PDA

View Full Version : Mening van Dave Jonkers/ Sem Schilt over Gerges en Team it's showtime



showjonkers
24-02-2011, 14:27
Afgelopen week werd ik gebeld door een bekende uit het noorden van het land met het verhaal dat er een artikel stond in het dagblad van het noorden met de vakkundige menig van dhr Jonkers/Schilt over het gebeuren rond Hesdy Gerges en team it's showtime..

Heb het artikel upgeload en ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie menig over deze 2 idioten..

dirk5
24-02-2011, 14:29
artikel geupload? waar staat ie dan?

Mauro
24-02-2011, 14:37
FAIL
Ja , waar staat ie dan ?

Bromios
24-02-2011, 14:45
Vaag verhaal weer dit. Eerste post en die klopt ook nog eens niet.

En ik kijk net even in het archief van het dagblad van het noorden en daar zie ik niks.

showjonkers
24-02-2011, 14:47
FAIL
Ja , waar staat ie dan ?


Lukt me niet om het erop te krijgen..

enige tips??

showjonkers
24-02-2011, 14:48
geef me een email adres en ik mail het mag jij het erop zetten

showjonkers
24-02-2011, 14:49
iemand een adres want sta op tijd en dan moeten jullie dit missen..

Lionheart
24-02-2011, 14:50
Is dit een lulverhaal of echt waar?

showjonkers
24-02-2011, 14:51
Wat een bullshit weer!

Bannen zulke gasten!!!

geef me je mailadres en ik mail em dan zie je zelf dat het geen onzin is

showjonkers
24-02-2011, 14:54
ik heb nog precies 5 min om iemand te mailen maar dan heb ik wel een mailadres nodig

showjonkers
24-02-2011, 14:55
Is dit een lulverhaal of echt waar?

geef me je mailadres dan zie je het zelf..

Barang
24-02-2011, 14:57
geef me je mailadres dan zie je het zelf..

mailadres gestuurd

TOON
24-02-2011, 14:59
goh....het begint een beetje vreemd iig dit topic....

Hans Vos
24-02-2011, 14:59
ik heb het artikel gelezen en er staat niets schokkends in , eerste post van showjonker is meteen een stokertje . gr hans

showjonkers
24-02-2011, 14:59
mailadres gestuurd

artikel verstuur!!

blackadder
24-02-2011, 15:02
Als je het kunt mailen had je het ook gewoon kunnen copyen en pasten.

showjonkers
24-02-2011, 15:05
Als je het kunt mailen had je het ook gewoon kunnen copyen en pasten.

jij bent de slimste he..

Jij komt toch ook uit het noorden?? Jij hebt zeker niks geleze he..

Heb het al naar helen gemaild zij is Barang op dit forum dus beetje geduld zet ze het er vast wel op zwart addertje..

Barang
24-02-2011, 15:06
http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/182396_1713306187213_1074925096_1838223_2191724_s. jpg

op deze link is het duidellijker te lezen

http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=1713306187213&set=a.1307921772856.45810.1074925096

blackadder
24-02-2011, 15:09
jij bent de slimste he..
Slimmer dan jij blijkbaar.

Jij komt toch ook uit het noorden?? Jij hebt zeker niks geleze he..
Ik lees het nieuwsblad niet.

Biiyen
24-02-2011, 15:48
Ik heb geen facebook en kan het dus niet lezen, kan iemand de tekst misschien in het topic plaatsen of een jpg op imageshack ofzo.

rollermanskunk
24-02-2011, 16:01
Ik heb geen facebook en kan het dus niet lezen, kan iemand de tekst misschien in het topic plaatsen of een jpg op imageshack ofzo.

Here u go:

http://img19.imageshack.us/img19/7568/semschiltinterview.jpg

Peter0711
24-02-2011, 16:14
@ Showjonkers.

