PDA

View Full Version : Simon Rutz: K1 vraagt binnenkort faillisement aan!



Mattie73
14-02-2011, 20:51
Zie onderstaand interview in de Metro van vandaag:

http://www.metronieuws.nl/regionaal/simon-rutz-de-gemeente-heeft-mij-weggepest/SrZkbn!sWMb9Cbgh2hI/

Kemal
14-02-2011, 21:05
thanks! zou het persoonlijk erg jammer vinden als er geen it's showtime in Amsterdam meer plaats zou vinden..

blackadder
14-02-2011, 21:11
Tja. Gelijk heeft ie. Van der Laan wil ze weg hebben uit de stad. Hij kan ze niet ronduit in de ban doen dus dan maar pesten tot ie zelf weggaat.

Strange Cutbean
14-02-2011, 21:13
Ach Simon, laat ze het daar bekijken en kom gewoon naar het Gelredome!
Maar het blijft eigenlijk gewoon klote.

Anderson
14-02-2011, 21:46
Ahoy goede optie

betuwebiker
14-02-2011, 21:48
Ach Simon, laat ze het daar bekijken en kom gewoon naar het Gelredome!
Maar het blijft eigenlijk gewoon klote.


Goed idee! scheelt weer een 100+ km.

TheCarnage
14-02-2011, 21:52
Ik raak zo gefrustreerd he als ik dit soort dingen lees, kan daar echt niet tegen..

Heb je iets waar je als land trots op kunt zijn, heb je als land een sport waarin nederlanders zo verschrikkelijk goed in zijn, heb je sportmannen en vrouwen die in het buitenland als half-god verwelkomt worden en kun je dan gaan vertellen dat je in je eigen land niet kunt optreden omdat de sport dat verbannen word door de overheid..

Zal dat nooit snappen je hier als nederlander trots op moeten zijn en het met beide armen omhelsen..

Maar goed dat is mijn gedachte!

Bobson
14-02-2011, 22:18
Ja, zowel burgemeester als K1 zijn dubieus. Dat klopt. Maar toch betwijfel ik of dat het hele verhaal is. Voor een gala ben je net zo min afhankelijk van Amsterdam als van K1. Want er zijn meer goede lokaties, en als K1 zo slecht betaalt zullen de vechters blij zijn om ergens te kunnen vechten waar wel meteen afgetikt wordt.

blackadder
14-02-2011, 22:23
Ik raak zo gefrustreerd he als ik dit soort dingen lees, kan daar echt niet tegen..

Heb je iets waar je als land trots op kunt zijn, heb je als land een sport waarin nederlanders zo verschrikkelijk goed in zijn, heb je sportmannen en vrouwen die in het buitenland als half-god verwelkomt worden en kun je dan gaan vertellen dat je in je eigen land niet kunt optreden omdat de sport dat verbannen word door de overheid..

Zal dat nooit snappen je hier als nederlander trots op moeten zijn en het met beide armen omhelsen..

Maar goed dat is mijn gedachte!
Denk er net zo over. Maar gelukkig heeft NL nog zijn prof tennis spelers. Voetbalclubs die alle competitie van de kaart vegen. Wielrenners die de ene titel na de andere naar huis brengen.

Mattie73
15-02-2011, 00:54
Ahoy Rotterdam goede optie

X2

D1987
15-02-2011, 01:19
Haha hopen dat Alistair Overeem zijn geld krijgt idd

Baske
15-02-2011, 01:40
Ahoy Rotterdam, Amsterdam Zuid, Gageldonk Bergen op Zoom - BIBOB-wet zal overal van kracht zijn. Manier waarop ik 't nu bekijk is redelijk radicaal, maar stel dat It's Showtime geen evenementen meer mag doen in Amsterdam (wat op het moment niet waar is, maart staat er weer een gepland), dan zullen ze dit waarschijnlijk nergens meer mogen doen. In dat geval zou enkel een overname en compleet nieuw personeel It's Showtime kunnen redden. Nogmaals, een extreem geval.

Jamila
15-02-2011, 18:25
Ik raak zo gefrustreerd he als ik dit soort dingen lees, kan daar echt niet tegen..

