PDA

View Full Version : toch extra bloed testen bij stikeforce



mean machine
23-01-2011, 01:29
http://sports.espn.go.com/extra/mma/news/story?id=6046811

ik vind het wel goed ,gaat de sport toch veel beter van worden

Sluwe Fox
23-01-2011, 02:18
ze gaan dus ook checken op camouflerende stoffen.... spannenddddddddddddddddddddd dit kan een aantal vechters zo door de mand laten vallen

Asura
23-01-2011, 02:51
Hoop niet dat dat gebeurt. Gelukkig heeft SF reserve matches.

Naj85
23-01-2011, 03:01
x2
Hoop niet dat dat gebeurt. Gelukkig heeft SF reserve matches.

Shikoku
23-01-2011, 04:18
Krijgen we straks overeem versus overeem in de finale.

Horse meat, the natural juice.


http://www.youtube.com/watch?v=GLdum69UGrk

mean machine
23-01-2011, 13:47
http://www.youtube.com/watch?v=GLdum69UGrk&feature=player_embedded#!

dan is dit filmpje een stuk natuurlijker ,ik ben benieuwd wie er straks allemaal (geblesseerd zijn )

mean machine
23-01-2011, 13:48
http://www.youtube.com/watch?v=tNWxU3WguKY&feature=player_embedded#! moest deze zijn

Anderson
23-01-2011, 14:02
Slechte zaak. Dan kan Alistair niet meer mee doen.

mean machine
23-01-2011, 14:20
gaat niet echt om alistair en die test gewoon die is gewoon schoon http://www.sherdog.net/forums/f61/overeem-fine-testing-vadim-douches-not-1510833/
het gaat meer om barnet en bigfoot omdat die al gepakt zijn en de sport en illegale substansies ook niet stil staan gaat de commissie evalueren en mee met de tijd mee het is wel nodig met zoveel valsspelers tegenwoordig

remco pardoel
23-01-2011, 14:28
Het gaat om iedere vechter

Ik vindt het alleen maar goed en ik zou als organisatie elke twee maanden een test eisen om zo een eerlijke competitie te houden.

Pahlavan
23-01-2011, 15:12
Het gaat om iedere vechter

Ik vindt het alleen maar goed en ik zou als organisatie elke twee maanden een test eisen om zo een eerlijke competitie te houden.

x2

wat ik ook wel een goede manier van testen vond was hoe ze dat deden tijdens de mayweather vs mosley gevecht... gewoon zonder aankondiging langsgaan bij de vechters en een test afnemen

Fasada
23-01-2011, 15:16
Het gaat om iedere vechter

Ik vindt het alleen maar goed en ik zou als organisatie elke twee maanden een test eisen om zo een eerlijke competitie te houden.

Ach M-1 zijn gewoon hypocrieten, wel extra tests willen hebben op een Strikeforce evenement en op hun eigen evenementen hoef je niet eens in een potje te pissen en kan je doen wat je wilt....Als je dingen extra wilt prima maar doe het dan ook bij je eigen organisatie....

mean machine
23-01-2011, 15:32
Ach M-1 zijn gewoon hypocrieten, wel extra tests willen hebben op een Strikeforce evenement en op hun eigen evenementen hoef je niet eens in een potje te pissen en kan je doen wat je wilt....Als je dingen extra wilt prima maar doe het dan ook bij je eigen organisatie....


je kan een doorgaans kleinere evenementen ook niet vergelijken met deze gp .
en gezien de achtergrond met barnet is het ook helemaal niet raar dat de comissie het gaat doen zeker nu ze ook bezig zijn het in newyork te legaliseren kan dit soort dingen helpen dat de sport serieuser genomen gaat worden.
ik snap jou reactie als (fan van de sport) dan ook niet ?
het lijkt wel of jij het juist toe juigt dat er stimulerende middelen in een bepaalde periode in een cycles naar de wedstrijd toe gebruikt worden maar heel gewoon en normaal vind .

lopez86
23-01-2011, 15:34
Ach M-1 zijn gewoon hypocrieten, wel extra tests willen hebben op een Strikeforce evenement en op hun eigen evenementen hoef je niet eens in een potje te pissen en kan je doen wat je wilt....Als je dingen extra wilt prima maar doe het dan ook bij je eigen organisatie....

Dus dat

mean machine
23-01-2011, 15:42
doen ze nu ook strikeforce/m1 co promotie (geeft niet het is zondag hij is op stap geweest denk ik)

Fasada
23-01-2011, 15:57
Laat ik het zo zeggen; Amerika is een land waar al getest wordt t.o.v. Japan. Het land waar Fedor groot is geworden en deze issue nooit ter sprake is gekomen. Verder heeft de huidige tests volgens mij als bewezen hun werk goed te doen aangezien Barnett twee keer betrapt is. Nu snap ik dus niet hoe een 'extra' test daar verandering in kan brengen... M-1 is dezelfde organisatie die Alistair een steroid bully noemde maar ondanks toch tegen Barnett wou gaan vechten (dit was nadat hij al 2 gepakt was voor doping).

Waarom kan ik een klein evenement niet vergelijken met een groot evenement, als je een predicaat wilt neerzetten van 'eerlijkheid' zoals zij dat in hun statement aangeven dan zou je juist op kleinere evenementen het juiste voorbeeld moet geven. Ik kan mij nog herinneren dat Sidelnikov gepakt was op doping in Amerika maar ondanks zijn schorsing gewoon vocht op een M-1 evenement in Rusland. Vandaar dat ik de term hypocrieten gebruik omdat zij gewoon lak hadden aan de regels en hem lieten vechten. Door dit grapje kan Sidelnikov nooit meer vechten in Amerika.

Ben niet tegen idee maar het feit dat het van een organisatie komt als M-1 vind ik dus lachwekkend.

el bastardo
23-01-2011, 16:17
Goede zaak. Zolang ze maar niet zo doorslaan als bij wielrennen, alwaar je je vakantie adres moet doorgeven en als je gaat schijten moet bellen met de bond zodat ze je weten te vinden.

NielsN
23-01-2011, 16:31
Goede zaak. Zolang ze maar niet zo doorslaan als bij wielrennen, alwaar je je vakantie adres moet doorgeven en als je gaat schijten moet bellen met de bond zodat ze je weten te vinden.

Ehm...

Dat is niet alleen wielrennen. Ik kan helemaal niks, maar ik heb dat soort dingen toch meegemaakt toen ik aan sumo deed.

mean machine
23-01-2011, 16:47
Laat ik het zo zeggen; Amerika is een land waar al getest wordt t.o.v. Japan. Het land waar Fedor groot is geworden en deze issue nooit ter sprake is gekomen. Verder heeft de huidige tests volgens mij als bewezen hun werk goed te doen aangezien Barnett twee keer betrapt is. Nu snap ik dus niet hoe een 'extra' test daar verandering in kan brengen... M-1 is dezelfde organisatie die Alistair een steroid bully noemde maar ondanks toch tegen Barnett wou gaan vechten (dit was nadat hij al 2 gepakt was voor doping).

Waarom kan ik een klein evenement niet vergelijken met een groot evenement, als je een predicaat wilt neerzetten van 'eerlijkheid' zoals zij dat in hun statement aangeven dan zou je juist op kleinere evenementen het juiste voorbeeld moet geven. Ik kan mij nog herinneren dat Sidelnikov gepakt was op doping in Amerika maar ondanks zijn schorsing gewoon vocht op een M-1 evenement in Rusland. Vandaar dat ik de term hypocrieten gebruik omdat zij gewoon lak hadden aan de regels en hem lieten vechten. Door dit grapje kan Sidelnikov nooit meer vechten in Amerika.

Ben niet tegen idee maar het feit dat het van een organisatie komt als M-1 vind ik dus lachwekkend.

we weten allemaal dat die urine testen niks voorstellen en er genoeg manieren zijn om die te omzeilen vandaag de dag(dat is bij onaangekondigde bloedtesten anders )

je kan de sport niet meer vergelijken met 10 jaar geleden en ook in japan zal dit uiteindelijk veranderen ,ze moeten wel als er bv een ufc in japan komt .

ik ben blij dat ook jij voor de testen bent zodat er een eerlijke competitie kan bestaan en of fedor m1 of wie dan ook zich hier voor hard maakt is dat in mijn ogen alleen maar beter voor de sport

Fasada
23-01-2011, 17:03
Je geeft aan dat Japan wel moet als de UFC naar Japan komt maar dat is dus niet waar, de promotie is namelijk niet het orgaan die test maar een onafhankelijke commissie die in dat land het regelt. In Amerika is dat de State Athletic Commission. Waar wij voor moeten oppassen is dat je hetzelfde krijgt als wat er in boksen gebeurt, dat een partij (in dit geval M-1) extra dingen gaat eisen die al gereguleerd zijn via een bond (dit geval the commision). Het bekende Mayweather vs Pacman gevecht waarbij de ene partij een bloedtest eist en de ander partij zegt dat zij niet anders behandeld willen worden dan een ander, eindresultaat is dat de partij er waarschijnlijk nooit van gaat komen. Als men wilt dat de tests nauwkeuriger uitgevoerd wordt moet men druk zetten op de commision en niet via de promotie.

mean machine
23-01-2011, 17:11
Je geeft aan dat Japan wel moet als de UFC naar Japan komt maar dat is dus niet waar, de promotie is namelijk niet het orgaan die test maar een onafhankelijke commissie die in dat land het regelt. In Amerika is dat de State Athletic Commission. Waar wij voor moeten oppassen is dat je hetzelfde krijgt als wat er in boksen gebeurt, dat een partij (in dit geval M-1) extra dingen gaat eisen die al gereguleerd zijn via een bond (dit geval the commision). Het bekende Mayweather vs Pacman gevecht waarbij de ene partij een bloedtest eist en de ander partij zegt dat zij niet anders behandeld willen worden dan een ander, eindresultaat is dat de partij er waarschijnlijk nooit van gaat komen. Als men wilt dat de tests nauwkeuriger uitgevoerd wordt moet men druk zetten op de commision en niet via de promotie.

http://sports.espn.go.com/extra/mma/news/story?id=6046811 mischien moet je dit nog eens goed lezen ,het is de commisie die exta bloed testen gaat doen
welke patij gaat er nooit van komen? het is een toernooi
zowel barnet als alistair werken mee aan die testen volgens de media dus ik voorzie een mooie gp

Shikoku
23-01-2011, 17:17
[URL]
zowel barnet als alistair werken mee aan die testen volgens de media dus ik voorzie een mooie gp


Want Barnett is nog nooit een (..of 3 natuurlijk) keer positief getest op een test waar hij zelf mee instemde om aan mee te werken.

Het is zelfs zo dat Barnett ooit eens positief bevonden is op een test toen hij voor een partij nog getest moest worden en toen zelf aangaf bij een event te zijn die door de athletic commision gesantioned werd om daar dan zijn test te doen. Waar hij dus zelf de keuze had voor de plaats en de datum. En gewoon dus stoïcijns zijn met steroiden gevulde plasje/bloedtest deed.

(Laten we hopen dat het niet weer gebeurt, maar misschien verliest hij tegen de odds in ook wel gewoon tegen Rogers in de eerste ronde en is er sowieso niks aan de hand)

Fasada
23-01-2011, 17:45
http://sports.espn.go.com/extra/mma/news/story?id=6046811 mischien moet je dit nog eens goed lezen ,het is de commisie die exta bloed testen gaat doen
welke patij gaat er nooit van komen? het is een toernooi
zowel barnet als alistair werken mee aan die testen volgens de media dus ik voorzie een mooie gp

Ik heb artikel goed gelezen en snap je punt niet helemaal.. Lees mijn post nog een keer goed zou ik zeggen; ik geef toch ook aan dat de commissie het doet en niet de organisatie...Ik zeg ook niet dat een partij niet doorgaat geef alleen de Mayweather vs Pacman verhaal aan als voorbeeld...

ArjanV
23-01-2011, 18:33
Ik verbaas me iedere keer weer hoe weinig vechtsportliefhebbers/vechtsporters van doping afweten...

Allereerst is doping verweven met alle sporten waar flink geld mee te verdienen is...van wielrennen tot snooker en van darten tot..jawel...vechtsport! Het is ook een illusie om te denken dat wanneer iemand niet positief test hij/zij dan geen doping heeft gebruikt....een test is namelijk slechts een momentopname. Er is doping dat je meer als een jaar lang kunt traceren...maar ook doping dat slechts een paar uur te traceren is....

Zolang er geen "out of competition" controles zijn zullen daarom alleen diegenen gepakt worden die er de ballen verstand van hebben of die niet aan de juiste spullen kunnen komen...

remco pardoel
23-01-2011, 18:38
Fasada:
Je hebt een goed punt!

Het is ook noodzaak dat controle op doping een algemene zaak is en dat atleten die betrapt worden een wereldwijd verbod krijgen (ook op amateur evenementen)

mean machine
23-01-2011, 18:48
http://www.youtube.com/watch?v=-oCnqy8Klaw&feature=related

echt zielig die roiders

Richelieu
23-01-2011, 22:10
Coleman blijft lachen!