PDA

View Full Version : Hesdy morgen vrij



Barang
24-02-2011, 14:58
Hesdy is morgen vrij en begint morgen gewoon om 10 uur met de training om zich voor te bereiden voor 6 maart.

:lol:

Leventdepevent
24-02-2011, 15:10
das mooi voor hem, bestaat er niet nog een kans dat zn gevecht niet doorgaat dan?

Baske
24-02-2011, 15:10
Allemaal leuk en aardig. Waar haal je dit vandaan?

Glen
24-02-2011, 15:15
Allemaal leuk en aardig. Waar haal je dit vandaan?

Heel leuk en aardig Baske....
Het klopt!
Vanmiddag is de zitting geweest.
Je toon wordt niet door iedereen gewaardeerd...

Peter0711
24-02-2011, 15:18
Super!! Goed nieuws...Bedankt voor de info :)

ras
24-02-2011, 15:20
K1-vechter Gerges op vrije voeten - MISDAAD - PAROOL (http://www.parool.nl/parool/nl/7/MISDAAD/article/detail/1851852/2011/02/24/K1-vechter-Gerges-op-vrije-voeten.dhtml)

rollermanskunk
24-02-2011, 15:21
Gearresteerde Hesdy Gerges vrijdag thuis

De van grootschalige drugssmokkel verdachte kickbokser Hesdy Gerges komt vrijdag op vrije voeten.


Dat heeft de rechter donderdag besloten. De Belgische justitie heeft om de overlevering van Gerges gevraagd. De kickbokser mag dat verzoek thuis afwachten.
Gerges werd woensdag 16 februari in Noord van zijn bed gelicht (http://www.at5.nl/artikelen/57424/k1-vechter-hesdy-gerges-vast-voor-drugshandel). De aanhouding van de 26-jarige kickbokskampioen volgde op een inval van de Belgische justitie in mei vorig jaar. Daarbij werd Gerges' broer Ashraf en diens Amsterdamse vriend Soufian C. in een loods in Antwerpen betrapt met een partij van 128 kilo coke. Gerges wordt verdacht van betrokkenheid bij de handel in de drugs.


Bron: AT5

Baske
24-02-2011, 15:37
Ben benieuwd hoe het afloopt dan... Interesseert me eigenlijk alleen of hij kan vechten de aankomende of niet.

@Glen: ik wilde enkel weten of het ook echt waar was. Je kan toch wel snappen dat een bericht van 1 zin mijn twijfels opwekt...

marcelt
24-02-2011, 15:37
Ik ben de hele week al vrij ;-)

Barang
24-02-2011, 15:37
Heel leuk en aardig Baske....
Het klopt!
Vanmiddag is de zitting geweest.
Je toon wordt niet door iedereen gewaardeerd...

Thx Glenn :-)

marcelt
24-02-2011, 15:38
Maarre tof. Hoop dat hij Ghita aankan.

Barang
24-02-2011, 15:40
Het artikel van het Parool

24-02-11 14:56 uur

AMSTERDAM - De rechtbank laat de Amsterdamse K1-kampioen Hesdy Gerges (26) vrij in afwachting van de zaak waarin justitie hem wil 'overleveren' aan de autoriteiten in België. Die verdenken hem van betrokkenheid bij de smokkel van 128 kilo cocaïne.

De bekende kickbokser komt vrijdagmorgen vrij, zodra de formaliteiten zijn afgewikkeld. De rechtbank weegt zijn persoonlijke belang bij voorlopige vrijlating en de aanname dat hij niet zal vluchten, zwaarder dan het belang van justitie hem in de cel te houden. Gerges moet op 6 maart in de Amsterdamse Sporthallen Zuid vechten op het vechtgala van It's Showtime.

Gerges werd vorige week woensdag van zijn bed gelicht door een arrestatieteam (http://www.parool.nl/parool/nl/4036/AMSTERDAM-NOORD/article/detail/1835369/2011/02/16/Topvechter-in-cel-om-drugs.dhtml).

