PDA

View Full Version : Vechters gezocht: MMA octagon fights 9 april Almelo



Dragon Tail
10-02-2011, 19:27
Hierbij de pre-flyer van het octagon fights event op 9 april in Almelo.
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/02/10/1297342775-510.jpg (http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/3495170.html)

Beste sportvrienden,

U kunt nog vechters aanmelden voor:

- Amateur MMA Plus: Met doorstoten op de grond naar het hoofd
- Amateur MMA Non: Zonder doorstoten op de grond naar het hoofd

MMA Plus is bedoeld voor mma-vechters die het aandurven of willen proberen te vechten met doorstoten naar het hoofd, zodat ze daarna nog steeds vrij zijn om te kiezen om als amateur verder te gaan. Dat kan dus niet als je al eenmaal in de Semi-pro/B-klasse (NPU MMA Ultra) hebt gevochten.

Hierbij nog een overzicht van de disciplines waarin op 9 april wordt gevochten:
1. MMA PRO ULTRA: B-profs MET doorslaan op de grond naar het hoofd!
2. MMA AMATEUR PLUS: Amateurs MET doorslaan op de grond naar het hoofd!
3. MMA AMATEUR NON: Amateurs ZONDER doorslaan op de grond naar het hoofd!
4. Muaythai B-klasse
5. Muaythai N- en C-klasse

Alle gevechten vinden plaats in de octagon.
Er wordt gevochten op de reglementen van de WFCA

Aanmelden via email: [email protected]

Met sportieve groeten,
Stephen Cooke

Dragon Tail
13-02-2011, 01:19
Weinig reacties op bovenstaande oproep, zowel via mail als op de fora.

Reeds bekende deelnemende gyms: Team Schreiber (lees ook de column in RingSports hierover), Team Duncan, Team Topfighter Belgie, BJJ Purmerend, Team Aerts, Kops Gym, Team Calmaro, Tatsujin Dojo Nijmegen, Team Hans Vos, Team Krauweel en enkelen meer.
Wie missen jullie in dit rijtje?

- Altijd maar klagen dat er op kickboksgala's soms maar 2 MMA-partijen zijn.
- Steeds lees ik de roep om meer MMA-gala's.
- De wens om in Nederland in de octagon te vechten wordt steeds groter. UFC is een groot voorbeeld. Op 9 april is jullie kans.

Maar waarom verbaast de organisatie zich dan over het geringe aantal gyms dat zich aanmeldt?
Omstreeks 9 april zie ik geen ander MMA gala in Nederland dat ons in de weg zit.
Is de wens om in een 'afgeschermd achtkantig podium' te vechten toch niet zo groot? Vindt men dat toch eng?

Enige tijd terug was er hier op MF zo'n hype over de cage-evenement in Ede, dat helaas werd uitgesteld en uiteindelijk niet doorging. En nu kun je dat gewoon in Almelo doen, maar hier op MF wordt er niet eens over gerept (?). Zijn grote organisaties in Nederland of de UFC dan alleen de moeite waard?
Verdient een kleine organisatie, die in tegenstelling tot de grote Nederlandse organisaties zijn nek voor Nederland uitsteekt niet iets meer credits?

Weiter kein geloel, maar gewoon bitje in en GnP in de octagon in Almelo!
Meld je aan via email: [email protected]

Pennywise
13-02-2011, 12:53
Weinig reacties op bovenstaande oproep, zowel via mail als op de fora.

Reeds bekende deelnemende gyms: Team Schreiber (lees ook de column in RingSports hierover), Team Duncan, Team Topfighter Belgie, BJJ Purmerend, Team Aerts, Kops Gym, Team Calmaro, Tatsujin Dojo Nijmegen, Team Hans Vos, Team Krauweel en enkelen meer.
Wie missen jullie in dit rijtje?

- Altijd maar klagen dat er op kickboksgala's soms maar 2 MMA-partijen zijn.
- Steeds lees ik de roep om meer MMA-gala's.
- De wens om in Nederland in de octagon te vechten wordt steeds groter. UFC is een groot voorbeeld. Op 9 april is jullie kans.

Maar waarom verbaast de organisatie zich dan over het geringe aantal gyms dat zich aanmeldt?
Omstreeks 9 april zie ik geen ander MMA gala in Nederland dat ons in de weg zit.
Is de wens om in een 'afgeschermd achtkantig podium' te vechten toch niet zo groot? Vindt men dat toch eng?

