PDA

View Full Version : Badr Hari te gast bij Holland Sport



adenane
17-02-2011, 14:50
Aanstaande maandag zal Badr Hari plaats nemen bij Wilfried de Jong in het programma Holland Sport.

Het zal gaan over zijn trainingen, zijn toekomst plannen en zijn come-back. Vandaag zijn ze bij Mike's Gym komen filmen en die beelden zijn maandag ook te zien in het programma.

Foto's volgen later......

Wiseguy
17-02-2011, 14:54
Ben benieuwd.

Marco
17-02-2011, 15:25
ben zeer benieuwd naar die uitzending. wilfred de jong is een man die zijn huiswerk goed doet en doorvraagt als dat nodig is... aangezien er rond badr hari genoeg nieuws is kan dit wel eens een heel pittige aflevering worden.

Sluwe Fox
17-02-2011, 15:31
ik hoop dat badr zich goed voorbereid en weet waar die aan begint want kan me nog een aflevering herinneren met Kluivert dat ging ook redelijk fel

Kemal
17-02-2011, 15:44
ben ook erg benieuwd!

univers1l
17-02-2011, 15:47
ben heel benieuwd

Sadix
17-02-2011, 15:51
Badr is uitermate goed mondig. Hij kan zich overal uit redden met zijn babbeltje.

Ben benieuwd, heb Badr wel gemist.

Bartju
17-02-2011, 15:58
het zal me benieuwen

thomas2010
17-02-2011, 15:58
waarom maandag pas?

ArjanV
17-02-2011, 16:01
Kluivert is daar inderdaad eens behoorlijk te kakken gezet....2 keer zelfs volgens mij...

YoMarK
17-02-2011, 16:04
Tja, dat gaat met Badr ook gebeuren als ie niet uitkijkt.

JvB
17-02-2011, 16:06
Top!

Dit is niet het eerste de beste programma. De uitgelezen mogelijkheid om een en ander te verduidelijken.
Het getuigt van lef om je met de gebeurtenissen van afgelopen jaar te laten ondervragen door Wilfried de Jong!

Asura
17-02-2011, 16:32
lol Badr mag gelijk zijn nieuwe mentaliteit uitproberen.

KeobNepo
17-02-2011, 16:40
geweldig, zeker kijken!

Hyxas
17-02-2011, 16:40
Leukste aan maandag is dat het programma live wordt uitgezonden, dus niks knippen of een antwoord opnieuw opnemen. Pats, boem direct antwoorden. Ben erg benieuwd!

simtekf1
17-02-2011, 16:42
Dat word gelijk een goede test voor Badr, ze zullen hem vast niet sparen.

dietrik
17-02-2011, 17:30
de jong is een geweldige intervieuwer, ben zeer benieuwd

tidelot
17-02-2011, 20:02
ik denk dat de jong badr niet hard aan gaat pakken aangezien de jong best wel pro kickboxen is. bij mosab en remy was hij ook best relax. kijk naar er naar uit ;););)

Richelieu
17-02-2011, 20:08
Aanstaande maandag zal Badr Hari plaats nemen bij Wilfried de Jong in het programma Holland Sport.

Het zal gaan over zijn trainingen, zijn toekomst plannen en zijn come-back. Vandaag zijn ze bij Mike's Gym komen filmen en die beelden zijn maandag ook te zien in het programma.

Foto's volgen later......

Ben benieuwd naar de foto's Adenane. Is er al wat meer te melden over de rentree van Badr in Frankijk?

Mister T.
17-02-2011, 20:10
Bedankt, ben benieuwd!

R.D.N
17-02-2011, 21:28
leuk....op welk net en hoe laat?

Kemal
17-02-2011, 21:35
leuk....op welk net en hoe laat?

vpro, ned 3, 20.30

maartenjackie
17-02-2011, 21:39
War badr

Soulbringer320
17-02-2011, 22:04
had Badr liever in het programma gezien......24 uur met...

R.D.N
17-02-2011, 22:04
vpro, ned 3, 20.30

thanks....

rollermanskunk
17-02-2011, 22:34
Ik hoop dat Badr het eea kan weerleggen. Het wordt tijd dat de vechtsport weer positief in het nieuws komt. Ben ook zeer benieuwd hoe het zit met zijn contracten in Japan. Als FEG inderdaad failliet is dan kan het voor Badr ook een flinke inkomstenverlies betekenen.

What will bring the future for Badr? Only It's Showtime?

Anderson
17-02-2011, 22:36
Prof bokser worden in de States.

mokumnised
18-02-2011, 01:59
ik hoop dat badr zich goed voorbereid en weet waar die aan begint want kan me nog een aflevering herinneren met Kluivert dat ging ook redelijk fel

Probleem met het interview met Kluivert vond ik niet zo zeer dat Kluivert hard werd aangepakt, maar wel dat Wilfried de Jong hem zo hard heeft aangepakt vanuit persoonlijke motieven. De jong was een familievriend van degene de Kluivert destijds heeft doodgereden. Ik vind dat je als journalist je persoonlijke gevoelens nooit moet laten meewegen en in ieder geval moet proberen om je gevoelens in bedwang te houden. Dat heeft de Jong toen niet goed gedaan, je kon duidelijk zien dat ie pissed off was. En verder ik heb toch wel het gevoel dat Kluivert er toen min of meer is ingeluisd, duidelijk een opzetje, journalistiek wat minder.

blackadder
18-02-2011, 02:21
had Badr liever in het programma gezien......24 uur met...
Jack Bauer.

knift
18-02-2011, 07:22
had Badr liever in het programma gezien......24 uur met...