Heb je iets waar je als land trots op kunt zijn, heb je als land een sport waarin nederlanders zo verschrikkelijk goed in zijn, heb je sportmannen en vrouwen die in het buitenland als half-god verwelkomt worden en kun je dan gaan vertellen dat je in je eigen land niet kunt optreden omdat de sport dat verbannen word door de overheid..

Zal dat nooit snappen je hier als nederlander trots op moeten zijn en het met beide armen omhelsen..

Maar goed dat is mijn gedachte!

x2!!

Facade
15-02-2011, 18:34
Ahoy Rotterdam, Amsterdam Zuid, Gageldonk Bergen op Zoom - BIBOB-wet zal overal van kracht zijn. Manier waarop ik 't nu bekijk is redelijk radicaal, maar stel dat It's Showtime geen evenementen meer mag doen in Amsterdam (wat op het moment niet waar is, maart staat er weer een gepland), dan zullen ze dit waarschijnlijk nergens meer mogen doen. In dat geval zou enkel een overname en compleet nieuw personeel It's Showtime kunnen redden. Nogmaals, een extreem geval.

Gemeenten mogen zelf bepalen hoe ze de vergunningen verstrekken. De mogelijkheid bestaat inderdaad maar het is aan de gemeenten zelf of ze er ook gebruik van maken. Ik denk dat als ze even wachten tot het overwaait ze vast wel ergens in Nederland weer terecht kunnen. Nu staat het nog vers in het geheugen natuurlijk.

simtekf1
15-02-2011, 20:04
Er zijn nog steeds genoeg steden waar gewoon vechtsportgala's worden gehouden dus ik denk dat er heus wel een alternatief zal zijn.

rollermanskunk
15-02-2011, 23:25
Gelredome

remco pardoel
16-02-2011, 01:17
Overeem staat achter in de rij
Er zijn mensen die nog geld moeten krijgen van de nieuwjaarsshow 2009 / 2010

het is jammer dat het zo loopt
Maar Dream en Sengoku worden ook mee gezogen in het verhaal waarschijnlijk

remco pardoel
16-02-2011, 01:18
Gelredome zou dan een uitverkocht huis gaan worden voor it's Showtime
dat kijkt nog eens veel mooier als een half volle ArenA

ArjanV
16-02-2011, 06:38
Rutz moet niet zo zeuren met zijn calimerogedrag.....Nederland is heel wat groter dan Amsterdam...
Organiseren op/in locaties die (deels) gefinencieerd zijn door overheid zijn een probleem.....dus ook het Gelredome....kom maar naar het Philipsstadion in Eindhoven!

pdr
16-02-2011, 19:22
Simon moet niet zeuren, maar zichzelf een spiegel voorhouden. Er zijn tal van incidenten geweest rondom vechters van de k1 die betrokken zijn bij diverse zware criminele feiten. Niet de politie of de burgermeester de schuld geven maar naar jezelf kijken.

Fight058
16-02-2011, 21:21
Vindt dat mensen hier wel erg makkelijk over een andere locatie denken. mar welke locatie behalve de arena in Amsterdam trekt structureel meer dan duizenden bezoekers in Nederland. De kans is zeer groot dat een geldredome of Psv stadion niet eens de 5.000 bezoekers haalt laat staan de 15.000. Er zijn genoeg die dit al geprobeerd hebben kijk maar naar Ahoy.

Daarnaast ben je als promotor afhankelijk van meerdere inkomens stromingen waarbij het sponsor en vip gedeelte van cruciaal belang is. gezien de economische situatie , de situatie van der laan en het misgedrag van enkele vechters zou ik het risico ook niet gaan lopen en rustig wachten op betere tijden.

En als ik de reacties van sommige mensen hier lees dan denk zou ik als simon ook denken doe ik het hiervoor?

TOON
16-02-2011, 21:43
het spreekt natuurlijk ook niet in het voordeel dat inmiddels twee van z'n paradepaardjes verdacht worden van zaken die het daglicht niet verdragen....kan niet goed zijn nie....koren op de molen voor de critici....

