PDA

View Full Version : Uitnodiging Demolition Day 27 Maart De Kade Zaandam



Nolimit
03-02-2011, 06:41
Beste Forumleden,

Vanaf 27 maart organiseer ik, Patrick Beukema iedere laatste zondag in de maand een gala op een lokatie die qua uitstraling veel weg heeft van het welbekende Zonnehuis.

En wel het Dans- en Poppodium De Kade in hartje Centrum Zaandam!

De volgende vechters staan al op het programma: Malic Groenberg, Serrano Voorn, Mohsin Bensallah, Eyevan Danenberg, Reda Oulad Ben Said, Guillermo Valpoort en Hamza Essalhi.

Ik ben nog steeds hard opzoek naar vechters die op dit gala willen vechten, daarom wil ik diegene die op het gala willen vechten of trainers die hun vechters graag willen opgeven graag uitnodigen omdit te doen via [email protected].

Mocht het zo zijn dat je graag je vechters op Demoliton Day wilt laten vechten, of dat je er zelf wilt vechten maar 27 Maart niet lukt dan kan er ook vechters aangemeld worden voor de volgende datums: 24 April, 29 Mei of 26 Juni vermeld deze datums aub wel dan even in de e-mail die jullie me sturen anders raak ik een beetje de weg kwijt wie, hoe waar en wanneer! :)

Ik hoop jullie binnen 2 weken de definitieve flyer en matchmaking te kunnen laten zien!

Sportieve groet,

Patrick Beukema

Sadix
03-02-2011, 13:24
ik heb je gemailed.