PDA

View Full Version : 12-03-2011 in Milaan: Khalid Bourdif vs Marcus Oberg.



Mattie73
23-02-2011, 12:51
12-03-2011 in Milaan: Khalid Bourdif vs Marcus Oberg.

Deze pot is op K1 regels afgesproken op 70 kg. Dit zal de eerste keer zijn dat khalid op 70 kg gaat vechten.
Ben benieuwd. Die Marcus Oberg is een goede vechter hoor. Normaal gesproken moet Khalid hem makkelijk kunnen hebben, maar het is nu afwachten of het weightcutten hem niet teveel kracht gaat kosten. Khalid's sterke punten zijn zijn conditie en tempo, ik hoop niet dat die punten teveel beinvloed gaan worden door het weightcutten.

Overigens zou Khalid op dit gala eerst vechten tegen Yoshihiro Sato. Maar ze hebben de matchmaking omgegooid. Sato gaat nu vechten tegen Armen Petrosyan.

De hoofdpartij wordt Giorgio Petrosyan vs Cosmo Alexander ook op 70 kg.

Een andere leuke pot wordt Andrei Kulebin vs Fabio Pinca op Full Muaythai regels (op 65 kg).

Anderson
23-02-2011, 13:56
Ik betwijfel of het goed zal uit pakken voor bourdiff de -70 kg. Het probleem is dat khalid al krankzinnig veel loopt voor een atleet en nou moet die ook nog eens 2 kg afvallen.

Cosmo hou ik m'n hart voor vast of die 1e ronde wel gaat halen.

Mattie73
23-02-2011, 15:13
Ik betwijfel of het goed zal uit pakken voor bourdiff de -70 kg. Het probleem is dat khalid al krankzinnig veel loopt voor een atleet en nou moet die ook nog eens 2 kg afvallen.


2 kg??? Veel meer Anderson.
Het gewicht waar Khalid het liefst op vecht is 76 kg. Hij loopt ietsje zwaarder rond dus voor de 76 kg hoeft hij maar een beetje af te vallen.
Khalid vecht echter ook heel veel op 72,5 kg. Hier moet hij al veel meer afvallen maar ook dit gaat hem heel goed af.
Dit word z'n eerste keer op 70 kg. Ik ben benieuwd of hij dit gaat handelen. Ik denk en hoop van wel. Het is ook een beetje persoonsgebonden denk ik. De ene persoon handelt het beter als de ander. Andy Souwer loopt normaal gesproken ook rond op 78 kg, maar hem gaat het weightcutten heel goed af.

lopez86
23-02-2011, 15:37
2 kg??? Veel meer Anderson.
Het gewicht waar Khalid het liefst op vecht is 76 kg. Hij loopt ietsje zwaarder rond dus voor de 76 kg hoeft hij maar een beetje af te vallen.
Khalid vecht echter ook heel veel op 72,5 kg. Hier moet hij al veel meer afvallen maar ook dit gaat hem heel goed af.
Dit word z'n eerste keer op 70 kg. Ik ben benieuwd of hij dit gaat handelen. Ik denk en hoop van wel. Het is ook een beetje persoonsgebonden denk ik. De ene persoon handelt het beter als de ander. Andy Souwer loopt normaal gesproken ook rond op 78 kg, maar hem gaat het weightcutten heel goed af.

Omdat Souwer goeie begeleiding heeft en het spelletje inmiddels goed door heeft.
Weightcutten van 78 naar 70kg kan prima, maar dan wel op de juiste manier.
De gemiddelde kickbokser trekt weken van tevoren nogsteeds z'n zweetpak aan om af te trainen.
Verschrikkelijk achterhaald en pure roofbouw.

TheSpeaker
23-02-2011, 15:37
Ik ben hem afgelopen zaterdag tegen gekomen, en hij zag er goed in shape uit! Net terug van een trainingskamp Thailand, en over Khalid maak ik me niet zo druk het is een machine!

Mattie73
23-02-2011, 15:46
Ik ben hem afgelopen zaterdag tegen gekomen, en hij zag er goed in shape uit! Net terug van een trainingskamp Thailand, en over Khalid maak ik me niet zo druk het is een machine!

Hoelang was Khalid in Thailand? Weet je ook in welk kamp hij zat?

TheSpeaker
23-02-2011, 15:55
Als ik me niet vergis zat hij in het SuperPro Samui kamp, maar ik kan het ook mis hebben hoor, iets meer dan een maand als het goed is..

Djani
23-02-2011, 20:56
öberg vocht op het King's birthday evenement op 72kg, vreemd dat deze partij dan ook niet op dat gewicht afgesproken kan worden. Ik kijk er iig naar uit. Beiden zijn topvechters.

m.g
24-02-2011, 17:28
Hij is inderdaad een paar weken naar Super Pro Samui geweest. Dat gewicht is zo vastgesteld mocht de tegenstander van Petrosyan met wat voor een reden dan ook uitvallen Khalide als het allemaal meezit de eerste in rij zal zijn om tegen Petrosyan te staan. Maar dat komt goed..... en ik ben erbij!! Word een mooi en groot evenement.