De Belgen vermoeden dat hij samen met enkele bekende Amsterdamse criminelen betrokken was bij de smokkel van een partrij cocaïne die van de haven in Antwerpen naar een loods was gevolgd. Toen de recherche in die loods een inval deed, trof ze daar twee Amsterdammers, onder wie een familielid van Gerges.

Gerges blijft naar verwachting op vrije voeten tot de officier van justitie zijn 'overleveringszaak' bij de rechtbank heeft aangebracht. Zijn advocaat Sander Janssen is blij. "De vrijlating is volkomen terecht. De Belgen hebben nog verschrikkelijk weinig informatie ingebracht die Hesdy ook maar enigszins zou kunnen belasten. We hebben nog geen inzicht in het hele dossier, maar wat er nu ligt, stelt niets voor. Hesdy zal op 6 maart zeker vechten en zal zeer gemotiveerd zijn te winnen."
Gerges' belangrijkste medeverdachten die vorige week tegelijkertijd met hem werden gearresteerd, zitten nog vast. (PAUL VUGTS)

Mister T.
24-02-2011, 16:21
1 woord : geweldig!:D

T.

mean machine
24-02-2011, 16:49
mischie dat justitie en de overheid gewoon alles aanngrijpen om iedereen die je kent er ook maar er meteen van uit te gaan dat je er dan ook wel mee te maken hebt en zo weer een hoop mooie krantenkoppen kunnen vullen .ik ben benieuwd of ze dat straks ook doen als er eventueel blijkt dat hij er niks mee te maken heeft(maar hun doel is dan al berijkt) ,dus hesdy mag van geluk spreken dat hij vrij is ,want zit je te lang in voorarrest hebben ze geen zin meer om hun fout toe te geven en krijg je straf want ja als je die mensen kent is al genoeg alleen daarom al ,hoezo politie staat?

A-team
24-02-2011, 16:57
mischie dat justitie en de overheid gewoon alles aanngrijpen om iedereen die je kent er ook maar er meteen van uit te gaan dat je er dan ook wel mee te maken hebt en zo weer een hoop mooie krantenkoppen kunnen vullen .ik ben benieuwd of ze dat straks ook doen als er eventueel blijkt dat hij er niks mee te maken heeft(maar hun doel is dan al berijkt) ,dus hesdy mag van geluk spreken dat hij vrij is ,want zit je te lang in voorarrest hebben ze geen zin meer om hun fout toe te geven en krijg je straf want ja als je die mensen kent is al genoeg alleen daarom al ,hoezo politie staat?

Wat een onzin.......

Facade
24-02-2011, 16:59
mooi dat ie voor nu is vrijgelaten... let wel dat er nog geen uitspraak is over uitlevering en inhoudelijk dus nog weinig veranderd is.

@mean machine, geklets dit was op verzoek van de Belgen heeft de Nederlandse overheid verder weinig mee te maken.

mean machine
24-02-2011, 17:07
[QUOTE=A-team;1009495]Wat een onzin.......[/Q

het is ook onzin dat ze de sport in de media kapot aan het maken zijn zeker

Facade
24-02-2011, 17:09
dat is het zeker.

Collina
24-02-2011, 17:19
Ik ben de hele week al vrij ;-)

Geweldig :)

kickboxer1987
24-02-2011, 17:42
Heel leuk en aardig Baske....
Het klopt!
Vanmiddag is de zitting geweest.
Je toon wordt niet door iedereen gewaardeerd...

Misschien nogal skeptisch geformuleerd, maar vragen naar een bron is altijd welkom toch?
Zeker in vechtsport journalistiek worden wel eens gekke dingen gezegt

Kimo leopoldo's dood of voronovs hypnose interview (al hoewel de laatste ter discussie staat)

PinPoint
24-02-2011, 17:49
Heel leuk en aardig Baske....
Het klopt!
Vanmiddag is de zitting geweest.
Je toon wordt niet door iedereen gewaardeerd...

Ik lees niets maar dan ook niets verkeerd in deze reactie. Het is een in mijn ogen een 100% terechte reactie omdat er totaal geen bron wordt vermeld en nog steeds eigenlijk niet! En het feit dat er regelmatig onzin wordt verkocht.....snap ik de reactie zeker...

