PDA

View Full Version : Strikeforce: Cyborg vs Diaz ***RESULTS***



Slome
30-01-2011, 05:34
Strikeforce: Cyborg vs Diaz ***RESULTS***

http://topmmanews.com/wp-content/uploads/2010/11/Strikeforce-Thumb1.jpg
Main Card
Nick Diaz submits Evangelista “Cyborg” Santos by Arm Bar in Round 2, 4:50
***Diaz retains his Welterweight title


Ronaldo Souza submits Robbie Lawler by Rear Naked Choke in Round 3, 2:00
*** Jacare retains his Strikeforce Middleweight title


Herschel Walker defeats Scott Carson by TKO (strikes) in Round 1, 3:13

Roger Gracie submits Trevor Prangley by Rear Naked Choke in Round 1, 4:19


Preliminary Card
Nate Moore defeats Nathan Coy by KO (Punches) in Round 2, 0:25
Isaiah Hill submits Bobby Stack by Triangle Choke in Round 1, 1:02
Ron Keslar submits Eric Lawson by Arm Bar in Round 1, 1:57
Germaine de Randamie defeats Stephanie Webber by KO (Knee) in Round 1, 4:25
James Terry defeats Lucas Gamaza by TKO (Strikes) in Round 1, 3:26
Jenna Castillo defeats Charlene Gellner by TKO (Strikes) in Round 2, 3:57
Anthony Dariano defeats Alan Perez by Unanimous Decision
Ricky Jackson defeats Niko Jackson by Unanimous Decision
Armin Safiari defeats Sam Bracamonte by Unanimous Decision

Shikoku
30-01-2011, 05:38
Gracie moet nou wel een stapje omhoog doen in competitie vind ik. Trevor Prangley is ervaren, maar hij heeft iemand nodig die op zijn minst een beetje overweg moet kunnen met een hoge zwarte band in BJJ.

Ik vond dat Robbie Lawler er al beter uitzag op de grond dan eerder, maar hij had ook nooit met hem mee naar de grond moeten gaan toen ie hem had :P

Scott Carson ...-_-' (Dat is alles wat ik daar maar over zal zeggen)

Surrender
30-01-2011, 05:42
Diaz, Diaz, Diaz, eah baby, I say bring on Gsp. Wedden dat ie em ook submit??

Shikoku
30-01-2011, 07:16
Diaz, Diaz, Diaz, eah baby, I say bring on Gsp. Wedden dat ie em ook submit??

Aangezien Diaz nog nooit wat in te brengen heeft gehad tegen ook maar een redelijk degelijke worstelaar... Het wordt zeker tijd dat Diaz eens getest wordt. Scott Smith, Noons, Zaromskis, Cyborg. Allemaal heel erg mediocre weltergewichten als je het mij vraagt die het lang niet halen bij de tegenstanders die GSP heeft verslagen. Maar het zou me wel een hele toffe match-up lijken ja :P

Kemal
30-01-2011, 07:39
Germaine :thup: Thanks Slome!!

micha
30-01-2011, 08:37
thanks

remco pardoel
30-01-2011, 10:05
ze hadden mij tegen Walker moeten matchen
:)

TheCarnage
30-01-2011, 11:49
Mijn respect voor Diaz is duidelijk gegroeid, hij ging wel goed om met die punishment die hij kreeg dacht dat hij die druk niet kon handelen.

Hendy
30-01-2011, 12:14
Germaine :thup: Thanks Slome!!

idd! ben benieuwd naar de beelden!

micha
30-01-2011, 14:08
damn Diaz was echt goed alleen moet hij lowkicks leren blokken

-=AL CAPONE=-
30-01-2011, 14:36
ze hadden mij tegen Walker moeten matchen
:)

Haha stuur een mailtje naar Strikeforce misschien zit er wel een comeback voor je in! :P

dirk5
30-01-2011, 14:52
weer een top gala van strikeforce.

WAR Diaz!!!

@ shikoku, waarom bang zijn van een worstelaar als je zo'n subs hebt. laat maar komen....

