PDA

View Full Version : Fedor's manager:"i don't consider it a lost"



bananenplukster
14-02-2011, 16:56
Waar had hij zijn ogen zitten?

" i couldn’t believe my eyes, that the fight was stopped. And that Fedor was going to lose the fight. I don't consider it a loss, in the sense that the first round Fedor clearly won, and in the second round Silva clearly won. We don't know what would have happened in the third round,” he said after the fight.


Fighters Only Magazine - The World's Greatest MMA Magazine - News - Fedor's manager: (http://ht.ly/3VWaW)

Marchant
14-02-2011, 16:58
Waar had hij zijn ogen zitten?

"I couldn’t believe my eyes,

Fedor kon ook zijn oog niet geloven

http://larrybrownsports.com/wp-content/uploads/2011/02/fedor-eye1-260x221.jpg

micha
14-02-2011, 17:02
M done

TOON
14-02-2011, 17:16
wat een geouwehoer, hoe vervelend ik het ook vind, die stoppage was terecht en daarom heeft ie ook terecht verloren....
dat oog kwam niet omdat ie struikelde en op de dikke teen van de scheids viel...

micha
14-02-2011, 17:19
Zoveel respect ik heb voor Fedor zo weinig heb ik voor zijn management.

Marchant
14-02-2011, 17:21
wat een geouwehoer, hoe vervelend ik het ook vind, die stoppage was terecht en daarom heeft ie ook terecht verloren....
dat oog kwam niet omdat ie struikelde en op de dikke teen van de scheids viel...

Precies gelul er allemaal omheen, Fedor heeft verloren en de wedstrijd is terecht gestopt.
Klaar veranderd niets aan zijn staat van diensten of aan de overwinning van "bigfoot"
Gewoon herstellen , trainen en naar de volgende partij.
En anders misschien dan denken aan stoppen
hij heeft zich toch al bewezen en voor het geld hoeft hij het ook niet meer te doen.

En inderdaad Micha de bullshit om Fedor heen lijkt elke keer van het management af te komen!

fedor
14-02-2011, 17:58
Het zag er niet lekker uit maar dat oog van koscheck vs GSP was vergelijkbaar(+dat de orbital bone van Koscheck gebroken was) en dat ging 5 rondes door. Al was ik het wel eens met de stoppage. Fedor die toch klaar stond om te gaan na de 2e ronde wat een held..

http://2.bp.blogspot.com/_ahWcGWlSZBM/TQURAKuyxzI/AAAAAAAAA9s/3Hj3vOed2xI/s320/Koscheck%252C+Josh+%2528swollen+right+eye+courtesy +of+GSP%2527s+left+jab+at+UFC+124+noncloseup%2529. jpg

ijsblok
14-02-2011, 18:09
Waar had hij zijn ogen zitten?

" the first round Fedor clearly won, and in the second round Silva clearly won.



Silva won idd clearly de 2e ronde, en de eerste ronde was voor fedor... maar een stuk minder overtuigend dan de 2e ronde hoor!

joost
14-02-2011, 18:55
Fedor's management SUCKS!!! Kijk één keer de beelden tijdens het interview in de kooi na het gevecht dat ie aankondigd misschien te stoppen!
Kijk naar de managers op de achtergrond... Lichaamstaal liegt niet. Ze denken FUCKKK daar gaan onze inkomsten

Shikoku
14-02-2011, 18:57
Ja maar dat vind ik te makkelijk. Zoals Overeem al zei een derde ronde was heel erg epic geweest. Fedor won de eerste ronde, en Silva won de tweede. Ik heb nog nooit iemand zo goed vanaf de mount zien verdedigen tegen Bigfoot Silva. Mike Kyle was TKO binnen een halve minuut. Fedor bleef maar draaien naar de back mount en Silva kon geen enkele submission klaarspelen. Fedor had gemakkelijk nog de derde ronde door kunnen gaan en Fedor kennende had niemand geweten wat er dan was gebeurd. En helaas zullen we dat ook nooit doen.

Lumpinigym
14-02-2011, 18:58
Fedor is gewoon zwaar mishandeld in de 2e ronde. maar dan ook echt zwaar!

mean machine
14-02-2011, 19:46
Het zag er niet lekker uit maar dat oog van koscheck vs GSP was vergelijkbaar(+dat de orbital bone van Koscheck gebroken was) en dat ging 5 rondes door. Al was ik het wel eens met de stoppage. Fedor die toch klaar stond om te gaan na de 2e ronde wat een held..

http://2.bp.blogspot.com/_ahWcGWlSZBM/TQURAKuyxzI/AAAAAAAAA9s/3Hj3vOed2xI/s320/Koscheck%252C+Josh+%2528swollen+right+eye+courtesy +of+GSP%2527s+left+jab+at+UFC+124+noncloseup%2529. jpg


in de ufc was het ook gewoon door gegaan ,tja het is maar hoe je het bekijkt er zijn wel meer vechters die met een oog vechten dus die ene ronde had ook nog wel gevochten kunnen worden

el bastardo
14-02-2011, 19:56
Ik word een beetje moe van de uitlatingen van deze meneer. Fedor zal toch ook niet blij zijn met deze kansloze uitspraken...

En er is een groot verschil tussen het oog van Koscheck en het oog van Fedor. Ik zie het graag bij Kotsnek, maar niet bij Fedor.

fedor
14-02-2011, 20:06
En er is een groot verschil tussen het oog van Koscheck en het oog van Fedor. Ik zie het graag bij Kotsnek, maar niet bij Fedor.
QFT

Lennie
15-02-2011, 00:57
kan je de titel veranderen? had de wedstrijden nog niet gezien.. thanks voor de spoiler

Kemal
15-02-2011, 07:55
tja toen ik de beelden zag nam ik aan dat de ref. de partij stopte omdat Fedor zo echt niet meer verder kon, maar als ik in een andere thread las dat Fedor zelf aangaf niet meer verder te kunnen, laat ik het allemaal maar in het midden.

kickboxer1987
15-02-2011, 10:33
even een klein verschil, Kosheck kon nog zien door zijn oog en de botbreuk werd pas NA de partij geconstanteerd... Dit had (hindsight) gestopt moeten worden.
Fedor kon NIETS zien door zijn oog...

En de logica dat Fedor "wellicht" de derde ronde zou winnen is niets meer dan wishfull thinking... eerste ronde ging vrij gelijk op, ronde twee was in mijn ogen een 10-8. Fedor heeft nul significante strikes geland en eindigde met een submission attempt waar Bigfoot niet heel erg onder de indruk van was. Erg laf van het management om Fedor nog een ronde de hoek in te sturen, 99% zeker dat het een herhaling van ronde 2 zou zijn en Fedor onnodige schade zou oplopen.

Wiseguy
15-02-2011, 10:40
http://www.fredwillemse.com/joomla15/images/stories/mininformation.jpg

GnP
15-02-2011, 12:06
kan je de titel veranderen? had de wedstrijden nog niet gezien.. thanks voor de spoiler

als je 2 dagen na een partij van dit kaliber nog altijd niet gekeken hebt ben je
1 : volgens mij niet zo een fan
2 : ga je normaal eerst de gebruikelijke video sites checken waar geen comments staan