2x

shitt
18-02-2011, 08:06
GOOO BADRRRRRRRR

Effective
18-02-2011, 08:54
Nice! Ga zekers even checken maandag!

Mike's Gym
18-02-2011, 10:55
Foto's van deze fotoshoot staan op www.facebook.com/MikesGym (http://www.facebook.com/MikesGym).

KeobNepo
18-02-2011, 11:30
Leuke foto's. Vraagje, beetje off-topic: kan je daar gewoon naartoe en een training bijwonen? Wil die gasten wel een keer zien trainen

Baske
18-02-2011, 11:36
Ben benieuwd...

Tykill
18-02-2011, 12:20
Jack Bauer.

lol :D

Irishrover
18-02-2011, 12:28
Kijk, dit willen wel eens zien, ben erg benieuwd wat het programma voor hem in petto heeft, soms kan de vraagstelling in dat programma confronterend, gevoelig & heel persoonlijk zijn.

Destijds ook met Kluivert inderdaad, maar omdat deze jongen telkens niet diep genoeg op de vragen in ging & in principe ''gewoon simpel'' reageerde wekte het nog meer irritaties op bij de presentator, vandaar dat het meer op een persoonlijke verbale vete leek dan een geheel objectief 'kluivert biografie'.

Ik maak me geen zorgen om Badr, want die is geslaagd voor zijn ''mondelinge communicatie''.

Irishrover
18-02-2011, 12:31
Leuke foto's. Vraagje, beetje off-topic: kan je daar gewoon naartoe en een training bijwonen? Wil die gasten wel een keer zien trainen

Niet altijd, wanneer Badr zich voorbereid voor een toernooi of een wedstrijd hebben ze liever geen publiek ( Voor de optimale concentratie ), maar wanneer Badr zich niet hoeft voor te bereiden voor iets & 'gewoon' traint kun je een training bijwonen. Het beste is dat je van te voren naar Mike's Gym belt.

Anderson
18-02-2011, 15:57
Wilfried ging ook wat harder tekeer omdat die de familie persoonlijk kende van het slachtoffer.

Sadix
18-02-2011, 16:02
http://www.youtube.com/watch?v=C416WZcxrFc

hier het interview met patrick kluivert.

detje
18-02-2011, 18:21
had Badr liever in het programma gezien......24 uur met...

haha idd dan had 'ie 'm wat
meer kunnen "doorzagen"...

Illest
18-02-2011, 18:56
Waarom zou Hari dit eigenlijk willen.....zinloos...

Die gasten zijn er echt niet op uit om een goed beel van hem te schetsen......linke soep..

Illest
18-02-2011, 18:59
Kijk, dit willen wel eens zien, ben erg benieuwd wat het programma voor hem in petto heeft, soms kan de vraagstelling in dat programma confronterend, gevoelig & heel persoonlijk zijn.

Destijds ook met Kluivert inderdaad, maar omdat deze jongen telkens niet diep genoeg op de vragen in ging & in principe ''gewoon simpel'' reageerde wekte het nog meer irritaties op bij de presentator, vandaar dat het meer op een persoonlijke verbale vete leek dan een geheel objectief 'kluivert biografie'.

Ik maak me geen zorgen om Badr, want die is geslaagd voor zijn ''mondelinge communicatie''.

Denk jij echt dat die 'journalist' niet op de hoogte is van Badr's imago? Ik zie er het nut niet van in.....totaal niet

ZanZaiZuk
18-02-2011, 19:06
inderdaad een pittig interview met kluivert zeg

Irishrover
19-02-2011, 00:42
Denk jij echt dat die 'journalist' niet op de hoogte is van Badr's imago? Ik zie er het nut niet van in.....totaal niet

Strikvraag..

Natuurlijk is meneer de presentator daarvan op de hoogte.

Maar alsnog ben ik benieuwd op welke manier hij Badr zal bejegenen.

Illest
19-02-2011, 07:28
inderdaad een pittig interview met kluivert zeg

het is al een tijdje geleden, maar je krijgt nu nog medelijden met Kluivert...als ie dat bij Hari doet, kan ie naar de tandarts.....en terecht!

ok en ik geef toe, wat Irish met Hari heeft, heb ik met Kluivert...lol..

Briant
19-02-2011, 08:48
Wilfried ging ook wat harder tekeer omdat die de familie persoonlijk kende van het slachtoffer.

Klopt. Maar Kluivert draaide er ook flink omheen, wat alleen nog maar meer olie op het vuur legde. Badr daar kun je veel van zeggen, maar hij draait niet om de zaken heen.

superstucie
19-02-2011, 09:17
http://www.youtube.com/watch?v=C416WZcxrFc

hier het interview met patrick kluivert.
Het begint op den duur meer op een verhoor te lijken dan op een intervieuw!

Tomcraft86
19-02-2011, 11:36
100% terecht hoe hij Kluivert aanpakt: iemand doodgereden, in de media de goed heilig man spelen alsof hij contact met de nabestaanden heeft, terwijl dit een grove leugen blijkt. Hoe onrespectvol en ongeinteresseerd kun je zijn.. Meneer de superster heeft lak aan anderen en zelfs aan de nabestaanden, egoist die alleen aan zichzelf denkt. Net zo als Wilfried zegt: simpel mens die Kluivert. Iemand die staat liegen op TV gewoon met de neus op de feiten drukken, op zijn gedrag aanspreken. Helemaal terecht dus, snap niet dat bepaalde mensen het hier dan nog voor Kluivert opnemen!