Enige tijd terug was er hier op MF zo'n hype over de cage-evenement in Ede, dat helaas werd uitgesteld en uiteindelijk niet doorging. En nu kun je dat gewoon in Almelo doen, maar hier op MF wordt er niet eens over gerept (?). Zijn grote organisaties in Nederland of de UFC dan alleen de moeite waard?
Verdient een kleine organisatie, die in tegenstelling tot de grote Nederlandse organisaties zijn nek voor Nederland uitsteekt niet iets meer credits?

Weiter kein geloel, maar gewoon bitje in en GnP in de octagon in Almelo!
Meld je aan via email: [email protected]

Nou mensen, kom maar op met die aanmeldingen!!

Jeru
13-02-2011, 13:08
Hoop dat je veel reacties gaat krijgen Stephen! Succes met je gala man!!


Enige tijd terug was er hier op MF zo'n hype over de cage-evenement in Ede, dat helaas werd uitgesteld en uiteindelijk niet doorging. En nu kun je dat gewoon in Almelo doen, maar hier op MF wordt er niet eens over gerept (?). Zijn grote organisaties in Nederland of de UFC dan alleen de moeite waard?
Verdient een kleine organisatie, die in tegenstelling tot de grote Nederlandse organisaties zijn nek voor Nederland uitsteekt niet iets meer credits?

Misschien dat mensen toch bang zijn dat het op het laatste moment alsnog verboden wordt? Ik weet het niet...

Jeru
13-02-2011, 13:10
Misschien nog wat gasten van Tatsujin Amsterdam of R-Grip Amsterdam? Oh en ik mis wel echt Mike's Gym in dat rijtje.

bladetrinity
13-02-2011, 13:34
Ik vind het echt top, dat dit op een regionaal gala georganiseerd kan worden!!

Hoop dat er snel veel scholen zich aanmelden. Een partij in de kooi draaien is toch super zo in Nederland?

Pennywise
13-02-2011, 14:22
Spread the word!

Vechters gezocht: MMA octagon fights 9 april Almelo!!

Meld je aan via email: [email protected] ([email protected])

Marco (scheids)
13-02-2011, 14:37
Goed dat je je nek uitsteekt voor een stukje acceptatie van een octagon in Nederland.

Ik wens je ook veel succes met de voorbereiding en avond zelf Stephen ! Blijf het toch jammer vinden, dat je niet voor een mma organistie gekozen hebt die de officials leveren op jouw gala.

ijsblok
13-02-2011, 19:17
heel vet dat je dit organiseerd, succes er mee!

Dragon Tail
13-02-2011, 23:14
Hoop dat je veel reacties gaat krijgen Stephen! Succes met je gala man!!

Misschien dat mensen toch bang zijn dat het op het laatste moment alsnog verboden wordt? Ik weet het niet...


Misschien nog wat gasten van Tatsujin Amsterdam of R-Grip Amsterdam? Oh en ik mis wel echt Mike's Gym in dat rijtje.

Ik heb een redelijk aantal reacties ontvangen, maar mijn gevoel zegt dat er veel meer mma-vechters en mma-gyms moeten zijn dan die zich hebben aangemeld en ik heb gemaild.
Zou jammer zijn als die de boot missen, want als een volgende keer de matchmaking tot een maximum gaat, dan krijgen de gyms van het 1e uur voorrang.


En dat het niet door zou gaan, zou jammer zijn, maar dan zou het alleen maar zijn, omdat zich niet voldoende sponsoren zich melden.
Dus sponsoren die een steentje bij willen dragen aan dit unieke evenement kunnen zich ook melden via [email protected]. Sponsoren van het 1e uur krijgen dan ook een prominente plaats bij het volgende evenement.

lopez86
14-02-2011, 00:04
Een beetje enthousiaster mag wel ppl's!!
Is er een octagon met FULL mma (niet zoals Semi-Fights dus, no disrespect) en dan loopt dit topic amper :)

Boem Boem
14-02-2011, 11:33
Hey Stephen,

Ik zal vnvd nog eens navraag doen bij mijn Gym: je weet dat ik net ben begonnen met Makoto Gym en ben druk aan het trainen om de eerste wedstrijdvechters af te leveren( MMA/Kickboksen). Ik laat het je dan zsm weten......meer kan ik nog niet voor je betekeken op dit moment......
Verder wens ik je veel succes en ga er 100% vanuit dat dit gaat lukken!

