PDA

View Full Version : Na UFC 126 **SPOILER**



BlackStarr
06-02-2011, 12:20
Na UFC 126
Wie is jullie p4p numbero uno MMA-vechter?

Ik zeg na het verliezen van Fedor en die vertoning van zijn
skills tegen Vitor Belfort, Anderson "the spider" Silva!

biggz
06-02-2011, 12:29
Silva

The Company
06-02-2011, 12:32
Hoewel Belfort meer een hype van de UFC was is Silva wel de 1# p4p.

Sadix
06-02-2011, 12:59
ik vind GSP. Heeft nooit dalen maar alleen Pieken.

Silva kon de afgelopen wedstrijden wel uitgekotst worden.

GSP is constant, je weet wat te verwachten. Verliest nooit 1 ronde, is gewoon ongelooflijk goed en slim.

PinPoint
06-02-2011, 13:00
Wat heeft ie laten zien dan als je het over skills hebt? 1 front kick die Rogan NOG NOOIT had gezien....crap!

Ik vond de aanval van Vitor veel belovend....maar helaas.

wrestler_nl
06-02-2011, 13:07
Anderson Silva!

El Bambino
06-02-2011, 13:09
Wat heeft ie laten zien dan als je het over skills hebt? 1 front kick die Rogan NOG NOOIT had gezien....crap!

Ik vond de aanval van Vitor veel belovend....maar helaas.

Jij bent gewoon een HATER!!!
Zet je emoties opzij en geef gewoon toe dat deze man (Silva) onverslaanbaar is!!
Silva is na Fedor the best!

Petrosyan188
06-02-2011, 13:16
lol, hij is zeker niet onverslaanbaar.. het had trouwens niet veel gescheeld of hij had nog niet zo lang geleden verloren. ik vind GSP trouwens beter en zie GSP hem overklassen als die match komt. de beste vind ik trouwens shogun als die in vorm is maar dat is die ook niet altijd

Shikoku
06-02-2011, 13:16
Wat heeft ie laten zien dan als je het over skills hebt? 1 front kick die Rogan NOG NOOIT had gezien....crap!

Ik vond de aanval van Vitor veel belovend....maar helaas.

Lol dat is iets te optimistisch.

De fake de teep over in een front kick is een hele basic kick die elke karate/taekwondo lage band wel kent. Joe Rogan was de nationale tae kwon do kampioen van amerika een jaar of 20 terug, geloof me die kick heeft hij heus wel gezien. Wat Joe zei was dat hij nog nooit iemand er KO mee heeft zien gaan. Omdat er meestal niet genoeg kracht achter de kick zit en de kick niet de moeilijkste te blokken is als je hem wat vaker voorbij ziet komen.

PinPoint
06-02-2011, 13:30
@ El Bambino;

Zolang je mij niet kent mag je toon wel iets minder! Tevens heb ik ergens ontkent dat deze man goed is en op dit moment idd onverslaanbaar is in zijn klasse nee! Dus stapje terug....

@Shikoku;

Precies zo bedoelde ik het ook. Er kwam laatst een filmpje op Mixfight voorbij waarbij de ene na de andere KO gaat door een dergelijke trap. Dus ik snap niet dat ie dat nog nooit gezien heeft....

Ik weet overigens niet of ik het met je eens ben of deze zo makkelijk te blokken is. Meestal gaat deze trap ook naar het lichaam dat maakte hem in deze situatie juist zo gevaarlijk. Er zit zat kracht achter als hij maar op de juiste plek beland op de kin beland!!

dirk5
06-02-2011, 13:30
Een vechter is zo goed als zijn laatste gevecht??

Wat een onzin, Silva heeft 1 gevecht weer iets gedaan terwijl al zijn voorgaande gevechten vanaf Cote gewoon beschamend waren.

Ik zeg GSP, die gedraagd zich niet 5 van de 6 gevechten als een clown.

Shikoku
06-02-2011, 13:36
Ik weet overigens niet of ik het met je eens ben of deze zo makkelijk te blokken is. Meestal gaat deze trap ook naar het lichaam dat maakte hem in deze situatie juist zo gevaarlijk. Er zit zat kracht achter als hij maar op de juiste plek beland op de kin beland!!

Juist. Ik zeg ook niet dat de trap makkelijk te blokken is. Ik denk alleen dat Vitor niet met heel veel jongens werkt die dezelfde trappen gooien als Anderson Silva doet. Want die zie je er immers ook niet veel in hoge level MMA. En dat hij het daarom ook totaal niet aan zag komen. Je zag hem ook nog even naar de kick proberen te grijpen toen hij dacht dat het een trap naar het lichaam was.

joost
06-02-2011, 13:38
Een vechter is zo goed als zijn laatste gevecht??

