PDA

View Full Version : Tayfun Ozcan zal Robbie Hageman een zware avondje bezorgen!



Sluwe Fox
24-01-2011, 10:28
Tayfun Ozcan zal Robbie Hageman een zware avondje bezorgen!

Zaterdag 29 januari is het zover.

RingFight promotions pakt uit met een zeer interessante programma met aankomende Brabantse toppers. Een van de partijen waar veelvuldig over wordt gespeculeerd is de partij tussen het grote talent Robbie Hageman uit Eindhoven en het Tilburgse talent Tayfun Ozcan.

We volgden Tayfun Ozcan tijdens zijn intensieve training in zijn voorbereiding op zijn partij tegen Robbie Hageman op Fightsensation. Na zijn slopende training hebben we hem nog wat vragen gesteld.

Tayfun…Introduceer jezelf eens aan het grote publiek?

Mijn naam is Tayfun Ozcan en ben van Turkse origine. 19 jaar jong en sinds kort uitkomend voor Budokai Tilburg. In totaal 25 partijen gevochten, waarvan 22 gewonnen, 2 onbeslist en 1 verloren.
In de B klasse heb ik 7 partijen gevochten, waarvan 5 gewonnen en 2 onbeslist.

Je geeft aan dat je sinds kort uitkomt voor Budokai Tilburg. Waar heb je daarvoor getraind.

Daarvoor heb ik 5 jaar getraind bij Balans gym o.l.v. Halit Kurt.

Wat is de reden geweest voor de overstap naar Budokai Tilburg?

Kijk ik heb 5 jaar bij Halit getraind. Ik heb het daar goed naar mijn zin gehad en heb daar veel geleerd. Maar op ten duur merkte ik dat ik
stil stond in mijn ontwikkeling. Ik had bijna geen sparringspartners en kon niet het uiterste uit mezelf halen. Ik had hier erg lang over gepiekerd en gelukkig besloten om bij Budokai Tilburg te trainen o.l.v. Frans Pastzjerik. Dit is voor mij een weloverwogen besluit geweest.

Hoe bevalt het bij Budokai Tilburg?
Nou het bevalt me erg goed. Ik train nu echt op een hoog niveau en over het aantal sparringspartners heb ik zeker niet te klagen. Ik train dagelijks met Karim Eljouharti[ a klasser] en Mourad El Haddouchi[ B klasser]. Ik vind het zelfs jammer dat ik niet eerder de overstap heb gemaakt. Ik leer super veel van mijn trainer en voel dat ik met de dag sterker word.

Je vecht bij FightSensation je eerste A partij tegen Robbie Hageman. Hoe is je voorbereiding verlopen?

Ik mag echt niet klagen over de voorbereiding. Alles verloopt zoals gepland en ik kan 100 procent bouwen op mijn trainer. Ik ben altijd op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag op de sportschool te vinden. Speciaal voor deze partij train ik zelfs 1 keer per week op de woensdag bij Siam-gym. Daar spar ik met zeer bekende jongens zoals Chris Ngimbi, Yavuz Kayabasi, Ait Said, Jan Pruimenboom, Hakan Aksoy etc. En geloof me dit is echt zware shit.

Je tegenstander Robbie Hageman is het talent uit Eindhoven die de laatste tijd veel publiciteit geniet. We hebben vernomen dat jullie 5 jaar geleden tegen mekaar hebben gevochten en dat jij had gewonnen.
Hoe ging dat?

Kijk ik vocht een invalpartij tegen Robbie en had deze partij overtuigend gewonnen. Ik was zelfs aan het vasten. Maar ja dit was 5 jaar geleden. Tijden zijn veranderd.

Wat vind jij van Robbie Hageman?

Robbie is een technische jongen, maar te afwachtend in mijn ogen. Ik zal Robbie vast en zeker een zware avondje bezorgen. En dat zullen zijn fans in Eindhoven niet op prijs stellen!!

Welke boodschap heb jij voor Robbie?

Robbie…. Ik hoop voor je dat jij je goed hebt voorbereidt, want je gaat het zwaar krijgen.
Veel succes en moge de beste winnen

Heb jij nog iets te zeggen:
Wees erbij zaterdag 29 januari!!! Jullie krijgen geen spijt. USHHHH

Kemal
24-01-2011, 10:39
thanks, 2 leuke stukjes!