Dus MMA mensen: schrijf je in en doe je plicht......

Osu

chris

Baske
14-02-2011, 12:19
Ik wist niet dat vechten in een octagon legaal was in NL. Hier svp wat opheldering over?

Ronald
14-02-2011, 12:28
Ik wist niet dat vechten in een octagon legaal was in NL. Hier svp wat opheldering over?
Als ik het goed heb wordt zoiets niet landelijk maar per gemeente bepaald. Als Almelo daar dus een vergunning voor afgeeft... hele dikke complimenten voor de gemeente Almelo! Dan zijn zij de eerste sinds jaren die er ook inhoudelijk wat van snappen.

Dragon Tail
14-02-2011, 12:51
Een beetje enthousiaster mag wel ppl's!!
Is er een octagon met FULL mma (niet zoals Semi-Fights dus, no disrespect) en dan loopt dit topic amper :)

Dank je Lopez.
Ga maar snel weer trainen anders wordt je gemangeld in de cage. ;)



Hey Stephen,

Ik zal vnvd nog eens navraag doen bij mijn Gym: je weet dat ik net ben begonnen met Makoto Gym en ben druk aan het trainen om de eerste wedstrijdvechters af te leveren( MMA/Kickboksen). Ik laat het je dan zsm weten......meer kan ik nog niet voor je betekeken op dit moment......
Verder wens ik je veel succes en ga er 100% vanuit dat dit gaat lukken!

Dus MMA mensen: schrijf je in en doe je plicht......

Osu

chris

Dank Christiaan,
Lijkt me leuk jullie erbij te hebben, als het niet lukt op 9 april dan wel op een van mijn andere gala's (kickboksen).
Ik heb je mailadres nu in mijn lijst opgenomen (was ik effe vergeten....).

Dragon Tail
14-02-2011, 13:02
Ik wist niet dat vechten in een octagon legaal was in NL. Hier svp wat opheldering over?

Octagon, hexagon, polygon, afgeschermde ring, ligt eraan hoe je het verkoopt. Alleen de naam is anders. ;)
Laten we het gewoon maar een multifunctioneel vechtsportpodium noemen.

Baske
14-02-2011, 13:58
Als ik het goed heb wordt zoiets niet landelijk maar per gemeente bepaald. Als Almelo daar dus een vergunning voor afgeeft... hele dikke complimenten voor de gemeente Almelo! Dan zijn zij de eerste sinds jaren die er ook inhoudelijk wat van snappen.
Ik dacht dat het een landelijk verbod was. Klinkt als muziek in m'n oren dit!

@Stephen: Het ging me dus niet om de benaming, maar de vraag of het hele concept verboden was. Als je dus in Almelo het voor elkaar hebt gekregen heb ik enorm veel zin erbij te zijn!

lopez86
14-02-2011, 14:27
Octagon, hexagon, polygon, afgeschermde ring, ligt eraan hoe je het verkoopt. Alleen de naam is anders. ;)
Laten we het gewoon maar een multifunctioneel vechtsportpodium noemen.

Ik vond achtvormig podium met zijwanden nog de beste eigenlijk wat een giller :lol:


Dank je Lopez.
Ga maar snel weer trainen anders wordt je gemangeld in de cage. ;)


Uh ja... :ehhh:

Lumpinigym
14-02-2011, 16:03
Waarschijnlijk is het wel per gemeente, wij hadden van de gemeente Beesel ook groenlicht gekregen voor het gebruiken van een kooi op ons gala van november 2010. alleen was ons gala 1 dag na 1 gate 2 far. dus weinig aanmeldingen met MMA.

Maar het gala staat nog op lossen schroeven?? als er niet voldoende sponsoren zih melden lees ik dat goed?

voor de rest echt top dat jullie een MMA gala gaan neerzetten.

Sportvision uit Eindhoven en Hoyers gym hebben toch zat MMA vechters

Greetz,

Stephan

Dragon Tail
14-02-2011, 17:14
Ik dacht dat het een landelijk verbod was. Klinkt als muziek in m'n oren dit!

