PDA

View Full Version : Wanneer de eerste "APP" voor mixfight.nl



K-1sunstarr
26-01-2011, 07:39
Voor degene onder ons met een smartphone.
Het zou toch mooi zijn om een app te hebben van mixfight op je iphone, zodat je up to date blijft.
Wat denken jullie ervan.

Mickey
26-01-2011, 08:15
Ik ben hier al een tijdje mee bezig, maar het is me nog niet gelukt een goeie leverancier te vinden die dit voor een redelijk bedrag kan oppakken. De clubs die ik heb benaderd vragen rustig 4-5k voor een redelijk beperkte App. Mochten er mensen zijn die wellicht suggesties hebben, PM me! :)

marrilia
26-01-2011, 09:06
waarom voor de iphone ...andoid zal een groter bereik hebben...misschien nu nog niet maar met een oog op de toekomst zie ik tock meer in een android platform voor een mixfight app

YoMarK
26-01-2011, 09:23
Jullie zouden eens kunnen beginnen met het forum te ontsluiten.
Jullie draaien vBulletin, dus integratie is een kwestie van een module installeren in de backend, en klaar is kees.
Zie Tapatalk - Forum App on the iPhone, Android, Nokia, and BlackBerry for vBulletin, phpBB, IPBoard, and SMF (http://www.tapatalk.com/plugin.php) . Nadeel: tapatalk client kost voor de "klant" geld.

Wil je een echte Mixfight app(voordeel: deze kan voor de "klant" gratis zijn), dan zou je eens naar de rebranding optie kunnen kijken: Tapatalk - Forum App on the iPhone, Android, Nokia, and BlackBerry for vBulletin, phpBB, IPBoard, and SMF (http://www.tapatalk.com/rebranding.php). Kost wel geld( $999US ), maar dan heb je de mogelijkheid om je eigen app/icoon in de App Store en Android Market te zetten.
Wil je nog meer, b.v. wat portal items ontsluiten, dan is er ook nog tegen betaling extra Customization Support.

Voordeel is dat Tapatalk Clients voor alle telefoon platformen beschikbaar zijn(Android, iOS maar zelfs Blackberry, Windows Mobile en Nokia).

Richelieu
26-01-2011, 11:56
Thanks voor de uitleg YoMark

Ronald
26-01-2011, 20:17
waarom voor de iphone ...andoid zal een groter bereik hebben...misschien nu nog niet maar met een oog op de toekomst zie ik tock meer in een android platform voor een mixfight app
Ik heb zelf ook een android... dus ik ben het uiteraard helemaal met je eens ;) (gelijk even jouw avatar gechecked :D)

Overigens mis ik zelf een app (voor welk systeem dan ook) nog niet echt op Mixfight. Als ik op m'n smartphone naar de portal ga staat bij mij "Mobile Theme" ingeschakeld. Dan heb je op een hele overzichtelijke manier toch al het nieuws van de portal op je smartphone.

Slome
26-01-2011, 20:35
ook met BB kan ik die avatar chekke hoor!

Ronald
26-01-2011, 22:20
ook met BB kan ik die avatar chekke hoor!
Uiteraard, net als met een iPhone of een symbian ;)

Sendur
27-01-2011, 02:29
Ook voor CrackBerry dan plzzz