PDA

View Full Version : Fedor vs. Silva Results ***SPOILER***



Kemal
13-02-2011, 07:58
Main Card

Antonio Silva def. Fedor Emelianenko via TKO (doctor stoppage) (http://www.mmafighting.com/2011/02/12/antonio-silva-dominates-fedor-emelianenko/)
Sergei Kharitonov def. Andrei Arlovski via first-round TKO (http://www.mmafighting.com/2011/02/12/sergei-kharitonov-knocks-out-andrei-arlovski/)
Shane Del Rosario def. Lavar Johnson via submission (armbar) (http://www.mmafighting.com/2011/02/12/shane-del-rosario-submits-lavar-johnson/)
Chad Griggs def. Gian Villante via first-round TKO (http://www.mmafighting.com/2011/02/12/chad-griggs-knocks-out-gian-villante-in-wild-slugfest/)
Valentijn Overeem def. Ray Sefo via submission (neck crank) (http://www.mmafighting.com/2011/02/12/strikeforce-valentijn-overeem-submits-ray-sefo/)

Undercard

John Cholish def. Marc Stevens via submission (kneebar)
Igor Gracie def. John Salgado via submission (arm-triangle choke)
Oropeza def. Don Carlo-Clauss via first-round TKO
Josh LaBerge def. Anthony Leone via first-round TKO
Jason Maclean def. Kevin Roddy via split decision

Naj85
13-02-2011, 08:05
klote van Fedor
lig er nog wakker van..

El Bambino
13-02-2011, 08:20
klote van Fedor
lig er nog wakker van..

Tijdperk FEDOR is al een tijd over hoor, logisch ook, de man is al op leeftijd. Deed me erg pijn om hem zo te zien.
Hopelijk stopt ie, hij is en blijft de beste vechter ooit !

marcelt
13-02-2011, 09:06
Was idd. moeilijk om te zien als Fedor fan, maar zijn tijdperk is idd. over. A. Silva is best goed trouwens, maar vroeger had h9ij geen probleem voor Fedor gevormd.

PinPoint
13-02-2011, 09:09
Dat vraag ik mij af....Silva toonde wel groundskills. Maar ik vond Fedor er wel uitgeblust uitzien, jammer als dit de wedstrijd waarmee hij afscheid neemt. Maar ik denk wel terecht.

Het is duidelijk dat Silva naar de grond moet met Alistair, als hij wint dan natuurlijk.

sterrenkijker
13-02-2011, 09:30
Shit ik bleef maar hopen op die ommekeer, maar silva speelde gwn met fedor in de 2e ronde

marcelt
13-02-2011, 09:31
Hij zegt het zelf ook. Arlovski kan beter ook stoppen voor zijn gezondhedi. Zijn carriere lijkt op die van Chuck.

MB667
13-02-2011, 10:40
heb er nog steeds een behoorlijke kater van, en dan heb ik gisteren geen druppel alcahol gehad.

gvd.

ik denk wel dat als de wedstrijd door was gegaan dat hij nog wel iets uit zijn mouw had kunnen toveren voor een soort van ommekeer.

wat hij ook doet, of hij nu stopt of niet, hij blijft de beste ooit!

Mister T.
13-02-2011, 10:55
heb er nog steeds een behoorlijke kater van, en dan heb ik gisteren geen druppel alcahol gehad.

gvd.

ik denk wel dat als de wedstrijd door was gegaan dat hij nog wel iets uit zijn mouw had kunnen toveren voor een soort van ommekeer.

wat hij ook doet, of hij nu stopt of niet, hij blijft de beste ooit!

Beste is denk ik om te stoppen nu. Maar inderdaad hij blijft de beste!

Hendy
13-02-2011, 11:10
Thanks Kemal!

Moreno
13-02-2011, 11:10
had fedor nog graag een keer tegen overeem willen zien

Roque
13-02-2011, 11:40
Sow, echt een classic transition. sidemount naar north south naar sidemount naar knee on belly naar fullmount.
BJJ rules hahaha

inc
13-02-2011, 11:53
was welk erg 2de ronde!

Ali o heeft iig kans om de 2 die fedor onttroont hebben aan te pakken... te be the legend you have 2 beat the dude's who beated the legend

Jeru
13-02-2011, 11:54
Ik wil Shane del Rosario wel tegen Valentijn zien in een volgende Strikeforce.

Jammer van Fedor, maar die 2e ronde was kansloos.

inc
13-02-2011, 12:05
Ik wil Shane del Rosario wel tegen Valentijn zien in een volgende Strikeforce.

Jammer van Fedor, maar die 2e ronde was kansloos.

Dat zou idd een leuke match zijn!

