaat plaats vinden of erna?!

lopez86
24-01-2011, 12:36
@ Rverm:

Blessure is nogal een algemeen begrip, of je een snee onder je oog hebt of je complete arm in het gips is een heel erg groot verschil.
Niet willen (laten) vechten om een blessure en niet kunnen zijn 2 verschillende dingen.

TOON
24-01-2011, 15:22
Ben gewoon eerlijk en beledig de intelligentie niet van je fans en zeg gewoon waar het op slaat. Gewoon dat Saki de gedoodverfde kandidaat was (vanaf dag 1 al) en dat we het niet willen riskeren dat een andere vechter er met het geld van doorgaat. Want dat was toch de insteek? We beginnen een 8 mans toernooi met 4 vechters van ons, dan zal er zeker wel 1 of 2 de finale halen en winnen. We gokken op Saki want die maakt een geweldige progressie door en zal dit wel winnen. Geven we Saki een deel van de jackpot en zeggen we dat we de rest stoppen in het promoten en managen van hem bij andere organisaties en in de USA. maar dan is het wel balen als het niet zo loopt, want na ronde 1 was er nog maar 1 over en dan moet je daar je pijlen op richten. Dat kan, maar wanneer je je billen brandt, moet je ook op de blaren zitten. Ook al zijn het er een hoop, in dit geval misschien wel 150000!


Maar het is niet normaal, het is niet goed geregeld en het is al helemaal niet netjes!

zo hele topic even doorgeakkerd en eigenlijk vat deze alinea van adenane het hele gebeuren wel samen. Denk dat het zo is en niet anders....en dan kun je lullen wat je wil, daar prikken de mensen doorheen.....

dus of je zegt het eerlijk en neemt de shit als een vent
of je verkoopt bullshit, krijgt evengoed de shit over je heen echter ze vertrouwen je niet meer voor geen cent

Fightfan
25-01-2011, 02:04
http://www.mixfight.nl/forum/images/misc/quote_icon.png Originally Posted by Rverm http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost-right.png (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=999402#post999402)
Ik kan me herrineren dat er een manager was die een geblesseerde Saki toch wilde laten vechten in de Arena, onder het mom van "voor de fans" die er een kaartje voor gekocht hebben. Deze manager wilde dan wel een hogere gage (dus zelf ook meer geld binnenkrijgen), de gezondheid van zijn vechter werd dan even geen rekening mee gehouden. Hier was direct hevige discussie over voor/tijdens en na het gala. Belachelijke actie.

Ik kan me herrineren dat er een manager was die een geblesseerde Saki toch wilde laten vechten in de halve finale van de K-1, onder het mom van "voor de fans en alles in het teambelang". Deze manager dacht dus aan een overwinning voor 1 van zijn andere teamleden, de gezondheid van Saki werd dan even geen rekening mee gehouden en kon hem zijn reet roesten. Hier was direct hevige discussie over tijdens en na het gala. Belachelijke actie.

En nu komt het eigen gala eraan en is Saki geblesseerd door eigen belang en komt de management fee in gevaar. Hij is toch de man die het toernooi hoort te winnen en tis niet de bedoeling dat iemand anders er met het geld vandoor gaat. Aangezien er geen vertrouwen is in iemand anders van team GG die er met de 150.000 vandoor kan gaan word het toernooi volledig afgelast onder het mom van "alles voor de fans". Dit staat natuurlijk niet in het ondernemingplan. Het zou je maar gebeuren dat iemand anders er met het geld vandoor gaat.

Saki kan anders toch gewoon geblesseerd gaan vechten zoals Bas Boon dat in de Arena wilde? Presteren kan die niet meer en zijn gezondheid word nog minder, maar voor de fans kan het toch wel? Dat jullie dan nu die 150.000 dollar mislopen is zonde, maar doe het voor de fans, daar hebben jullie alles voor over toch? Dat geld is toch maar bijzaak? "Voor de fans" hebben jullie alles over...


4x. Ook vervelend voor mensen die al geboekt hadden i.v.m. werk en dergelijke. Laat staan voor de vechters die zich zwaar voorbereiden.

marrilia
25-01-2011, 10:01
Hopelijk zal Saki hem 'met z'n kontje achteruit' laten gaan!!

Liefs Jamila

eeeeuuuuhh?

het is maar waar je van houdt,ben zelf meer een liefhebber van vrouw op vrouw

Shooto Holland
25-01-2011, 11:01
Beste Mixfighters,

Ik kan me heel goed voorstellen dat er mensen teleurgesteld zijn vanwege het verplaatsen van het evenement. Ik wil hier persoonlijk wel wat uitleg over geven.

Ten eerste is het voor ons een hele moeilijk beslissing geweest om het evenement uit te stellen. Dit is nog nooit eerder in de history van GLORY gebeurt. Dit heeft te maken met een aantal redenen.

Ik wil echter al wel gelijk ontkrachten dat dit is gebeurt zodat een GG vechter de meeste kans zou maken op de prijzenpot van USD 150.000,-!

Toen Saki tijdens de K1 geblesseerd raakte aan zijn hand en arm waren wij als United Glory erg teleurgesteld zoals iedereen kan begrijpen. Echter na een bezoek aan het ziekenhuis werd er aangegeven dat het een mooie breuk was en Saki op tijd klaar zou zijn voor 30 januari. Saki heeft dit zelfs bevestigd op zijn twitter account (http://twitter.com/gokhantherebel). Begin vorige week werd echter duidelijk dat het herstel langzamer was dan gepland. Er is toen met grote spoed gezocht naar een waardige vervanger. Er is idd gesproken met bijv een Errol Zimmerman btw.

Echter, om een gezond evenement neer te zetten zijn een aantal dingen van essentieel belang, waaronder:

- goede matchmaking
- sponsors
- tv
- kaartverkoop/fans

Deze dingen zijn erg belangrijk om een continuïteit te waarborgen.

Met een laatste moment drop out van Gokhan Saki, John Alessio en de dreiging van zelfs nog een andere vechter uit het toernooi konden wij niet de kwaliteit van de toernooien waarborgen zoals wij dat wilden. Wij zijn gestart met twee keer 8 vechters van internationaal top niveau en willen tot het einde van het toernooi een kwaliteit handhaven die jullie van ons gewend zijn.

De hoofdsponsor van het toernooi: Full Tilt Poker, had zich tevens terug getrokken door de slechte publiciteit (al dan niet terecht) omtrent de vechtsport en ons evenement in oktober. Dit is door ons proberen op te lossen door gelijk met andere sponsoren te gaan praten en te committeren aan de tweede ronde van het toernooi. Toen bleek dat Gokhan Saki uitviel, trokken ook een aantal van die sponsors zich terug. (FTP deed niet mee doordat ze bezig zijn met de legalisatie van poker in de Benelux en daarom geen enkele negatieve publiciteit of associatie kunnen gebruiken, in de finale in Moskou zijn ze er trouwens wel weer bij).

De TV heeft een aantal eisen om te gaan uitzenden. Dit wil niet zeggen dat zij de matchmaking bepalen zoals in bijv Amerika en Japan maar zij willen wel een bepaalde kwaliteit in de zin van productie en line up. Toen Saki uitviel kregen wij veel vragen en hielden zelfs een aantal TV stations, waar wij al jaren mee samen werken de boot af. Dit betekende minder exposure en ook minder financiele middelen.

Als laatste de kaartverkoop en de fans. Needless to say dat als Saki niet vecht er een stuk minder mensen op je evenement komt. Saki is tot grote hoogte gestegen in de laatste periode en echt een publiekslieveling geworden. Veel mensen hadden voor hem een kaartje gekocht en iedereen weet hoe vervelend het is als er een paar dagen van te voren, of zelfs nog erger, op de dag zelf gecommuniceerd wordt dat Saki niet vecht. Dit is in het verleden bij verschillende promotors maar al te vaak gebeurt en niet op prijs gesteld door de fans.

Al met al redenen genoeg voor ons om het evenement een paar weken te verplaatsen. De officiële datum van het evenement wordt vandaag bekend gemaakt.

