PDA

View Full Version : Waarom lukte Gilbert dit niet in de ufc?



maartenjackie
04-02-2011, 09:18
Geweldig filmpje, hier ziet hij er snel en afgetraind uit, waarom lukte dit nou niet in ufc hè.

http://www.youtube.com/watch?v=v80KFNCh0o8&feature=youtube_gdata_player

Leventdepevent
04-02-2011, 09:21
heel mooi K.O.

simtekf1
04-02-2011, 09:41
Tja, dat vraag je je soms af bij bepaalde vechters idd.
Is de motivatie ineens weg?! denken ze dat ze er al zijn?!

Who knows..

dirk5
04-02-2011, 10:01
Ik ben hem 2 dagen voor zijn partij tegen JDS tegen het lijf gelopen in Vegas, toen zag hij er zeker nog gemotiveerd uit....

Ik ben alleen bang dat met dat verlies zijn motivatie enigzins geslonken is.... in zijn laatste partij in de UFC zag hij er gewoon slecht uit.

Kemal
04-02-2011, 10:05
sakkerjuu die was mooi hoor!

bladetrinity
04-02-2011, 16:26
Ik ben hem 2 dagen voor zijn partij tegen JDS tegen het lijf gelopen in Vegas, toen zag hij er zeker nog gemotiveerd uit....

Ik ben alleen bang dat met dat verlies zijn motivatie enigzins geslonken is.... in zijn laatste partij in de UFC zag hij er gewoon slecht uit.

Dat denk ik ook. Hij is ook zo'n vechter die op een goede dag onverslaanbaar lijkt of in elk geval tot het einde gaat en de andere partij lijkt het weer niks.

GilbertYvelFan24
04-02-2011, 16:44
Tja als je hem zag staan tegen Jon Madsen ..... dat was zijn laatste kans maar zo zag het er niet echt uit.
Jammer

hemoelyo
04-02-2011, 16:58
Geweldig filmpje, hier ziet hij er snel en afgetraind uit, waarom lukte dit nou niet in ufc hè.

http://www.youtube.com/watch?v=v80KFNCh0o8&feature=youtube_gdata_player

ik denk dat vechters in de ufc nu veel hoger van nivo zijn dan vroeger. en gilbert vecht al een tijd mee die zal zichzelf helemaal opnieuw moeten instellen en motiveren om mee te kunnen draaien.
dit is wel topnivo natuurlijk.

ijsblok
04-02-2011, 17:17
hij heeft het niet gered in ufc omdat hij niet kan worstelen en geen takedown defense heeft.

El Bambino
04-02-2011, 18:18
hij heeft het niet gered in ufc omdat hij niet kan worstelen en geen takedown defense heeft.

Mee eens. Gilbert is een (domme) vechter met alle respect voor hem natuurlijk, met dom bedoel ik een emotionele vechter die altijd voor de KO gaat en geen gameplan heeft. Komt voor de UFC veel te kort en heeft waarschijnlijk al die jaren niks aan worstelen of BJJ gedaan.
Wel zonde!

Briant
04-02-2011, 18:22
Mee eens. Gilbert is een (domme) vechter met alle respect voor hem natuurlijk, met dom bedoel ik een emotionele vechter die altijd voor de KO gaat en geen gameplan heeft. Komt voor de UFC veel te kort en heeft waarschijnlijk al die jaren niks aan worstelen of BJJ gedaan.
Wel zonde!

Dat noem ik geen domme vechter maar een spectaculaire vechter. Zijn fout zit em vooral in zn training. Je kan een gameplan hebben maar als je niet de skills hebt om dit uit te voeren heb je niets aan een gameplan. Gilbert kan een heel eind komen als hij een goede worsteltrainer zoekt denk ik.

uraeus
04-02-2011, 18:35
Hij heeft volgens mij de afgelopen jaren juist getraind op zijn grondwerk.. het komt er gewoon niet uit in praktijk.

geneds
04-02-2011, 20:21
Deze jongen heeft zijn kansen geprutst, heel erg zonde maar hij zal het niet meer redden

superstucie
04-02-2011, 23:12
Mee eens. Gilbert is een (domme) vechter met alle respect voor hem natuurlijk, met dom bedoel ik een emotionele vechter die altijd voor de KO gaat en geen gameplan heeft. Komt voor de UFC veel te kort en heeft waarschijnlijk al die jaren niks aan worstelen of BJJ gedaan.
Wel zonde!
ja maar hij heeft wel zijn paarse band bjj http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?105614-Gilbert-Yvel-Paarse-Band-BJJ

Shikoku
04-02-2011, 23:18
Dit lag denk ik meer aan Pedro Rizzo.

kooivechter
05-02-2011, 00:30
gilbert is wel een spectaculaire vechter, alleen tegen de absolute top heeft hij nooit gewonnen. In de pride dagen was het niets anders, daar heeft hij ook nagenoeg alles verloren.

Tykill
05-02-2011, 01:26
ff offtopic: wat fucking slecht van die scheids om die dude 5 snoei harde stoten te laten incasseren als hij na 1 miss 2 stoten helemaal KO is...

Pernik
05-02-2011, 13:41
ff offtopic: wat fucking slecht van die scheids om die dude 5 snoei harde stoten te laten incasseren als hij na 1 miss 2 stoten helemaal KO is...

Yvel had ook kunnen stoppen, als die scheids er niet tusen was gesprongen, was Yvel nog steeds aan het timmeren geweest....