PDA

View Full Version : Vage ervaring!



inc
13-02-2011, 00:46
Net terug van een gala in duitsland waar een jongen van Team Duncan moest vechten Twan van Buuren. Waren meerdere nederlandse sportscholen vertegenwoordigd...

Na de pauze, na een guwelijk KO waar tevens Ambulance aan te pas moest komen, werd het publiek aangevuld door pakmbeet 50 motorclub fanaten die zich strategisch rond om de ring gezicht richting publiek op stelde... eerste gedachte was dat het hoorde bij de opkomst van een vechter... later bleek dat niet het geval en leek alsof de dudes opzoek waren naar een persoon/of personen... sfeer was zeer grimmig.
Uiteindelijk besloten om naar buiten te gaan richting auto...shit was about 2 go down...Wat bleek... het hele verhaal voltooide zich buiten in de buurt van onze auto... er werd 1 persoon vluchten voor zijn leven door een man of 20 hardhandig aangepakt, toen die man bewegingloos op de grond bleef liggen...droop de crew af... super grimmig allemaal...ambulance gehaald terwijl marc de man checkte. bleek redelijk mee te vallen gezien het aantal man wat los op hem was gegaan...
uiteindelijk werd het gala ook vroegtijdig afgebroken... aanleiding van dit alles moet ik jullie verschuldigd blijven...

echt vage shit...

Ervani
13-02-2011, 00:57
Ik begrijp dat je jouw ervaring wil delen, maar een positief beeld van de sport geeft het niet. Koren op de molen van....

inc
13-02-2011, 01:01
...ohja shit positief beeld. de partijen waren heel vet en na iedere partij gaven de vechter elkaar een handje... ; )
ik heb dit zelfde ook wel eens mee gemaakt bij mijn vorige korfbal vereniging....

Briant
13-02-2011, 01:09
Dat zuigt, maar tuig heb je overal.

inc
13-02-2011, 01:14
zeker waar!
Waren nog meer formleden daar, dus ik ben benieuwd wat zij hier mee van hebben gekregen.... Marco was zoiezo daar. moest scheidsen...

Asura
13-02-2011, 01:41
Je kan wel komen met dat dit geen positief nieuws is, maar feit blijft dat het in de vechtsport wereld stikt van de criminelen. Laten we daar proberen van af te komen ipv het te bagatelliseren.
Het komt meer voor dan in tennis of handbal laten we wel wezen.

Anyway, bizar verhaal Inc.

Richelieu
13-02-2011, 05:09
Ik begrijp dat je jouw ervaring wil delen, maar een positief beeld van de sport geeft het niet. Koren op de molen van....

Oogkleppen ophouden is ook imo niet de oplossing voor het probleem.

Roque
13-02-2011, 10:45
Ik begrijp dat je jouw ervaring wil delen, maar een positief beeld van de sport geeft het niet. Koren op de molen van....

x2, hou dit soort dingen gewoon binnenskamers.. ook de media kijkt op dit forum.

ICON
13-02-2011, 10:48
Ik begrijp dat je jouw ervaring wil delen, maar een positief beeld van de sport geeft het niet. Koren op de molen van....
zeg dan gewoon niiks joh

Tony
13-02-2011, 10:51
Rare posts hier.... Feit is dat zich iets afgespeeld heeft daar. Kan prima vermeld worden hier. Balen dat zulke dingen kunnen gebeuren tijdens een gala.

Jeru
13-02-2011, 10:52
Lullig verhaal. Klote moet dat zijn geweest om aan te zien...

oh wacht: ah joh gebeurt elke week bij het voetbal ook ;)

Tsuki
13-02-2011, 11:01
...ohja shit positief beeld. de partijen waren heel vet en na iedere partij gaven de vechter elkaar een handje... ; )
ik heb dit zelfde ook wel eens mee gemaakt bij mijn vorige korfbal vereniging....

*chuckle*

Ps : wat heeft twan gedaan ........... toffe gast is dat.

inc
13-02-2011, 11:03
Twan heeft gewonnen op rnc. Was een leuk gala, verder. Klein opgezet, redelijk strak georganiseerd. In juli is de follow up van het tournooi

Richelieu
13-02-2011, 11:09
Welke Nederlandse scholen waren daar nog meer aanwezig eigenlijk?

Tsuki
13-02-2011, 11:10
goed werk van twan ..........................

the boxer
13-02-2011, 11:19
Welke Nederlandse scholen waren daar nog meer aanwezig eigenlijk?

super pro, atf militia, team duncan,team Kaishin -Agua,Dipanegara gym,ccfl boksschool Almere, Van Os gym
van België was daar: CK team,TUC leuven,

universele
13-02-2011, 12:58
Dat lijkt me indd een vage ervaring!!!
gelukkig viel het letsel van de man mee naar verhouding.
Je zou maar getuigen zijn wanneer ze nog verder waren gegaan! :-(

Sadix
13-02-2011, 13:20
tering, wat een rare gebeurtenis.

die gasten zaten dus naar het publiek te kijken ipv naar de partijen?