Wat een onzin, Silva heeft 1 gevecht weer iets gedaan terwijl al zijn voorgaande gevechten vanaf Cote gewoon beschamend waren.

Ik zeg GSP, die gedraagd zich niet 5 van de 6 gevechten als een clown.

x2

Anderson
06-02-2011, 14:01
Als je je verveeld en je krijgt een amateur voorgeschoteld ga je met hem spelen als je Vitor voor je hebt probeer je het zo snel af te maken.

Don't hate the player hate the game.

Silva best of the rest.

dietrik
06-02-2011, 14:30
GSP!

BlackStarr
06-02-2011, 14:39
Wat heeft ie laten zien dan als je het over skills hebt? 1 front kick die Rogan NOG NOOIT had gezien....crap!

Ik vond de aanval van Vitor veel belovend....maar helaas.

Hij heeft ondermeer bewezen dat hij nog steeds 1 van de beste vechters is.
Hij heeft laten zien dat hij probleemloos Belfort's stoten kon ontwijken, terwijl
vele zeiden dat hij ondergeschikte was qua snelheid in deze matchup.
En hij heeft laten zien dat hij hij Belfort probleemloos kon verslaan.
Met al het clownen inbegrepen, waar hij mee laiet zien dat Belfort hem niks
kon maken.

cholitzu
06-02-2011, 14:42
Anderson "The Spider" Silva, Baas der Bazen

universele
06-02-2011, 14:43
Als ik naar het lijstje kijk.
Zeg ik fedor, Aldo en Rua zijn alle 3 vechters waar ik meer naar uitkijk.

BlackStarr
06-02-2011, 14:50
Een vechter is zo goed als zijn laatste gevecht??

Wat een onzin, Silva heeft 1 gevecht weer iets gedaan terwijl al zijn voorgaande gevechten vanaf Cote gewoon beschamend waren.

Ik zeg GSP, die gedraagd zich niet 5 van de 6 gevechten als een clown.
Het feit alleen al dat hij zich als een clown kan gedragen en ermee wegkomt.
Het gevecht tegen forrest griffin, vond je die ook beschamend van Silva's kant?

TheCarnage
06-02-2011, 14:54
Jeetje wat een haat heen en weer ;)

GSP vind ik veelste voorzichtig de laatste tijd, speelt alles op safe vind hem niet meer zo vermakelijk om naar te kijken.

Shogun zou wat constanter moeten worden, maar dan zou hij zeker in aanmerking komen.

Fedor zal meer moeten vechten en tegen goede tegenstanders..

Dus ja voor mij is Silva op dit moment de beste!

Devilprince
06-02-2011, 15:00
Na UFC 126
Wie is jullie p4p numbero uno MMA-vechter?

Ik zeg na het verliezen van Fedor en die vertoning van zijn
skills tegen Vitor Belfort, Anderson "the spider" Silva!

zei je ook dat silva de p4p ''numbero uno'' was na zijn vertoning tegen Sonnen, btw ik heb fedor nooit zo gedomineerd zien worden door zijn tegenstander

BlackStarr
06-02-2011, 15:27
zei je ook dat silva de p4p ''numbero uno'' was na zijn vertoning tegen Sonnen, btw ik heb fedor nooit zo gedomineerd zien worden door zijn tegenstander
Na de vertoning tegen Sonnen, had ik silva niet op nummer 1, ook al was het heel indrukwekkend nadat hij zo'n afranseling kreeg Sonnen nog submitte. Dit zie ik GSP niet doen, fedor zie ik het wel doen overigens zie partijen tegen Arlovski en Brett rogers.
Maar als ik Silva's performance tegen Belfort vergelijk met GSP's performance tegen Koshcheck. Dan vind ik die van Silva tog beter aangezien er een finish was. Vandaar Silva numbero uno! En GSP numbero dos ;)

Soulbringer320
06-02-2011, 16:44
Ga dan maar toch voor Fedor

T15Boxing
06-02-2011, 20:34
Fedor is niet eens meer #1 heavyweight. Jose Aldo heeft nog veel te bewijzen. Tussen GSP en Silva is het lastig maar Silva heeft alle records en mooie finishes. Nu alleen nog een partij tussen die 2 zodat er geen twijfel meer mogelijk is.

Pahlavan
06-02-2011, 20:36
Waarom staat Torres hier niet tussen?

omdat hij nog niet zo heel lang geleden back to back heeft verloren...

Mauro
06-02-2011, 20:38
Als je je verveeld en je krijgt een amateur voorgeschoteld ga je met hem spelen als je Vitor voor je hebt probeer je het zo snel af te maken.

Don't hate the player hate the game.

Silva best of the rest.