Baas
19-02-2011, 14:47
is die kale gast De Jong?

ik kan me herinneren dat hij sem schilt in zijn programma had.
terwijl schilt op de massagebank lag ging die kale gast op allerlei blessures van schilt drukken.
de jong had heel onnodig een agressieve houding tegenover schilt die gewoon relax was.
de jong deed gewoon stoer en maakte machtsmisbruik (het was zijn programma).
hij was schilt aan het testen hoeveel pijn hij kon verdragen. op een gegeven moment wilde hij zelf de tepel van schilt omdraaien. dat liet schilt gelukkig niet toe.
maar de jong spoort echt niet en dit kan hij zeker niet tegen badr proberen.
laat het hem proberen bij badr. de reactie zal dan niet positief zijn voor ons imago, maar sommigen verdienen het door hun gedrag (kijk mij eens wat ik durf te doen bij een K-1 kampioen).

Facade
19-02-2011, 14:56
Ik denk echt dat je dat verkeerd ziet. De Jong heeft altijd een vrij recht voor z'n raap achtige, maar ook creatieve manier van interviewen. Ik denk ook dat hij wel dermate geroutineerd is dat hij echt niet meer het gevoel heeft dat ie voor zich wie dan ook hoeft te bewijzen. Bovendien doet hij wel een sportprogramma op de publieke omroep én besteed hij aandacht aan vechtsport. Ik denk dat dat in hem valt te prijzen.

Je weet inderdaad van tevoren dat hij gaat vragen naar de huidige controverse in de vechtsport en dan waarschijnlijk ook wat de bijdrage van Badr hierin is. Badr had makkelijkere interviewers kunnen kiezen. De Jong is misschien wel iemand die ook achter een hoop antwoorden kan komen waar iedereen benieuwd naar is, zoals waarom Badr soms de neiging heeft z'n zelfbeheersing te verliezen.

Bartju
19-02-2011, 15:00
is die kale gast De Jong?

ik kan me herinneren dat hij sem schilt in zijn programma had.
terwijl schilt op de massagebank lag ging die kale gast op allerlei blessures van schilt drukken.
de jong had heel onnodig een agressieve houding tegenover schilt die gewoon relax was.
de jong deed gewoon stoer en maakte machtsmisbruik (het was zijn programma).
hij was schilt aan het testen hoeveel pijn hij kon verdragen. op een gegeven moment wilde hij zelf de tepel van schilt omdraaien. dat liet schilt gelukkig niet toe.
maar de jong spoort echt niet en dit kan hij zeker niet tegen badr proberen.
laat het hem proberen bij badr. de reactie zal dan niet positief zijn voor ons imago, maar sommigen verdienen het door hun gedrag (kijk mij eens wat ik durf te doen bij een K-1 kampioen).

sschilt leek het helemaalniet erg te vinden


http://www.youtube.com/watch?v=TnvA80gQXM8

Illest
19-02-2011, 15:02
100% terecht hoe hij Kluivert aanpakt: iemand doodgereden, in de media de goed heilig man spelen alsof hij contact met de nabestaanden heeft, terwijl dit een grove leugen blijkt. Hoe onrespectvol en ongeinteresseerd kun je zijn.. Meneer de superster heeft lak aan anderen en zelfs aan de nabestaanden, egoist die alleen aan zichzelf denkt. Net zo als Wilfried zegt: simpel mens die Kluivert. Iemand die staat liegen op TV gewoon met de neus op de feiten drukken, op zijn gedrag aanspreken. Helemaal terecht dus, snap niet dat bepaalde mensen het hier dan nog voor Kluivert opnemen!

Bijna niemand weet hoe het is om iemand dood te rijden en voor de keuze te staan om wel of geen contact op te nemen met de nabestaanden....persoonlijk lijkt dat me heel moeilijk.....maar had ik het wel geprobeerd
Dat ie er niet eerlijk over is geweest, was gewoon dom...maar de manier waarop de interviewer hem daar te kakken zet, is not done..

Als jij zo'n interview kunt waarderen dan is dat jouw goedrecht, maar ik plaats een vraagteken bij de journalistieke waarde hiervan..
de Jong had duidelijk andere motieven

Hyxas
19-02-2011, 17:44
is die kale gast De Jong?

ik kan me herinneren dat hij sem schilt in zijn programma had.
terwijl schilt op de massagebank lag ging die kale gast op allerlei blessures van schilt drukken.
de jong had heel onnodig een agressieve houding tegenover schilt die gewoon relax was.
de jong deed gewoon stoer en maakte machtsmisbruik (het was zijn programma).
hij was schilt aan het testen hoeveel pijn hij kon verdragen. op een gegeven moment wilde hij zelf de tepel van schilt omdraaien. dat liet schilt gelukkig niet toe.
maar de jong spoort echt niet en dit kan hij zeker niet tegen badr proberen.
laat het hem proberen bij badr. de reactie zal dan niet positief zijn voor ons imago, maar sommigen verdienen het door hun gedrag (kijk mij eens wat ik durf te doen bij een K-1 kampioen).

Wat een onzin zeg. Je weet niet eens wie de Jong is, laat staan hoe zijn programma in elkaar zit. Het onderdeel waatr Schilt aan mee deed, gaat juist om de blessures...
Daarbij spoort de Jong zeker wel, iemand die niet de veilige kontlikkende manier van interviewen gebruikt. Maar juist gewaagde vragen durft te stellen.

ArjanV
19-02-2011, 20:33
De Jong is misschien wel de beste intervieuwer in Nederland....ook in dat intervieuw met Kluivert wordt dat duidelijk,niet voor niets dat er een jaar of 3 na dato nog steeds over wordt gepraat...

shitt
19-02-2011, 21:24
ook toen remy te gast was hij kreeg het best benauwd toen die natrap van badr ter sprake kwam

shitt
19-02-2011, 21:29
http://www.youtube.com/watch?v=vKi1XMNxNys&feature=player_detailpage

Baas
19-02-2011, 21:43
het is waar dat ik de jong niet ken.
ik kijk zelden tv en ben helemaal niet meer bekend met de nederlandse televisie.
hetgeen ik beschrijf heb ik toevallig gezien, maar de benadering door de jong vond ik echt heel raar.
bedankt voor het plaatsen van het programma zodat ik het nog een keer na kan kijken. ik heb momenteel alleen een hele slechte connectie.
zodra ik het weer gezien zal ik weer reageren indien ik vind dat ik mijn mening moet bijstellen.

superstucie
19-02-2011, 22:04
vanaf 2.59 als de jong over het volgens hem meevallende natrappen/stoten begint, zie je het gezicht van bonjasky overduidelijk vertrekken.

Anderson
20-02-2011, 00:54
Bijna niemand weet hoe het is om iemand dood te rijden en voor de keuze te staan om wel of geen contact op te nemen met de nabestaanden....persoonlijk lijkt dat me heel moeilijk.....maar had ik het wel geprobeerd
Dat ie er niet eerlijk over is geweest, was gewoon dom...maar de manier waarop de interviewer hem daar te kakken zet, is not done..

Als jij zo'n interview kunt waarderen dan is dat jouw goedrecht, maar ik plaats een vraagteken bij de journalistieke waarde hiervan..
de Jong had duidelijk andere motieven


Dat heb ik al gezegd hij kende de familie van het slachtoffer dan wordt het persoonlijk en ten tweede Kluivert liep dus te liegen dat hij zijn excuses had aangeboden. Daarom werd de Jong persoonlijk en dat is te begrijpen. Daarom deed de Jong juist wel wat nodig was om Kluivert na te laten denken.

Sorry wat ik nou ga zeggen maar Kluivert is van de Nederlandse Surinaamse spelers de meeste domme speler die er is samen met Bryan Roy.

uraeus
20-02-2011, 10:24
Bijna niemand weet hoe het is om iemand dood te rijden en voor de keuze te staan om wel of geen contact op te nemen met de nabestaanden....persoonlijk lijkt dat me heel moeilijk.....maar had ik het wel geprobeerd
Dat ie er niet eerlijk over is geweest, was gewoon dom...maar de manier waarop de interviewer hem daar te kakken zet, is not done..

Als jij zo'n interview kunt waarderen dan is dat jouw goedrecht, maar ik plaats een vraagteken bij de journalistieke waarde hiervan..
de Jong had duidelijk andere motieven


Eens

uraeus
20-02-2011, 10:26
Dat heb ik al gezegd hij kende de familie van het slachtoffer dan wordt het persoonlijk en ten tweede Kluivert liep dus te liegen dat hij zijn excuses had aangeboden. Daarom werd de Jong persoonlijk en dat is te begrijpen. Daarom deed de Jong juist wel wat nodig was om Kluivert na te laten denken.

Sorry wat ik nou ga zeggen maar Kluivert is van de Nederlandse Surinaamse spelers de meeste domme speler die er is samen met Bryan Roy.


En wie is de domste Nederlandse speler (autotochtoon) ?

Anderson
20-02-2011, 12:42
genoeg de Witsge broers, Dany Blind, van der Vaart, Andy van der Meijde

musti
20-02-2011, 14:42
Helemaal terecht hoe hij P. Kluivert aanpakt. Patrick kluivert probeert er omheen te lullen maar wordt hard aangepakt en terecht. Van Badr vind ik het knap dat hij voor deze programma kiest. Hij had ook voor een interviewer kunnen kiezen die over alles meelult.

Ben erg benieuwd en denk dat Badr niet om de zaken heen gaat draaien. Maar nogmaals top dat hij voor De Jong als interviewer kiest!

Mike's Gym
20-02-2011, 17:34
Schaatser Mark Tuitert en K1-vechter Badr Hari in Holland Sport


Holland Sport nodigt de komende maanden iedere aflevering een speciale gast uit die het programma samen met Wilfried presenteert. In de eerste aflevering van 2011 is dat schaatser Mark Tuitert. Met hem bespreekt Wilfried ook de hoogtepunten uit het sportweekeinde. Verder te gast is de ijzersterke maar ook omstreden K1-vechter Badr Hari. Na zijn zelfopgelegde schorsing werkt hij nu aan zijn comeback in de ring. In de studio vertelt hij zijn verhaal. En een filmpje met de Nederlands kampioen hink-stap-sprong Fabian Florant. Met extreem vertraagde beelden wordt dit bijzondere atletieknummer uitgelicht.

