PDA

View Full Version : Paul Daley Earns Shot at Strikeforce Champ Nick Diaz



Petrosyan188
27-02-2011, 21:01
Paul Daley earned the next shot at Strikeforce welterweight champ Nick Diaz after scoring a first-round knockout of Yuya Shirai outside the promotion at Saturday’s BAMMA 5 main event in his native England.Diaz vs. Daley will likely headline Strikeforce’s April event, which was expected to feature the rest of the opening round of Strikeforce’s heavyweight grand prix that are now rumored to be delayed until June 18 (http://mmafrenzy.com/17724/king-mo-announces-strikeforce-return-for-june-18-in-dallas/).

mmafrenzy.com

Petrosyan188
27-02-2011, 21:07
dit is na gsp vs diaz toch wel de match waar ik het meest naar uitkijk op WW niveau, dit wordt zowiezo een WAR en mag beide vechters maar toch, WAR Diaz!!

Kemal
27-02-2011, 21:08
hopen dat hij nu wel op zn juiste gewicht kan komen..

The Company
27-02-2011, 21:22
Top 10 opponent voor Diaz.

War Diaz!

Shikoku
28-02-2011, 00:31
Ik denk dat Daley wel het voordeel gaat hebben in de stand-up al blijft Diaz zich daar ook steeds in verbeteren. Ik zeg Diaz 2R Armbar.

Petrosyan188
28-02-2011, 01:06
ik ben bang dat diaz te koppig is en met hem stand-up gaat vechten en dan vind ik het 60/40 daley, als diaz het lukt om een takedown te maken en waarom ook niet want zo'n geweldige TD defense heeft daley niet kan het snel afgelopen zijn in het voordeel van diaz

Tony
28-02-2011, 08:50
Inderdaad. Ik zie hetzelfde scenario... Eerst een Diaz die stronteigenwijs staande wilt knokken. Vervolgens komt Diaz erachter dat Daley toch wel erg gevaarlijk is. --> takedown en sub... einde partij.

The Bulldog
28-02-2011, 10:00
DIAZ..... enne eerst zien dat die partij voor de titel gaat worden....

Fyodor
28-02-2011, 11:34
DIAZ..... enne eerst zien dat die partij voor de titel gaat worden....

Volgens mij was dat al afgesproken toch? Een verliespartij van Daley afgelopen weekend zou kunnen betekenen dat z'n titleshot niet doorgaat, maar hij heeft overtuigend gewonnen. Benieuwd of het niet halen van z'n gewicht nog consequenties heeft.

Gave match-up in ieder geval, Diaz vs Daley!

wrestler_nl
28-02-2011, 16:09
Volgens mij was dat al afgesproken toch? Een verliespartij van Daley afgelopen weekend zou kunnen betekenen dat z'n titleshot niet doorgaat, maar hij heeft overtuigend gewonnen. Benieuwd of het niet halen van z'n gewicht nog consequenties heeft.

Gave match-up in ieder geval, Diaz vs Daley!

Wat The Underdog bedoelt is dat Daley vaak de weight mist. (correct me if i'm wrong TU)

TheCarnage
28-02-2011, 16:29
ik ben bang dat diaz te koppig is en met hem stand-up gaat vechten en dan vind ik het 60/40 daley, als diaz het lukt om een takedown te maken en waarom ook niet want zo'n geweldige TD defense heeft daley niet kan het snel afgelopen zijn in het voordeel van diaz

Eens!

steftheboxer
28-02-2011, 16:30
Volgens mij was dat al afgesproken toch? Een verliespartij van Daley afgelopen weekend zou kunnen betekenen dat z'n titleshot niet doorgaat, maar hij heeft overtuigend gewonnen. Benieuwd of het niet halen van z'n gewicht nog consequenties heeft.

Gave match-up in ieder geval, Diaz vs Daley!

volgens mij gaat het er om dat als daley zijn gewicht niet haalt ( wat ook dit weekend het geval was ) dan wordt het automatisch omgezet naar een non-title partij van drie ronden ( wat dit weekend ook het geval was ) en Daley heeft al vijf keer zijn gewicht gemist in zijn carriere dus Underdog zijn zorgen zijn niet geheel ongegrond

TOON
28-02-2011, 16:31
ik ben bang dat diaz te koppig is en met hem stand-up gaat vechten en dan vind ik het 60/40 daley, als diaz het lukt om een takedown te maken en waarom ook niet want zo'n geweldige TD defense heeft daley niet kan het snel afgelopen zijn in het voordeel van diaz

dit dus idd

raveboy
28-02-2011, 16:49
Volgens mij kan Nick dit alleen maar winnen, hij heeft alleen van worstelaars verloren, maar gewonnen van : Robbie Lawler, KJ Noons, Scott Smith, Marius Zaromskis, Cyborg.
Niet allemaal de stoters zoals Daley, ookal vond ik Robbie Lawler en Scott Smith en Zaromskis met zijn trappen dicht in de buurt komen wat kracht betrefd.
Niemand raakt Nick zo vaak en al helemaal niet vol om een KO te forceren.
Wordt weer gewoon die irritante peppershots van Diaz, tot de tegenstander moe is, en dan maakt ie het af.