Inderdaad, Silva lijkt zich wel te vervelen in sommige partijen.
Sonnen domineerde zwaar, maar kwam Silva echt in de problemen ?

Petrosyan188
06-02-2011, 20:41
fedor hoort niet eens in de top20... en nee ik kijk niet alleen naar de laatste match maar naar +/- laatste 2 jaar aangezien we het hebben over een huidige P4P ranking van 2011 en niet van pak en beet 2005 ofzo... en laatste 2jaar zijn in het geval van fedor wins op rogers en arlovski en een loss op werdum, dan hebben cain,jds of werdum meer recht op..

Pahlavan
06-02-2011, 20:52
dus p4p gaat over de laatste 3 jaar ofzo? ik wil best wel een keuze maken, alleen wat zijn dan de voorwaarden aan een p4p fighter?

nou persoonlijk vind ik dat hele p4p debat vaak bullshit... het is altijd een hoop "als" en "maar" etc etc...
maar ik vind persoonlijk wel dat het iemand moet zijn die al lange tijd niet heeft verloren... fedor is een uitzondering omdat hij maar 1x in zijn hele carriere heeft verloren. maar torres heeft 2 van zijn laatste 4 partijen verloren dus dan zak je wel eenbeetje af... vind ik tenminste

The Company
06-02-2011, 21:21
fedor hoort niet eens in de top20... en nee ik kijk niet alleen naar de laatste match maar naar +/- laatste 2 jaar aangezien we het hebben over een huidige P4P ranking van 2011 en niet van pak en beet 2005 ofzo... en laatste 2jaar zijn in het geval van fedor wins op rogers en arlovski en een loss op werdum, dan hebben cain,jds of werdum meer recht op..

JDS heeft maarliefst 0 top 10 tegenstanders verslagen de laatste 2 jaar.:whistling:

Petrosyan188
06-02-2011, 21:26
nouja 2 jaar geleden en een beetje versloeg die nog de man die iets van 30sec nodig had om fedor te laten tikken

The Company
06-02-2011, 21:30
Werdum was toen geen top 10 HW. Ik snap wat je bedoeld maar ik vind zeker dat je Fedor nog top 10 p4p mag ranken. Als Anderson van Vitor had verloren had hij dan ook gelijk geen top 20 p4p meer geweest.

blackadder
06-02-2011, 21:35
Jij bent gewoon een HATER!!!
Zet je emoties opzij en geef gewoon toe dat deze man (Silva) onverslaanbaar is!!
Silva is na Fedor the best!
Hij heeft anders al 4 x verloren.

Petrosyan188
06-02-2011, 21:46
Werdum was toen geen top 10 HW. Ik snap wat je bedoeld maar ik vind zeker dat je Fedor nog top 10 p4p mag ranken. Als Anderson van Vitor had verloren had hij dan ook gelijk geen top 20 p4p meer geweest.

maar anderson heb ik tenminste de laatste jaren veel zien vechten en ook tegen het allerbeste van de mw en heeft ervan gewonnen, als die had verloren van vitor dan had die vrije val gemaakt wat mij betreft(ik vind anderson niet de beste p4p vechter) omdat ook die gevecht met chael niet goed was aan de zijde van silva. maar buiten top20 zeker natuurlijk niet. overigens als ik kijk naar de volgende tegenstander van fedor dan heeft antonio min of meer het zelfde bereikt als fedor de laatste jaren... allebei verloren van werdum, allebei gewonnen van arlovski en de ene won van kyle en de ander van rogers.. ik vind trouwens echt dat fedor niet bij hoort. hij heeft een behoorlijk staat of dienst maar dat is allemaal in het verleden als morgen bas rutten z'n comeback maakt zetten we hem toch ook niet op 1?(of je moet heel chauvaunistisch zijn). P4P ranking is anders als een of andere beste vechter allertijden ranking(waar ik fedor dan wel op 1 zou zetten)

The Company
06-02-2011, 21:58
maar anderson heb ik tenminste de laatste jaren veel zien vechten en ook tegen het allerbeste van de mw en heeft ervan gewonnen, als die had verloren van vitor dan had die vrije val gemaakt wat mij betreft(ik vind anderson niet de beste p4p vechter) omdat ook die gevecht met chael niet goed was aan de zijde van silva. maar buiten top20 zeker natuurlijk niet. overigens als ik kijk naar de volgende tegenstander van fedor dan heeft antonio min of meer het zelfde bereikt als fedor de laatste jaren... allebei verloren van werdum, allebei gewonnen van arlovski en de ene won van kyle en de ander van rogers.. ik vind trouwens echt dat fedor niet bij hoort. hij heeft een behoorlijk staat of dienst maar dat is allemaal in het verleden als morgen bas rutten z'n comeback maakt zetten we hem toch ook niet op 1?(of je moet heel chauvaunistisch zijn). P4P ranking is anders als een of andere beste vechter allertijden ranking(waar ik fedor dan wel op 1 zou zetten)

Je moet je niet zoveel laten wijsmaken door de UFC, het gaat er om wanneer je tegen iemand vecht. Toen Fedor tegen Arlovski vocht was was hij 3# geranked.