@Stephen: Het ging me dus niet om de benaming, maar de vraag of het hele concept verboden was. Als je dus in Almelo het voor elkaar hebt gekregen heb ik enorm veel zin erbij te zijn!

Het concept is gewoon knokken en daarna douchen.
Kan het niet binnen de bebouwde kom, dan maar in een boerenschuur of underground. Dat heeft ook wel zijn charme, toch.



Waarschijnlijk is het wel per gemeente, wij hadden van de gemeente Beesel ook groenlicht gekregen voor het gebruiken van een kooi op ons gala van november 2010. alleen was ons gala 1 dag na 1 gate 2 far. dus weinig aanmeldingen met MMA.

Maar het gala staat nog op lossen schroeven?? als er niet voldoende sponsoren zih melden lees ik dat goed?

voor de rest echt top dat jullie een MMA gala gaan neerzetten.

Sportvision uit Eindhoven en Hoyers gym hebben toch zat MMA vechters

Greetz,

Stephan

Hoyer had zich wel gemeld hoor. ;)

Baske
14-02-2011, 18:26
Nog nooit bij een underground partij geweest, lijkt me best wreed :lol:

tornadobilly
15-02-2011, 00:27
Een week voor jouw gala vindt al one gate 2 far plaats.. Misschien had je daarmee iets kunnen doen.
Laat deze jongens en meisjes herstellen van hun blessures. 1 week is gewoon te kort

Khanom Thom
15-02-2011, 01:48
Een week voor jouw gala vindt al one gate 2 far plaats.. Misschien had je daarmee iets kunnen doen.
Laat deze jongens en meisjes herstellen van hun blessures. 1 week is gewoon te kort

?? Wat bedoel hiermee? Elke week is toch wel ergens een gala???

MMA4Life
15-02-2011, 02:49
hoyers gym zal vast nog wel wat mensen aanmelden aangezien ze niet al hun mma jongens op the battle of the south hebben staan
de vechters van hoyer zijn altijd wel goeie leuke vechters komen altijd om te knokken voor wat ze waard zijn

Dragon Tail
15-02-2011, 12:12
tornadobilly


Een week voor jouw gala vindt al one gate 2 far plaats.. Misschien had je daarmee iets kunnen doen.
Laat deze jongens en meisjes herstellen van hun blessures. 1 week is gewoon te kort


?? Wat bedoel hiermee? Elke week is toch wel ergens een gala???

Ja tornadobilly, wat bedoel je met 'Misschien had je daarmee iets kunnen doen.' ?

Ik kan toch geen rekening houden met andere promotors. De sporthal is ook niet op elke datum te beschikbaar.
Dit was toch ook allang bekend. Zie deze topic op MF Nieuwe regels WFCA/MMA (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?110842-Nieuwe-regels-WFCA-MMA&p=994888&highlight=#post994888)

En niemand is verplicht op dit gala te vechten. Als men dat toch wil en blessures van een week eerder heeft is dat de keuze van henzelf en hun trainer. Er komt nog wel een kans op een volgende evenement als dit evenement goed aanslaat.

tornadobilly
15-02-2011, 14:49
dragontail&MMA4life

Wat ik hiermee bedoel is dat er niet genoeg mma vechters rondlopen in nederland. Als het om een kickboxgala ging, dan had je genoeg animo.
2 april vind het gala plaats van Hoyers. Ik weet niet welk gala eerder gepland stond, er zou in ieder geval minimaal 2 weken tussen moeten zitten. Ik vecht ook op gala van hoyers. De afspraak was begin dit jaar gemaakt. Ik hoorde later pas van jou gala. Als ik t eerder had geweten had ik voor Almelo gekozen omdat:
1-Stuk dichterbij
2-Nieuwe ervaring

Dragon Tail
16-02-2011, 14:00
dragontail&MMA4life

Wat ik hiermee bedoel is dat er niet genoeg mma vechters rondlopen in nederland. Als het om een kickboxgala ging, dan had je genoeg animo.
2 april vind het gala plaats van Hoyers. Ik weet niet welk gala eerder gepland stond, er zou in ieder geval minimaal 2 weken tussen moeten zitten. Ik vecht ook op gala van hoyers. De afspraak was begin dit jaar gemaakt. Ik hoorde later pas van jou gala. Als ik t eerder had geweten had ik voor Almelo gekozen omdat:
1-Stuk dichterbij
2-Nieuwe ervaring

Ik ben niet boos op je of zo hoor. ;) Maar op 14 december heb ik een bericht hierover naar gyms en alle vechtsportfora gemaild, maar helaas werd het hier niet geplaatst en bij de collega's wel. Je had het dus wel kunnen weten.