Briant
13-02-2011, 12:05
Fedor zag er niet goed uit. Het is afgelopen met hem denk ik. Alistair had hem opgegeten.

Valentijn had het ook nog even lastig, kreeg een paar goede meppen, gelukkig ging hij naar de grond en daar was het appeltje eitje.

PigDog
13-02-2011, 12:26
Iedereen heeft maar een beperkte houdbaarheid. Ook Fedor. Dit neemt niet weg dat hij één van de grootste der aarde is/ was. Hij is een living legend.
Ik eer hem voor wat hij was, en kijk nu uit naar de volgende vechter die de wereld doet sidderen. Of dat Ali wordt, of een ander, elke keer in de zoveel tijd steekt er wel weer iemand met kop en schouders boven de rest uit. En dat maakt sport zo mooi....

wrestler_nl
13-02-2011, 12:35
KUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKU TKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTK UTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUT KUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKU TKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTK UTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUT KUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKU TKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTK UTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUT KUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKU TKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTK UTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUT KUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKU TKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTK UTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUT KUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUT

universele
13-02-2011, 12:43
KUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKU TKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTK UTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUT KUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKU TKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTK UTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUT KUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKU TKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTK UTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUT KUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKU TKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTK UTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUT KUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKU TKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTK UTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUT KUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUT

x1000 is zacht uitgedrukt, wat is dat ......!!!!!!!!

maartenjackie
13-02-2011, 13:09
Ik zag het live, was jammer

Guile
13-02-2011, 13:25
De eerste ronde was heel vet, 2e ronde tja. Had het niet verwacht en dat oog, hoeven van mij niet te stopppen. Barrington Patterson vocht standaard met één oog.

bladetrinity
13-02-2011, 13:36
Iedereen heeft maar een beperkte houdbaarheid. Ook Fedor. Dit neemt niet weg dat hij één van de grootste der aarde is/ was. Hij is een living legend.
Ik eer hem voor wat hij was, en kijk nu uit naar de volgende vechter die de wereld doet sidderen. Of dat Ali wordt, of een ander, elke keer in de zoveel tijd steekt er wel weer iemand met kop en schouders boven de rest uit. En dat maakt sport zo mooi....

Mooi verwoord!

Fedor blijft voor mij een legende.

The king is dead, long live the king!

Sadix
13-02-2011, 13:39
Mooi verwoord!

Fedor blijft voor mij een legende.

The king is dead, long live the king!

x3

Simone
13-02-2011, 13:44
x3

Ennn x4 :)

Naj85
13-02-2011, 14:59
Coker: Fedor could serve as alternate if he doesn't retire
Source: The Underground
Feb 13, 2011 1:06 AM EST
In tonight's post fight interview, Scott Coker said that should Fedor Emeliaenko choose to continue fighting, he would be considered for an alternate position should a competitor be unable to continue in the tournament.

XanaduNL
13-02-2011, 15:13
Ik vond Fedor er goed uitzien.
Hij zou gewoon door kunnen gaan, hij liet weer hart zien, en gaf niet op.

Als hij stopt, is het omdat hij niet meer wilt, niet omdat hij het niet meer kan.

smike
13-02-2011, 15:19
We zagen het van Fedor al aankomen, maar we wilden het niet geloven... ik ben fucked up!

Ik zal je eerlijk zeggen dat ik gewon emotioneel werd, Fedor is de man waardor ik ma ben gaan volgen en hij is altijd mijn favo vechter geweest... jammer dat het over moet zijn :(

Jammer ook dat het gevecht tegen allistair er nooit van is gekomen, met alle respect voor allistair maar dit snel de grootste smet op z'n mma cariere worde mocht hij dit toernooi winnen en de beste heavyweight worden.

Fedor I will miss you!

62jeroen
13-02-2011, 15:20
Treurig om te zien, verdrietig. Fedor mist power en snelheid, het hoeft maar een beetje minder te zijn en dat is genoeg tegen zulke grote sterke en goed getrainde tegenstanders. Vergelijk eens met Werdum ruim een jaar geleden tegen Silva. Die heeft het echt veel slimmer aangepakt en Silva kreeg geen enkele kans om te mounten, ook al sloeg hij een paar keer flink raak. Je moet gewoon concluderen dat ook Werdum tegenwoordig beter is dan Fedor zowel staand als op de grond.

Tijdperk voorbij, het was heel mooi. Life goes on. Ik denk dat Fedor als trainer en coach nog heel veel te bieden heeft. Ik hoop dat hij nu stopt, dit wil ik niet meer zien.

Nu maar hopen dat Alistair zo goed is dat hij niet in de val trapt bij Werdum. Ook staand domineer je Werdum niet zomaar. Ben ontzettend benieuwd en kan niet wachten tot het april is.

Tykill
13-02-2011, 15:21
was welk erg 2de ronde!