The Bulldog
24-02-2011, 17:55
@ MM......reps

Kemal
24-02-2011, 18:14
Ik ben de hele week al vrij ;-)

:lol: wat een giller, Wel goed nieuws overigens!

Lionheart
24-02-2011, 19:25
Heel leuk en aardig Baske....
Het klopt!
Vanmiddag is de zitting geweest.
Je toon wordt niet door iedereen gewaardeerd...

x2

FMACH
24-02-2011, 20:51
Hesdy is morgen vrij en begint morgen gewoon om 10 uur met de training om zich voor te bereiden voor 6 maart.

:lol:

great news...

Tykill
24-02-2011, 21:07
Het is maar net hoe je de post van Baske leest.

Ik lees het ook als een prima vraag maar ik snap dat het ook beetje nonchalant over kan komen.

Richelieu
24-02-2011, 21:10
Item op nieuws.nl;

http://binnenland.nieuws.nl/631093

Hendy
24-02-2011, 21:13
Knappe foto ouwe! ;)

Durfal
25-02-2011, 07:27
Goed nieuws ungilty until proven!!!
Nu maar hopen voor hesdy dat ie op en top staat tegen onze jongen van Kamakura Den Haag,want laten we wel zijn mensen dit is niet bepaald een ideale voorbereiding!!
Osu
Gert-Jan Kamakura Katwijk

lopez86
25-02-2011, 07:39
Ben blij voor Hesdy, maar the damage is already done.
Desalniettemin heel veel succes gewenst.

Glen
25-02-2011, 08:23
Ben benieuwd hoe het afloopt dan... Interesseert me eigenlijk alleen of hij kan vechten de aankomende of niet.

@Glen: ik wilde enkel weten of het ook echt waar was. Je kan toch wel snappen dat een bericht van 1 zin mijn twijfels opwekt...
Dat is zo Baske, maar niet iedereen die hier post is een 16 jarige roddelende puber..
Barang is een serieus en gewaardeerd forumlid die weet waarover ze spreekt..
Geschreven tekst komt niet altijd over zoals die bedoeld was, en de toon waarop gecommuniceerd wordt op het forum schiet gewoon naar beneden, laten we gewoon respectvol met elkaar omgaan.
En zaterdag drinken we er één samen!

Glen.

Baske
25-02-2011, 08:45
Uiteraard. Ik kan snappen dat de manier bij sommigen in 't verkeerde keelgat schiet ;) Tot zaterdag!

Durfal
25-02-2011, 09:25
Er samen 1 drinken kan idd ook in het verkeerde keelgat schieten of heb ik het nu niet goed begrepen?? lol

A-team
25-02-2011, 10:18
[QUOTE=A-team;1009495]Wat een onzin.......[/Q

het is ook onzin dat ze de sport in de media kapot aan het maken zijn zeker

Dat doet de media niet. Dat doen de personen zelf. Zo is het altijd geweest en dat zal nooit veranderen! Daarom zal die stempel altijd op de sport blijven . Zeer jammer!

Marchant
25-02-2011, 12:16
Ben benieuwd hoe het afloopt dan... Interesseert me eigenlijk alleen of hij kan vechten de aankomende of niet.

@Glen: ik wilde enkel weten of het ook echt waar was. Je kan toch wel snappen dat een bericht van 1 zin mijn twijfels opwekt...


"Oh dat is goed nieuws Barang! Maar van wie heb je dit gehoord , wat is je bron??"

Zelfde vraag, andere toon ;)


Ontopic: Zeker goed nieuws, en nu knallen op de training!!

micha
25-02-2011, 13:40
mooi!

Strange Cutbean
25-02-2011, 14:03
Ik ben morgen ook vrij!
En zondag ook!

Marchant
25-02-2011, 14:18
Ik ben morgen ook vrij!
En zondag ook!

:lol: Wat ben je toch een "rare snijboon" ;)

Marchant
25-02-2011, 14:36
"Oh dat is goed nieuws Barang! Maar van wie heb je dit gehoord , wat is je bron??"

