PDA

View Full Version : Fedor ook naar nl om te trainen?



maartenjackie
24-02-2011, 08:52
Evgeni Kogan, an executive for the Russian company M-1 Global, announced via Twitter that Fedor Emelianenko is likely to be heading to the Netherlands to train for his next mixed martial arts fight. Kogan also revealed that Emelianenko would likely be bringing some Americans over to work with him.

In an e-mail Kogan informed Fighters Only Magainze that Vinny Magalhaes will be featured prominently in the training of Emelianenko, now that he has been signed to M-1.

After being virtually undefeated in his first 33 fights, Emelianenko has been defeated in two straight MMA appearances. His first loss came to Fabricio Werdum in June of 2010. The Brazilian was able to catch Fedor in a triangle armbar and forced the Russian to tap. Then in his Strikeforce appearance earlier this month, Fedor was dominated by the much larger Antonio Silva. The bout was halted by the cageside doctors after the second round.

The move to the Netherlands would represent a tremendous change for the Russian, as Emelianenko has long held his training camps in freezing Stary Oskol, Russia. The change in location may help Emelianenko climb his way back up the heavyweight rankings.

His next fight has not been announced yet, although Emelianenko did say that he was going to compete in the Russian national Sambo championship in the coming weeks.

MMAFAN-1122
24-02-2011, 09:28
Zou mooi zijn...

Leventdepevent
24-02-2011, 09:39
x2 als ie komt ga ik zeker ff kijken

blackadder
24-02-2011, 10:19
Heeft ie in het verleden toch ook al gedaan? Vos Gym toch?

MMAFAN-1122
24-02-2011, 11:17
Heeft ie in het verleden toch ook al gedaan? Vos Gym toch?

FFC.. Crocop bij vos!!!

malle eppie
24-02-2011, 11:22
Soms lees je iets en weet je dat wat er staat echt onzin is , maar om div reden kan je /wil je / mag je niks zeggen
Voor een keer ga ik iets zeggen en dit is van eerste hand dus niet horen zeggen !
Fedor wil / wilde altijd vechten en tegen iedereen maar door zijn mensen uit Rusland werd dit dan tegen gehouden (buiten zijn hand om die zoon beetje na elke wedstrijd gebroken is )
Door al dit getrek aan hem werd hij het vechten zat en dat is al 2 jaar zo !
Geld is in zijn leven iets wat op 4 of 5 plaats komt hij geeft het makelijker weg als wij ons huisvuil natuurlijk wel overwogen zo heeft hij bv de kerk in zijn geboortestad geheel laten renoveren
Deze man is zoon normaal mens dat hij kan niet eens kan genieten van zijn roem omdat de aandacht die hij krijgt hem teveel word en zich niet weet te gedragen als een vip
Div leuke aanbiedingen van de film wereld slaat hij af zonder te vragen welke film, en het geld wat hij daar mee kan verdienen is nagenoeg het zelfde als het geld dat hij krijgt als hij vecht , en geloof me in de film slaan ze niet echt !
Natuurlijk na zijn tweede nederlaag op rij ging stoppen door zijn hooft ook hij weet dat zijn vechtstijl
Ouderwets is en dat hij op een leeftijd is dat aanpassen mogelijk is maar heel heel veel zal vergen daar was/ is hij niet bang voor maar er moest wel iets gebeuren om hem weer te motiveren
En dat is als geld geen motivatie is wat dan wel
Daar waren een paar dingen voor nodig maar wie zou hem dat vertelen wie vertouwt nog genoeg !
Eigenlijk was dat maar een persoon Apy Echteld en naar div lange gespreken heeft Fedor ja gezegd tegen een aantal (rond de 3) gevechten en misschien nog een afscheids gevecht

Wel gaan er dan een aantal dingen veranderen of eigenlijk weer terug naar het oude
Oude trainers maar ook nieuwe zijn gevraagd om aan deze wederopstanding mee te werken en A Echteld gaat dit weer begeleiden dus komt hij ook weer naar Nederland om te trainen en zullen speciale trainings partners worden gevraagd
Ook zal er weer meer aandacht gaan naar het game plan iets wat door zijn laatste trainer op de achtergrond was geplaatst want hij won toch wel
Maar meest belangrijke is wel dat wat er nu besproken word aanbiedingen, tegenstanders,gage`s etc word met Fedor besproken zodat hij weer zelf leeft en niet geleefd word
Ik zal reageren op vragen die hier uit voord komen maar zeg nu al vast dat ik niet in ga op vragen over gage`s en opmerkingen die mensen persoonlijk raken
Wel nog een persoonlijke nood op het Nederlandse kantoor werk nu een jaar Evgeni Kogan deze man moet niet serieus genomen worden !

micha
24-02-2011, 12:02
Wel nog een persoonlijke nood op het Nederlandse kantoor werk nu een jaar Evgeni Kogan deze man moet niet serieus genomen worden !

en iemand die zich malle eppie noemt wel?

Kemal
24-02-2011, 12:21
het zou wel tof zijn als hij in Nederland komt trianen..

Bromios
24-02-2011, 13:04
Ik denk dat malle eppie al iets te lang in rusland woont om nog een fatsoenlijke nederlandse zin te kunnen schrijven.

Of: (en dat is waarschijnlijker) hij gebruikt google translate om zijn posts naar het nederlands te vertalen zodat wij het beter begrijpen.

Ik heb dat verhaal echt 3x moeten lezen voordat ik begreep wat er staat: niets

El Bambino
24-02-2011, 13:10
Ík geloof niet dat zijn techniek ouderwets is. Fedor is gewoon lichamelijk en wellicht mentaal op. Als je zo veel jaren aan de top staat dan komt de dag dichterbijer dat het mooi is geweest, is menselijk!

maartenjackie
24-02-2011, 13:44
Malle eppie? Give me a break

Bromios
24-02-2011, 13:47
Het is gewoon bas boon die inlogt als apy natuurlijk :lol:

appelsap
24-02-2011, 14:34
Wat gaat Vinny Magelheas toevoegen aan Fedor's game? goede BJJ, maar niet zwaar genoeg en geen take downs.......

Malle Eppie, welkom, ben blij te zien dat ik niet enige ben met d en t problemen.......
Een vraagje,niet te persoonlijk hoop ik.
Kan je met een strak gezicht herhalen dat A Echted de enige is die door Fedor wordt vertrouwd.....?

ciske
24-02-2011, 14:39
Hahaha hele goede vraag Appelsap...

malle eppie
24-02-2011, 19:14
Yep sorry dat het beeld anders is maar de werkelijkheid is zo ! De eerste training van Fedor staat al geplant !

ciske
25-02-2011, 08:55
Misschien is het wel zo dat Api die ook voor M-1 werkt zelf wel grote financiele belangen heeft om Fedor te stimuleren door te gaan. Zonder Fedor geen M-1. Ik ben maar een outsider maar het lijkt me voor Fedor niet slim om deze in Nederland nou niet als betrouwbaar bekend staande manager als enige nog te vertrouwen.

lopez86
25-02-2011, 09:31
Fedor moet een gewichtsklasse omlaag.
Silva was gewoon te zwaar en te sterk.

Harrie Nak
25-02-2011, 09:37
Zowel Apy Echteld als Evgeni Kogan zijn clowns die alleen aan zichzelf denken. Het wordt eigenlijk tijd dat Fedor van zijn hele crew afscheid neemt, inclusief manager. Al heeft hij nog maar een paar partijen te gaan, voor veel mensen staat zijn reputatie op het spel (geldt zeker niet voor mij). Tijd voor schoon schip en knallen dus!