PDA

View Full Version : UFC President Dana White's Fails



snakerattle79
18-02-2011, 07:23
http://www.youtube.com/watch?v=Hxm-BuLx9SI

Hyxas
18-02-2011, 07:41
He fails BIG time!!!

El Bambino
18-02-2011, 08:11
Tja..Danas haat jegens Fedor keert zich tegen hem, want Fedor is geleifd door de hele mma wereld!

Justinian
18-02-2011, 09:00
Hoge bomen vangen de meeste wind. Men kan wel blijven klagen over zijn werkwijze, maar feit is dat hij de UFC (en daarmee MMA) op de kaart heeft gezet, c.q. de UFC van haar ondergang heeft gered.

dirk5
18-02-2011, 09:05
Hoge bomen vangen de meeste wind. Men kan wel blijven klagen over zijn werkwijze, maar feit is dat hij de UFC (en daarmee MMA) op de kaart heeft gezet, c.q. de UFC van haar ondergang heeft gered.

Dat hebben de broers Fertitta gedaan....

univers1l
18-02-2011, 09:16
dana is een asshole, maar toch kijk ik graag naar de ufc dus hij zal wel iets goed doen.

XanaduNL
18-02-2011, 09:26
Dat hebben de broers Fertitta gedaan....

Financieel ja, Dana deed de rest. Zonder Dana wisten de broers niet eens wat MMA was. :P

Niemand kan ontkennen dat Dana (veel) shit zegt, maar is het nou echt nodig om er maar constant over te zeiken?

Hyxas
18-02-2011, 09:43
Hoge bomen vangen de meeste wind. Men kan wel blijven klagen over zijn werkwijze, maar feit is dat hij de UFC (en daarmee MMA) op de kaart heeft gezet, c.q. de UFC van haar ondergang heeft gered.

Deze boom is wel echt een beetje te ver doorgeschoten hoor...

dirk5
18-02-2011, 10:00
Financieel ja, Dana deed de rest. Zonder Dana wisten de broers niet eens wat MMA was. :P

Niemand kan ontkennen dat Dana (veel) shit zegt, maar is het nou echt nodig om er maar constant over te zeiken?

Money makes the world go round, een grote mond kan iedereen hebben. Broers Fertitta hebben dus wel degelijk een groter aandeel in de groei van de UFC....

dirk5
18-02-2011, 10:05
Komt nog eens bij dat de UFC pas echt is gaan groeien nadat Pride dood gemaakt was....

oorzaak - gevolg.....

geen Dana...

XanaduNL
18-02-2011, 10:39
Je argumenten zijn niet slecht, maar je bent wel bitter. :P

Qua inzet (tijd) heeft Dana het meeste gedaan van de 3, met Lorenzo op #2.
En zelfs als je vindt dat Dana #3 is, dan heeft hij alsnog veel gedaan. (ongeacht of iemand anders het ook had gekunt).


Daarnaast is het moeilijk te zeggen hoeveel Pride er was geweest in de VS, gezien ze maar 2 events daar hebben gehouden. Deze waren dan wel aan het einde van de run, dan moet ik meegeven.

Petrosyan188
18-02-2011, 10:48
Je argumenten zijn niet slecht, maar je bent wel bitter. :P

Qua inzet (tijd) heeft Dana het meeste gedaan van de 3, met Lorenzo op #2.
En zelfs als je vindt dat Dana #3 is, dan heeft hij alsnog veel gedaan. (ongeacht of iemand anders het ook had gekunt).


Daarnaast is het moeilijk te zeggen hoeveel Pride er was geweest in de VS, gezien ze maar 2 events daar hebben gehouden. Deze waren dan wel aan het einde van de run, dan moet ik meegeven.

x2

dirk5
18-02-2011, 11:13
Je argumenten zijn niet slecht, maar je bent wel bitter. :P

Qua inzet (tijd) heeft Dana het meeste gedaan van de 3, met Lorenzo op #2.
En zelfs als je vindt dat Dana #3 is, dan heeft hij alsnog veel gedaan. (ongeacht of iemand anders het ook had gekunt).


Daarnaast is het moeilijk te zeggen hoeveel Pride er was geweest in de VS, gezien ze maar 2 events daar hebben gehouden. Deze waren dan wel aan het einde van de run, dan moet ik meegeven.

Ik ben zeker bitter, iemand die voor de sport misbaar is als kiespijn word gezien als de peetvader, dat is gewoon fout...

Pride in VS was en werd idd niks, maar de UFC was op dat moment gewoon de organisatie die kwam na Pride, enige manier hoe ze van dat imago afkwamen is door Pride kapot te laten gaan. Hier kwam geen Dana aan te pas.

YoMarK
18-02-2011, 11:30
PRIDE was al zo goed als dood, dat heeft niets met de UFC te maken met met wan-management en vreemde yakuza constructies in Japan.

dirk5
18-02-2011, 11:34
PRIDE was al zo goed als dood, dat heeft niets met de UFC te maken met met wan-management en vreemde yakuza constructies in Japan.

begrijpend lezen.... zucht....

volgensmij zeg ik dit ook niet... Ik zeg dat de UFC de dood van Pride aan heeft gegrepen om de #1 organisatie te worden en dat Dana hier dus niks mee van doen had.....

Topic gaat namelijk over Dana, niet over pride...

rollermanskunk
18-02-2011, 12:03
An asshole met een omzet van 1 miljard? Als je geld wil verdienen moet je wel een klootzak zijn.

Hyxas
18-02-2011, 12:08
An asshole met een omzet van 1 miljard? Als je geld wil verdienen moet je wel een klootzak zijn.

Je omzet zegt niks over je winst...

Wiseguy
18-02-2011, 12:19
An asshole met een omzet van 1 miljard? Als je geld wil verdienen moet je wel een klootzak zijn.

Dana bezit maar zo'n 9%. Zijn vermogen wordt geschat op 150 miljoen dollar wat natuurlijk niet misselijk is maar ook niet overdreven veel.