PDA

View Full Version : WPTBL National and International rankings Male/Female



Coldcrust
27-01-2011, 15:39
Per January 2011. Een zo objectief mogelijk overzicht van de diverse ranglijsten en verrrichtingen.

http://www.wptbl.com/index.php?page=database&lowestSub=1&filesub=1&filenr=5&file=rankings

Wijzigingen/aanvullingen etc graag via [email protected]

Jim

Anderson
27-01-2011, 18:45
Klopt redelijk alleen die Amerikaan die op nummer 3 staat bij -70kg Internationaal klopt niet hij heeft 1 partijtje op Shooto regels gevochten dat kan echt niet. Wel tegen Andy souwer maar als het zo is als je een partijtje wint van diegene die bovenaan staat moet Levin onder Cosmo en Wakeling staan. Want Levin heeft niet tegen hun gevochten.

Dan zou het zijn Valent op 1, Cosmo op 2 en Wakeling op 3 en Levin op 4.

Ik weet dat jij een Levin fan bent maar je kan als fan niet je favoriete vechter naar vooren schuiven op een lijst.

payap
27-01-2011, 23:01
Thanx!

een hels kwarwei lijk me dat om uit te zoeken.

Zelf vind ik persoonlijk de notering van Saiyok nog al laag. Nr.6. Hij heeft de belangrijkste titel van het muaythai, kampioen van Lumpinee en al een jaar of drie ongeslagen. Zelf zou ik Saiyok minimaal nr.2 hebben staan.

Coldcrust
28-01-2011, 00:09
Klopt redelijk alleen die Amerikaan die op nummer 3 staat bij -70kg Internationaal klopt niet hij heeft 1 partijtje op Shooto regels gevochten dat kan echt niet. Wel tegen Andy souwer maar als het zo is als je een partijtje wint van diegene die bovenaan staat moet Levin onder Cosmo en Wakeling staan. Want Levin heeft niet tegen hun gevochten.

Dan zou het zijn Valent op 1, Cosmo op 2 en Wakeling op 3 en Levin op 4.


Ik weet dat jij een Levin fan bent maar je kan als fan niet je favoriete vechter naar vooren schuiven op een lijst.

Dat zijn nu eenmaal de regels,ook in deze lijst..als je van iemand wint kom je boven hem te staan,dus conform de regels.
Levin heeft niet tegen Cosmo en Wakeling gestaan maar heeft veel meer aansprekende titels en winstpartijen. Er zijn wel meer mensen die
niet tegen elkaar hebben gestaan en dan ontkom ik er niet aan om inschattingen te maken.
Wel wil ik benadrukken dat of ik persoonlijk een fan van iemand zou zijn of niet voor mij geen beletsel is om dit objectief te doen
het valt me tegen dat je me daarvan beschuldigd. Illustratief hiervoor is bv dat ik juist ervoor heb gekozen om Imada conform de
regels boven Andy Souwer te plaatsen want ook mijn bewondering en waardering voor de stijl van Andy Souwer heb ik nooit
onder stoelen of banken gestoken. Als ik een lijst zou samenstellen op basis van wat mijn favoriete vechters zijn zou de lijst er
echt heel anders uitzien.

Coldcrust
28-01-2011, 00:14
Ik kan me wel indenken dat je die mening hebt maar voor de -70 klasse heb ik de K1 Max als zwaarste titel aangehouden,
dat is inderdaad misschien discutabel maar ik stel hier het internationaal karakter van de K1 Max boven het besloten karakter
van de thaise ranglijst. Is inderdaad een inschatting maar om een dergelijk gewicht aan K1 en K1 max te geven ontkom ik
niet.