Hans Vos
17-02-2011, 12:28
Simon moet niet zeuren, maar zichzelf een spiegel voorhouden. Er zijn tal van incidenten geweest rondom vechters van de k1 die betrokken zijn bij diverse zware criminele feiten. Niet de politie of de burgermeester de schuld geven maar naar jezelf kijken.dus jij vind dat als er morgen twee philips medewerkers worden gearresteerd voor moord of drugshandel je de direkteur van philips verantwoordelijk kan houden . beetje vreemd vind je niet ?? denk dat simon van dit soort dingen baalt als een stekker .
ik denk dat het aantal criminelen onder glazenwassers -voetballers -stucadoors - en metselaars procentsgewijs net zo hoog vertegenwoordigt zijn als in de vechtsport . rotte appels heb je overal .

respect
17-02-2011, 12:39
dus jij vind dat als er morgen twee philips medewerkers worden gearresteerd voor moord of drugshandel je de direkteur van philips verantwoordelijk kan houden . beetje vreemd vind je niet ?? denk dat simon van dit soort dingen baalt als een stekker .
ik denk dat het aantal criminelen onder glazenwassers -voetballers -stucadoors - en metselaars procentsgewijs net zo hoog vertegenwoordigt zijn als in de vechtsport . rotte appels heb je overal .
X2
Je kan niet iedereen over een kam scheren.. wat is dat nou voor gedachten. geld voor die idiote burgemeester ook wat een debielen heb je zeg.

Hyxas
17-02-2011, 12:53
dus jij vind dat als er morgen twee philips medewerkers worden gearresteerd voor moord of drugshandel je de direkteur van philips verantwoordelijk kan houden . beetje vreemd vind je niet ?? denk dat simon van dit soort dingen baalt als een stekker .
ik denk dat het aantal criminelen onder glazenwassers -voetballers -stucadoors - en metselaars procentsgewijs net zo hoog vertegenwoordigt zijn als in de vechtsport . rotte appels heb je overal .


X2
Je kan niet iedereen over een kam scheren.. wat is dat nou voor gedachten. geld voor die idiote burgemeester ook wat een debielen heb je zeg.

Deze vergelijking slaat natuurlijk nergens op. Een willekeurige philipsmedewerker is eentje van de duizenden en die staat totaal niet in de belangstelling van de media. Gerges en Hari staan dat zeer zeker wel, dus die moeten beter weten. Als je als philipsmedewerken een misdaad begaat wordt je waarschijnlijk ontslagen, dan moet Simon Rutz dat ook bij vechters doen mochten zij schuldig worden bevonden.
Er is natuurlijk nog niets bewezen...

Hans Vos
17-02-2011, 13:07
wat ik er mee wil zeggen is dat je een bedrijf/direkteur niet verantwoordelijk kan houden voor wat de werknemers in hun vrije tijd allemaal uithalen . dit geld net zo goed voor een bedrijf met 10 als met duizenden werknemers . je hebt ze nou eenmaal niet 24 uur per dag aan de hand . er is inderdaad nog niets bewezen maar wie zijn billen brand moet op de blaren zitten . je neemt een risico door je met dit soort dingen bezig te houden en het kan een keer mis gaan . wel blijf ik er bij dat simon hier als het goed is doodziek van is en hier niets aan kan doen . dus simon in het verhaal te betrekken is zwaar overdreven . gr hans

dirk5
17-02-2011, 13:11
ik denk dat het aantal criminelen onder glazenwassers -voetballers -stucadoors - en metselaars procentsgewijs net zo hoog vertegenwoordigt zijn als in de vechtsport . rotte appels heb je overal .

Nou dat denk ik dus niet...

Hyxas
17-02-2011, 13:22
wat ik er mee wil zeggen is dat je een bedrijf/direkteur niet verantwoordelijk kan houden voor wat de werknemers in hun vrije tijd allemaal uithalen . dit geld net zo goed voor een bedrijf met 10 als met duizenden werknemers . je hebt ze nou eenmaal niet 24 uur per dag aan de hand . er is inderdaad nog niets bewezen maar wie zijn billen brand moet op de blaren zitten . je neemt een risico door je met dit soort dingen bezig te houden en het kan een keer mis gaan . wel blijf ik er bij dat simon hier als het goed is doodziek van is en hier niets aan kan doen . dus simon in het verhaal te betrekken is zwaar overdreven . gr hans

Denk dat wij het in de strekking wel eens zijn en het is zeker niet Simon zijn schuld, maar hij kan wel eventuele maatregelen nemem indien noodzakelijk. Hoop dat hij dit dan ook zal doen, zou goed zijn voor de sport.