Je geeft aan dat je de mening wil van een ander hier op dit forum,maar op de manier zoals je hier post geeft het mij nou niet echt motivatie om met je in discussie te gaan..
En dan ook nog de naam Jonkers gebruiken,ik zou persoonlijk diep teleurgesteld zijn als Dhr Jonkers zelf zo zou posten op MF als dat jij doet,en vraag me ook af of de persoon in kwestie het leuk zou vinden dat je i.p suggestief onder zijn naam post (ik leg de link alleen eve via je naam en je artikel,ik weet namelijk dat er meer hondjes zijn die Vicky heten)

Wat betreft de situatie,ik ben absoluut niet blij met de organisatie "It's showtime " want los van het feit ze zeker prachtige partijen neerzetten,zijn hun naar mijn idee een grote toevoeging van alle negativiteit die op dit momenst speelt rondom de vechtsport wereld in Nederland.
Maar dat staat volgens mij ook totaal los van Hesdy en de problemen waar deze man op dit moment mee geconfronteerd word??

Daarbij komt kijken dat Hesdy misschien wel helemaal niks te maken heeft met de hele zaak,dus ik snap om eerlijk te zijn niet echt precies waarom je dit topic geopend hebt.


*edit* Hesdy komt morgen gewoon weer vrij las ik net!

paspoes
24-02-2011, 16:18
Schokkend is ie niet, maar moet wel zeggen dat "Ik ben blij dat wij in het Noorden daar ver vanaf zitten. Behalve G. werden nog vier verdachten gearresteerd." klopt niet, apart dat dit wordt geschreven. 1 er van komt wel degelijk uit het Noorden!

Ik vraag me wel af waarom zijn ze 2 idioten dan? het is toch hun mening toch?

Peter0711
24-02-2011, 16:22
Schokkend is ie niet, maar moet wel zeggen dat "Ik ben blij dat wij in het Noorden daar ver vanaf zitten. Behalve G. werden nog vier verdachten gearresteerd." 1 er van komt wel degelijk uit het Noorden!

Het blijft een klein kikkerlandje hoor, :D en ook al is het niet bij jou om de hoek,de gevolgen van zulke situaties zijn voor jullie net zo hard merkbaar als voor ons,en er wordt echt niet gekeken of je een kickbokser bent uit N-H of uit het Noorden,alleen dat je "kickbokst" is "belangrijk"

YoMarK
24-02-2011, 16:23
Ik denk niet dat It's Showtime er verder iets mee te maken heeft, maar feit is wel dat de topvechters van It's showtime in de problemen zitten of hebben gezeten de laatste tijd.
Feit is dat Schilt in ieder geval geen idioot is, en z'n gewoon z'n ding doet in de ring.

paspoes
24-02-2011, 16:35
Het blijft een klein kikkerlandje hoor, :D en ook al is het niet bij jou om de hoek,de gevolgen van zulke situaties zijn voor jullie net zo hard merkbaar als voor ons,en er wordt echt niet gekeken of je een kickbokser bent uit N-H of uit het Noorden,alleen dat je "kickbokst" is "belangrijk"

Das waar.


Ik denk niet dat It's Showtime er verder iets mee te maken heeft, maar feit is wel dat de topvechters van It's showtime in de problemen zitten of hebben gezeten de laatste tijd.
Feit is dat Schilt in ieder geval geen idioot is, en z'n gewoon z'n ding doet in de ring.

Precies! in tegendeel hele aardige man, Dave Jonkers en Hesdy Gerges ook!

mean machine
24-02-2011, 18:02
moest hij waarschijnlijk weer van ome bas zeggen ,ik weet niet onder welke steen hij heeft gelegen de afgelopen tien jaar om op zo een manier aftegeven terwijl zn eigen team koorknapen zijn zeker ,wat een giller dit bericht en weer heel slecht voor de sport of heeft sem een baan bij justitie aangeboden gekregen ?

Petrosyan188
24-02-2011, 18:27
nou van schilt had ik toch wat meer intelligentie verwacht... ik vind eigenlijk dat andere sporters niet moeten oordelen over andere sporters hun misstappen en willen ze dat toch doen, wacht dan even tot de onderzoek is afgelopen zodat je een echte mening kunt vormen want we weten rondom situatie hesdy vrij weinig en hij is al zelfs vrij gelaten, en hij noemt de it's showtime titel geen echte 'titel'... nou het is wel de titel waar je met je rechthoek kop binnen 1min op de canvas lag en je tandjes aan het tellen was

WAR It's Showtime!!