Mesut
13-02-2011, 13:36
zijn er ook uitslagen bekend van de andere nederlandse sportscholen die hebben meegedaan?

inc
13-02-2011, 13:46
Ik weet dat 1 vechter van team militia gewonnen heeft van een jongen van super pro... was echt een sloop partij. Die van super pro heeft geknokt voor wat hij waard was.
Kurt verschuren gewonnen op high kick.
Rick pool verloor van een goede duitse knokker op een enkelklem. nadat rick behoorlijk hard werd gegooid kwam hij toch goed terug met enkele stoten en top positie, maar kwam rap in een rotsvaste klem. niks aan te doen. Jammer.Heb verder veel gemist vanwege de voorbereiding van Twan. Twan vocht tegen en jongen van team militia, die op het allerlaatste moment( op de dag zelf) de partij aan nam... super tof... respect voor hem!

betreft die vage ervaring... realiseer mij wel een beetje dat het een zaak was van: "je had erbij moeten zijn".

Mesut
13-02-2011, 13:55
thanks. heb je enig idee waar ik de verdere uitslagen kan vinden? ben benieuwd hoe ccfl almere het gedaan heeft.

inc
13-02-2011, 14:02
Ahhh Melvin van Suijdam, toch... die maakte een hele mooie take down...heeft gewonnen op reverse traingle choke... die scheids zag het veel te laat... zijn tegenstander heeft langer dan nodig was out gelegen... ps Marco is echt een beest van een scheids... er is echt niemand beter dan hij!...


heb even wat onderzoek ala peter r de vries gedaan en volgens mij( mijn duits is crap) heeft het met voetbal te maken.... haal ik uit
de volgende tekst van een bezoeker:
Scheiße gelaufen... Bei unseren Veranstaltungen durften keine MC's mit Kutte oder Shirt rein, genau aus diesem Grund.

Das zum Thema Friedensabkommen zwischen den 81ern und den Rot Gelben...
Die hatten wohl Langeweile... Aber auch schön dämlich von dem HA Supporter sich mit Supporter Shirt in Bandidos Gebiet zu wagen...

Und das dann auch Unschuldige in Mitleidenschaft gezogen werden ist echt beschissen...

bazooka
13-02-2011, 14:33
Ik begrijp dat je jouw ervaring wil delen, maar een positief beeld van de sport geeft het niet. Koren op de molen van....

Ja, want het was zo'n onopvallend akkefietje dat de pers er anders niet achter was gekomen.....

inc
13-02-2011, 14:47
ik hoorde tevens dat albert verlinden regelmatig op dit forum zoekt naar sappige roddels om MMA in kwaad daglicht te zetten...de rat!

maar het had dus in de kern te maken met een VOETBALsupporters shirt in een verkeerd dorpje in duitsland.... eind goed al goed.

Asura
13-02-2011, 15:25
^ Ik spreek amper duits maar volgens mij gaat het over de hells angels & Banditos motorclub.

rollermanskunk
13-02-2011, 15:29
HA en Banditos hebben niks met voetbal te maken

inc
13-02-2011, 16:06
ha silly me... maar toch is voetbal k*t.

Marco (scheids)
13-02-2011, 16:54
Had helemaal niets met de sport te maken! er was een toeschouwer aanwezig met een sweater aan van de Hells Angels, en dat schijnt een gebied te zijn van van de MC Banditos.

Deze MC waren helemaal niet als toeschouwer aanwezig op het gala, maar kwamen met 50 man "even checken" ze kwamen gewoon massaal rustig naar binnen, ik zag wel meteen dat het fout zat en dat ze iemand zochten. Ik heb de vechter uit de blauwe hoek dan ook niet op laten komen.

Heb geprobeerd met de mensen van de MC te praten en heb ze uitgelegd dat onze sport deze promotie niet kan gebruiken, met geintjes van zoeken jullie nog een scheidsrechter, ik moest toch wat ...

Er is binnen echt helemaal niets gebeurt en na wat gesprekken met de mensen van die MC zijn ze net zoals ze naar binnen waren gekomen weer rustig weer naar buiten gegaan.

Daar is wel iets gebeurt, wat precies weet ik niet ... niet erg prettig allemaal, maar nogmaals het had NIETS met vechters, de partijen of mma te maken!

Wel weer een gala met waanzinnige harde maar sportieve partijen gezien ... met verder geen enkele wanklank !

Marco (scheids)
13-02-2011, 17:12
Gala is overgens niet afgebroken, maar na een korte pauze hervat en gewoon afgemaakt ....

Richelieu
13-02-2011, 17:14
Bedankt voor je heldere uitleg Marco!

Kemal
13-02-2011, 17:19
Bedankt voor je heldere uitleg Marco!

sluit me daar bij aan!

Asura
13-02-2011, 17:30
Bedankt voor de uitleg Marco, mooi dat je hebt meegeholpen om het binnen het gala niet uit de hand te laten lopen.

Idioot verhaal alsnog, volwassen gasten die vechten om een t-shirt.

