PDA

View Full Version : Fighting Stars presents IT'S SHOWTIME 6 maart: Update matchmaking



It's Showtime
07-02-2011, 13:31
Op 6 maart is het weer zover in de Amsterdamse Sporthallen Zuid: Fighting Stars presents IT'S SHOWTIME!

Een van de partijen die net rond is, is er eentje die vooraf garant staat voor absoluut spektakel! In de vechtsportwereld wordt de uitspraak "Styles make fights" regelmatig gebruikt en met de stijlen van de volgende 2 heren is een knalpartij gegarandeerd: Chahid Oulad el Hadj vs Robin van Roosmalen!

De matchmaking zoals deze nu staat, is als volgt:

Romano Morjoner vs Mo Ben Nasser
Rico Verhoeven vs Jamal Benz
Ricardo van den Bos vs TBA
Murthel Groenhart vs Marc de Bonte
Leroy Kaestner vs Ramzi Tamaditi
Warren Stevelmans vs Mo Medhar

Chahid Oulad El Hadj vs Robin van Roosmalen
Rachid Belaini vs William Diender
Wendell Roche vs Danyo Ilunga (IT'S SHOWTIME-wereldtitel 95kg Max)
Andy Souwer vs Lhoucine Ouzgni
Gago Drago vs Artur Kyshenko
Daniel Ghita vs Hesdy Gerges

Voor meer info en tickets, bezoek http://www.fight.nl of Fighting Stars - Homepage (http://www.fightingstars.nl)

Anderson
07-02-2011, 14:05
Zitten een paar mooie partijen bij alleen jammer van een wereld titel van lik me kont.

Roche staat nummer 11 van de top 20 en Ilunga staat nog geen eens in de top 20.

Kemal
07-02-2011, 15:22
staan idd mooie patijen bij hoor!

sterrenkijker
07-02-2011, 15:33
Zitten een paar mooie partijen bij alleen jammer van een wereld titel van lik me kont.

Roche staat nummer 11 van de top 20 en Ilunga staat nog geen eens in de top 20.

maar wat is een titel als die nooit verdedigd wordt? Als de winnaar van die 2 maar vaker voor Showtime gaat vechten..

Wat ik pas bijzonder vind is dat Roche 2 weken later tegen Saki moet vechten!!

Petrosyan188
07-02-2011, 15:37
en welke ranking hebben ze het dan over...

Anderson
07-02-2011, 15:49
Roche staat nummer 11 van de top 20 en Ilunga staat nog geen eens in de top 20.maar wat is een titel als die nooit verdedigd wordt? Als de winnaar van die 2 maar vaker voor Showtime gaat vechten..

Wat ik pas bijzonder vind is dat Roche 2 weken later tegen Saki moet vechten!!


Het is wel degelijk raar want Manhoef staat op nummer 3 op de wereld ranglijst. Hij zou de persoon moeten zijn om voor de titel te vechten en komt ook nog eens voor it's showtime uit.

sterrenkijker
07-02-2011, 16:17
Het is wel degelijk raar want Manhoef staat op nummer 3 op de wereld ranglijst. Hij zou de persoon moeten zijn om voor de titel te vechten en komt ook nog eens voor it's showtime uit.

Manhoef zou hebben aangegeven dit jaar helemaal niet te vechten voor Showtime.. Op dit gala sowieso niet want dat regelt hij zelf...

Al zou hij wel vechten, dan hebben we straks weer een titelhouder die zn belt niet verdedigt (zie titel max 85 > in bezit van Manhoef). Wat ik pas raar vind is dat Ghita niet voor de titel vecht tegen Gerges... Weet iemand daar de reden van?

Richelieu
07-02-2011, 17:28
Waar is Younes gebleven?

It's Showtime
07-02-2011, 17:56
Younes vecht wel, maar op dit moment is zijn tegenstander nog niet bekend.

chechen
07-02-2011, 18:02
ik vind toch dat ze beter mourad bouzidi voor de titel van -95 moesten laten vechten

chechen
07-02-2011, 18:12
ik vind toch dat ze beter mourad bouzidi voor de titel van -95 moesten laten vechten

marster
07-02-2011, 19:41
Ricardo tegen Benji Zimmerman is dat niet haalbaar

FMACH
07-02-2011, 19:52
Zitten een paar mooie partijen bij alleen jammer van een wereld titel van lik me kont.

Roche staat nummer 11 van de top 20 en Ilunga staat nog geen eens in de top 20.

It is your top 20.....?!? In order to enter into a top xx, one must get a chance to show performance on an international stage.
Wait and see....;-)

Jones
07-02-2011, 21:50
Chahid vs Robin dat wordt een beukpartij

net als die Diender vs Belaini...wauww

Andy vs Aussi niet te vergeten natuurlijk

Drago vs Kyshenko ik kan nog wel ff doorgaan.

Och jongens jongens wat een Fightcard..

SUPERRRRR!!!!

Sluwe Fox
08-02-2011, 02:37
Ricardo tegen Benji Zimmerman is dat niet haalbaar

Benji is zover ik weet in Italie aan het boksen daarnaast vond ik zijn partijen niet echt spectaculair... Een leukere match zou zijn Ricardo vs Fikri Ameziane van Siam Gym of Ismael Londt vs Ricardo is ook nog een optie.

thomas2010
08-02-2011, 09:17
Kan je deze ook weer via online stream bekijken?

stoneymeloney
08-02-2011, 09:36
Ik mis Hafid el Boustati. Ik vind hem 1 van de beste -70 kg vechters in nederland. En volgens mij heeft hij zelden een its showtime gala gevochten. Die jongen verdiend een kans.

sterrenkijker
08-02-2011, 10:08
Benji is zover ik weet in Italie aan het boksen daarnaast vond ik zijn partijen niet echt spectaculair... Een leukere match zou zijn Ricardo vs Fikri Ameziane van Siam Gym of Ismael Londt vs Ricardo is ook nog een optie.

Ameziane of Londt tegen Ricardo vd Bos zou echt vet zijn!

jane-saartje
08-02-2011, 14:22
Hesdy vecht niet voor de titel tegen ghitta omdat al een contract is getekend tegen Ignasof in rusland voor de titel in July dat was al voor de partij tegen ghitta wat ik hoorde van Hesdy

It's Showtime
08-02-2011, 14:38
Kan je deze ook weer via online stream bekijken?

Voor alle liefhebbers die niet in Nederland wonen, is er uiteraard weer een live PPV stream beschikbaar via It's showtime (http://www.showtimefights.com).

Sluwe Fox
08-02-2011, 14:41
Ameziane of Londt tegen Ricardo vd Bos zou echt vet zijn!


Ik las bij de buren dat Showtime bezig is/ aan het kijken is of ze Fikri kunnen plaatsen tegen Ricardo aangezien ze daar nog een tegenstander voor aan het zoeken zijn. Wellicht dat degene achter het account "its showtime" dat kan bevestigen??

Jones
08-02-2011, 20:26
Londt zou zeker vet zijn!!!

Wie is Ameziane? (niet negatief bedoeld maar ik ken hem niet vandaar)

Djani
08-02-2011, 22:21
Hoop dat ze Antuan Siangboxing/ Antoine Pinto een keer boeken. Groot frans talent imo.

marcelt
08-02-2011, 22:38
Voor alle liefhebbers die niet in Nederland wonen, is er uiteraard weer een live PPV stream beschikbaar via It's showtime (http://www.showtimefights.com).

De vorige was door mij en vele anderen niet te ontvangen. Dat zou op een nette manier opgelost worden communiceerde Its Showtime. . Heb echter niets gehoord op mijn e-mails en heb ook mijn 10 euro die ik betaalde niet terug gekregen.

Anderson
08-02-2011, 23:09
Veel goede techniek heeft die Fransman Djani. Kende de Fransman nog niet. Charles Francois is ook een opkomende Franse vechter wint bijna al zijn partijen voortijdig.

Djani
09-02-2011, 00:03
Veel goede techniek heeft die Fransman Djani. Kende de Fransman nog niet. Charles Francois is ook een opkomende Franse vechter wint bijna al zijn partijen voortijdig.

Ik hoop dat ze die Francois wat vaker in de thaise stadions laten uitkomen of hier in NL boeken. Wil wel meer van hem zien. Wat Antoine Pinto betreft, die jongen is nog maar 19 jaar en presteert echt goed voor z'n leeftijd. Ben benieuwd wat zijn limit uiteindelijk zal zijn. Hoeveel 19-jarige europeanen kunnen nou zeggen dat ze al jaren meedraaien in Lumpini en Rajadamnern. Maar zoals ik al zei, ik hoop dat we hem ook in NL gaan zien vechten.

