PDA

View Full Version : Thiago Alves planning a quick knockout of Rick Story before asking to fight in Rio



Pahlavan
02-03-2011, 17:13
http://cdn3.sbnation.com/imported_assets/665137/koscheck_thiago_alves_post_9_medium.jpg (http://cdn2.sbnation.com/imported_assets/665137/koscheck_thiago_alves_post_9.jpg)
So he tells Tatame (http://www.tatame.com/2011/02/28/Thiago-Alves-wants-a-fast-win-against-Rick-Story-at-UFC-130):

"I'm prepared, training hard since now, because on my last fight I was heisting because I was coming from two losses and it was the first time I was following this diet and working with the guys I'm working now, so I doubted it a little... next fight I won't be afraid, I'll be at ease, I'll go for the quick knockout or submission. This fight won't last long. I want to knockout or submit him quickly, to get the microphone and ask Dana White to fight on UFC Rio, because the dream of every Brazilian is to fight in Brazil. I'll work hard to be there, if God helps me, in August."

Petrosyan188
02-03-2011, 17:19
ze willen wel allemaal in brazil vechten.. a.silva,big nog,alves,shogun,aldo en ook wanderlei volgens mij

gewoon zo'n card!! dat zou dik zijn:
Shogun vs Evans
Anderson Silva vs Wanderlei silva
Aldo vs Florian
Alves vs BJ Penn
Big Nog vs Carwin

The Company
02-03-2011, 17:38
Zou inderdaad een te zieke kaart zijn.:drool:

Surrender
03-03-2011, 17:12
UFC-Brazil Dreamcard:

Shugon - Rampage
Wanderlei - Belford
Aldo-Edgar
Alves-Penn
Anderson Silva-GSP
Big Nog-Frank Mi

Als dit zou gebeuren mag God mijn leven de volgende dag nemen!!!!:wacko:

superfreak
03-03-2011, 17:16
Ik zou zeggen als de card er zo uit gaat zien. Ga dan naar Brazilie en juich je longen eruit als GSP Anderson toevallig Ko slaat dan hoef je niet eens te wachten tot de volgende dag. Dan kan je leven daar gelijk genomen worden. Was leuk je gekend te hebben...

Kemal
03-03-2011, 18:28
Denk dat het altijd een extra motivatie geeft om in het thuisland een partij te draaien, de druk om te presteren zal dan wel toenemen bij Alves..

jerul
03-03-2011, 19:55
BJ vs Alves lijkt me ook interessant, eigenlijk heb ik zoiets van mann BJ is veel te klein maar hij heeft ook tegen Lyoto gevochten toen Lyoto HEAVYWEIGHT was!

Petrosyan188
03-03-2011, 22:05
BJ vs Alves lijkt me ook interessant, eigenlijk heb ik zoiets van mann BJ is veel te klein maar hij heeft ook tegen Lyoto gevochten toen Lyoto HEAVYWEIGHT was!
en hij middleweight ;) , alves vs penn lijkt mij de best mogelijke MM als alves wint.. winnaar gsp/shields vs fitch en dan gewoon bj of alves.

Pahlavan
03-03-2011, 22:08
en hij middleweight ;) , alves vs penn lijkt mij de best mogelijke MM als alves wint.. winnaar gsp/shields vs fitch en dan gewoon bj of alves.

bj vs alves lijkt me idd een leuke match up!

klein beetje off topic.. ik zit echt niet op gsp vs fitch 2 te wachten... staand is gsp duidelijke explosiever en beter... en gsp zal dus echt niet gedomineerd worden op de grond door fitch..
het aantal leuke match ups voor gsp op WW is zo goed als op vrees ik..

goro
04-03-2011, 10:20
UFC-Brazil Dreamcard:

Shugon - Rampage
Wanderlei - Belford
Aldo-Edgar
Alves-Penn
Anderson Silva-GSP
Big Nog-Frank Mi

Als dit zou gebeuren mag God mijn leven de volgende dag nemen!!!!:wacko:

Wooooooow! + Dos santos vs Velasquez!

Baske
04-03-2011, 11:42
Hahahaha, en daarna kan de UFC geen enkele goede card meer wegzetten omdat ze al hun wapens ingezet hebben :lol: