PDA

View Full Version : Robbie Hageman: ''Wie is Tayfun''........



Sluwe Fox
24-01-2011, 11:26
Robbie Hageman: ''Wie is Tayfun''........

Direct na het interview met Tayfun Ozcan heb ik een afspraak gemaakt met Robbie Hageman. Zoals jullie allemaal hebben kunnen lezen heeft Tayfun er geen geheim van gemaakt dat hij korte metten wilt maken met het Eindhovense talent Hageman.

Voor ons dus een extra stimulans om Robbie aan de tand te voelen.

Je vecht a.s zaterdag bij Fightsensation in Eindhoven, tevens jouw woonplaats.
Hoe is dat voor jou?

Nou voor mij is het echt top. De zaal is zelfs op 5 minuten afstand van mijn huis. Op het moment dat ik het aanbod kreeg om te vechten op Fightsensation was de keuze snel gemaakt.

Je hebt in je eerste A klasse partij de sterke Redouan Koubini verslagen terwijl de meeste mensen je vooraf geen kans gaven.

Ja dat klopt. Veel mensen dachten echt dat ik zou gaan verliezen tegen Koubini. Gelukkig heb ik die mensen de mond gesnoerd.

Hoe is jouw voorbereiding voor Fightsensation verlopen?

Over mijn voorbereiding ben ik niet tevreden. Ik heb de afgelopen tijd veel tijd doorgebracht aan school[ tentamens }. Verder ben ik ook met de jongens van GG naar Japan geweest, overigens een zeer mooie ervaring. Dus heb niet echt optimaal kunnen trainen. Maar ik voel me lekker en heb er zin in.

Je tegenstander is het Tilburgse talent Tayfun Ozcan? Wat weet je van hem?

Kijk Tayfun wilt al jaren tegen me knokken. Ik ben totaal niet met hem bezig. Mooiste van alles is dat ik hem niet eens ken. We hebben in de jeugd tegen mekaar hebben gevochten, maar daarmee is het ook gezegd.

Tayfun is er van overtuigd dat hij je een zware avond zal gaan bezorgen!
Wat is je reactie?

haha......Dat zullen we nog wel eens zien!

Heb jij nog een boodschap voor Tayfun?

Tayfun....Veel succes.... rust goed uit de laatste week.
En niet teveel over me dromen he haha

Verder nog een boodschap?

Wees erbij 29 januari Fightsensation.
Ik zal zorgen voor een knalpartij!
Dat beloof ik jullie! Ushhhh

Kemal
24-01-2011, 11:37
thanks

MataLeo
24-01-2011, 17:12
Zet 'm op Robbie !!!