Even een lijstje van de hoeveelheid top 10# tegenstanders iedereen heeft verslagen hier gaat het om tegenstanders die toendertijd top 10 stonden of momenteel.

1. Cain 2(Brock, Big nog)
2. Werdum 1(Fedor)
3. Lesnar 2(1) (Carwin,Couture?)
4. Fedor 2( Rogers, Arlovski)
5. JDS 1(Werdum)
6. Carwin 1(Mir)
7. Overeem 1 (Rogers)
8. Mir 0
9. Big nog 0
10 bigfoot silva 0

Fedor heeft gewoon top competitie gevochten, zijn tegenstanders werden alleen niet zo goed gehyped als in de UFC.

marcelt
06-02-2011, 22:01
Puur P4P op prestaties Silva, maar ik ben fan van GSP. De Silva van de laatste jaren bevalt me minder. Ik vond hem vroeger wel super.

Marchant
06-02-2011, 22:34
Inderdaad, Silva lijkt zich wel te vervelen in sommige partijen.
Sonnen domineerde zwaar, maar kwam Silva echt in de problemen ?

Als je gedomineerd word in mma heb je echt wel een probleem

D1987
07-02-2011, 00:07
dat zie je GSP neit doen? die komt niet zo snel in zo n positie nee.

MAar wat een aanfluiting weer voor UFC, wat een slechte partijen vannacht! en jullie genieten er gewoon van, schandalig

wrestler_nl
07-02-2011, 00:08
dat zie je GSP neit doen? die komt niet zo snel in zo n positie nee.

MAar wat een aanfluiting weer voor UFC, wat een slechte partijen vannacht! en jullie genieten er gewoon van, schandalig

WTF slechte partijen WTF?

Ik heb vannacht echt genoten...

D1987
07-02-2011, 00:17
Geniet je van zo'n event waar van je normaal gesproken zwaar teleurgesteld hoort te zijn na het zien van zo n dikke main card meer dan van een Pacquiao match?

Kemal
07-02-2011, 09:58
GSP

Guillermo
07-02-2011, 10:05
Silva doet gewoon wat HET key-element is van vechtsport. Hij doet dingen die je niet ziet aankomen. Maakt niet uit hoe groot of sterk je bent, als je een punch/kick niet ziet aankomen is het slaapie doen:lol: Maar onverslaanbaar is hij zeker niet nee.
Ik zie liever GSP dan Silva trouwens.

Fyodor
07-02-2011, 10:47
Mooie foto:

http://cdn2.sbnation.com/imported_assets/649222/jones427_medium.jpg

Baske
07-02-2011, 12:47
Vond 't een geweldig event. Overigens was die front-kick mooi gedaan, Vitor zag 'm aankomen, maar dacht dat 't een body-kick zou zijn. Althans, dat is wat Vitor toegaf na 't gevecht.

P4P vechter... Geen idee, ikzelf vind GSP en Silva gewaagd, maar omdat het allebei niet echt vechters zijn die het initiatief pakken, kunnen het nog wel 's 5 lange rondes worden áls de match er zou komen... Ik stem dus voor niemand.

Overigens vind ik de manier waarop Silva af en toe capoeira toont geweldig.

Leventdepevent
07-02-2011, 12:55
GSP...altijd constante factor, ik heb hem nog nooit slecht gezien

Ulis-E
07-02-2011, 13:19
Jeetje wat een haat heen en weer ;)

GSP vind ik veelste voorzichtig de laatste tijd, speelt alles op safe vind hem niet meer zo vermakelijk om naar te kijken.

Shogun zou wat constanter moeten worden, maar dan zou hij zeker in aanmerking komen.

Fedor zal meer moeten vechten en tegen goede tegenstanders..

Dus ja voor mij is Silva op dit moment de beste!

dus dit

+1

Mule-Kick
07-02-2011, 13:27
Op dit moment vind ik GSP de p4p #1 gewoon omdat hij meer top 10 fighters (sommige meerdere malen) heeft verslagen.
Als Fedor de HW GP wint is hij imho weer #1 p4p

Silva is echter ook klasse apart, zeker in MW

smike
07-02-2011, 17:40
Silva werd gedomineerd door sonne dus die valt sowieso af.

GSP is wel een koning hoor ga toch voor hem, ook omda Fedor verloren heeft, anders uiteraard Fedor.