PDA

View Full Version : Team Calmaro USA uitgebreid met twee nieuwe vechters



Dutchmuaythai
24-02-2011, 10:15
Vandaag is Team Calmaro USA uitgebreid met twee Bulgaarse MMA vechters. Een van hen is Blagoi Ivanov. Blagoi is degene die Fedor twee jaar geleden in een Sambo match versloeg. We gaan ons de komende tijd richten op het staande werk van deze twee jongens en zo proberen een perfecte combinatie te vinden tussen 'top level, Judo/Worstelen/Sambo en Dutch Muaythai...

Tevens is Team Calmaro USA in gesprek met nog twee andere MMA/UFC vechters die mogelijk aan het team toegevoegd gaan worden.

Ik hou jullie op de hoogte.

MMAFAN-1122
24-02-2011, 10:28
Bedankt voor de info, Wanneer kom je weer naar ned.? en komen deze jongens ook trainen in ned. of alleen in de USA?

el bastardo
24-02-2011, 10:34
Netjes Marco. Goed bezig!

Leventdepevent
24-02-2011, 10:38
goed bezig marco/team calmaro....thanks for the news!

Dutchmuaythai
24-02-2011, 10:54
Bedankt voor de info, Wanneer kom je weer naar ned.? en komen deze jongens ook trainen in ned. of alleen in de USA?

Ik probeer ze uiteraard ook even naar Nederland te halen. MAAR eerst even zorgen dat hun stand up iets beter is ;)

dirk5
24-02-2011, 12:53
damn... met de Blagoi heb je nog veel werk in het verschiet....

Zijn partij met Fujita was echt een draak, hij stond uit te halen als een windmolen en op het eind had ie 2 gebroken handen.

succes Marco :D

Kemal
24-02-2011, 13:16
goed bezig marco/team calmaro....thanks for the news!

x2

Dutchmuaythai
24-02-2011, 13:24
damn... met de Blagoi heb je nog veel werk in het verschiet....

Zijn partij met Fujita was echt een draak, hij stond uit te halen als een windmolen en op het eind had ie 2 gebroken handen.

succes Marco :D

Ik weet het Dirk. Gelukkig hebben we de tijd. Hij is pas 24. En stand up is makkelijker te leren dan worstelen, sambo, BJJ etc... Ik ga mijn best doen om er iets van te maken.

dirk5
24-02-2011, 13:56
Ik weet het Dirk. Gelukkig hebben we de tijd. Hij is pas 24. En stand up is makkelijker te leren dan worstelen, sambo, BJJ etc... Ik ga mijn best doen om er iets van te maken.

haha, ik heb er alle vertrouwen in!