PDA

View Full Version : Ernesto Hoost wil kinderboek schrijven



blackadder
27-01-2011, 03:24
van onze redactie AMSTERDAM - Voormalig K-1 wereldkampioen Ernesto Hoost gaat het over een heel andere boeg gooien. 'Mr. Perfect' wil een kinderboek gaan schrijven!



http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00791/hoost_791359d.jpg Ernesto Hoost


'Ik ga een boek schrijven', vertelt hij woensdag in Hoorn Deze Week. 'Nee, niet over mezelf. Een boek over mij komt binnenkort al uit. Ik wil een kinderboek schrijven. Dat noem ik ook een uitdaging.'
Ernesto won vier keer het wereldkampioenschap K-1. Dit is de allerhoogste klasse in de vechtsport. Tijdens de gevechten worden verschillende technieken, waaronder thaiboksen, taekwondo, karate, kungfu en kickboksen, gecombineerd.
In 2006 stopte Ernesto met zijn profcarrière. Hij geeft nu gasttrainingen en traint nog altijd bij de sportschool Sokudo Gym waar hij is ontdekt.



Ernesto Hoost wil kinderboek schrijven - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive] (http://www.telegraaf.nl/prive/8843949/__Ernesto_Hoost_wil_kinderboek_schrijven__.html?p= 4,1?sn=prive)

Kemal
27-01-2011, 06:58
Leuk toch! eerste boek Pinkeltje krijgt een pak rammel ;)

Misschien dat een Mod effe de topicnaam aan kan passen..

Leventdepevent
27-01-2011, 07:09
de een bind de schaatsen onder de ander schrijft een kinderboek....wie volgt?

Bartju
27-01-2011, 09:42
en toen gaf nijntje de grote boze wolf een snoeiharde lowkick en een goede leverstoot! Je hoort de presentator schreeuwen: ooooow nooo he's on wobbling legs!!!!

el bastardo
27-01-2011, 09:42
De GVR!

Peter0711
27-01-2011, 13:46
Leuk! Zou niet de grote boze wolf willen zijn in dat boek!!
Ben trouwens ook erg benieuwd naar Mr Perfect. ;) Hij geeft trouwens ook nogsteeds les bij Sokudo Gym.

Lionheart
27-01-2011, 15:27
Top!

maartenjackie
27-01-2011, 19:36
Waarom heeft u zulke harde schenen? Vroeg roodkapje.Dan kan ik snoeiharde lowkicks geven antwoord de grote boze hoost.
En waarom heeft u zulke harde vuisten? Die gebruik ik om een pak rammel te verkopen antwoord de hoost.

blackadder
27-01-2011, 21:32
Waarom heeft u zulke harde schenen? Vroeg roodkapje.Dan kan ik snoeiharde lowkicks geven antwoord de grote boze hoost.
En waarom heeft u zulke harde vuisten? Die gebruik ik om een pak rammel te verkopen antwoord de hoost.
:lol::lol::lol::lol::lol::lol: