PDA

View Full Version : Vacature: Matchmaker



Nolimit
09-02-2011, 18:33
Beste Forumleden,

Vanaf april begin ik met diverse concepten door het hele land hiervoor ben ik opzoek naar iemand die het leuk lijkt om daarvoor de matchmakings te verzorgen.

kwalificaties:
+ Je houd van puzzelen
+ Je bezit een goed oplossend vermogen
+ Je staat open voor impulsen
+ Je bezit bovengemiddelde kennis van de Nederlandse vechtsportbranche

Herken je jezelf hierin en lijkt het je leuk

reageer dan snel en stuur een email met motivatie naar [email protected]

Mvg,

Patrick Beukema

Marco (scheids)
09-02-2011, 18:37
Je hebt mn nummer toch ...lol....tot volgende maand ...

Nolimit
09-02-2011, 19:12
haha volgende maand?

je hebt je vechter nog niet opgegeven!

gr

Pat.

Richelieu
09-02-2011, 19:29
Pittige vacature

barbara
10-02-2011, 00:33
inderdaad iets wat nogal wat tijd zou kunnen kosten. Staat hier, behalve de eer van het regelen van geschikte matches natuurlijk ;), nog iets tegenover?

soef
10-02-2011, 01:57
inderdaad iets wat nogal wat tijd zou kunnen kosten. Staat hier, behalve de eer van het regelen van geschikte matches natuurlijk ;), nog iets tegenover?

Bapsie,

Dit wil jij echt niet denk er niet eens over na...

Hoe is het verder met jou skatje lang niet gezien/gehoord

ARMENIA
10-02-2011, 08:43
johhh matchmakings, ik zet ze wel hier voor jouw op mixfight, je hoeft me niet eens te betalen..:P

zonder gekheid, iedereen zegt dat het moeilijk is maar je zoekt gewoon mooie partijen uit in dezelfde gewichtklasse en klasse.. hoe moeilijk kan dat nou zijn met zoveel vechters in nl?

Glen
10-02-2011, 09:21
johhh matchmakings, ik zet ze wel hier voor jouw op mixfight, je hoeft me niet eens te betalen..:P

zonder gekheid, iedereen zegt dat het moeilijk is maar je zoekt gewoon mooie partijen uit in dezelfde gewichtklasse en klasse.. hoe moeilijk kan dat nou zijn met zoveel vechters in nl?

R U serious????

Richelieu
10-02-2011, 11:21
johhh matchmakings, ik zet ze wel hier voor jouw op mixfight, je hoeft me niet eens te betalen..:P

zonder gekheid, iedereen zegt dat het moeilijk is maar je zoekt gewoon mooie partijen uit in dezelfde gewichtklasse en klasse.. hoe moeilijk kan dat nou zijn met zoveel vechters in nl?

Haha, als het nu zo makkelijk zou zijn......

Marco (scheids)
10-02-2011, 18:39
Denk, nee weet t zeker, dat je matchmaken echt onderschat .....

Anderson
10-02-2011, 20:11
makkelijk je hebt een budget en daar moet je het mee doen.

Geloof me namen als Kraus, Direckci, Souwer, Spong, Hesdy etc, kan je vergeten.

Dan heb je ook nog andere problemen van beginnende A vechters die Euro's tekens in hun ogen hebben hebben 3.000 Euro vragen en nog maar 2a partijen hebben gevochten. Andere problemen zogenaamde managers die lopen te zeuren hoeveel bezoekers er komen en na het horen van het aantal bezoekers niks meer van zich laten horen.

Richelieu
10-02-2011, 20:22
makkelijk je hebt een budget en daar moet je het mee doen.

Geloof me namen als Kraus, Direckci, Souwer, Spong, Hesdy etc, kan je vergeten.

Dan heb je ook nog andere problemen van beginnende A vechters die Euro's tekens in hun ogen hebben hebben 3.000 Euro vragen en nog maar 2a partijen hebben gevochten. Andere problemen zogenaamde managers die lopen te zeuren hoeveel bezoekers er komen en na het horen van het aantal bezoekers niks meer van zich laten horen.

Denk niet dat vechters die 3000 voor hun tweede A partij vragen echt aan de bak komen, of ze moeten commercieel wel heel aantrekkelijk zijn voor een promotor ;)

Anderson
10-02-2011, 20:50
Ik kende de vechter ook niet. De manager van een andere vechter kwam met een optie met deze vechter omdat zijn eigen vechter al voor andere gala's was gepand.

lopez86
10-02-2011, 20:59
johhh matchmakings, ik zet ze wel hier voor jouw op mixfight, je hoeft me niet eens te betalen..:P

zonder gekheid, iedereen zegt dat het moeilijk is maar je zoekt gewoon mooie partijen uit in dezelfde gewichtklasse en klasse.. hoe moeilijk kan dat nou zijn met zoveel vechters in nl?

Nou Patrick, volgens mij heb je je man gevonden :rolleyes:

Nolimit
11-02-2011, 00:36
Nou Patrick, volgens mij heb je je man gevonden :rolleyes:

Klinkt behoorlijk ambitieus... idd

ARMENIA
11-02-2011, 07:01
lol

Dragon Tail
11-02-2011, 19:30
lol

Jazeker lol.

En dan heb je 100 vechters die niet in dezelfde klasse zitten en ook nog eens niet op hetzelfde gewicht, maar je moet wel minstens 25 partijen hebben over 3 dagen. Hoe doe je dat?
En 2 dagen voor het gala zeggen de 5 belangrijkste vechter af, waar vind je dan nog goede vervangers, waarmee je de promotor tevreden kan stellen? Je gaat bellen en mailen, maar alle kandidaten zijn al bezet.
En dit bij elk gala.
Je wordt een rijk man als je dat kunstje flikt... en je krijgt de baan bij Beukema. Gefeliciteerd!

lopez86
11-02-2011, 20:02
Jazeker lol.

En dan heb je 100 vechters die niet in dezelfde klasse zitten en ook nog eens niet op hetzelfde gewicht, maar je moet wel minstens 25 partijen hebben over 3 dagen. Hoe doe je dat?
En 2 dagen voor het gala zeggen de 5 belangrijkste vechter af, waar vind je dan nog goede vervangers, waarmee je de promotor tevreden kan stellen? Je gaat bellen en mailen, maar alle kandidaten zijn al bezet.
En dit bij elk gala.
Je wordt een rijk man als je dat kunstje flikt... en je krijgt de baan bij Beukema. Gefeliciteerd!

DT vergeet erbij te zeggen dat mensen niet op gewicht zijn, liegen over hun gewicht, liegen over hun leeftijden, aantal partijen, achtergrond, gratis kaartjes willen voor hun hele familie anders vechten ze niet, hun bandjes doorgeven aan anderen, anderen via de achterdeur binnenlaten, of nog erger gewoon níet op komen dagen.
En dit allemaal op één dag in een paar uur en dan ben jij degene die het allemaal op mag lossen :)
Als ik nog iets vergeten ben, voel vrij om me aan te vullen.
Is echt niet zo simpel als het lijkt ARMENIA :)