PDA

View Full Version : vervanging Hesdy 6 maart its showtime?



bots28
18-02-2011, 11:08
Ik vroeg me af of er ergens misschien al iets bekent is over een mogelijke vervanging voor Hesdy, in zijn party tegen Ghita, 6 maart in sporthallen zuid.
Ben namelijk van plan kaartjes aan te schaffen, maar begin nu toch te twijfelen sinds het wel de hoofdpartij is.

mvg

Facade
18-02-2011, 11:18
iemand op k-1 fans zegt dat ie uit een persoonlijke bron weet dat Spong of Hari hem zal vervangen...
K-1FANS :: View topic - Hari/Spong to fight Ghita instead of the replaced Gerges (http://www.k-1fans.com/forum/viewtopic.php?t=52783)

Zelf heb ik zo m'n twijfels of dat wel klopt, maarja kan geen kwaad het te melden :P

Kemal
18-02-2011, 11:27
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?111759-Ghita-vs-Spong-6-maart

bots28
18-02-2011, 11:39
Dat zijn geen vervelende opties als vervanging:) Dat wordt dus gewoon kaarten halen.

Marchant
18-02-2011, 13:15
Is het überhaupt al bekent dat hij niet gaat vechten dan??

bananenplukster
18-02-2011, 14:55
Is het überhaupt al bekent dat hij niet gaat vechten dan??

Niks is zeker maar zoals het er nu naar uit ziet niet. Hij is nu in verzekering gesteld dus neem aan dat vandaag/maandag bekend wordt hoeveel zijn voorarrest wordt verlengt niks/14 dagen/30 dagen/90 dagen. Na maandag weten we waarschijnlijk meer;)

Baske
18-02-2011, 17:03
Ik dacht toch heel even 'Hendy' te lezen in de titel...

Chane
21-02-2011, 13:51
Is er al iets meer bekend omtrent deze partij?

Richelieu
21-02-2011, 14:22
Is er al iets meer bekend omtrent deze partij?

Volgens promotor Simon Rutz is de kans erg groot dat Gerges morgen wordt vrijgelaten. Even afwachten dus.

PinPoint
21-02-2011, 14:26
En daarmee dus NIET wordt uitgeleverd?

Ik ben erg benieuwd naar deze ontwikkeling!!

MenKat
21-02-2011, 14:42
Zolang iemand verdacht word van een misdrijf vind ik dat die persoon zoiezo niet moet mogen vechten. Schuldig of niet, pas als de onschuld bewezen is of de straf ervoor is uitgezeten dan pas weer in de ring.

Kan je toch ook niet maken tegenover al die mensen die het opnemen tegen burgemeester van der laan.
Zou echt nergens opslaan als iemand die verdacht word gewoon de hoofd partij ff doet.

Niks tegen Gerges hoor maar ik vind dat het gewoon niet kan todat er bewezen is dat iemand onschuldig is of ervoor geboet heeft.

Chane
21-02-2011, 14:50
Dat slaat nergens op.
Straks blijkt dat hij onschuldig is, maar dan is wel mooi zn gage van deze partij door zn neus geboord als hij niet mag vechten.

Hij is pas schuldig (met alle gevolgen van dien) als hij ook daadwerkelijk schuldig is bevonden.

MenKat
21-02-2011, 14:58
Dat slaat nergens op.

Dat mag je vinden hoor, iedereen heeft een mening. Alleen ik vind dat je dit niet kan maken! Alleen al tegenover al de mensen die er van alles aan doen om Van der Laan tegen te spreken, en de sport in hun hart mee dragen. Zou regelrecht een afgang zijn ook van organisatie.

Volgens mij ben je schuldig bevonden zolang het tegendeel niet bewezen is. Beter een gage van 1 partij door je neus geboord, dan meer dan 100 kilo coke!

Fasada
21-02-2011, 15:39
Ik vind gewoon als hij wordt vrijgelaten dat hij best mag vechten, hij wordt niet voor niks vrij gelaten. Hij is en blijft slechts een verdachte. Dus iedereen die gewoon een normale baan heeft en verdacht is moet maar lekker thuis blijven zitten wachtend op de zitting... Het geeft juist aan dat de beschuldigen aan zijn adres onterecht waren. Als er genoeg bewijs was dan houden zij hem echt wel binnen. Het enige wat ik mij afvraag of deze zaak niet te veel belemmering heeft gehad op zijn voorbereiding. Ghita is toch een vechter die je niet te licht kan nemen. Aangezien je in voorarrest niet kan kan trainen en het eten zou ook niet al te best zijn kan dit toch nadelige gevolgen hebben hoe hij straks de ring in gaat.