mean machine
24-02-2011, 18:47
nou van schilt had ik toch wat meer intelligentie verwacht... ik vind eigenlijk dat andere sporters niet moeten oordelen over andere sporters hun misstappen en willen ze dat toch doen, wacht dan even tot de onderzoek is afgelopen zodat je een echte mening kunt vormen want we weten rondom situatie hesdy vrij weinig en hij is al zelfs vrij gelaten, en hij noemt de it's showtime titel geen echte 'titel'... nou het is wel de titel waar je met je rechthoek kop binnen 1min op de canvas lag en je tandjes aan het tellen was

WAR It's Showtime!!

x 2 mischien dat hij bij de overheid gaat werken ,mischien geirriteerd dat hij zn geld nog niet heeft gehad van k1 moet hij toch echt bij gg zijn ,lol

Kemal
24-02-2011, 19:07
Thanks en reps voor rollermanskunk

Fightfan
24-02-2011, 19:38
Here u go:

http://img19.imageshack.us/img19/7568/semschiltinterview.jpg

Als blijkt dat Hesdy wordt vrijgesproken dan ben ik diep teleurgesteld in Schilt aangezien hij ervan uitgaat dat Hesdy schuldig is.
Als dit niet zo blijkt te zijn dat is Schilt wel degelijk erg fout bezig.

Hans Vos
24-02-2011, 19:39
iedereen die wel eens met een verslaqggever te maken heeft gehad weet dat die gasten als je b zegt ze a opschrijven of het verhaal iets opwaarderen en uit proportie trekken voor de kijkcijfers . als je die stukken in de krant zo leest met voorgaande in je achterhoofd zou ik me er niet zo druk om maken en iemand veroordelen . gr hans

Fightfan
24-02-2011, 19:40
nou van schilt had ik toch wat meer intelligentie verwacht... ik vind eigenlijk dat andere sporters niet moeten oordelen over andere sporters hun misstappen en willen ze dat toch doen, wacht dan even tot de onderzoek is afgelopen zodat je een echte mening kunt vormen want we weten rondom situatie hesdy vrij weinig en hij is al zelfs vrij gelaten, en hij noemt de it's showtime titel geen echte 'titel'... nou het is wel de titel waar je met je rechthoek kop binnen 1min op de canvas lag en je tandjes aan het tellen was

WAR It's Showtime!!

Ik had jouw reactie niet gezien: ik ben het volmondig eens.

tidelot
24-02-2011, 19:57
Ik denk niet dat It's Showtime er verder iets mee te maken heeft, maar feit is wel dat de topvechters van It's showtime in de problemen zitten of hebben gezeten de laatste tijd.
Feit is dat Schilt in ieder geval geen idioot is, en z'n gewoon z'n ding doet in de ring.

de partijen die golden glory vechters hebben moet eerst goedgekeurd worden vanuit de bajes
dus niet heilig lopen doen semmy.

sterrenkijker
24-02-2011, 20:39
Wat een kneuzen zeg, waarschijnlijk nog een kater van mei 2009

The Bulldog
24-02-2011, 20:48
ieder zijn mening....hoef niet gelijk sukkels geroepen te worden....

Kan wat voorzichtiger verwoord worden....e vind de uitspraak btreft het Showtime contract en jongens in de problemen ongepast...

maar je kunt zeggen wat je wilt, hij heeft gelijk betreffende dat het daar rustiger is

Khanom Thom
24-02-2011, 20:50
iedereen die wel eens met een verslaqggever te maken heeft gehad weet dat die gasten als je b zegt ze a opschrijven of het verhaal iets opwaarderen en uit proportie trekken voor de kijkcijfers . als je die stukken in de krant zo leest met voorgaande in je achterhoofd zou ik me er niet zo druk om maken en iemand veroordelen . gr hans

Helemaal mee eens...

uraeus
24-02-2011, 22:22
Aparte reactie van Sem.. Los of artikel door betreffende journalist uit z'n verband is getrokken of niet.
Vind ik dat Sem niet hypocriet moet doen,.aangezien hij zichzelf associeert met een moordenaar (wat de reden ook was van deze persoon zijn daden).

Ik begrijp dat Errol ook met vakantie is?

Petrosyan188
24-02-2011, 23:15
iedereen die wel eens met een verslaqggever te maken heeft gehad weet dat die gasten als je b zegt ze a opschrijven of het verhaal iets opwaarderen en uit proportie trekken voor de kijkcijfers . als je die stukken in de krant zo leest met voorgaande in je achterhoofd zou ik me er niet zo druk om maken en iemand veroordelen . gr hans

ook al maakt het mijn vorige post een beetje krom... moet ik zeggen helemaal mee eens. ik zeg sem trekt te snel een vooroordeel misschien heb ik dat ook wel gedaan...

