PDA

View Full Version : Wow nieuwe Stare down, a Silva x Belfort tijdens weigh in.



maartenjackie
05-02-2011, 09:26
War vitor come onnn

http://www.youtube.com/watch?v=oboeedF4EeI&feature=youtube_gdata_player

Jeru
05-02-2011, 09:30
He lekker sfeertje ;)

TOON
05-02-2011, 09:44
fireworks!
aan de motivatie zal het niet liggen bij silva deze keer :)

Shikoku
05-02-2011, 10:13
Het is maar goed dat Belfort kalm is en het ietsje professioneler aanpakt dan Anderson. Wat weer kinderachtig ja met dat maskertje en dat overdreven dichtbij staan. Als Vitor zoals Wanderlei was geweest had hij hem allang een duw verkocht (I.E. Tegen Cro Cop, Rampage, Chuck)

El Bambino
05-02-2011, 10:21
Het is maar goed dat Belfort kalm is en het ietsje professioneler aanpakt dan Anderson. Wat weer kinderachtig ja met dat maskertje en dat overdreven dichtbij staan. Als Vitor zoals Wanderlei was geweest had hij hem allang een duw verkocht (I.E. Tegen Cro Cop, Rampage, Chuck)

Dit is show....en Silva weet precies hoe het moet.
Silva zal morgen zijn maskertje af moeten doen en zijn ware ik duur moeten verkopen!

Shikoku
05-02-2011, 10:32
Dit is show....en Silva weet precies hoe het moet.
Silva zal morgen zijn maskertje af moeten doen en zijn ware ik duur moeten verkopen!

Als dat show is lijkt me het niet de beste marketingtool. Hij heeft de langste winning streak, langste titel run, maar is een PPV failure. Vergeleken bij GSP, Lesnar, Penn etc etc verkoopt hij maar bar weinig PPVs. Ik denk niet echt dat het show is zoveel als een beetje persoonlijk op de teentjes getrapt te zijn door Belfort.

Vince
05-02-2011, 10:49
Als dat show is lijkt me het niet de beste marketingtool. Hij heeft de langste winning streak, langste titel run, maar is een PPV failure. Vergeleken bij GSP, Lesnar, Penn etc etc verkoopt hij maar bar weinig PPVs. Ik denk niet echt dat het show is zoveel als een beetje persoonlijk op de teentjes getrapt te zijn door Belfort.

Ik denk dat hij er miss wel door de ufc op gewezen is .... erg jmmr want ik zie a silva juist als een rustigge doodnormale jonge man. (wat ik erg kan waarderen)

Bartju
05-02-2011, 11:01
Belfort voor de winst!

Fyodor
05-02-2011, 11:10
Vuurwerk wordt het! Heb gisteravond de stream gekeken, was echt gaaf.
Hier een ruwe vertaling:



Thanks to Alex 5124 (i think that's right) for getting the link to the weigh-ins on MMA junkie, I was able to play the staredown over and over again and I got about 90% of the staredown tongue lashing of Silva v Belfort... hopefully this helps!

Alright, apparently I was more than off on my initial lip reading of Belfort. As for anderson, the first 3 words are... unintelligible to me , so i'll skip them... i'm sure they are in the same context tho

Original portuguese (so that other brazilians can check on me and hopefully fix any inaccuracies):
"Voce tá fodido. Voce tá fodido. Voce tá fodido. Se vai levar muita porrada, ta ligado?"
"You're fucked. You're fucked. You're fucked. You're gonna get your ass beat, ya know?

Belfort:
"To dentro, mermão. To dentro, mermão. To dentro."

(note) "mermão" isn't a real word, it's a contraction of the words "meu" and "irmão"

"I'm in, bro. I'm in, bro! I'm in!" as in, "I'm ready to go" in outright defiance of A.S saying he was fucked.

Afterwards when they are broken apart, I can't tell some of what Anderson is saying because his face is away, but Vitor says "You fucking be careful now", to which Anderson replies "Voce é muito cuzao", which means "You're a real asshole", and Vitor finishes it with "Se que me pega? Entao pode vir me pega" which translates as "You wanna get a piece of me? Then come and get it"

There you go. I had to watch the damned thing 50 times to get that, and I still couldn't get some of it because it was outright unintelligible or the face was away from the cam.

punch
05-02-2011, 11:13
Duidelijk iets uit het verleden dat met vertrouwen te maken heeft. Zag je Dana schrikken

El Bambino
05-02-2011, 11:24
Als dat show is lijkt me het niet de beste marketingtool. Hij heeft de langste winning streak, langste titel run, maar is een PPV failure. Vergeleken bij GSP, Lesnar, Penn etc etc verkoopt hij maar bar weinig PPVs. Ik denk niet echt dat het show is zoveel als een beetje persoonlijk op de teentjes getrapt te zijn door Belfort.

GSP??
De saaiste vechter van UFC...laat me niet lachen.
Silva is een Brazilian en amerikanen zijn maerikanen...nationalisten!

Shikoku
05-02-2011, 11:48
GSP??
De saaiste vechter van UFC...laat me niet lachen.
Silva is een Brazilian en amerikanen zijn maerikanen...nationalisten!

