PDA

View Full Version : Gala in Spanje met Team Souwer en Mousid Gym in de hoofdrol



reat
05-02-2011, 15:23
Vanavond 5 februari vind er in Malaga één van de grootste kickboksgala's ooit gehouden
lang de Spanse kust. De organisatie verwacht 3000 mensen en is erg trots dat ze
Andy Souwer bereid hebben gevonden hun gala extra glans te geven. Andy vecht de hoofdpartij tegen
een spanjaard Abraham Roqueni.Verder zijn er een aantal opkomende pareltjes van Mousid Gym aanwezig.
Volgens trainer/sensai Mousid ook een mooie gelegenheid om zijn jongens verdere ervaring te laten
opdoen. Gisteren was de weging erg informeel met de nodige spaanse emoties en een amateurisch
tintje (zie foto's). De vechters waren allemaal op gewicht en zagen er scherp en strak uit.
Alle Nederlandse vechters inclusief hun begeleiding verblijven in een heerlijk en luxe hotel.
Het El Desafio (K1 rules) gala begint vanavond om 20.00 en er zijn 18 partijen (pfff) gepland.
Pikant detail is de aankondiging op de posters van de 3 speciale gasten uit Nederland (zie foto's), Tyrone
Spong, Hedsy Gerges en Mourat Boussidie.Ik heb ze nog niet gezien en net als het publiek blijf ik benieuwd of ze
ons vanavond gaan verrassen.
Morgen post ik uitslagen en enkele backstage foto's, en vanavond zal ik van de belangrijke partijen
via twitter tweets sturen.

Bekijk hier enkele foto's (http://www.reatsports.com/index.php/latest-news/78-verrichtingen-van-team-souwer-en-mousid-gym-in-spanje) via onze geheel vernieuwde site, de moeite waard om daar even een kijkje te nemen.
Volg ons via twitter (http://www.reatsports.com/index.php/latest-news) ook te volgen op dezelfde site

micha
05-02-2011, 16:24
thanks man

univers1l
05-02-2011, 17:02
neemt souwer geen risico met 6mrt in het vooruitzicht?

Baske
05-02-2011, 17:38
Niveau in Spanje is behoorlijk wat lager dan in NL. Een lelijke rechtse kan van iedere vechter komen, maar ik denk toch dat het risico in Spanje wat minder is...

Richelieu
06-02-2011, 08:46
Niveau in Spanje is behoorlijk wat lager dan in NL. Een lelijke rechtse kan van iedere vechter komen, maar ik denk toch dat het risico in Spanje wat minder is...

Niveau kan misschien volgens ons lager zijn, maar die Spanjaarden kunnen zeer goed knokken. Er lopen echt zeer ervaren vechters daar rond, denk o.a. eens aan Rafi Zouheir. Twee jaar geleden nog met Slamm!! in Barcelona geweest en de interland Hollanda vs Espana was een onbeslist 3-3. Als ik vervolgens de onderstaande tweets van Ryan Bindraban moet lezen weet ik weer genoeg over het niveau;


Illyasse Himmi WOP van een donkere spanjaard genaamd Thinda. 1-0 voor Nederland. Goede partij, mooie snelle acties van beide kanten,


Hafid draw. Weer een mooie partij vol emotie en spanning, publiek gaat echt los,ze willen een spaanse overwining. Nu de kleine Zacharias


Tijarti vecht zich terug na 2 officiele waarschuwingen. Is nu gestaakt wat consternatie en onvrede uit het publiek


Hichan Achli een draw, heb geen commentaar bij deze wedstrijd, ik was er niet bij was effe met Andy bezig. Nu Dennis


Dennis van Team Souwer heeft een geduchte tegenstander een kop groter. Dennis verliest op punten. Nog een partij dan Andy


Rijsel wint op KO in de 2de ronde na een hoge trap in de nek van zijn tegenstander. En nu Andy....


Wat niemand voor mogelijk hield gebeurde wel. Andy verliest op punten. 2de ronde gleed hij uit en kreeg zeer onterecht 8 tellen.

Kemal
06-02-2011, 08:59
thanks, wel erg zuur dat je door een uitglijder de partij verliest op punten..

Starpoint
06-02-2011, 09:14
Thnks !