PinPoint
24-02-2011, 23:22
iedereen die wel eens met een verslaqggever te maken heeft gehad weet dat die gasten als je b zegt ze a opschrijven of het verhaal iets opwaarderen en uit proportie trekken voor de kijkcijfers . als je die stukken in de krant zo leest met voorgaande in je achterhoofd zou ik me er niet zo druk om maken en iemand veroordelen . gr hans


Dit is ook het eerste wat ik dacht toen ik het las......maar dan hadden de heren eerste even hun toestemming moeten geven voor dat het gepubliceerd zou worden...

Baske
25-02-2011, 00:29
Het eerste wat me opviel is de manier waarop ze de afbeelding van Schilt tonen. Alsof 't een mugshot is. Kan mierenneukerij zijn, of gewoon de intentie van de auteur.

ashi76
25-02-2011, 01:10
Als Sem en Dave dit inderdaad zo gezegd hebben moet ik bekennen dat ik dat op zijn minst niet erg handig vind.
Maar aangezien de heren uit Zuid-Laren zich over het algemeen nogal op de vlakte houden mbt dit soort zaken denk ik dat de uitleg van Hans Vos er zeker een is om rekening mee te houden.
Om Sem en Dave nu meteen uit te roepen tot slechte ambassadeurs van onze sport gaat me in elk geval nogal ver.
Feit blijft dat niet zij degenen zijn die zich hebben laten verleiden tot criminele praktijken, maar dat anderen hier (op zijn minst) van verdacht worden...

Fightfan
25-02-2011, 01:33
Als Sem en Dave dit inderdaad zo gezegd hebben moet ik bekennen dat ik dat op zijn minst niet erg handig vind.
Maar aangezien de heren uit Zuid-Laren zich over het algemeen nogal op de vlakte houden mbt dit soort zaken denk ik dat de uitleg van Hans Vos er zeker een is om rekening mee te houden.
Om Sem en Dave nu meteen uit te roepen tot slechte ambassadeurs van onze sport gaat me in elk geval nogal ver.
Feit blijft dat niet zij degenen zijn die zich hebben laten verleiden tot criminele praktijken, maar dat anderen hier (op zijn minst) van verdacht worden...

Ik ben het hier wel mee eens; dus zeg ik: Als Sem het gezegd heeft en het niet waar is. Eerlijk is eerlijk.
Daarnaast is het inderdaad zo dat Golden Glory ook niet super zuiver is dat opzicht.
In Nederland is het zo dat je niet schuldig bent tot dit bewezen is.
Ik hoop dat het niet waar is want Hesdy is echt elke wedstrijd beter aan het vechten.

jerome-lebanner
25-02-2011, 02:07
semmy moet niet lopen wijzen want zijn werkgever is zelf een moordenaar die nog steeds vastzit voor moord en die zijn partijen eerst moet goedkeuren voordat hij mag vechten.

Glen
25-02-2011, 09:18
Als Sem en Dave dit inderdaad zo gezegd hebben moet ik bekennen dat ik dat op zijn minst niet erg handig vind.
Sem en Dave, wie kent ze niet van hun soulknallers uit de 60's...Hold on im coming, Soulman etc....

MB667
25-02-2011, 11:27
op die fb link staat dat zimmerman nu vast zit, waarom dat dan?

ZanZaiZuk
25-02-2011, 15:17
Belachelijk artikel,
weer maar eens It's showtime vs Golden Glory
slecht voor de sport dit.. Het is niet omdat Schilt sportief is zoals velen en een onschuldig gezichtje heeft dat hij en zijn trainer pater en paus zijn van de sport in nederland...
Nu zou ik ook wel het fijne van Zimmerman willen weten, iemand info?