BRON (http://weblogs.vpro.nl/hollandsport/2011/02/18/schaatser-mark-tuitert-en-k1-vechter-badr-hari-in-holland-sport/)

bananenplukster
20-02-2011, 23:56
http://img651.imageshack.us/img651/1919/dsc09311800x600.jpg

citrusfruit
21-02-2011, 11:18
Volgens mij is dit voor Badr juist een mooie kans om zijn imago wat op te vijzelen. Zeker door bij kritische lui aan te schuiven kan hij niet om de hete brei heen draaien. Juist als hij een interview zou hebben met de eerste de beste ja-knikker zou er geen journalistieke waarde aan zitten. Bovendien kent het grote publiek hem nauwelijks. Het eerste wat ze van hem zullen zien is een jongen die spijt heeft van zijn daden en die zijn best wil doen om dit recht te zetten. Ook is Badr iemand die goed zijn zegje kan doen en gevoel voor humor heeft. Denk dat dit goed voor hem zal uitpakken.

Nusaniwe
21-02-2011, 16:36
Ik denk dat dit best makkelijk fout kan gaan, dat hij over gaat komen als heel simpel, wat Badr mischien ook wel gewoon is.

appelsap
21-02-2011, 17:18
100% terecht hoe hij Kluivert aanpakt: iemand doodgereden, in de media de goed heilig man spelen alsof hij contact met de nabestaanden heeft, terwijl dit een grove leugen blijkt. Hoe onrespectvol en ongeinteresseerd kun je zijn.. Meneer de superster heeft lak aan anderen en zelfs aan de nabestaanden, egoist die alleen aan zichzelf denkt. Net zo als Wilfried zegt: simpel mens die Kluivert. Iemand die staat liegen op TV gewoon met de neus op de feiten drukken, op zijn gedrag aanspreken. Helemaal terecht dus, snap niet dat bepaalde mensen het hier dan nog voor Kluivert opnemen!

Patrick Kluivert zal de eerste zijn om toe te geven dat hij deze zaak niet goed heeft aangepakt. Dit auto ongeluk heeft hem zeer aangegrepen, maar naar buiten toe leek het altijd alsof hij het allemaal wel mee vond vallen. Hj was wel 19 toen het gebeurde.
Het is de taak van journalisten om kritisch te zijn, maar ook om hun persoonlijke gevoelens buiten dit soort interviews te houden. Als je dat wil doen dan moet je een opinieprogramma beginnen of een column schrijven.

On topic......
Denk dat Badr het prima gaat doen daar, zolang hij de schguld van de problemen maar bij zichzelf neerlegd........

simtekf1
21-02-2011, 20:37
Niet vergeten te kijken heren. :D

Hendy
21-02-2011, 20:39
Zit er al klaar voor;)

Hoop op een mooi positief stukkie!

Illest
21-02-2011, 21:09
'ik probeer het niet goed te praten....het valt niet goed te praten!'......en zegt vervolgens dat hij niet kan uitsluiten dat het weer gebeurt...

Garcia
21-02-2011, 21:14
Hij komt niet echt goed uit z'n woorden moet ik zeggen ..

simtekf1
21-02-2011, 21:16
Vond dat ze wel erg lief voor hem waren, veel inkoppertjes, jammer. :(
Hier had veel meer in gezeten.

JeKa
21-02-2011, 21:16
Prima optreden.

Hendy
21-02-2011, 21:17
Vond het overall best een aardig interview!

R.H.
21-02-2011, 21:17
inderdaad prima gedaan door badr

Rougemonkey
21-02-2011, 21:18
Hij komt niet echt goed uit z'n woorden moet ik zeggen ..



Ten minste 11 x KO gegaan. Exclusief sparren:).

Goed optreden, vond ik.

Illest
21-02-2011, 21:18
Vond dat ze wel erg lief voor hem waren, veel inkoppertjes, jammer. :(
Hier had veel meer in gezeten.

denk je nou echt dat ze hem serieus gaan triggeren? tis geen Kluivert hahahaha.....

ze zijn niet gek daar

ps:

het stukje van Harinck en foute gasten die om vechters heen draaien....daar had idd meer in gezeten...maar al met al....wel goed zo...
was ook wel weer goed om hem op de pads te te zien met Mike....tis los van al die onzin wel een hele goeie vechter

shitt
21-02-2011, 21:19
had zeker meer in gezeten en jah vind het best onverstandig om t zeggen dat hij nietkan beloven dat hetnog een x gebeurt, typish badr

shitt
21-02-2011, 21:20
en jah al met al toch aardig gedaan

Wiseguy
21-02-2011, 21:21
Hij is gewoon heel oprecht en zegt wat hij denkt en wil geen dingen zeggen die hij niet waar kan maken. Daarom waardeer ik hem juist.

andyhugfan
21-02-2011, 21:21
Goed gedaan van Badr!

Alleen werd de suggestie gewekt dat wanneer men een klap uitdeelt bij een burenruzie, dat je tot de criminele circuit behoort:wacko:. Ik zag ook een paar angstige blikken in het publiek:lol::lol:

Ik zit met spanning te wachten op zijn eerst volgende partij!!

Bobson
21-02-2011, 21:24
Binnen deze setting een prima interview. Alles is benoemd, ook de lastige onderwerpen. En Badr heeft er m.i. ook goed op geantwoord.

R.H.
21-02-2011, 21:31
alleen wel raar dat er word gezegt dat hij in het criminele circuit zit omdat hij mensen na heeft getrapt, of een keer ruzie heeft gehad. Hoeft niet echt te betekenen dat je in het criminele circuit zit

Facade
21-02-2011, 21:33
Wel aardig interview en de Jong ging der ook niet echt heel hard in ofzo. Vond em wel oprecht ook over dat ie zei van dat ie schrok van zichzelf, dus dat is wel positief.