Baske
06-02-2011, 10:57
Niveau kan misschien volgens ons lager zijn, maar die Spanjaarden kunnen zeer goed knokken. Er lopen echt zeer ervaren vechters daar rond, denk o.a. eens aan Rafi Zouheir. Twee jaar geleden nog met Slamm!! in Barcelona geweest en de interland Hollanda vs Espana was een onbeslist 3-3. Als ik vervolgens de onderstaande tweets van Ryan Bindraban moet lezen weet ik weer genoeg over het niveau;
Natuurlijk zullen er altijd wat uitblinkers in zitten, maar dan nog... Heb zelf een jaar daar gewoond, en om nou te zeggen dat ik echt onder de indruk was...

reat
06-02-2011, 13:40
Gisteravond is in Malaga het El Desafio K1-rules kickboksgala gehouden, na de pauze een Nederland vs Spanje tintje.
Zo voelde het ook in de zaal, veel heftige emoties uit beide kampen. Alle vechters hebben erg hard
hun best gedaan om er iets moois van te maken. De uitslagen heb ik gisteren live op twitter al bekend gemaakt,ze staan er nog.
Eindstand van de 7 partijen, nederland: 3 gewonnen, 2 verloren en 2 draw. Er heerste veel spanning in de zaal, tijdens
de partij van Tijarti dreigde het een beetje uit de hand te lopen. Opstootjes en het publiek die
zich met beslissingen van scheidsrechter en jury wilde bemoeien,ik voelde me weer helemaal in Nederland.
Publiek die zich misdraagt terwijl de vechters zich gewoon sportief blijven gedragen.
Uiteindelijk in de hoofdpartij verloor Andy Souwer, de spanjaarden gingen helemaal uit hun dak. Mijn
inziens niet geheel eerlijk maar het is bekend dat de thuisvechter altijd een handje wordt geholpen, dus niet klagen. Ik heb
me ondanks een bestolen gevoel netjes gedragen.
Een sportief gedragen verlies schijnt tegenwoordig ook een overwinning te zijn.

Klik hier voor wat sfeerbeelden uit de zaal en backstage. (http://www.reatsports.com/index.php/latest-news/78-verrichtingen-van-team-souwer-en-mousid-gym-in-spanje)

Anderson
06-02-2011, 14:25
Was de uitslag van Hafid terecht de onbeslist?

Baske
06-02-2011, 15:59
Opstootjes en het publiek die
zich met beslissingen van scheidsrechter en jury wilde bemoeien,ik voelde me weer helemaal in Nederland.
Omdat dit gedrag natuurlijk typisch Nederlands is...

Anderson
06-02-2011, 16:05
Het is vervelend om te zeggen maar ja dit is typisch Nederlands hoevaak is het niet mis gegaan vorig jaar 2 keer in Den Haag, 1 keer in Rotterdam en 1 keer in Amsterdam.

Rougemonkey
06-02-2011, 16:15
Zijn er beelden te vinden van dit gala?

Richelieu
06-02-2011, 17:34
Het is vervelend om te zeggen maar ja dit is typisch Nederlands hoevaak is het niet mis gegaan vorig jaar 2 keer in Den Haag, 1 keer in Rotterdam en 1 keer in Amsterdam.

Nee, maar als het in Spanje echt mis gaat, gaat het ook echt goed mis! Heb in Nederland gelukkig nog geen vuurwapens gezien ;)

Baske
06-02-2011, 18:44
Dat zijn 4 incidenten van de hoeveel die hier georganiseerd worden? Vind 't allemaal wel meevallen.

Anderson
06-02-2011, 19:15
nee dat heb ik ook nooit gehoord vuurwapens

SjorsWilms
06-02-2011, 19:38
Zijn er ookk beelden van??

Richelieu
06-02-2011, 19:47
Beelden van de partij;

http://www.youtube.com/watch?v=xHw1hZEvpC0

http://www.youtube.com/watch?v=CR_Jkt1sBrY

http://www.youtube.com/watch?v=rHcGxbJgl8I

Anderson
06-02-2011, 22:59
Zijn er geen beelden van Hafid zijn partij

mario the count
07-02-2011, 00:47
souwer zwaar bestolen zeg, niet te best. Een onterechte 8 tellen krijgen en in ronde 3 toen die gast het niet meer trok en ze van alle kanten kreeg, werd hij gematst met een break door de scheids voor naar dat kleine wondje boven zijn oog te kijken.:twak: zonde, een champ als souwer die een wat onbekende vechter een kans geeft tegen hem te vechten en dan bestolen worden.

stoneymeloney
07-02-2011, 08:25
Zijn er geen beelden van Hafid zijn partij


Denk het niet, maar Hafid had zwaar gewonnen, hij liet die gast alle hoeken van de ring zien. Hij vocht erg goed. Maar ik denk aangezien die gozer Spaans kampioen is, willen ze toch hun eer behouden, maar hafid was overduidelijk de winnaar.

ReZp
07-02-2011, 12:26
Het lijkt mij dat die down gewoon terecht was tegen souwer , korte hoek precies op de kin.

Glen
07-02-2011, 13:17
En Spong was 5 februari in Lelystad op The Second Experience!

smike
07-02-2011, 18:47
Nee, maar als het in Spanje echt mis gaat, gaat het ook echt goed mis! Heb in Nederland gelukkig nog geen vuurwapens gezien ;)

Jij komt bij de grotere gala's, ik heb er al meerdere gezien, gala's in de grote stad zijn natuurlijk ook wat anders helaas :(