PDA

View Full Version : Worse decisions in the UFC.



GilbertYvelFan24
28-01-2011, 03:41
Weet niet of er al eens een topic over gemaakt is. Maar wat vinden jullie nou de slechtste of meest belachelijke decisions/fouten in de UFC.

Mijn lijst:

Matt Hamill vs. Michael Bisping (Bisping wint Split Decision, mijn score 30-27 Hamill)

Mac Danzig vs. Matt Wiman (Wiman wint Submission, Danzig was niet eens out)

Phil Baroni vs. Evan Tanner I (Larry Landless stopt het gevecht omdat hij denkt dat Baroni op wil geven, dit was niet het geval. Overigens heb ik Landless ook niet meer terug gezien in de UFC dacht ik)

Randy Couture vs. Brandon Vera (Dit is een moeilijke, maar in mijn optiek was Vera toch echt de winnaar)

Nam Phan vs. Leonard Garcia (Behoeft geen uitleg)

Lyoto Machida vs. Shogun Rua I (Vond ik ook moeilijk. Vond het eigenlijk gelijk opgaand. Als Shogun fan zeg ik dat ik 'ok' was met de win van Machida maar kan me ook de consternatie voorstellen)

Anthony Johnson vs. Kevin Burns I (EYE POKE!!!)

Jon Jones vs. Matt Hamill (De zogenoemde 12-6 elbow. Maar Hamill was al compleet gemolesteerd. DQ vond ik onterecht. No Contest was meer op zijn plaats geweest of gewoon een TKO)

Aaron Riley vs. Shane Nelson I (Referee stopt het gevecht. Terwijl Riley niet eens Out is maar gewoon zichzelf verdedigd. Nelson wint dmv TKO na 44 sec)

Kazushi Sakuraba vs. Conan Silveira (John McCarthy denkt dat Saku KO is en stopt het gevecht. Saku was niet KO maar probeerde het been van Silveira te pakken. Later omgezet tot No Contest en Sakuraba won in het 2de gevecht alsnog het toernooi)

Brandon Vera vs. Fabricio Werdum (Werdum wint dmv TKO. Vera was niet echt aangeslagen. Te vroeg gestopt denk ik)


Vul maar aan. Ik ben er nog een hoop vergeten. (En zeg ook als je het niet met me eens bent)

calmarogym
28-01-2011, 04:20
UFC 101: Amir Sadollah vs. Johny Hendriks. (Johny mist al zijn stoten die hij ook nog eens op het achterhoofd van Amir mikt.
Amir gaat staan en de ref. komt er tussen en stopt de partij. Hier was niks aan de hand. Slechte beslissing)

punch
28-01-2011, 11:48
Q Jackson tegen Forrest G. Forrest won op punten

The Company
28-01-2011, 11:55
Bas Rutten tegen Randleman.

Bas won op punten terwijl hij heel de wedstrijd op zijn rug heeft gelegen.

GnP
28-01-2011, 11:57
Fedor Vs Werdum - Big John stopt het gevecht omdat hij denkt dat Fedor aftikt na een armbar-triangle, terwijl iedereen weet dat een machine niet kan aftikken....

dirk5
28-01-2011, 12:28
Machida vs. Rampage

zelfs Rampage was het er niet mee eens.

Garcia vs. Korean zombie

Petrosyan188
28-01-2011, 13:28
ik vind systeem van UFC 3x niks.. waarom moet er altijd een ronde door iemand worden gewonnen?? waarom geen 10-10 gewoon.. bv. rampage vs machida vond ik 10-10,10-10 en 10-9 machida. maar als ik dan verplicht ben te kiezen 1e en 2e ronde koos ik voor rampage omdat die de meer agressief was maar heb liever de 'K-1 telling'. als edgar fan had ik trouwens dit gescoord voor de laatste match met maynard 8-10,10-9,9-10,10-9 en 9-10=46-48. in k-1 telling was het voor mij wel een draw namelijk 8-10,10-9,10-10,10-9 en 10-10.