PDA

View Full Version : Mosab vs Fatih



Anderson
21-02-2011, 00:39
mooie partij had het niet verwacht dat Mosab het nog moeilijk zou krijgen.

van de buren.

http://www.youtube.com/watch?v=jzXq3CC3cyY

http://www.youtube.com/watch?v=iPqBB2Ty09E

bananenplukster
21-02-2011, 00:58
Ligt het aan mij of valt er wel wat aan te merken op de conditie van mosab? Snap best dat hij zwaarder is gaan vechten maar het lijkt wel of hij telkens einde 2e en 3e ronde er doorheen zit

Mattie73
21-02-2011, 14:23
Ligt het aan mij of valt er wel wat aan te merken op de conditie van mosab? Snap best dat hij zwaarder is gaan vechten maar het lijkt wel of hij telkens einde 2e en 3e ronde er doorheen zit

Dat viel mij ook op. Mosab moet denk ik leren zijn energie wat beter te verdelen. Hij gaat altijd vanaf de 1e minuut er keihard tegenaan in een hoog tempo (wat voor het publiek natuurlijk wel weer leuk is).

Sadix
21-02-2011, 15:10
exact Mattie.

Om de vechtstijl van Mosab te kunnen aanhouden moet je nog 2 longen er bij hebben of je vecht stijl/tactiek een beetje aanpassen.

Maar dankzij deze stijl vind ik Mosab 1 van de mooiste vechters om naar te kijken. Constante Actie. helaas eist dat ook zijn tol aan je conditie.

Mattie73
21-02-2011, 15:50
exact Mattie.

Maar dankzij deze stijl vind ik Mosab 1 van de mooiste vechters om naar te kijken.

Ik ook. Hij is 1 van mijn favoriete vechters. Ik verheug me trouwens op zijn partij tegen Fabio Pinca, dat gaat geheid een slugfest worden.

Sadix
21-02-2011, 15:58
pinca vs mosab wordt idd echt een zieke partij! Pinca is ook 1 van mijn lievelings vechters en mosab sowieso! Knalpartij

mr doctor
21-02-2011, 17:38
Pff, die Mosab krijgt ze daar wel hoor in ronde drie, daarnaast weet ik niet zo zeker of die acht tellen terecht waren. Conclusie, hij komt daar wel heel goed weg. Mosab lijkt me nu wel een echte 70 kilo-er als ik hem zo zie.

VetteVis
21-02-2011, 22:02
Als er nog een ronde bij was gekomen zag het er zeer slecht uit voor Mosab, naar mijn gevoel zou hij dan op zijn minst 8 tellen hebben gekregen en op zijn slechts een ko.

Pride_187
22-02-2011, 10:09
slecht gefilmd zeg pffff

pavani
22-02-2011, 10:46
pinca vs mosab wordt idd echt een zieke partij! Pinca is ook 1 van mijn lievelings vechters en mosab sowieso! Knalpartij
Als ik goed geinformeerd ben gaat deze partij voor Mei niet door, er is een toernooi georganiseerd waarbij Pinca niet in dezelfde poule als Mosab zit, Mosab zal in Lyon tegen een Thai vechten, dit is de 1ste ronde van het toernooi. Misschien treffen deze 2 toppers elkaar wel in de finale.