Wat ik wel een beetje vond missen en dit is me vaker opgevallen in de badr discussie, is toch wel een beetje moraal. Ik vond de algemene lijn die hij gaf van: 'ja god een burenruzie en een paar tikken uitdelen, ja dat moet je niet doen want daar heb je alleen jezelf maar mee want dan creëer je alleen maar negativiteit'. Maar het draait niet alleen maar om Badr natuurlijk, je hebt ook nog te maken met de personen die het slachtoffer worden van zijn 'fouten'. Had ie naar mijn gevoel wel even mogen benoemen. Fouten maakt iedereen, maar wanneer anderen daar het slachtoffer van worden moet je daar wel even bij stil staan lijkt me.

thomas2010
21-02-2011, 21:35
Wel aardig interview en de Jong ging der ook niet echt heel hard in ofzo. Vond em wel oprecht ook over dat ie zei van dat ie schrok van zichzelf, dus dat is wel positief.

Wat ik wel een beetje vond missen en dit is me vaker opgevallen in de badr discussie, is toch wel een beetje moraal. Ik vond de algemene lijn die hij gaf van: 'ja god een burenruzie en een paar tikken uitdelen, ja dat moet je niet doen want daar heb je alleen jezelf maar mee want dan creëer je alleen maar negativiteit'. Maar het draait niet alleen maar om Badr natuurlijk, je hebt ook nog te maken met de personen die het slachtoffer worden van zijn 'fouten'. Had ie naar mijn gevoel wel even mogen benoemen. Fouten maakt iedereen, maar wanneer anderen daar het slachtoffer van worden moet je daar wel even bij stil staan lijkt me.
Moet je zakdoekje he

Illest
21-02-2011, 21:35
Wel aardig interview en de Jong ging der ook niet echt heel hard in ofzo. Vond em wel oprecht ook over dat ie zei van dat ie schrok van zichzelf, dus dat is wel positief.

Wat ik wel een beetje vond missen en dit is me vaker opgevallen in de badr discussie, is toch wel een beetje moraal. Ik vond de algemene lijn die hij gaf van: 'ja god een burenruzie en een paar tikken uitdelen, ja dat moet je niet doen want daar heb je alleen jezelf maar mee want dan creëer je alleen maar negativiteit'. Maar het draait niet alleen maar om Badr natuurlijk, je hebt ook nog te maken met de personen die het slachtoffer worden van zijn 'fouten'. Had ie naar mijn gevoel wel even mogen benoemen. Fouten maakt iedereen, maar wanneer anderen daar het slachtoffer van worden moet je daar wel even bij stil staan lijkt me.

dat besef heb je of je hebt het niet.....heel simpel.....in dit interview is ie gewoon zichzelf gebleven wat dat betreft

Facade
21-02-2011, 21:38
Dus moet ik dat dan opvatten dat jij denkt dat hij dat totaal niet beseft ?

univers1l
21-02-2011, 21:38
badr aan het trainen was weer top om te zien.
badr is soms te eerlijk hij had beter kunnen zeggen beloofd zal niet meer gbeuren, dan win je weer wat zielen terug, zo lijkt het alsof hij nog steeds niet is veranderd voor sommigen.
wel goed dat hij dit keer spijt toont en vooral zijn fouten toegeeft.

XanaduNL
21-02-2011, 21:41
Hier terug te zien:
Holland Sport: ma 21 feb 2011, 20:25 - Uitzending Gemist (http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1065391)

Illest
21-02-2011, 21:46
Dus moet ik dat dan opvatten dat jij denkt dat hij dat totaal niet beseft ?

mwah....hij zal het best beseffen, maar wat ik bedoelde is dat het niet echt Badr zou zijn als ie had gezegd dat ie er mee zat dat ie mensen letsel heeft toegebracht of trauma's zou hebben aangejaagd....dan had ie de neutrale kijker in z'n zak gehad, maar de mixfight bezoeker had zich een deuk gelachen....dat hij zegt dat het fout is, is al heel wat.....meer moeten we niet verwachten vind ik...

ik vind het een interessante verschijning.....die luidkeelse, goed getimede lach wanneer er een serieus antwoord verwacht word.....

heb er wel van genoten om eerlijk te zijn

chechen
21-02-2011, 21:50
iemand nog een link , die ene van boven werkt bij mij niet

Facade
21-02-2011, 21:53
mwah....hij zal het best beseffen, maar wat ik bedoelde is dat het niet echt Badr zou zijn als ie had gezegd dat ie er mee zat dat ie mensen letsel heeft toegebracht of trauma's zou hebben aangejaagd....dan had ie de neutrale kijker in z'n zak gehad, maar de mixfight bezoeker had zich een deuk gelachen....dat hij zegt dat het fout is, is al heel wat.....meer moeten we niet verwachten vind ik...

ik vind het een interessante verschijning.....die luidkeelse, goed getimede lach wanneer er een serieus antwoord verwacht word.....

heb er wel van genoten om eerlijk te zijn

Fair enough, ik bedoelde overigens niet dat ie zou zeggen dat ie ermee zat hoor. Maar in ieder geval dat ie wel zou aangeven dat hij begreep dat hij niet het enige slachtoffer was van zijn 'fouten'.
Maar je hebt wel gelijk dat dit al heel wat is.

SjorsWilms
21-02-2011, 21:58
Hier terug te zien:
Holland Sport: ma 21 feb 2011, 20:25 - Uitzending Gemist (http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1065391)
Vanaf welke minuut moet ik ong. kijken?? hbe geen zin om het hele filmpje te kijke :P

SjorsWilms
21-02-2011, 21:59
Vanaf welke minuut moet ik ong. kijken?? hbe geen zin om het hele filmpje te kijke :P
Oh lama, al gevonden: 28:41

Jeru
21-02-2011, 22:03
Vond het geen slecht interview. Ietwat oppervlakkig, maar het ging best.