Zelfde vraag, andere toon ;)


mijn opmerking was ook
http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/writersplaza/article7350349.jpg
:blush:

Pride_187
25-02-2011, 16:20
Als ze voor zo een delict niet eens een bevel tot bewaring van de rechter-commissaris krijgen, hebben ze weinig tot geen bewijs ingebracht. Geen 'ernstige bezwaren' dus. Het OM staat weer eens met zijn lul in zijn hand..

jeweetz93
26-02-2011, 21:32
ja dat is lekker voor hem :)

Mike
28-02-2011, 08:16
Wanneer vecht ie dan

ulysse
28-02-2011, 13:09
Wanneer vecht ie dan

Fighting Stars Presents IT’S SHOWTIME Zondag 6 Maart 2011 // Sporthallen Zuid Amsterdam (http://www.google.nl/url?sa=t&source=web&cd=5&ved=0CDcQFjAE&url=http%3A%2F%2Fwww.mixfight.nl%2Fportal%2F2010%2 F12%2F15%2Ffighting-stars-presents-it%25E2%2580%2599s-showtime-zondag-6-maart-2011-sporthallen-zuid-amsterdam%2F&ei=V5BrTcvYBcicOoeRgbAI&usg=AFQjCNFLFeeH4w_axKRR3B0CQDFeCWyMwA)

GM
28-02-2011, 13:20
Dat is zo Baske, maar niet iedereen die hier post is een 16 jarige roddelende puber..
Barang is een serieus en gewaardeerd forumlid die weet waarover ze spreekt..
Geschreven tekst komt niet altijd over zoals die bedoeld was, en de toon waarop gecommuniceerd wordt op het forum schiet gewoon naar beneden, laten we gewoon respectvol met elkaar omgaan.
En zaterdag drinken we er één samen!

Glen.

Ik ken jullie allemaal niet maar deze reacties zeggen meer over jou en over jouw relatie tot Barang dan over Baske !!
Er werd gewoon een legitieme vraag gesteld althans als je niet de fout maakt iets voor een ander in te vullen.

Vriendelijke groeten,

GM

GM
28-02-2011, 13:21
Als ze voor zo een delict niet eens een bevel tot bewaring van de rechter-commissaris krijgen, hebben ze weinig tot geen bewijs ingebracht. Geen 'ernstige bezwaren' dus. Het OM staat weer eens met zijn lul in zijn hand..

Dan stel ik voor een aanklacht in te dienen tegen het OM wegens onzedelijk gedrag

Sadix
28-02-2011, 13:23
Ben het zeker niet met je eens GM ;)

GM
28-02-2011, 13:48
[QUOTE=Sadix;1010596]Ben het zeker niet met je eens GM ;)[/QUOTE

Dat kan ook niet beste Sadix want ik gaf geen mening !! Ik constateerde alleen maar !

Wat ik wel van mening ben is dat er slechts zelden gereageerd wordt op de manier waarop het eigenlijk het handigst is (als je doel tenminste is communiceren)namelijk zonder (waarde)oordelen, veroordelen, en/of invullingen.

Ik maak me er zelf ook schuldig aan hoor; ik ga er voor het gemak van uit dat je niet doelt op de aanklacht tegen het OM maar op de eerste post had je niet vermeld namelijk omdat jij er waarschijnlijk vanuit gaat dat ik dat uit mezelf snap maar dit is dan weer een aanname van mijn kant.

Zie je zo werkt communicatie, bij ons ging het wel goed maar bij de reactie waar ik op doelde niet.

Allemaal leuk en aardig. Waar haal je dit vandaan? ; Lees nou eens gewoon wat er staat en niets anders !

groetjes GM

GM
28-02-2011, 13:52
Ben het zeker niet met je eens GM ;)

Nog even; Als je echt wilt weten wat de man of vrouw in kwestie bedoeld zeg je gewoon "Wat bedoel je precies ?" Met eventueel de toevoeging; "Zo komt het over is dat ook de bedoeling ? "

Alles wat je er zelf van maakt zegt iets over jou niet over de ander, dat is wat ik bedoelde in mijn eerste post