Leuk dat je het eerst hebt over een Canadees die de best verkopende PPV draw is naast Lesnar en dan verkondigt dat Silva niet verkoopt omdat het geen Amerikaan is, en dat terwijl elke keer als een canadees tegen een amerikaan vecht het publiek 'USA' roept. Het probleem met Silva is dat hij geen engels spreekt hij is dus nooit in de media en hij zit in de minst trekkende divisie van de UFC.

remco pardoel
05-02-2011, 11:49
Ik hoop zo dat Belfort hem een Wanderlei Silva serie cadeau geeft

Het wordt of een knaller of een draak van een partij.

Anderson
05-02-2011, 11:53
Als dat show is lijkt me het niet de beste marketingtool. Hij heeft de langste winning streak, langste titel run, maar is een PPV failure. Vergeleken bij GSP, Lesnar, Penn etc etc verkoopt hij maar bar weinig PPVs. Ik denk niet echt dat het show is zoveel als een beetje persoonlijk op de teentjes getrapt te zijn door Belfort.


Misschien als die zich wit verft dat die een kans maakt bij de blanke nationalisten.

Shikoku
05-02-2011, 11:59
Misschien als die zich wit verft dat die een kans maakt bij de blanke nationalisten.

Want Rashad Evans-Rampage Jackson had ook niet boven de miljoen ppv buys. En kijk naar de populariteit van jonge opkomende jongens als Bones Jones. Ik denk dat daar het probleem niet echt ligt. Dat is veel te makkelijk om het daar op af te schuiven.

123trisweat
05-02-2011, 12:06
hmm, niet erg silva like.

- Kijk erg uit naar Bones Jones
- Hoop op een Silva show (dan niet het-probeer-mij-es-te-raken, maar kijk-es-vanuit-welke-hoeken-ik-je-kan-raken)
- Griffin - Franklin lijkt me een niet al te intelligente partij worden
- torres kan een mooie show worden

Vince
05-02-2011, 12:09
hmm, niet erg silva like.

- Kijk erg uit naar Bones Jones
- Hoop op een Silva show (dan niet het-probeer-mij-es-te-raken, maar kijk-es-vanuit-welke-hoeken-ik-je-kan-raken)
- Griffin - Franklin lijkt me een niet al te intelligente partij worden
- torres kan een mooie show worden

Haha ik vond zn matrix style wel vet :P

123trisweat
05-02-2011, 12:19
hmm had silva beter een v mask kunnen dragen ;)

http://micshaunscloset.com/images/V%20mask%20%5B%5D.JPG


Haha ik vond zn matrix style wel vet :P

Shikoku
05-02-2011, 12:22
Haha ik vond zn matrix style wel vet :P

Dan heb ik liever dat hij het Pettis-matrix style doet :P

bladetrinity
05-02-2011, 12:37
Erg coole staredown!!

Ik heb ergens gelezen dat Silva het masker op deed, omdat Vitor in de Braziliaanse media zou hebben gezegd dat Sila een masker op heeft en zich nep gedraagt.

Vince
05-02-2011, 12:40
sorry maar ik kon het niet laten:
http://img211.imageshack.us/img211/1449/dana.png

Wheelie
05-02-2011, 12:42
Ik hoop zo dat Belfort hem een Wanderlei Silva serie cadeau geeft

Dat hoop ik ook.

marcelt
05-02-2011, 12:57
Geeft hoop op een mooie partij.

wrestler_nl
05-02-2011, 13:00
man man man ik heb er zin in!!!

Fight_club
05-02-2011, 18:11
Ik ook maat......thnx voor de link. Viva vitor. Vond dat vitor wel geïntimideerd overkwam bij de staredown. Hoop niet dat dat in z'n koppie blijft zitten. Hoop echt dat ie silva ouderswets afslacht , maar ben bang dat silva hem 5 ronde's lang gaat vernederen.

El Bambino
05-02-2011, 19:46
hmm had silva beter een v mask kunnen dragen ;)

http://micshaunscloset.com/images/V%20mask%20%5B%5D.JPG

HAHAHA Deze masker is inderdaad da BOM!!
Zelf vind ik Belfort erg beperkt, behalve zijn snelle combos heeft ie niet echt veel te bieden en ik vind Silva een veel betere vechter qua techniek. WAR SILVA!!

Kemal
05-02-2011, 22:25
ik hoop op een knal partij!

Petrosyan188
05-02-2011, 22:32
HAHAHA Deze masker is inderdaad da BOM!!
Zelf vind ik Belfort erg beperkt, behalve zijn snelle combos heeft ie niet echt veel te bieden en ik vind Silva een veel betere vechter qua techniek. WAR SILVA!!

nou onderschat de bjj van vitor niet.. ik zeg niet dat die met hem op grond moet gaan integendeel maar vitor kan zeker wel wat op de grond

iniedergeval WAR BELFORT!

Shikoku
05-02-2011, 23:17
nou onderschat de bjj van vitor niet.. ik zeg niet dat die met hem op grond moet gaan integendeel maar vitor kan zeker wel wat op de grond

iniedergeval WAR BELFORT!

Vitor was al een echte zwarte band in BJJ onder Carlson Gracie toen hij kampioen werd in 1997. Anderson Silva begon pas met trainen onder de Noguiera broers in 2006. Silva heeft nog nooit hoge level BJJ laten zien.