Jones
09-02-2011, 12:15
Ik zit niet te wachten op franse lumpini vechters ik vind dat er in Nederland al genoeg talent rondloopt waar de vechters zich mee kunnen meten en dat vind ik goed aan deze matchmaking. Lekker de beste nederlandse vechters tegenover elkaar en dan hoef ik er nieteens een peperdure ticket naar Japan voor te kopen.

Sluwe Fox
09-02-2011, 14:58
Londt zou zeker vet zijn!!!

Wie is Ameziane? (niet negatief bedoeld maar ik ken hem niet vandaar)

Fikri Ameziane is een vechter uit de stal van Mikki Benazzouz oftewel Siam Gym. Is +- 20 lentes jong en heeft zo'n 20 partijen in totaal gevochten waarvan 1 verloren. Heeft gewonnen van Bas v.d Muizenberg, Tommy vd Wijngaarden, Jantje Siersema, Rick van Soest, en Nico Falin misschien dat ik nog iemand mis.

Waarom Fikri zo bijzonder is omdat die jongen relatief gezien weinig ervaring heeft en toch al met de ervaren jongens kan meedraaien. Ik meen dat ie +- 3 jaar geleden begonnen is kan dan niks anders concluderen dan dat hij talent heeft en wellicht internationaal hoge ogen kan gaan gooien.

Overigens sinds een maand vaste trainingspartner van Errol Zimmerman

knift
09-02-2011, 20:54
Dampende pannekoeken zeg!!! wat een fight card pfffff dat word weer super!!!!

payap
09-02-2011, 23:40
Ik zit niet te wachten op franse lumpini vechters ik vind dat er in Nederland al genoeg talent rondloopt waar de vechters zich mee kunnen meten en dat vind ik goed aan deze matchmaking. Lekker de beste nederlandse vechters tegenover elkaar en dan hoef ik er nieteens een peperdure ticket naar Japan voor te kopen.

We kunnen maar beter zo veel mogelijk tegen dit soort jongens vechten. Als we dat niet doen kunnen we in Nederland in de toekomst wel eens de boot gaan missen.

Vb zijn dat zo goed als niemand Artem Levin en Nathan Corbett kende. Toen ze tegen Aussie en Tyrone moesten dacht bijna iedereen aan walk over partijen want die buitenlanders kenden we amper. We hebben gezien wat voor een lekkere potten het werden.

En in Frankrijk alleen al hebben ze bv heel wat knoerten rondlopen.

payap
09-02-2011, 23:42
IMO is de partij op het Showtime gala in Frankrijk op full muaythai regels tussen Mosab Amrani en Fabio Pinca de beste partij die showtime ooit heeft geregeld.

Mattie73
10-02-2011, 00:34
IMO is de partij op het Showtime gala in Frankrijk op full muaythai regels tussen Mosab Amrani en Fabio Pinca de beste partij die showtime ooit heeft geregeld.

X2

Op deze pot zat ik al jaren te wachten.
Is het trouwens echt op FULL Muaythai? Dus met ellebogen??? Ik hoop van wel!

marri
10-02-2011, 02:31
Jaa is gwn Full Muay Thai dus met ellebogen..

Mattie73
10-02-2011, 10:11
Jaa is gwn Full Muay Thai dus met ellebogen..

Ok gaaf man. Dit gaat een slugfest worden, let op mijn woorden.

Anderson
10-02-2011, 20:32
Niet alleen trainen de Fransen met ellenbogen ook het Franse publiek houd er van. Het is jammer dat na alle grote namen Hippolyte, Dekker, Kaman,
Simson, Wiet, Veselic, Tijarti. Nu heb je alleen Mootje en Mosab.

pavani
10-02-2011, 22:51
IMO is de partij op het Showtime gala in Frankrijk op full muaythai regels tussen Mosab Amrani en Fabio Pinca de beste partij die showtime ooit heeft geregeld.

Alleen al om deze partij stap ik in de auto en rij ik richting Lyon, uiteraard om Mosab te supporten.
Dit word een krachtmeting tussen 2 toppers!

Richelieu
11-02-2011, 09:12
Zijn de partijen al rond?

om-air
04-03-2011, 22:51
Hoelaat zal het hoofdprogramma ongeveer beginnen? Heb alleen kunnen vinden dat de deuren om 15 uur open gaan..