PDA

View Full Version : UPDATE; FEDOR EMELIANENKO: I wil fight more fights



Devilprince
15-02-2011, 18:23
Fedor just said he is not quitting, he will have "few more fights" ahead of him. Fedor is back to Russia, pics from airport.

Fedor: - "I rushed to declare my retirement. I will fight more. Possibly, I will return to the Heavyweight Grand-Prix. I am capable of having a few more fights. I didn't make any analysis yet on why I lost. I need to recover, I can't see very well yet."

Vladimir Voronov SAMBO coach: - "It's very nice that Fedor still has his fighting spirit, he is ready to rip everyone apart right now. Yes, his eye is swollen, but it will heal. Most importantly for him is not to have any psychological pressure. After this, he will train with a triple effort."

Alexander Michkov, striking coach - "Fedor is capable to return to the tournament. Everybody stumbles; this is not the end of the world."

Fedor Not Ready to Retire, Will Keep Fighting - Bloody Elbow (http://www.bloodyelbow.com/2011/2/15/1994946/fedor-not-ready-to-retire-will-keep-fighting)

R.H.
15-02-2011, 18:25
Vraag me af of het wel echt zijn keus was, en hoe wil hij terug komen in de HWGP ? alleen als alternate lijkt me toch?

XanaduNL
15-02-2011, 18:37
Ja, een alternate, of tegen een verliezer (losers bracket).

rollermanskunk
15-02-2011, 23:22
Hij zou ook meer in Amsterdam gaan trainen volgens M-1 Global

Tykill
16-02-2011, 00:07
hij lacht! :D

Naj85
16-02-2011, 01:59
Dus groot kans dat je hem in Amsterdam tegen kan komen? :D

Soulbringer320
16-02-2011, 02:03
Hij zou ook meer in Amsterdam gaan trainen volgens M-1 Global


Met wie?

Naj85
16-02-2011, 02:19
Hoost?

Kemal
16-02-2011, 07:32
nou ik hoop em nog zeker een keer te zien knallen hoor!!

Hyxas
16-02-2011, 08:48
Ik zou het contract wel eens willen lezen dat Fedor met zijn management heeft...

Chane
16-02-2011, 09:12
Hopelijk vecht hij tegen de verliezer van de Overeem - Werdum partij. Wat natuurlijk Werdum wordt :P
Welke Fedor dan wint. Dan vecht hij nogmaals tegen Bigfoot... die hij ook verslaat... en dan stopt hij :)

Harrie Nak
16-02-2011, 10:11
Dat gerucht over dat trainen in Nederland heb ik ook gehoord. Vraag me af wat het voor zin heeft (aangenomen dat hij weer bij Hoost gaat trainen). Zijn standup is het probleem niet, het zit hem in het gebrek aan grote worstel / grapple trainingspartners. Het zou voor Fedor veel meer zin hebben om bij GG mee te trainen. Al lijkt mij dit helaas onwaarschijnlijk...

Niek-S
16-02-2011, 10:58
Hopelijk vecht hij tegen de verliezer van de Overeem - Werdum partij. Wat natuurlijk Werdum wordt :P
Welke Fedor dan wint. Dan vecht hij nogmaals tegen Bigfoot... die hij ook verslaat... en dan stopt hij :)

Dit is precies wat ik ook dacht, hij had toch nog 3 partijen? Dan de eerste tegen Werdum, dan big Foot en als laatste tegen de champ Overeem.

GnP
16-02-2011, 11:34
http://cdn0.sbnation.com/entry_photo_images/885010/2jeofue_large.jpg

http://i55.tinypic.com/1zmhtt0.jpg

MMAFAN-1122
16-02-2011, 13:27
Dat gerucht over dat trainen in Nederland heb ik ook gehoord. Vraag me af wat het voor zin heeft (aangenomen dat hij weer bij Hoost gaat trainen). Zijn standup is het probleem niet, het zit hem in het gebrek aan grote worstel / grapple trainingspartners. Het zou voor Fedor veel meer zin hebben om bij GG mee te trainen. Al lijkt mij dit helaas onwaarschijnlijk...

Weet je niet, hij heeft volgens mij redelijk vaak met Allister getraind in het verleden.

GnP
16-02-2011, 14:00
Weet je niet, hij heeft volgens mij redelijk vaak met Allister getraind in het verleden.

met alistair weet ik niet
spong wel, in zijn pride-dagen (vooral ter voorbereiding van cro-cop)

Kris-T
16-02-2011, 14:04
It takes a winner to win every battle on the road ahead, but it takes a true warrior to get up and fight back against all odds after being knocked the shit of you!

Fedor, don't prove me wrong!

Kemal
16-02-2011, 14:32
met alistair weet ik niet
spong wel, in zijn pride-dagen (vooral ter voorbereiding van cro-cop)

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?110941-Fedor-en-Alistair-Overeem&highlight=fedor+alistair ;)

MMAFAN-1122
16-02-2011, 16:45
met alistair weet ik niet
spong wel, in zijn pride-dagen (vooral ter voorbereiding van cro-cop)

Volgens mij zat Allister toen ook nog bij FFC!

Remco
16-02-2011, 18:41
Fedor heeft helemaal niet zo slecht gevochten vond ik eigenlijk, toen ik de partij gisteren voor de 2e keer zag. De eerste ronde won hij zeker. Hij begon alleen heel roekeloos in ronde 2 door direct met een kroeghoek te openen.

Het was de kwaliteit en kracht van Bigfoot die maakte dat Fedor uiteindelijk niet verder kon. Bigfoot had hem simpelweg onder controle. Toch valt op hoe goed Fedor op de grond nog verdedigt. Het zijn echt een paar hele harde hammerfists die dat oog dichtsloegen, maar Fedor deed het heel goed en kwam zelfs nog met een anklelock!

Ik vind deze partij dan ook geen reden om met pensioen te gaan. Hij is ook pas 34, dat is zeker nog niet bejaard. Hij kan de meeste top 10 zwaargewichten nog wel erg lastig maken denk ik, behalve Alistair, Velasquez en Bigfoot denk ik. Die zijn te gevaarlijk voor hem nu.

bigboz
16-02-2011, 19:52
Oh my, Berezansky is going to love this one. Earlier this week, Rashad Evans suggested Fedors missing priest had an adverse effect on his performance in the cage against Antonio Silva last Saturday night. That intel, however, came from Silvas camp, not Fedors, so what was their explanation for Fedors poor performance against Silva?


http://www.mmaconvert.com/2011/02/16/fedors-coach-believes-forbidden-psychological-technology-was-used-in-antonio-silva-fight/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+mmaconvert+(MMAConvert)

R.H.
16-02-2011, 21:09
Ik heb heel veel respect voor fedor maar waarom zetten zijn eigen coaches hem zo voor schut?

rollermanskunk
16-02-2011, 21:58
Check deze post-fight interview met Evgeni Kogan van M-1 Global maar van afgelopen zaterdag:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=_EZ_lxgJRFA
Doorscrollen naar 4 min 15

Lijkt me wel duidelijk dat de "Hollandse trainingen" al gepland stonden. Ongetwijfeld met Hoost.

geneds
16-02-2011, 23:27
Ze hebben wel samen getrained maar dan praat je over denk een jaar of 5 terug denk ik.
Fedor is 34 jaar is niet oud maar je moet wel even kijken naar het lichaam of het nod in staat is de trainingen en wedstrijden vol te kunnen houden dat vergt ook heel veel.We zullen binnenkort horen wat de planning is waar hij terecht komt voor zijn trainingen hier in de nl

Fan1976
16-02-2011, 23:42
Fedor will participate in Sambo tournament in 10 days from now!


Fedor will participate in Sambo tournament in 10 days from now!
http://cdn1.sbnation.com/images/blog/star-divide.v5e9d7f1.jpg
"Fedor said that he wants to participate in Russian National Sambo tournament, so in the end of the month, we are going to St-Ptersburg. We are not taking any pauses and are ready to train and take parts in various competitions" - Aleksander Michkov, Fedor's striking coach.

Fedor is a five time World Champion in Combat Sambo.

source: Емельяненко примет участие в чемпионате *оссии по боевому самбо - Чемпионат.ру (http://www.championat.ru/boxing/news-734746.html)

kooivechter
17-02-2011, 11:35
Dat gerucht over dat trainen in Nederland heb ik ook gehoord. Vraag me af wat het voor zin heeft (aangenomen dat hij weer bij Hoost gaat trainen). Zijn standup is het probleem niet, het zit hem in het gebrek aan grote worstel / grapple trainingspartners. Het zou voor Fedor veel meer zin hebben om bij GG mee te trainen. Al lijkt mij dit helaas onwaarschijnlijk...

klopt helemaal. Zijn standup skills zijn nou juist zijn kracht. in de 1e ronde had silva het daar duidelijk moeilijk mee. Alleen zijn take down defence in een kooi tegen zulke zwaargewichten is niet genoeg. Denk niet dat je nog kan veranderen, mede doordat fedor te licht is. En hij heeft soms nog wat ouderwetse technieken, zoals die enkelklem. hij ging er wel voor, vond de partij wel super. alle partijen met fedor zijn spektakel