Duncan
13-02-2011, 20:03
Nadat ze binnen kwamen en het publiek min of meer omsingeld was met uitzondering van een 10 a 15 man waaronder wij met z’n 7-en en nog een aantal mensen in de buurt van BBQ's.
Toen ze na wat heen en weer gehobbel uiteindelijk met een aantal man de ring in dreigde te rennen zijn wij met z’n allen via de BBQ’s rustig naar buiten gelopen…

(Na het spreken van een Duitse dame achteraf) is er onder de Banditos geroepen dat er mensen de politie gingen bellen en zij zijn toen gaan zoeken wie er dan de politie ging bellen…
Dus nadat binnen blijkbaar alles gesust was en ze rustig naar buiten liepen kwamen ze allemaal onze kant op, om te zien wie er aan het bellen was met de politie.

Door de dreiging van die gasten zijn wij richting auto gelopen, dus zij dachten misschien dat wij de bellers waren…
Toen ze uiteindelijk met z’n allen de hoek omkwamen begonnen er een drietal gasten(Duitsers), die 15 mtr bij ons vandaan stonden, te gillen, schreeuwen en rennen. Wat op zich weer aanleiding was voor de Banditos om achter die gasten aan te gaan om er uiteindelijk maar eentje te pakken te krijgen en flink af te tuigen met buizen en Maglights en soccerkicks.

Nadat ze met hem klaar waren bleef die gast met zijn hoofd in een enorme plas bloed levenloos op de grond liggen.
Ben naar hem toe gerend en hoorde hem gorgelen en (gelukkig!) ademen…

Ambulance komt erbij en dat was voor mij/ons het einde van een zeer vage ervaring…

blackadder
13-02-2011, 20:21
Was dat het World of Fight toernooi?
Jammer dat ik tijdelijk gebanned ben van de Duitse fora en niet kan lezen. Weet haast zeker dat er volop over gepost wordt.

NESCIO
13-02-2011, 20:39
lol hoe wordt je in godsnaam gebanned van duitse fora??

dacht dat de MC daar problemen hadden met het bond van portiers...

blackadder
13-02-2011, 20:52
lol hoe wordt je in godsnaam gebanned van duitse fora??
Blijkbaar maximale aantal waarschuwingen gehad.


dacht dat de MC daar problemen hadden met het bond van portiers...
Er is daar geen bond van portiers. En de portiers werken daar vaak samen met de plaatselijke MC. Was vorig jaar of zo in Leipzig ook zo. Een criminele bende buitenlanders uit Berlijn probeerde in Leipzig het nachtleven over te nemen. Er werden door hun wat brandbommen gegooid, een portier neergestoken en een bezoeker doodgeschoten. Aangezien de politie ernaast stond hun duimen te draaien hebben de portiers uiteindelijk de HA's geroepen. Ook schijnen de HA's het nachtleven in Hannover te controleren.

NESCIO
13-02-2011, 21:07
ok, dacht dat die portiers aangesloten waren bij de united tribuns....

heb kennelijk ooit is een klok horen luiden weet alleen nog niet waar ie staat...

lopez86
13-02-2011, 23:01
Blijkbaar maximale aantal waarschuwingen gehad.


Er is daar geen bond van portiers. En de portiers werken daar vaak samen met de plaatselijke MC. Was vorig jaar of zo in Leipzig ook zo. Een criminele bende buitenlanders uit Berlijn probeerde in Leipzig het nachtleven over te nemen. Er werden door hun wat brandbommen gegooid, een portier neergestoken en een bezoeker doodgeschoten. Aangezien de politie ernaast stond hun duimen te draaien hebben de portiers uiteindelijk de HA's geroepen. Ook schijnen de HA's het nachtleven in Hannover te controleren.

Het is goddomme toch ook triest dat de politie daar niks aan doet?
Dan kan je nog beter de HA's inroepen, dan twijfel je als oproerkraaier wel 2x voordat je stennis gaat schoppen.

Tim.H
13-02-2011, 23:28
Ik zat op de alo met Melvin in de klas. Toen deed ie alleen nog judo op hoog niveau, elke week tijdens de lessen alle chokes ondergaan:lol: en altijd gezegd met jouw achtergrond moet je mma gaan doen. Helemaal in Nederland met vooral staand georiënteerde vechters heb je zo'n groot voordeel. Echt mooi om te zien dat hij het goed doet en iedereen stuk slammed en chocked!!!!

blackadder
14-02-2011, 00:28
Het is goddomme toch ook triest dat de politie daar niks aan doet?
Dan kan je nog beter de HA's inroepen, dan twijfel je als oproerkraaier wel 2x voordat je stennis gaat schoppen.
Oh. Het werd nog beter. De plaatselijke politiechef is uiteindelijk met de portiers en de leider van de Libanees-Armeense bende aan tafel gaan zitten om tot een overeenkomst te komen. De Libanezen kwamen ineens met de Bandidos aanzetten. De politie van Leipzig is absoluut niet in staat baas in eigen huis te zijn.

Asura
14-02-2011, 00:43
Wat een kk groep is de bandidos.
Zitten ook in Denemarken.



Rip Asura ^^