Petrosyan188
25-02-2011, 15:21
Belachelijk artikel,
weer maar eens It's showtime vs Golden Glory
slecht voor de sport dit.. Het is niet omdat Schilt sportief is zoals velen en een onschuldig gezichtje heeft dat hij en zijn trainer pater en paus zijn van de sport in nederland...
Nu zou ik ook wel het fijne van Zimmerman willen weten, iemand info?

en het grappigste is dat nu de k-1 dood lijkt te gaan in japan hij afhankelijk is van it's showtime of die moet terug gaan naar MMA maar dan zal die nog even gewicht moeten droppen en wat kan schilt nog in het mma? ik vrees niet veel, dus ook niet echt handig als je mij vraagt

Wiseguy
25-02-2011, 15:27
Ik hoef maar 1 naam te noemen om aan te geven hoe hypocriet ik de reactie van beide heren vind. Ron N.

ZanZaiZuk
25-02-2011, 15:28
en het grappigste is dat nu de k-1 dood lijkt te gaan in japan hij afhankelijk is van it's showtime of die moet terug gaan naar MMA maar dan zal die nog even gewicht moeten droppen en wat kan schilt nog in het mma? ik vrees niet veel, dus ook niet echt handig als je mij vraagt

Zoals hiervoor al werd gezegd, misschien heeft Sem nog een kater van mei 2009

dirk5
25-02-2011, 15:39
imo zeggen Sem en Dave niks verkeerd:

Hij zegt nergens dat Hesdy schuldig is....
Hij is idd geen k-1 kampioen geweest...
Dat van Badr klopt...
Dat van Ashwin klopt....

Het artikel gaat over Hesdy en dus it's showtime, niet over GG, en niet over Rob N.

En als ik alle prestaties uit het verleden langs elkaar ga zetten, dan vrees ik ook niet dat Sem een kater hoeft te hebben in vergelijk met welke it's showtime vechter dan ook.... :)

ZanZaiZuk
25-02-2011, 18:06
imo zeggen Sem en Dave niks verkeerd:

Hij zegt nergens dat Hesdy schuldig is....
Hij is idd geen k-1 kampioen geweest...
Dat van Badr klopt...
Dat van Ashwin klopt....

Het artikel gaat over Hesdy en dus it's showtime, niet over GG, en niet over Rob N.

En als ik alle prestaties uit het verleden langs elkaar ga zetten, dan vrees ik ook niet dat Sem een kater hoeft te hebben in vergelijk met welke it's showtime vechter dan ook.... :)

Organisaties afbreken is nergens voor nodig
It's showtime kan dat dan ook proberen met golden glory en zo breken we lekker de sport af, geven we die burgemeester van amsterdam groot gelijk en dan verpest je het ook voor de vechters die zich wel gedragen (de meeste veronderstel ik) , en dan kunnen wij niet meer genieten van topgala's zoals de ArenA.

Dus dit artikel moet over Gerges gaan en It's showtime hoeft hier helemaal niet in betrokken te worden.

Ze zouden elkaar beter steunen in plaats van 'niets verkeerds te zeggen'... erg onprofessioneel waarvoor is dat toch nodig?
Dit wou ik nog even kwijt en ga er verder niet meer op in, sportieve groetjes

The Doctor
26-02-2011, 17:11
Nog eens een heel belangrijk punt, waar iedereen overheen lijkt te lezen,
is dat Ashwin Balrak helemaal niet bij showtime zit of gezeten heeft. Echter in het verleden wel in Dave en Semmy hun eigen team:
Golden Glory. Hoe dom kun je zijn om in hun geval met stront te gaan gooien!!
Verbaast mij overigens niet.

Rverm
26-02-2011, 22:05
Zimmerman die vast zit...
Allistair en Valentijn die vastgezeten hebben voor mishandeling...
Ron Nyqist die vastzit...

Er is overal wel wat...

Als Schilt die its showtime titel gewonnen had dan ie hem wel degelijk als wereldtitel op zijn palmares gezet. Dus beetje onzin om zo'n titel dan naar beneden te halen en net te doen of het geen echte titel is.

univers1l
26-02-2011, 22:31
en gerges zit bij black label en geen showtime

remco pardoel
27-02-2011, 02:23
het is geen goed artikel in alle opzichten.
Van 400.000 mensen die vechtsport doen komen er een paar vervelend in het nieuws en verpesten het voor de grote groep.

Als we artikelen mogen plaatsen over voetballers die over de scheef gaan dan kan de Telegraaf, of elke andere krant maar beter 100% meer papier gaan bestellen. (er zijn om en nabij 800.000 voetballers in Nederland)

marcelt
27-02-2011, 08:59
Wat heeft Zimmerman gedaan dan?