PDA

View Full Version : DEFINITIEVE MATCHMAKING - 2nd Experience gala - 5.2.'11 @ Experience gym [Lelystad]



Qtie-Pie
02-02-2011, 00:52
Zaterdag 5 februari 2011 is het zover. Dan zal het Second Experience gala gaan plaatsvinden! Het gala staat onder de auspiciën van de WMTA.

* De weging en dokterscontrole zal plaatsvinden op zaterdag 5 februari ‘11 tussen 13:30 en 15:00 uur in Experience gym (gala locatie), Jol 11-07, 8243 ED LELYSTAD;
* Per sportschool mogen er maximaal 3 verzorgers naar binnen;
* De zaal gaat open om 15.00 uur / Aanvang van het gala is om 16.00 uur;
* Jeugd vechters dienen een geldig identiteitsbewijs te overleggen ter controle van de leeftijd. Géén geldig identiteitsbewijs = géén wedstrijd! LET OP: identiteitsbewijs, hier wordt niet het startboekje mee bedoeld;
* Verzorgers/trainers die in de hoek van de vechter staan mogen dit alleen doen in correcte sportkleding. Dat wil zeggen géén bont gekleurd T-shirt met een spijkerbroek. Dit wordt niet getolereerd door de bond. Verzorgers/trainers in afwijkende kleding worden bij de hoek/ring verwijderd;
* Extra tape op de voeten/schenen/enkels is niet toegestaan, alleen één paar enkelkousen is toegestaan. Extra tape is alléén toegestaan met een geldige recente doktersverklaring.

Het belangrijkste van alles is sportiviteit! Hierbij verzoek ik een ieder met klemtoon dat hij/zij zich gedraagt en ook zijn achterban hierop, indien nodig, direct op aan zal spreken.

Ik hoop dat we er met zijn allen een mooi sportief event van kunnen maken.

Indien er nog vragen zijn, dan hoor ik deze uiteraard graag van u.

Met sportieve groeten,
Regina Spanjaard

D & D matchmaking

GSM: +31618215081
E-mail: [email protected]
BB-pin: 218BF839
Skype: reginaspanjaard

http://i29.photobucket.com/albums/c277/qtiepie/D%20en%20D%20Matchmaking/3defMM-5211LelystadExperiencegymdatum01-02-11.jpg