SjorsWilms
30-01-2011, 15:05
damn Diaz was echt goed alleen moet hij lowkicks leren blokken
2x

Biiyen
30-01-2011, 15:11
Nick Diaz is een gestoorde mafkees, maar een super vechter. Denk dat GSP er zijn handen vol aan zou hebben.

niels
30-01-2011, 15:23
Wat een top gevechten waren het allemaal! Ben onder de indruk van strikeforce

Baske
30-01-2011, 15:30
Sterk contrast met de UFC - met zo weinig gevechten die 't tot de jury haalden. Geweldig! :D

respect
30-01-2011, 17:16
Dacht even dat cyborg hem had met die low kicks, baas hoor diaz.

Asura
30-01-2011, 17:58
Het was een mooi event;
Die scott carson was echt geďntimideerd door Walker. Na die trap scheet hij in ze broek lol.
Lawler ontsnapte erg mooi uit die submission pogingen, maar ze conditie kwam te kort, of wellicht was het meer een mentaal probleem. Ik heb geen idee waarom hij ineens ze handen bij ze nek weghaalde.
Cyborg leek alsof hij Diaz ze klappen niet goed aankon, verbaasde me erg. Diaz was erg slim door druk te blijven zetten op Cyborg, totdat Cyborg die fatale fout maakte door naar de grond te gaan.

TOON
30-01-2011, 18:28
mooi event! genoten van diaz vs cyborg!
maar waarom naar de grond! vreemde keuze van cyborg, had nog wel wat rondes willen zien....al denk ik dat cyborg het niet volgehouden had, maar goed, diaz had op een gegeven moment zeker lastgekregen van die lowkicks....

Marchant
30-01-2011, 18:38
idd! ben benieuwd naar de beelden!

ze heeft nog veel te leren op de grond, persoonlijk vond ik haar niet echt overtuigen...........maar ach KO is KO toch!!!!

Gefeliciteerd Gemaine


oja de beelden;)



http://www.youtube.com/watch?v=BnkzJpumw3s&feature=player_embedded

Shikoku
30-01-2011, 23:20
weer een top gala van strikeforce.

WAR Diaz!!!

@ shikoku, waarom bang zijn van een worstelaar als je zo'n subs hebt. laat maar komen....

Omdat het niet de eerste keer zou zijn dat Diaz die altijd al hele sterke BJJ had zou verliezen van een worstelaar :P (Daarmee zeg ik niet dat hij het niet zou kunnen.)

Mule-Kick
31-01-2011, 09:17
Vette card en meesterlijke Diaz weer, al mag hij in het vervolg die lowkicks wel gaan checken.
Next Paul Daley? Don't be scared homie!

superfreak
31-01-2011, 11:09
Cyborg had hem moeten hebben. Lowtjes blijven geven en rustig z'n stoten zetten. Echter wist Diaz hem wel heel de tijd op z'n lichaamte pakken en dat breekt je op. Wat een kop heeft die Diaz ook.
Voor wat betreft je opmerking Dirk. Dat soort submissions zijn lastig met echte worstelaars. Die zetten dan veels te veel druk op je. Echter is Diaz wel een geval apart.
Lawler vond ik zo jammer. Had hij 'm bijna in de stand up dan mee gaan naar de grond. Staand had hij 'm makkelijk kunne hebben. Wat een slechte ground game voor iemand op zo een niveau. En inderdaad. je geest geeft het vaak veel sneller op dat je lichaam. Hij liet het maar gebeuren.

Germaine heeft nog veel te leren maar ze heeft nog wel effe. Komt wel goed. Toch wel heerlijk knietje.

Ronald
31-01-2011, 11:43
Wat gebeurde er nou vlak na de partij met Diaz? Hij zit over de rand van de kooi iemand uit te dagen en het lijkt erop of dat er een flesje water naar hem gegooid wordt. Iets later zie je 'm ook duidelijk "Fuck you bitch" zeggen en Cesar Gracie haalt 'm daar vervolgens weg. Iemand een idee tegen wie dat was?

Biiyen
31-01-2011, 11:57
Wat gebeurde er nou vlak na de partij met Diaz? Hij zit over de rand van de kooi iemand uit te dagen en het lijkt erop of dat er een flesje water naar hem gegooid wordt. Iets later zie je 'm ook duidelijk "Fuck you bitch" zeggen en Cesar Gracie haalt 'm daar vervolgens weg. Iemand een idee tegen wie dat was?