Ik ben iig blij jullie te kunnen melden dat het evenement niet is afgelast en het gehele toernooi gewoon doorgang zal vinden in de orginele staat!

Wel onze oprechte excuses voor elk ongemak dat het verplaatsen van het evenement heeft opgeleverd.

Hoop jullie graag te zien in Charleroi over een paar weken!

Osu,

Martijn

Petrosyan188
25-01-2011, 12:33
kijk dit komt al een stuk beter over en heel geloofwaardig dat zelfs ik denk dat dit de echte verhaal is en niet dat hele 150000euro gebeuren, thnx voor de uitleg. nu even een vraag aan micha.. ga dat met de bus naar charleroi door? en als ik zelf van helmond naar breda kom is het dan ver naar de GG gym? ik heb wel zin om mee te gaan en ik betrap me nu zelf ook op dat ik graag wil gaan met saki! zonder saki niet namelijk dus ook logisch dat die verzet wordt

Kemal
25-01-2011, 13:12
thanks Martijn, duidelijke uitleg!

Anderson
25-01-2011, 13:20
Als laatste de kaartverkoop en de fans. Needless to say dat als Saki niet vecht er een stuk minder mensen op je evenement komt. Saki is tot grote hoogte gestegen in de laatste periode en echt een publiekslieveling geworden. Veel mensen hadden voor hem een kaartje gekocht en iedereen weet hoe vervelend het is als er een paar dagen van te voren, of zelfs nog erger, op de dag zelf gecommuniceerd wordt dat Saki niet vecht. Dit is in het verleden bij verschillende promotors maar al te vaak gebeurt en niet op prijs gesteld door de fans.




Ben ik helemaal mee eens wat GG ook vaker moet doen is de prijskaart geven zoals in Charloi.

B3 lik3 M3
25-01-2011, 15:31
Kijk, een duidelijk verhaal. Hoop dat het toernooi snel doorgaat!
Thanks voor het antwoorden Martijn!

micha
25-01-2011, 17:50
@petrosyan Vanuit Helmond gaat er een bus met Nieky Holzken fans.

Petrosyan188
25-01-2011, 18:15
en bij wie moet ik dan zijn? gewoon sjef van GG helmond gym?

FightstarTV
25-01-2011, 18:57
Vandaag waren we te gast bij Sportcentrum F.P.A. in Amersfoort en vanavond eerste beelden en intv met Martijn gehouden door Fabrice Deters online en morgen meer beelden en intv met Alistar Overeem , Valentijn Overeem , Marloes Coenen, Dion Starring and many more.

Veel kijkplezier !

payap
25-01-2011, 19:55
Thanx Martijn voor de duidelijke uitleg.

Jamila
25-01-2011, 20:04
eeeeuuuuhh?

het is maar waar je van houdt,ben zelf meer een liefhebber van vrouw op vrouw

Als je even het filmpje van 'roche spreekt' op youtube bekijkt, dan weet je waarom ik deze woorden gebruikt heb.

Bromios
26-01-2011, 00:16
Goed werk Martijn bedankt. Maak volgende keer het persbericht maar zelf ;)

Fan1976
26-01-2011, 00:54
ach ja we steken gewoon over van Charleroi naar Lyon of anders om. Van allebei is de data nog ff vaag. But Team Rebel will be in Tha House!

WARRRRRRRRR SAKI

Sluwe Fox
26-01-2011, 10:33
Haha touche!! Inderdaad, ik had sowieso al gezegd dat we eerst een official announcement moesten afwachten voor wat betreft Saki, voordat we zomaar dingen gaan roepen he bananenplukster ;)

Maarja het is jammer voor nu, maar zoals Johan Cruijf altijd zei: Ieder nadeel heeft zijn voordeel:
- Saki zal er 100% bij aanwezig zijn, dat wilde we toch allemaal!
- alle vechters hebben nog meer tijd om zich voor te bereiden, waardoor ze nog meer kunnen knallen!
- en we hebben opnieuw iets om naar toe te leven hihi!

Anyway, thnx for the message.
And see you in March/April!