GM
21-02-2011, 18:11
Iemand is ten aller tijde onschuldig totdat zijn of haar schuld bewezen is !! Tenzij het om de fiscus gaat dan telt het omgekeerde rechtssysteem; iedereen is schuldig en zie maar te bewijzen van niet.
Iedereen heeft recht op een mening maar het is wel handig als deze mening gestoeld is op feiten en kennis niet op aannames of hersenscheten.
Oordelen, veroordelen en beoordelen zijn taken van de rechter.
Hoe zeggen ze het ook alweer...
Meningen zijn als vieze luchtjes, iedere stontzak heeft er wel een paar.

TOON
21-02-2011, 18:26
Dat mag je vinden hoor, iedereen heeft een mening. Alleen ik vind dat je dit niet kan maken! Alleen al tegenover al de mensen die er van alles aan doen om Van der Laan tegen te spreken, en de sport in hun hart mee dragen. Zou regelrecht een afgang zijn ook van organisatie.

Volgens mij ben je schuldig bevonden zolang het tegendeel niet bewezen is. Beter een gage van 1 partij door je neus geboord, dan meer dan 100 kilo coke!

das een beetje de omgedraaide wereld....!!! ongelofelijk....hij is pas schuldig als het bewezen is....stel je voor dat je buurvrouw ineens gaat roepen dat je haar verkracht hebt....lekker verhaal....dan zou je dus helemaal niks mogen doen totdat bewezen is dat je onschuldig bent....

Het is zoals Fasada al zegt, als er genoeg bewijs was zullen ze het arrest verlengen en blijft ie in de bak zitten....dus dan kan ie niet eens vechten, als ze hem vrijlaten is de zaak blijkbaar niet zo heftig als het zich voordoet?? maar goed, das een mening dat je vind dat hij niet mag vechten zolang er zo'n onderzoek tegen hem loopt, maar het is volgens mij wel nog altijd zo dat hij onschuldig is tot z'n schuld bewezen is en niet andersom...

remco pardoel
21-02-2011, 18:47
@ Menkat: Beetje raar, als hij onschuldig dan loopt hij een substantieel deel van zijn inkomen mis.

Dus als ze je verdenken van een iets waarin jij in je recht staat zoals het een paar jaar geleden was met Tim Ebbeling, dan maar geen recht op loon.
Tim pakte een paar maloten aan die de hond van iemand in de fik wilde steken.

The Bulldog
21-02-2011, 19:00
Volgens mij ben je schuldig bevonden zolang het tegendeel niet bewezen is. Beter een gage van 1 partij door je neus geboord, dan meer dan 100 kilo coke!

heel tegenstrijdige zin dit......

The Company
21-02-2011, 19:46
Het ligt anders mensen.

Ik heb een paar jaar geleden vast gezeten voor voor openbare geweldpleging. Je zit eerst vast voor verhoor daarna word je gewoon vrijgelaten terwijl er helemaal nog geen uitspraak is. Omdat een grote puinhoop is bij justitie en omdat er zoveel zaken zijn kan het soms wel 2 jaar duren voordat je je uitspraak hebt. Voor een lullig zaakje als openbare geweldpleging waar ik nog minder dan de minimale straf heb gehad (16 uur vegen) heb 3/4 jaar moeten wachten. Hesdy is dus nog niet schuldig of onschuldig omdat er nog geen uitspraak is gedaan.

MenKat
21-02-2011, 20:45
heel tegenstrijdige zin dit......

Ja dat was niet helemaal zo opgeschreven als ik het bedoeld had.

Kijk het gaat mij helemaal niet om Hesdy Gerges, iedereen moet lekker doen wat hij wil.
Het gaat mij om het feit dat de sport een goede naam moet krijgen van iedereen, de 1 roept het nog harder dan de ander hier op het forum, nu kan je dus laten zien dat je als sport,bond en organisatie van goede wil bent door dan ook zo te handelen, en dan vind iedereen het ineens maar dood normaal???

Maar ja het is ook maar alleen mijn mening!

Facade
21-02-2011, 21:36
Ik snap je standpunt wel, maar je moet er wel bij stiltaan dat Hesdy op weg is naar de top en absoluut nog geen miljonair is ofzo. Als hij inderdaad onschuldig is, is hij helemaal niet in een positie om zelf deze partij over te slaan. Ook zou ik het daarom niet correct vinden om hem als organisatie daartoe te dwingen

Dit is jammer voor de sport, maar ik denk dat de schade al aangericht is en dat het op dit punt nog weinig uitmaakt of hij wel of niet vecht zes maart.