PDA

View Full Version : Jullie menig aub...



jeronimow
18-02-2011, 20:21
Hai Folks,

Op zaterdag 05/02/11 vond in zwevegem (Belgie) ons zevende evenement "BATTLE ARENA" plaats...


Naar jaarlijkse gewoonte maken we ook altijd een compilatiefilmpje over het gebeuren,
Geven jullie eens je mening over het filmpje aub?

http://hellofrank.com/films-battle-arena-highlights

Thx!
www.siam-gym.be (http://www.siam-gym.be)

universele
18-02-2011, 20:29
nice, ik vind de vid er prima uit zien.

Kemal
18-02-2011, 20:36
ziet er goed uit hoor!!

Ervani
18-02-2011, 21:36
PB

El Bambino
18-02-2011, 22:17
Het zit er veelbelovend uit!

gimgamgommetje
18-02-2011, 22:47
wow, ziet er strak uit !!!

Wheelie
18-02-2011, 22:57
Ik vind het een vet filmpje

Sapinho
18-02-2011, 23:05
Cool filmpje! Persoonlijke mening: Wellicht op een aantal punten wat te langdradig....voorbeeld: tussen ca. 1 min 30 en 3 min 00. Op een gegeven moment is het veel van hetzelfde waardoor je m'n aandacht verliest........Ik geloof dat als je het geheel reduceerd tot een min of 4....je een super strak filmpje hebt.

Bartju
18-02-2011, 23:39
Jaa ziet er super strak uit

Gilaiir
18-02-2011, 23:56
Leuke vid, aan het begin leuk gebruik van After Effects alleen die RGB twitch mag meschien iets minder. je ziet ook dat aan het begin de video erg goed let op de muziek (bijv bij het veranderen van shot) later in de vis is dit neit meer en vind ik erg jammer.

johnmixfight
19-02-2011, 15:24
jammer dat je ziet hoe Marieke een poeier voor dr kop krijgt en niet hoe haar tegenstander opgeeft :lol: ( alweer een partij die niet over de volle lengte ging, wordt een beetje eentonig ;))

on topic: leuke compilatie, kijkt lekker weg

Silat
19-02-2011, 16:08
hele vette promo.

Ook naar mijn mening iets te lang dradig. Opbouw is iets te lang.
Wel heel goed dat alle facetten worden getoond, achter de schermen e.d.
Persoonlijk vind ik het filter erg vet, doet me een beetje denken aan The Book of Eli.
Het is net een film, alleen jammer dat de werkelijkheid dan weer niet zo is.
Wat Gilaiir zegt over de timing van de muziek en shots overgangen is een punt waar nog winst te halen valt. De muziek is vet.

In professionaliteit haalt ie in mijn boekje een dikke 8.

XanaduNL
19-02-2011, 19:18
Mee eens. Ziet er goed uit, maar mag wat sneller starten en wat eerder eindigen. :)

-=AL CAPONE=-
19-02-2011, 19:45
Ziet er goed uit!
Alleen een paar kleine punten van kritiek:
- De kleurtonen lijken op sommige punten anders te zijn probeer dit zoveel mogelijk gelijk te houden
- Probeer het iets minder lang te maken want halverwege verslapte mijn aandacht en dat is niet goed bij dit soort filmpjes
- Gebruik niet meer van die cheesy effecten aan het begin want dat gaf mij de indruk dat het een crappy youtube filmpje ging worden en dat werd het niet!
- Credits komen na een filmpje niet ervoor!

En mocht je in een luxe positie verkeren is het misschien slim om de volgende keer een glidetrack te gebruiken voor net dat beetje extra! Maar dat is alleen als je een prof filmmaker wilt worden want die apparatuur kost een vermogen :P

Als ik je een tip mag geven voor een intro: maak een timelapse van de opbouw van de set/stadion etc... en gebruik deze als achtergrond voor de logo's die je dan een voor een laat opkomen!

O en zie het bovenstaande als opbouwende kritiek want het was een goed filmpje!

bladetrinity
19-02-2011, 20:04
Ik heb er weinig verstand van, maar vind het erg vet!

Mariek.
20-02-2011, 09:48
jammer dat je ziet hoe Marieke een poeier voor dr kop krijgt en niet hoe haar tegenstander opgeeft :lol: ( alweer een partij die niet over de volle lengte ging, wordt een beetje eentonig ;))

on topic: leuke compilatie, kijkt lekker weg


Geweldig filmpje!! Alleen een beetje jammer van die poeier die ik krijg hahaha.. THX John

micha
20-02-2011, 10:26
mooi filmpje hoor