Als het evenement deze keer aanslaat, dan doe je gewoon de volgende keer mee, maar misschien dat de UFC het dan overneemt....
Doe ik niet moeilijk over, want iedereen wil toch de UFC in Nederland?

Inmiddels is de animo dankzij jullie inbreng in deze topic gegroeid. Dank.

ashihara
16-02-2011, 14:35
Zijn de voorverkoop adressen al bekend?

Dragon Tail
16-02-2011, 14:50
Zijn de voorverkoop adressen al bekend?

Binnenkort voorverkoop bij de organisatie: mail [email protected] (zie ookflyer) en enkele deelnemende gyms.
Vanaf afgelopen weekend zijn er een flink aantal gyms bijgekomen. De datum van voorverkoop zal ik spoedig melden.

Khanom Thom
16-02-2011, 15:25
Ik ben niet boos op je of zo hoor. ;) Maar op 14 december heb ik een bericht hierover naar gyms en alle vechtsportfora gemaild, maar helaas werd het hier niet geplaatst en bij de collega's wel. Je had het dus wel kunnen weten.


Je moet niet mailen naar een forum, je kan gewoon posten ;)

Dragon Tail
16-02-2011, 16:02
Je moet niet mailen naar een forum, je kan gewoon posten ;)

Ja, maar als ik mail en het wordt geplaatst is het officieel goedgekeurd. Als ik het zelf plaats is het onbetaalde reclame en wordt het verwijderd en ik wordt berispt/infracted/gebanned. Nu maakt het niets meer uit want iedereen weet het al. :D Tot de 9e april dan maar.

Boem Boem
16-02-2011, 16:07
is er al iets meer bekend mbt Line Up of iets?/ Kun je daar wat over zeggen??

Wheelie
16-02-2011, 16:14
Als ik het zelf plaats is het onbetaalde reclame en wordt het verwijderd en ik wordt berispt/infracted/gebanned.
Elke promotor mag hier kosteloos zijn evenement onder de aandacht brengen, dus de matchmaking of posters / flyers posten kost je niks.

Verder hoop ik dat het doorgaat dan moet ik denk ik toch een keer naar Almelo want lijkt me erg cool ;)

Dragon Tail
16-02-2011, 16:16
De line-up is nog niet bekend. De aanmeldingen stromen binnen, dus de matchmaking veranderd elke keer.
Is dan ook niet handig om nu al publiekelijk een voorlopige bekend te maken als het nog steeds kan wijzigen. Dan geef je de vechters en supporters een verwachtingspatroon die niet zeker is. Alleen de aangemelde gyms ontvangen na elk weekend een update (jij staat sinds kort ook in mijn mailinglijist... ;)

Inmiddels hebben zich een aanzienlijk aantal teams aangemeld:

Aihato
BJJ Purmerend
CCFL Almere
Complxx
Contact Sports Bochum (Duitsland)
Cool Gym
FYF Inc.
KMP Gym (België)
Koi MMA
Kops Gym
Koryukan Dojo
MMA Almere
MT Dortmund (Duitsland)
MTBG-Goch (Duitsland)
Perfect Team (Belgie)
Scorpio Gym
Sportclub Havana
Tatsujin Dojo Goor
Tatsujin Dojo Nijmegen
Team Aerts
Team Aqua
Team Beast of the East
Team Calmaro
Team Duncan
Team Hans Vos
Team Rude
Team Schreiber
Team SuperPro
Team Topfighter (België)
Van Buel Sports
Van Os Gym Alkmaar
Zaanse Gym

Helaas zitten we nagenoeg nog met nauwelijks tot geen sponsors. Iedereen is enthousiast en de vechters zijn al in training, maar het zou jammer zijn als het door gebrek aan sponsors alsnog niet doorgaat. Bedrijven die dit evenement willen supporten kunnen contact opnemen via mail: [email protected] of tel. 06-50506177.
Alle kleine beetjes helpen. DOEN!, zeg ik.

Dragon Tail
16-02-2011, 16:18
Elke promotor mag hier kosteloos zijn evenement onder de aandacht brengen, dus de matchmaking of posters / flyers posten kost je niks.

Verder hoop ik dat het doorgaat dan moet ik denk ik toch een keer naar Almelo want lijkt me erg cool ;)

Wheelie dat wist ik niet. Echt.
Ik heb me dan misschien te beleefd opgesteld. (ja, dat kan ik ook zijn als ik wil)
En je weet dat je in Almelo vooraan zit ;)

Boem Boem
16-02-2011, 16:36
Maar Stephen,

je kunt toch een soort voorlopige line up maken: ik denk dat meerdere lezers hier wel benieuwd naar zijn....ik in ieder geval wel!
Ik denk dat je hiermee wel meer mensen over de streep zult trekken.....

Osu

Chris

Justinian
16-02-2011, 16:45
Elke promotor mag hier kosteloos zijn evenement onder de aandacht brengen, dus de matchmaking of posters / flyers posten kost je niks.
x2!

MrMiyagi
16-02-2011, 16:45
boem boem vs miyagi?

Dragon Tail
17-02-2011, 00:04
Maar Stephen,

je kunt toch een soort voorlopige line up maken: ik denk dat meerdere lezers hier wel benieuwd naar zijn....ik in ieder geval wel!
Ik denk dat je hiermee wel meer mensen over de streep zult trekken.....

Osu

Chris

Chris,

Inmiddels heb ik al echt een stopstreep moeten trekken. De promo hier op MF heeft me een overvloed aan aanmeldingen bezorgd. Van niets naar iets in 3 dagen. Ik kan wel 2 gala's houden of we gaan tot midden in de nacht door. Dat laatste doen we maar niet.
En op de valreep wilde ook nog een flinke reporterploeg van Mixfight langskomen. Je kunt ook overdrijven..... ;)

Khanom Thom
17-02-2011, 10:31
Chris,

Inmiddels heb ik al echt een stopstreep moeten trekken. De promo hier op MF heeft me een overvloed aan aanmeldingen bezorgd. Van niets naar iets in 3 dagen. Ik kan wel 2 gala's houden of we gaan tot midden in de nacht door. Dat laatste doen we maar niet.
En op de valreep wilde ook nog een flinke reporterploeg van Mixfight langskomen. Je kunt ook overdrijven..... ;)

Het is ook nooit goed! Doen we ons best om je gala te promoten... ga je weer op die tour.
Trouwens, ik heb zin in de pauze tijdens je gala... beetje muziek erbij, gezellig! ;)

Dragon Tail
17-02-2011, 17:21
Het is ook nooit goed! Doen we ons best om je gala te promoten... ga je weer op die tour.
Trouwens, ik heb zin in de pauze tijdens je gala... beetje muziek erbij, gezellig! ;)

Ik ben echt dankbaar voor de promo, maar wil gewoon voor middernacht klaar zijn en naar huis. Als we dan met z'n allen de boel weer opruimen gaat het zeker lukken.
Jij bent echt een oude soulkicker zeg. Muziekje is er zeker bij van een bekende DJ uit je buurt. Wordt dolletjes... :)

Khanom Thom
17-02-2011, 19:55
Ik ben echt dankbaar voor de promo, maar wil gewoon voor middernacht klaar zijn en naar huis. Als we dan met z'n allen de boel weer opruimen gaat het zeker lukken.
Jij bent echt een oude soulkicker zeg. Muziekje is er zeker bij van een bekende DJ uit je buurt. Wordt dolletjes... :)

Komt helemaal goed! Even offtopic: nu je toch veel op MF zit, kom je ook de 26e op onze Mixfightdag? Leuk voor Scorpio Gym!

angelo
18-02-2011, 13:00
Steph,

Je weet dat we altijd te porren zijn voor de kooi. Jammer genoeg zitten wij een week ervoor al in een andere kooi in Hamburg met een aantal van onze jongens.
Als er door afzeggingen partijen niet doorgaan, stuur ik ze zo door naar jou.

Angelo

Fyodor
18-02-2011, 13:47
Heb ik weer...is er een MMA gala in de buurt, zit ik dat weekend in het buitenland... :mellow:

Dragon Tail
18-02-2011, 14:05
Komt helemaal goed! Even offtopic: nu je toch veel op MF zit, kom je ook de 26e op onze Mixfightdag? Leuk voor Scorpio Gym!

