PDA

View Full Version : AFAV vacant, gezocht vertalers



Ervani
28-01-2011, 00:18
Om de werkdruk wat beter onder controle te krijgen zijn wij opzoek naar mensen die ons team willen versterken. De eerste 'vacature' die wij zo spoedig als mogelijk willen invullen is die van vertaler. Nu hebben wij eerder een dergelijke oproep geplaatst en daarop is zeker gereageerd maar er kwamen ook direct zaken naar boven waar wij ons NIET in willen mengen. Hoe jullie verstandhouding met de buren is maakt ons niet uit, wij willen voorkomen dat wij opeens een etiket opgeplakt krijgen.

Dus meld je aan als je over een Engelse talenknobbel beschikt!

biggz
28-01-2011, 00:31
Misschien kan je wat meer vertellen wat de vacature precies inhoudt.
Eventuele werkzaamheden, hoeveel tijd men kwijt zou zijn per week enz.

Ervani
28-01-2011, 01:20
Het gaat om het vertalen van het Nederlands naar het Engels ten behoeven van de ondertitels. Hoeveel tijd je daarmee kwijt bent hangt natuurlijk ontzettend af van de talenknobbel. Aan de hand van een preview versie kan je een item bekijken en vervolgens vertalen. De vertalingen zullen vervolgens als ondertitels aan de programma's worden toegevoegd.

Het is een kwestie van kijken, luisteren film op pauze en schrijven, film weer afspelen, kijken, luisteren etc.

Mijn Engels is redelijk maar zeker niet meer dan dat en dan moet je er af en toe ook google translate op na slaan. Kijk als je Engels goed is dan zal dat niet nodig zijn en komen er direct goede zinnen uit.

Reken op maximaal 1 item per week maar over het algemeen zullen dat er twee per maand zijn.

blackadder
28-01-2011, 01:55
En het vertaalde mailt men dan naar jou of hoe?

Ervani
28-01-2011, 01:56
yep

blackadder
28-01-2011, 02:13
Let me try it.

DAWK1D
28-01-2011, 09:51
Ik zou ook wel een poging willen wagen hoor, ben redelijk goed in Engels ;)

Amsterdam'r
28-01-2011, 18:48
Mocht de functie niet al zijn vergeven.. at your service!

Richelieu
28-01-2011, 19:40
Alweer last van forumvetes las ik Ervani?

Ervani
28-01-2011, 22:34
Alweer last van forumvetes las ik Ervani?
We moeten het niet gaan opblazen, het valt allemaal reuze mee en er is zeker geen reden om er mee bezig te zijn.

MataLeo
29-01-2011, 13:01
Kijk eens, of zet een oproep, op www.nftvm.nl (http://www.nftvm.nl)

Good luck

Ervani
29-01-2011, 18:45
NFTVM is voor mij zeker geen onbekende :-)
Maar vertalen is niet zo zeer een televisie/filmtechnische zaak maar een kwestie van talenknobbel.