Ali o heeft iig kans om de 2 die fedor onttroont hebben aan te pakken... te be the legend you have 2 beat the dude's who beated the legend

Goeie! als dat Ali lukt hea!?! dan is hij echt no doubt about it een legende en beste van het moment.

bazooka
13-02-2011, 15:27
Die big foot silva was staand wel goed bezig. De eerste paar slagenwisselingen in het begin van de eerste ronde verloor die, maar nadat die rechtse er op zat nam die het over. Als je kijkt hoe hij staand vocht tegen Werdum en vervolgens Arlovski te slim af was en nu Fedor overklaste groeit hij echt heel snel. Ik dnek dat we nog veel van hem gaan zien!

bazooka
13-02-2011, 15:29
En de eerste ronde was wel echt supervet om te zien!

smike
13-02-2011, 15:36
Ik gun Fedor wel een mooie afscheidspartij, want zo iemand hoort niet met een loss te eindigen!

Asura
13-02-2011, 16:15
Hij ging toch niet KO :P
Veels te klein man, hij is zwakker geworden en dan werp je 130 kg niet zo van je af.
Hij leek technisch ook niet helemaal scherp... Ik denk dat hij normaal nooit zo gemount kon worden.

Garcia
13-02-2011, 16:56
Ik kan serieus wel janken :(

Wat een ontzag en respect heb ik voor die man. Het doet mij echt pijn om hem zo te zien verliezen.

The_Rock
13-02-2011, 17:05
Fedor is iets van 35/36 toch? dat zie je ook aan zijn lichaam. Hij was altijd pudgy maar 5-10 jaar terug had hij goed gevormd spiermassa tussen dat vet ..nu is dat spiermassa verdund en dan lijkt hij nogsteeds pudgy maar zonder die massieve schouders en armen etc.

Dat is een teken dat Fedor niet meer de oude is. Wat ook een teken is, is de manier hoe hij stoot en zijn snelheid ..het is IETS afgenomen maar alsnog is hij een BEEST.

Wat Fedor liet zien tegen een veel grotere Silva vond ik indrukkwekked.

Maar ik zit hier met een gebroken hart ..Fedor vroeg nooit om die god status die mensen hem gaven ..hij deed zijn werk ..nu verliest hij en veel mensen draaien hun rug naar de beste heavyweight ooit. Fedor heeft een moeilijke leeftijd bereikt ..maar die gast is een vechte in hart.

Biiyen
13-02-2011, 17:05
Je kan niet 1 a 2 keer per jaar vechten en dan de beste zijn. Ik verwijt het zijn management! Bang om zijn status aan te tasten en dan krijg je dit. Maar Silva iss een beest hoor, groot, sterk en hij heeft skillz, no doubt about that.

Maaaaaaar ik heb weer genoten van Sergei. Wat kan die gozer knokken.

D1987
13-02-2011, 18:06
was welk erg 2de ronde!

Ali o heeft iig kans om de 2 die fedor onttroont hebben aan te pakken... te be the legend you have 2 beat the dude's who beated the legend

wat een flauwe zelfgevormde zin

D1987
13-02-2011, 18:07
Ik gun Fedor wel een mooie afscheidspartij, want zo iemand hoort niet met een loss te eindigen!

Dat vind ik ook, hopelijk dat hij een leuke afscheidspartij krijgt tegen een mindere vechter, of iemand die ook op leeftijd is. Fedor hoort niet met een loss zijn carriere te beeindigen.

Groot gelijk over dat het laf en raar is dat mensen nu na 2 losses de rug naar Fedor toekeren, hij blijft de allerbeste heavyweight, zowel in zijn prime, als de namen die hij heeft verslagen, zowel de titels die hij heeft gewonnen.

ArtistiC
13-02-2011, 18:56
Zo oud is Fedor toch helemaal niet voor een heavyweight. Qua leeftijd tussen Lesnar en Carwin in, denk dat het meer aan Silva's grootte en kracht lag.

Fedor zou zelfs als LHW een kleine zijn.. de sport is gewoon gegroeid zoals het hoort. De vechters zijn groter, technischer en sterker dan voorheen. Het zou toch wat zijn als MMA in de laatste 10 jaar als sportzijnde niet zou zijn gegroeid..

LJ Silver
13-02-2011, 19:18
Einde van een tijdperk...

Fedor, Crocop, Wanderlei, Lidell, Nogeira, Rampage... it's over :(
Alleen Werdum, Rua en Alistair zijn nog aan de top, maar dat zijn mannen die een totale metamorfose hebben ondergaan.

De nieuwe generatie is gewoon allround beter.

Blij dat ik het van het begin heb mogen maken.