Hey, je weet waarom. Niet de kat op het spek binden. ;)
Maar wie weet.


Steph,

Je weet dat we altijd te porren zijn voor de kooi. Jammer genoeg zitten wij een week ervoor al in een andere kooi in Hamburg met een aantal van onze jongens.
Als er door afzeggingen partijen niet doorgaan, stuur ik ze zo door naar jou.

Angelo

O, daarom dat ik geen reactie krijg van mijn Tukkerse broeders.
Maar je kunt mij dat toch ook gewoon via .... zeggen. Ik wil onze prive zaken niet hier openbaar op MF hebben. Haha.

Khanom Thom
18-02-2011, 14:57
Hey, je weet waarom. Niet de kat op het spek binden. ;)
Maar wie weet.

Daar sta jij toch boven! Gewoon komen met een aantal leerlingen van je... we zijn één grote (vechtsport-)familie, en zelfs in de beste families zijn wel eens onenigheden. ;)

angelo
18-02-2011, 15:10
O, daarom dat ik geen reactie krijg van mijn Tukkerse broeders.
Maar je kunt mij dat toch ook gewoon via .... zeggen. Ik wil onze prive zaken niet hier openbaar op MF hebben. Haha.


Oke schat.... ;-)

bladetrinity
18-02-2011, 16:36
Daar sta jij toch boven! Gewoon komen met een aantal leerlingen van je... we zijn één grote (vechtsport-)familie, en zelfs in de beste families zijn wel eens onenigheden. ;)

Aangezien ik kom, is er al een leerling ;).

Sicario
20-02-2011, 18:50
@dragontail ,

Ik had een vraagje hè, gaat het gala wel door of niet door? En wanneer is de uiterste datum wanneer we te horen krijgen al het wel of niet doorgaat.
Ik hoop in ieder geval dat het wel, want ik zou dit super vinden. Ik zal regelmatig een topicchek doen als het via MF wordt aangekondigt en ge'update.

Eindelijk een afgeschermde ring (kooi) gevecht.!!!
Osu,

mikeX
21-02-2011, 05:16
Hi Stephen, if you need moore Fighters - please tell me!

Greetings, Bo

http://www.x-fight.de/cage-rental.jpg

Dragon Tail
21-02-2011, 16:40
@dragontail ,

Ik had een vraagje hè, gaat het gala wel door of niet door? En wanneer is de uiterste datum wanneer we te horen krijgen al het wel of niet doorgaat.
Ik hoop in ieder geval dat het wel, want ik zou dit super vinden. Ik zal regelmatig een topicchek doen als het via MF wordt aangekondigt en ge'update.

Eindelijk een afgeschermde ring (kooi) gevecht.!!!
Osu,

Het gaat door, maar afhankelijk van de sponsoring wordt het evenement aangepast kwa te betalen zaken.
Wat sowieso wel blijft is het multifunctioneel vechtsportpodium'.
Binnenkort meer info op alle fora en overige media (Hyves, Facebook, Twitter: @npumma), De Telegraaf, AT5, etc)


Hi Stephen, if you need moore Fighters - please tell me!

Greetings, Bo

http://www.x-fight.de/cage-rental.jpg

Hey, Bo, dus weist schon. ;)

topfighter
22-02-2011, 18:47
Het gaat door, maar afhankelijk van de sponsoring wordt het evenement aangepast kwa te betalen zaken.

ik hoop dat dat niet slaagt op de gages van vechters....ben niet van plan 200km te rijden met vechters om dan te weten dat de sponsoring het laat afweten, dan plaats ik ze wel op een ander gala..

Dragon Tail
23-02-2011, 10:52
ik hoop dat dat niet slaagt op de gages van vechters....ben niet van plan 200km te rijden met vechters om dan te weten dat de sponsoring het laat afweten, dan plaats ik ze wel op een ander gala..

Neee.....!!!
het slaat niet op de gages van de vechters, want dat zou ik wel rechtstreeks naar de betrokken gyms communiceren en niet op een openbaar forum, waarbij ik niet weet tegen wie ik werkelijk 'spreek' met al die nicknames. De betrokken gyms weten mij te bereiken op het hiervoor bestemde emailadres of via telefoon.
De afgesproken gages blijven in tact! Wees gerust.

