PDA

View Full Version : Fedor Emelianenko No Words By - Machinemen



el bastardo
14-02-2011, 18:31
De titel zegt genoeg...

http://www.youtube.com/watch?v=349otTx09Rs&feature=player_embedded#at=69

Kemal
14-02-2011, 18:36
mooi hoor!

Shikoku
14-02-2011, 18:40
Hier heb ik geen woorden voor. =p

Bagheera
14-02-2011, 18:43
tja toen werd ik stil.. mooi maar....

marcelt
14-02-2011, 19:44
Schitterend. Ja iedereen gaat een keer verliezen. Fyodor nu twee keer. Tragisch maar onvermijdelijk. 4ever an alltime mma hero !

Slome
14-02-2011, 19:55
...........................

ZanZaiZuk
14-02-2011, 19:56
ik word er een beetje triest van, ik hoop dat hij zijn carriere mag afsluiten met zijn hand in de lucht

R.H.
14-02-2011, 20:00
ik blijf het gewoon zwaar kloten vinden, had hem zeker nog wel een paar goeie wedstrijden gegunt

Fyodor
14-02-2011, 20:29
Schitterend. Ja iedereen gaat een keer verliezen. Fyodor nu twee keer. Tragisch maar onvermijdelijk. 4ever an alltime mma hero !

Dat dus!

Shikoku
14-02-2011, 21:52
Hij heeft niet verloren het was een doctor stoppage, Fedor stond alweer klaar om de 3de ronde te beginnen, ze hebben hem met 3 man moeten tegen houden!


Tsja,

Misschien wel. Misschien was het ook wel geluk dat Werdum hem in een triangle pakte. Maar misschien was Fedor 5 jaar terug niet in die situatie beland. Misschien verliest hij zijn volgende partij tegen Werdum of Alistair wel weer? En wat zeggen we dan. Het is natuurlijk wel heel mooi om te zeggen het was maar een doctor stoppage en het was maar een triangle tegen iemand met de beste BJJ in MMA. Maar het is toch gebeurd.

Om de een of andere manier vind ik het gewoon een zielig gezicht om Fedor zo te zien verliezen. Een man die in MMA altijd alles won en iedereen altijd zo vol bewondering over sprak is ineens zo gevallen. De hele mysterie is doorbroken en wat eerst een soort van cult-status was die Fedor had heeft ineens plaats gemaakt voor medelijden.

Soulbringer320
14-02-2011, 22:13
Tsja,

Misschien wel. Misschien was het ook wel geluk dat Werdum hem in een triangle pakte. Maar misschien was Fedor 5 jaar terug niet in die situatie beland. Misschien verliest hij zijn volgende partij tegen Werdum of Alistair wel weer? En wat zeggen we dan. Het is natuurlijk wel heel mooi om te zeggen het was maar een doctor stoppage en het was maar een triangle tegen iemand met de beste BJJ in MMA. Maar het is toch gebeurd.

Om de een of andere manier vind ik het gewoon een zielig gezicht om Fedor zo te zien verliezen. Een man die in MMA altijd alles won en iedereen altijd zo vol bewondering over sprak is ineens zo gevallen. De hele mysterie is doorbroken en wat eerst een soort van cult-status was die Fedor had heeft ineens plaats gemaakt voor medelijden.

Zag het liever ook anders, maar moet je helaas wel gelijk geven.

D1987
14-02-2011, 22:37
Precies, ik dacht ook dat Fedor een rematch wel zou winnen tegen Werdum en dat het een eenmalige fout was, waar hij in die match 2x inliep maar 1x goed uitkwam. Zijn reactie na de nederlaag tegen Werdum was triest, de eerste nederlaag, toen Fedor verslagen op de grond bleef zitten op zijn knieen. Bij deze nederlaag, zag je wat voorn geweldig persoon Fedor is, hij streed tegen alle submissions, probeerde er zelf nog wat uit te gooien in de slotseconden, en zelfs toen wilde hij niet opgeven. Wat een geweldige sportman.

keefman
14-02-2011, 23:01
Fedor is de beste,maar het vuur dat in hem zat is gewoon langzaam aan het doven. Zijn interesses veranderen en misschien wilt hij zich met andere dingen gaan bezighouden (sambo,politiek). Op het moment dat een vechter het vechten wel leuk vind, maar de kracht om zich te uiten verliest, dan verlies je ook de winning attitude! Helaas is het aan hem te zien en eerlijk gezegd zie je ook dat hij er niet mee zit. Hij accepteert hoe het zit en ziet het als God's wil. Hij is qua mentaliteit en attitude heel anders dan de rest van de vechters en dit is dan ook wat Fedor Fedor maakt.

Vergeet niet dat Fedor vaak heeft aangegeven dat hij dit ziet als zijn werk en niet als zijn passie, misschien is het nu tijd om met zijn werk te stoppen en tijd tebesteden aan zijn passie!