Baske
13-02-2011, 20:23
Lees hier de berichten zo en iedereen denkt hetzelfde. Zie ik toch als een mooi iets.

Wat een respect heb ik voor deze man zeg. Eigenlijk zo'n beetje hetzelfde als Garcia zei... Dit dus:


Ik kan serieus wel janken

Wat een ontzag en respect heb ik voor die man. Het doet mij echt pijn om hem zo te zien verliezen.

YoMarK
13-02-2011, 20:24
Achja, Fedor blijft de GOAT of MMA.

El Bambino
13-02-2011, 21:59
Einde van een tijdperk...

Fedor, Crocop, Wanderlei, Lidell, Nogeira, Rampage... it's over :(
Alleen Werdum, Rua en Alistair zijn nog aan de top, maar dat zijn mannen die een totale metamorfose hebben ondergaan.

De nieuwe generatie is gewoon allround beter.

Niet mee eens hoor. Anderson Silva en Shogun zijn nu nog da BOM. Zwaargewicht gaat de verkeerde kant op, groot en veel gewicht, niks mee te maken met techniek! Vandaar dat Fedor een legende is, alles wat de man deed was uit puur techniek!

Blij dat ik het van het begin heb mogen maken.

SjorsWilms
13-02-2011, 22:17
wat een flauwe zelfgevormde zin
Wat een slecht onderbouwde uitspraak

Fan1976
13-02-2011, 22:49
Wat moet ik zeggen, me shirt zeg genoeg. Zoek geen excuses maar de man heeft serieus 15 jaar achter elkaar het mma gedomineerd. Soms moet je je lichaam gehoor geven. Denk wel dat ie nog in Japan vecht om het hoodstuk af te sluiten.

http://img710.imageshack.us/img710/5153/fedorpastpresent.jpg

Fan1976
13-02-2011, 22:51
En oja voor die afbranders, afkrakers en die beter weters ===========> F*** YOU


http://www.youtube.com/watch?v=QYxeOhXFskA

Mister T.
13-02-2011, 23:00
Goede maar pijnlijke vergelijking Fan
X2

Kemal
13-02-2011, 23:00
Zoals Roy in een andere thread mooi zei:



http://www.mixfight.nl/forum/images/misc/quote_icon.png Originally Posted by Justinian http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost-right.png (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=1005812#post1005812)
Als Fedor al stopt, dan stopt hij niet na twee verliezen op rij maar na een indrukwekkende carrière!

Naj85
13-02-2011, 23:59
Fedor's manager does not quite consider it a loss
Source: The Underground
Feb 13, 2011 2:57 PM EST
M-1 President Vadim Finkelchtein was interviewed at the Strikeforce:*Fedor vs. Silva post fight press conference about Fedor's loss to Antonio 'Bigfoot' Silva:
"I couldnt believe my eyes, that the fight was stopped. And that Fedor was going to lose the fight.

"I don't consider it a loss in the sense that the first round Fedor clearly won, and in the second round Silva clearly won. We don't know what would have happened in the* third round.

"Silva wa a very big guy. He outweighted fedor by about 60 pounds. But at the same time, we don't know what would have happend. Clearly the eye came into play and as a result it is a loss."

"I hope that he doesn't retire. I am going to see what I can do and talk to him and convince him not to, because I don't beleive he lost the fight in terms of he showed a lot of heart, he survived that second round, he could have comne back and won that fight, and I believe he has enough strength to continue to fight..."

"It's ultimately Fedor's decision."

*"I believe the doctor made the right decision because the fighter's health is the utmost priority ...
if that i s what the doctor felt was right, then I agree with that."

Naj85
14-02-2011, 00:00
Management ziet de miljoenen in rook opgaan. Meest kutmanagement ooit, begrijp niet waarom fedor met hun samen bleef werken

Baske
14-02-2011, 01:52
Het management heeft nu een miljoenen merk in hun handen. Retirement betekent een aantal ton merchandise wat geproduceerd zal worden en God's wil zal waarschijnlijk een M-1 Global beslissing zijn.

Vincentino
14-02-2011, 09:18
Mijn hart is ook echt gebroken. Ik vind wel dat ze hem de kans hadden moeten geven om nog iets uit te halen in de 3e ronde, het zou me niets verbazen als hij op een of andere manier nog de winst had gepakt. Maar eerlijk gezegd is het wel over met zn supervorm. Als je kijkt hoeveel meer moeite hij nu met mensen als Arlovski, Rogers, Silva heeft dan tegen de top vroeger, dan is er helaas een verschil merkbaar. Pffffffffffff..................................... ............snik...........................

Vincentino
14-02-2011, 09:23
Nog een wedstrijd zou ik hem willen zien vechten........een rematch tegen Werdum en die dan helemaal stukslopen......