Maar... ook zonder betaalde vechters is dit evenement zeker de moeite waard, ook al moet je ver reizen (Benelux is niet zo groot hoor), omdat er na vele jaren weer voor het eerst in een cage wordt gevochten in Nederland.
Ik steek hiermee mijn nek uit en vele bekende gyms hebben aangegeven mij daarbij belangeloos te supporten (er boden zich zelfs bekende vechters aan om voor een lagere gage dan normaal te vechten) en je draagt dan tevens bij aan een mogelijke doorbraak voor andere promotors.
Er doen ook Duitsers mee uit Hamburg o.a., Hoyer uit Limburg heeft zich aangemeld, CK Team Belgie, KMP Gym Belgie, allemaal tot 200 km of meer met onbetaalde vechters.
Sportiviteit staat hierbij hoger dan financieel gewin.

Oush!

BartB
23-02-2011, 16:01
Hee allemaal,

Eerlijk gezegd heb ik wel getwijfeld maar ik voel me nog net wat te onervaren om de kooi in te gaan. Eigenlijk wil ik eerst nog wat trainen voordat ik een wedstrijd ga draaien. Moet je lid zijn van een MMA school om aan dit soort gala's mee te doen?

Ik ben verder op zoek naar een goede MMA of BJJ school hier in Eindhoven. Heeft er iemand ervaring met Sportvision in Eindhoven? Hebben hun een kooi? Hun website komt namelijk niet echt professioneel over. Ik kan er ook geen informatie vinden over de trainers.

Alvast bedankt en hopelijk zien jullie ooit in de kooi!

FightingDutchman
23-02-2011, 17:44
Hee allemaal,

Eerlijk gezegd heb ik wel getwijfeld maar ik voel me nog net wat te onervaren om de kooi in te gaan. Eigenlijk wil ik eerst nog wat trainen voordat ik een wedstrijd ga draaien. Moet je lid zijn van een MMA school om aan dit soort gala's mee te doen?

Ik ben verder op zoek naar een goede MMA of BJJ school hier in Eindhoven. Heeft er iemand ervaring met Sportvision in Eindhoven? Hebben hun een kooi? Hun website komt namelijk niet echt professioneel over. Ik kan er ook geen informatie vinden over de trainers.

Alvast bedankt en hopelijk zien jullie ooit in de kooi!

Sportvision in Eindhoven is wat betreft BJJ een van de topscholen in Nederland! Jochem Branderhorst geeft er les en is in Januari nog Europees kampioen geworden bij de bruine banders... De school valt onder Gracie Barra Nederland, dus anders even kijken op www.graciebarra.nl (http://www.graciebarra.nl) (de site is momenteel nog niet helemaal af maar de locaties en tijden kloppen gewoon). Wat betreft lid zijn van een school voordat je aan MMA partijen meedoet mag ik hopen dat je een grapje maakt.......!

Ontopic:

Dragon Tail, goede zaak dat er weer eens een gala in de kooi gehouden gaat worden in Nederland. Ben erg benieuwd hoe het gaat worden en ik verwacht dat ik wel aanwezig zal zijn! In ieder geval succes!

SjorsWilms
23-02-2011, 17:52
Eerlijk gezegd heb ik wel getwijfeld maar ik voel me nog net wat te onervaren om de kooi in te gaan. Eigenlijk wil ik eerst nog wat trainen voordat ik een wedstrijd ga draaien. Moet je lid zijn van een MMA school om aan dit soort gala's mee te doen?

Trol??

babyshock
23-02-2011, 18:54
bij sportvision wordt op woensdag les gegeven door Jochem Branderhorst en op vrijdag door Hyram Rodriquez.

Dragon Tail
23-02-2011, 22:12
...........................Ben erg benieuwd hoe het gaat worden en ik verwacht dat ik wel aanwezig zal zijn! In ieder geval succes!

@FightingDutchman: Er is nog plaats voor Sportfood.nl op de poster, hoor. ;)
[email protected]

@allen
Check morgen de officiele flyer en enkele voorlopige matches.

O'reily
24-02-2011, 00:25
Is het event vol of kunnen er nog vechters bij ?

Dragon Tail
24-02-2011, 01:58
Is het event vol of kunnen er nog vechters bij ?

Wel laat, maar geef maar op dan worden ze als reserve gezet. [email protected]