Bartju
21-02-2011, 22:11
badr is goed gespaard gebleven.. ik vond het geen meer waarde hebben voor wat we al weten

Mister T.
21-02-2011, 22:12
Wel aardig, weinig bijzonder. Ben benieuwd wat hij doet met zijn volgende partij.

T.

JeKa
21-02-2011, 22:50
Denk dat het voor hem een goede stap is geweest. Je kon goed aan hem zien dat hij zich er goed op voor had bereid en het belang ervan in zag. Het interview was prettig om te volgen en ben zeker van mening dat de doorsnee Holland Sport kijker Badr als positieve sportman heeft ervaren die (hoe cliché het ook klinkt) bezig is met het leren van zijn fouten. Hij ontweek enkel de vraag omtrent zijn mogelijke vriendschap met penoze. Niks mis mee. Vond dat hij daarnaast keurig (na wat aarzelen) zijn manier van vechten (en daarmee ook zijn kracht) aangaf. Met dit aanspreken van de innerlijke drift (iets wat Tyson ook aangeeft in zijn docu) heeft hij toch een verklaring voor zijn daden (zowel binnen als buiten de ring). Ik vind dat wel een interessant onderwerp en daar had de Jong, hoewel hij het ook probeerde maar de tijd te kort was, wel wat meer op in mogen spelen. Misschien een interessant idee om voor het programma Kijk in de ziel (in eerdere seizoenen over de gedachtengang van psychiaters en voetbaltrainers) een keer vechtsporters te interviewen. Denk dat dit ook voor het publiek veel zal verklaren.

Die beelden van de Holland Sport reportages zijn overigens altijd van hoogstaand niveau. Prachtig om hem zo bezig te zien in die verlaten dojo!

Asura
21-02-2011, 22:55
Hij is toch vrienden met grote criminelen, hoezo is er niks mis mee dat hij zulke vragen ontwijkt..

Bagheera
21-02-2011, 23:00
vond de hink-stap en vlieg mooi in beeld gebracht!

marcelt
21-02-2011, 23:06
Goed interview en Badr presenteerde zichzelf goed en realistisch. ik vond het sterk dat hij zei het niet te kunnen beloven niet nog eens de fout in te gaan. Hij Gaf ook helemaal toe fout te zijn geweest. Dat was toen na de K1-finale wel anders.

JeKa
21-02-2011, 23:09
Hij is toch vrienden met grote criminelen, hoezo is er niks mis mee dat hij zulke vragen ontwijkt..

Het is zijn recht om daar geen antwoord op te geven. Misschien is het een vriend die naast dat hij vriendelijk en een goed persoon is toevallig zijn geld verdient met criminele activiteiten. Ik acht de kans groter dat je een vriendschap met iemand aangaat vanwege het feit dat hij bepaalde karakter eigenschappen bezit dan dat hij de beste bakker van het dorp is en jij van lekkere broodjes houdt. Natuurlijk is dit in het licht van de actuele discussie omtrent het criminele imago van de vechtsport geen pluspunt, maar wat mij betreft hoeft hij daarom niet zijn vriendenkring aan te passen.

Kemal
21-02-2011, 23:15
Goed interview en Badr presenteerde zichzelf goed en realistisch. ik vond het sterk dat hij zei het niet te kunnen beloven niet nog eens de fout in te gaan. Hij Gaf ook helemaal toe fout te zijn geweest. Dat was toen na de K1-finale wel anders.

x2

Kemal
21-02-2011, 23:25
uitzendinggemist (http://player.omroep.nl/?aflID=12172314)

cholitzu
21-02-2011, 23:50
Badr heeft zich goed geprofileerd. Hij doet zich niet anders voor dan dat ie is, en liet zich niet uit zijn tent lokken. Vond het feit dat die de Jong het verschil niet weet tussen K1 en MMA wel weer getuigen van slechte voorbereiding/onwetendheid.

ZakKa!
21-02-2011, 23:51
Ja jammer dat zxe een MMA-partij een k1partij noemden inderdaad. Kan echt niet wachten op Badr zijn comeback.

Afscheidspartij Remy tegen Badr wil ik zien :)

Irishrover
22-02-2011, 00:09
Degelijke interview, Wilfriend bracht vrij gemakkelijke & gewone vragen op tafel.

Badr heeft z'n zegje ook op een gewone manier kunnen doen, het humoristische & enthousiaste kwam goed over bij het publiek.
Hij gaf op een eerlijke manier antwoord & profileerde zichzelf niet als een draaikont.

Al met al, leuk om hem weer eens in een interview te zien.

Lionheart
22-02-2011, 00:38
Leuk om hem weer in een positieve vibe te zien.

Kan niet wachten op zijn eerstvolgende partij!

Pindakaas
22-02-2011, 01:01
Badr heeft zich goed geprofileerd. Hij doet zich niet anders voor dan dat ie is, en liet zich niet uit zijn tent lokken. Vond het feit dat die de Jong het verschil niet weet tussen K1 en MMA wel weer getuigen van slechte voorbereiding/onwetendheid.

Nouja het was volgens mij wel tijdens K-1 Dynamite :D

Pahlavan
22-02-2011, 01:06
ik vond het wel leuk om badr weer in een toch wel positieve vibe te zien zoals Lionheart al zei... maar inhoudelijk vond ik het persoonlijk best een bagger interview...