Liefs Jamila

Niet kletsen vrouwke! Omdat foxtv flink wat geld zou betalen voor de uitzendrechten in turkije maar nu niet meer wilde omdat Saki niet vecht. Heeft GG onder druk besloten om het gala niet door te laten gaan. Maar als het aan GG lag zou Errol Zimmerman gewoon invallen voor Saki op de 30e sterker nog Errol was daarvoor hard aan het trainen.

Jamila
26-01-2011, 15:00
Het gala van Charleroi heeft een nieuwe datum.
Het zal gehouden worden op zaterdag 19 maart!

(Nogmaals, de reeds gekochtte kaarten zijn op de bovengenoemde data geldig.)

Liefs Jamila

Slome
26-01-2011, 15:03
http://img821.imageshack.us/img821/7406/87349714.jpg

Jamila
26-01-2011, 15:05
Ik had er al een nieuwe toppic voor aangemaakt, slome.

Grtjs Jamila

Slome
26-01-2011, 15:14
Ik had er al een nieuwe toppic voor aangemaakt, slome.

Grtjs Jamila

Vond t goed nieuws,,,, dacht meld t ff... je bent me te snel af....


Edit: Toch maar ff samengevoegd, blijft wel zo overzichtelijk!

Sluwe Fox
26-01-2011, 17:41
Jammer van de datum nu moet ik gaan kiezen tussen GG en een ander gala waar een -70 toernooi plaatsvindt met niet de minste A klassers, namelijk Morad Salhi, Harut Grigorian, Yassine Baitar, Keneth van Eesvelde, Ahmed Zragua, Ali Abrayem en Yannick Chergui en waarschijnlijk mis ik nog iemand. ......... zooiii

Slome
26-01-2011, 17:43
je hebt al een kaartje?!

GLORYWORLDSERIES
26-01-2011, 20:07
GLORY World Series

Amsterdam, 26 januari 2011

United Glory BV (UG) heeft besloten om de komende editie van de Glory World Series, op 30 januari 2011 in Charleroi België, te verzetten naar zaterdag 19 maart 2011. Aanvangstijden blijven ongewijzigd.

UG is tot dit besluit gekomen, nadat duidelijk is geworden dat Gokhan Saki niet snel genoeg is hersteld aan zijn handbreuk (welke hij tijdens de finale van de K1 in Japan heeft opgelopen). Hierdoor is deelname aan de Glory World Series op 30 januari 2011 voor hem onmogelijk geworden.

Gezien zijn unieke kickbox kwaliteiten en de enorme populariteit bij het publiek acht UG het onverstandig om het evenement zonder hem voort te zetten. UG wil voorkomen dat fans enorm teleurgesteld worden als hij geen eerlijke kans krijgt om zich te bewijzen in de Glory World Series. In het belang van TV zenders, die de Glory World Series naar de vele fans distribueren, is er ook aanbevolen het evenement te verzetten zodat favoriet Gokhan Saki kan blijven participeren. Ten behoeve van de sponsoren van de Glory World Series is dit ook van groot belang.

De populaire John Alessio, die in het Glory World Series MMA competitie zit, heeft tijdens een training ook een blessure opgelopen. Voor hem blijkt het ook onmogelijk om op 30 januari deel te kunnen nemen aan de Glory World Series echter kan hij op 19 maart 2011 wel weer aan het toernooi deelnemen.

Fans die reeds een ticket hebben gekocht kunnen deze bewaren. De ticket blijft geldig als toegangsbewijs voor de Glory World Series op 19 maart 2011. Mocht men niet kunnen komen dan kan men de ticket retourneren en krijgt men zijn/haar geld terug.

Verdere informatie kunt u terugvinden op onze internetsite www.united-glory.com (http://www.united-glory.com/)

Directie
United Glory BV

Informatie:
www.united-glory.com (http://www.united-glory.com/)
Vragen kunt u sturen naar: [email protected] ([email protected])

GLORYWORLDSERIES
26-01-2011, 20:08
GLORY World Series

Amsterdam, 26 January 2011

United Glory BV (UG) has decided to postpone the forthcoming edition of the Glory World Series. The new date will be Saturday 19 March 2011. Start times remain the same…

UG has taken this decision in the light of the news that Gokhan Saki has not recovered sufficiently from his broken hand (an injury sustained during the K1 final held in Japan). As a result of the injury, Saki would have been unable to fight in the Glory World Series on 30 January 2011.