Inderdaad wazig, maar ja. Weet niet wat het was maar je moet wel redelijk gestoord zijn om als toeschouwer (lees: niet pro- vechter) Diaz aan te vallen. Gestoord of overmoedig, mocht het toeschouwer zijn, waar ik wel vanuit ga, anders hadden ze de uitdager wel in beeld gebracht.

TOON
31-01-2011, 12:35
zat daar niet de 'vrouwelijke' cyborg :)

Ronald
31-01-2011, 14:50
Inderdaad wazig, maar ja. Weet niet wat het was maar je moet wel redelijk gestoord zijn om als toeschouwer (lees: niet pro- vechter) Diaz aan te vallen. Gestoord of overmoedig, mocht het toeschouwer zijn, waar ik wel vanuit ga, anders hadden ze de uitdager wel in beeld gebracht.
Ik vermoed dat het toch een vechter of trainer was of iets dergelijks. Hij liep namelijk doelbewust naar die kant van de kooi. Ik ga er vanuit dat ze het niet in beeld hebben willen brengen omdat er vorige keer ook al zo'n heisa was toen het met Jason Miller zo uit de hand liep. Dat gaf aardig wat imago-schade waardoor ze het nu misschien uit beeld proberen te houden.


zat daar niet de 'vrouwelijke' cyborg :)
Dat dacht ik eerst ook omdat de regie haar met het volgende shot in beeld bracht. Naderhand hoor je Diaz echter heel respectvol praten over Cyborg. Zij zal het dus denk ik niet geweest zijn, maar we worden waarschijnlijk een beetje op het verkeerde been gezet door de regie.

Vooralsnog alleen dus maar een hoop speculeren, maar dat er wat aan de hand was leek me wel duidelijk.

Biiyen
31-01-2011, 15:00
Ik vermoed dat het toch een vechter of trainer was of iets dergelijks. Hij liep namelijk doelbewust naar die kant van de kooi. Ik ga er vanuit dat ze het niet in beeld hebben willen brengen omdat er vorige keer ook al zo'n heisa was toen het met Jason Miller zo uit de hand liep. Dat gaf aardig wat imago-schade waardoor ze het nu misschien uit beeld proberen te houden.


Dat dacht ik eerst ook omdat de regie haar met het volgende shot in beeld bracht. Naderhand hoor je Diaz echter heel respectvol praten over Cyborg. Zij zal het dus denk ik niet geweest zijn, maar we worden waarschijnlijk een beetje op het verkeerde been gezet door de regie.

Vooralsnog alleen dus maar een hoop speculeren, maar dat er wat aan de hand was leek me wel duidelijk.

Ja inderdaad, ik was dat akkefietje tussen Diaz en Miller alweer vergeten.. Dan is er wellicht naar de regie geďnstrueerd om bij gezeik direct camera weg te draaien.

Harrie Nak
31-01-2011, 15:14
Strikeforce Diaz vs. Cyborg**Live/Pbp/Spoilers** (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?110793-Strikeforce-Diaz-vs.-Cyborg**Live-Pbp-Spoilers**&p=1001422#post1001422)

http://i56.tinypic.com/339ugqc.jpg

http://i52.tinypic.com/2mqvvxy.jpg

dirk5
31-01-2011, 15:27
dang, wat een mongolen....

in de kooi zetten die gasten..

Ronald
31-01-2011, 15:31
Strikeforce Diaz vs. Cyborg**Live/Pbp/Spoilers** (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?110793-Strikeforce-Diaz-vs.-Cyborg**Live-Pbp-Spoilers**&p=1001422#post1001422)
Thanks Harrie. Wel vreemd dat hij op die manier met fans in "discussie" gaat. Of waren het misschien mensen uit de stal van Cyborg?
Maar goed, Diaz is natuurlijk ook een beetje vreemd, dus het zou zo maar kunnen...

TOON
31-01-2011, 16:10
dang, wat een mongolen....

in de kooi zetten die gasten..

in de kooi met diaz.....eens kijken of ze dan nog zo stoer zijn hahahaha

lepel
31-01-2011, 17:15
Cesar Gracie zei in zijn post interview dat het een stel zatte fans waren die met bier aan het gooien waren..

toch jammer dat er altijd wel een paar van dat soort trieste mensen zitten...