Asura
22-02-2011, 01:34
Het is zijn recht om daar geen antwoord op te geven. Misschien is het een vriend die naast dat hij vriendelijk en een goed persoon is toevallig zijn geld verdient met criminele activiteiten. Ik acht de kans groter dat je een vriendschap met iemand aangaat vanwege het feit dat hij bepaalde karakter eigenschappen bezit dan dat hij de beste bakker van het dorp is en jij van lekkere broodjes houdt. Natuurlijk is dit in het licht van de actuele discussie omtrent het criminele imago van de vechtsport geen pluspunt, maar wat mij betreft hoeft hij daarom niet zijn vriendenkring aan te passen.

Ja voor de meeste gaat het inderdaad om het imago van de sport naar buiten toe ipv de werkelijkheid. Feit blijft dat hij niet met kruimeldieven omgaat die hij toevallig kent uit zijn jeugd maar met grote figuren in de onderwereld.
Maar dat is Nederland.

Sadix
22-02-2011, 01:42
Top gedaan Badr. De jong durfde wel vind ik, heeft alle negatieve punten aangehaald. Badr heeft ze eerlijk beantwoord.
Ik ben hier erg blij mee.

Sendur
22-02-2011, 01:47
http://www.youtube.com/watch?v=ZkQCFLj7_lU&feature=player_embedded

Chane
22-02-2011, 08:55
Leuk om hem weer in een positieve vibe te zien.

Kan niet wachten op zijn eerstvolgende partij!
x2

micha
22-02-2011, 09:10
Ik vond dat hij het heel goed deed. Nu snel weer terug in de ring want daar zien we hem het liefste

connect
22-02-2011, 10:44
tja ik hield me hart ook vast dat ie misschien wat rare dingen zou roepen.
maar ik vond het top, hij maakte nog een paar goeie grappen ook dat ie vroeg kan je vriendschap opbouwen jahoor en dan kan ik bv ze neus ook nog ff rechtzetten hahahhaha heel goed en nu weer lekker knokken.

Durfal
22-02-2011, 10:59
Beetje slap interview waarin de Jong niet echt diep durfde te gaan standaard antwoorden die niet echt gemeend overkwamen
Ben wel blij dat Hari weer de ring ingaat mis m echt als vechter prachtige stijlvolle knokker als het goed in zn hoofd is qua rust.........
Wel eerlijk dat Hari niet kan beloven dat het nooit meer gebeurd,al zou dat echt een ramp zijn..........................
Tijd dat Badr zn enorme talent eens 100% positief gaat gebruiken de sport kan wel een beetje positief nieuws gebruiken.

Osu

Gerben Zonderland
22-02-2011, 11:11
ik vond het wel leuk om badr weer in een toch wel positieve vibe te zien zoals Lionheart al zei... maar inhoudelijk vond ik het persoonlijk best een bagger interview...

Mee eens. Interview was erg oppervlakkig, maar Badr heeft zichzelf een goede dienst bewezen. Ik denk dat hij EINDELIJK realiseert dat hij op de totaal verkeerde weg bezig was. Er zal goed op hem in gepraat zijn om deze houding aan te nemen. Ik moet alleen nog zien als hij weer onder druk komt te staan of hij dan alsnog zo gentleman is.

Mauro
22-02-2011, 11:24
Goed gedaan Badr ! Inderdaad "postitief er weer tegenaan" :)

Remco
22-02-2011, 12:22
Juist een goed interview gelet op het kennisniveau van de gemiddelde kijker.

Badr flikt het toch om een sympathiek verhaal af te steken. De toekomst zal het leren, maar ik hoop dat het hem goed zal gaan.

Peter0711
22-02-2011, 13:07
Was een leuk interview,soms een beetje gespannen... Nou wil ik echter niet stoken :D Maar zag ik Badr nou weer opgeven dat ie door had dat ie niet meer ging winnen en bijna werdt ingehaald door dat meisje.. ??? ;)

Ik geloof daarintegen niet echt dat Badr echt spijt heeft van alle dingen die hij gedaan heeft die gister aan bod kwamen,maar goed,zal mij verder ook een worst wezen,want k hoop dat hij snel weer in de ring staat,en dat dit gelul zich niet meer zal herhalen,of sterker nog,erger gaat worden... Maar ik persoonlijk ben er nog niet van overtuigd dat Badr op de goeie weg is,of dat ooit zal raken..Dat zal hopelijk met de tijd veranderen,want het is een fantastische vechter.

Kemal
22-02-2011, 13:18
Ik vond dat hij het heel goed deed. Nu snel weer terug in de ring want daar zien we hem het liefste

helemaal mee eens Micha!

marcelt
22-02-2011, 14:13
Ja voor de meeste gaat het inderdaad om het imago van de sport naar buiten toe ipv de werkelijkheid. Feit blijft dat hij niet met kruimeldieven omgaat die hij toevallig kent uit zijn jeugd maar met grote figuren in de onderwereld.
Maar dat is Nederland.

Is dat zo?

Pride_187
22-02-2011, 18:54
Player omroep.nl (http://player.omroep.nl/?aflID=12172314)

amilster
22-02-2011, 20:04
ik kan alleen maar zeggen dat mijn sympathie voor Badr is gegroet als persoon, als vechter was ik altijd al fan van hem.

Zoals gezegd super eerlijk en openhartig en dat is in deze tijd een verademing.

Tykill
22-02-2011, 22:00
nice interview, mocht nog wel wat langer van mij!