In view of his unique kickboxing skills and enormous public popularity, UG believes that the event cannot continue without him. UG aims to prevent the major disappointment among fans that would result if he was not given a fair chance to prove himself in the Glory World Series. The recommendation to postpone the event in order to ensure that the favourite Gokhan Saki can still take part was also made for the sake of the TV companies who broadcast the Glory World Series to countless fans. The move is also of major importance for the sponsors of the Glory World Series.

The highly popular John Alessio, who features in the Glory World Series MMA competition, has also sustained an injury during training. He will be unable to fight in the Glory World Series on 30 January, but will have recovered sufficiently in order to take part in the tournament on 19 March 2011.

Fans who have already bought tickets can still use them. The tickets will remain valid for admission to the Glory World Series on 19 March 2011. If anyone is unable to attend on this date, they can return their tickets and receive a refund.

Further information is available on our website www.united-glory.com (http://www.united-glory.com/).

The Management
United Glory BV

For further information:
www.united-glory.com (http://www.united-glory.com/)
Please send any questions to: [email protected] ([email protected])

Fan1976
26-01-2011, 21:48
Het gips is er sinds dinsdag af en het ziet er goed uit. Dus hij komt er aan, opbouwen naar de 110%

OldNicky
26-01-2011, 22:39
Natuurlijk baalde ik bij het lezen van het bericht dat het evenement in Charleroi werd uitgesteld. Met het lezen van post #93 van Martijn en het bericht van UG post #112 is het voor mij helemaal duidelijk, waarom men het besluit genomen heeft om de datum te verplaatsen. Ik heb hier volledig begrip voor, dit is gewoon een heel verstandig besluit. Uiteindelijk weet iedereen het ruim op tijd, mijn ticket hoef ik ook niet om te ruilen en ik ben super blij dat Gokhan Saki dan weer topfit is, want zo'n gala zonder Saki is voor mij net als boerenkool zonder worst.
Greetz OldNicky :pimp:

nyqsoft
27-01-2011, 22:14
Nou dat is toevallig, dit weekend kon ik niet, maar mij komt 19 maart heel goed uit, dus kan ik toch nog naar Charleroi en in een lang weekend, yes !!! :cool2:

de Zweed
28-01-2011, 10:14
...Maarja mensen hebben altijd wel wat te zeiken hier op M.F., vooral over GG. (Afgunst...)
Als Saki uiteindelijk niet gevochten had op 30 januari dan had men hierover lopen zeiken en lopen filosoferen.
Nu kiest GG ervoor om Saki wel bij het gala te willen hebben door middel van verschuiving en dan is het nog niet goed.
...
Liefs Jamila

Helemaal mee eens, hoe vaak krijgen we niet te horen hoe teleurgesteld mernsen zijn als hun favoriete vechter niet mee kan doen of de line up op het laatste moment veranderd?
Nee, dan inderdaad liever een uitstel naar een later tijdstip zodat iedereen van de line up er ook daadwerkelijk bij kan zijn!
Jammer dat hoe je het ook doet, er altijd weer mensen lopen te zeiken.. wtf?!?
Kudos richting management trouwens om het gala met succes hebben kunnen verschuiven, want effe een nieuwe datum prikken klinkt makkelijker dan het is. Er komt inderdaad aardig wat bij kijken.
Anyway, 19 maart ben ik er helaas niet bij, maar misschien Moskou??

PS. Zorg trouwens dat jullie visum op tijd aangevraagd wordt! Anders kom je het land niet binnen :)

de Zweed
31-01-2011, 15:04
Speaking of Moskou, hoe gaaf zou het zijn om met allemaal Gala-fans in het vliegtuig te zitten hehe!
We own the plane !!

micha
31-01-2011, 20:07
ik ben erbij!

Wiseguy
31-01-2011, 23:36
Beter laat dan nooit maar mijn complimenten voor de uitleg van Martijn de Jong en ik hoop dat Saki snel herstelt want het is een prachtvechter.