PDA

View Full Version : Het grote talent Jackie Dings naar Golden Glory Helmond



Macaroni
02-03-2011, 22:52
Het grote talent Jackie Dings van Calmaro Gym maakt een overstap naar Golden Glory Helmond.

MMAFAN-1122
03-03-2011, 08:52
Onbegrijpelijk!! Hij heeft nog niet verloren de afgelopen 6 jaar, bij Calmaro gym heeft Jackie goeie trainingspartners zoals Hamza,Twan,melvin en vele anderen, waarom dan naar Golden glory Helmond?
Marco en Petra zijn toptrainers, ik zie hem nog wel een keer terug komen bij Calmaro gym in de toekomst!!

Maar goed Jackie succes!!

Petrosyan188
03-03-2011, 09:56
zelfde verhaal toch ook bij nieky holzken, die was ook begonnen bij calmaro en was tot dan onverslaanbaar

The Bulldog
03-03-2011, 12:29
het is idd wel vaker gebeurd dat calmaro vechters overstappen..... jammer voor de trainers..

succes bij GG

Khanom Thom
03-03-2011, 13:54
Holzken, Kayabasi, Ngimli... allemaal begonnen bij Calmaro, halen ze de subtop en vertrekken ze. Klote voor hun trainers die ze hebben opgeleid richting de A-klasse.

security
03-03-2011, 14:59
Yavush is helemaal niet begonnen bij Calmaro. Hij is begonnen bij Ozdemir[ oud leerling van Siam gym] in Weert en heeft altijd bij Siam meegetraind als kleine jongen. Hij heeft maar kort bij Calmaro geweest.

Ngimbi is ook niet begonnen bij Calmaro, maar bij Duran Gym tot in de B klasse.

Jammer voor Calmaro.......want vechters opleiden kunnne ze zeker.

SjorsWilms
03-03-2011, 18:34
Misschien heeft GG meer contacten met grotere organisaties.

STERKE JERKE
04-03-2011, 09:27
Misschien heeft GG meer contacten met grotere organisaties.

Ik denk dat dit inderdaad de reden is!
Erg jammer voor Petra en de overige trainers. Desondanks wens ik Jackie veel succes toe. Voor mij blijft hij een supertalent waar ik veel respect voor heb!

marcelt
04-03-2011, 09:36
Supertrainers @ Calmaro maar idd. GG is beter voor je carrierre

Dutchmuaythai
04-03-2011, 11:43
Supertrainers @ Calmaro maar idd. GG is beter voor je carrierre

We praten in dit geval wel over Golden Glory Helmond. Dat is iets anders dan GG. Daarbij komt dat wij Nieky Holzken voor de eerste keer op It's Showtime hebben laten vechten en hetzelfde geldt voor Chris en Yavuz. Dankzij Calmaro Gym zijn zij op een groot podium terecht gekomen. Ook hebben allen diverse malen over de hele wereld gevochten en titels behaald. Dus goede contacten zijn er wel degelijk ;)

Petrosyan188
04-03-2011, 12:08
die k-1 zweden titel van nieky was toch ook nog onder jullie of niet?

Dutchmuaythai
04-03-2011, 12:16
die k-1 zweden titel van nieky was toch ook nog onder jullie of niet?

Nee, die niet meer. Hij heeft voor ons op het allereerste It's Showtime toernooi gestaan. Dit was toen in Alkmaar (live op tv) tegen Donald Berner.

Anderson
04-03-2011, 12:20
Op kickbox.nl is er de discussie ook al een van de voormalige vechters van Calmaro die weg is gegaan zegt dit.

Originally posted by hatchoe als je nergens iets van af weet kun je er niet overpraten. De reden waarom vechters weg gaan bij calmaro heeft te maken met het feit dat Marco er niet is voor zijn vechters. Hij gaat voor 1 vechter naar amerika daar brengt die een half jaar mee, maar laat wel 20 vechters achter. Ik heb daar voor me zelf een besluit gemaakt om daar te stoppen. En dat geld ook voor Jacky.

Gr Hamza

Petrosyan188
04-03-2011, 12:28
marco is toch niet de enige die daar les geeft??? en met alle respect voor hun daar, maar een carriere als trainer bij verschillende UFC vechters of hier in helmond waar je denk ik nauwelijks wat verdient dan zou ik ook voor het eerste gaan sterker nog ik zou ook stoppen hier in helmond les geven maar dat doet marco niet en dat vind ik erg knap en verdient zeker een heleboel respect, respect wat die hamza nog mag gaan leren, maar ik begrijp 'm wel maar hij doet nu net alsof het marco helemaal niets kan schelen..integendeel

remco pardoel
04-03-2011, 14:36
Het ego van een persoon is groter dan het inzien dat je sterker en beter wordt door het collectief!
Het is heel flauw en waanzinnig dom om zoiets te zeggen.
Het is eigenlijk ook een vorm van narcisme.

Calmaro beschikt bij mijn informatie over MEERDERE goede trainers.

Verwacht jij, als beginnend atleeetje, dat Marco (of wie dan ook) kan leven van paar % van een gage van die paar honderd euro die je verdient een paar maal per jaar? Heel erg naief en kortzichtig in mijn optiek.

Ze hebben bij mijn weten nooit een loopbaan gebroken van welke vechter dan ook, en dus heb je eigenlijk ook geen reden om te vertrekken toch, tenzij ze je gouden bergen beloven bij de andere club.

Strange Cutbean
04-03-2011, 15:36
Calmaro beschikt bij mijn informatie over MEERDERE goede trainers.

Verwacht jij, als beginnend atleeetje, dat Marco (of wie dan ook) kan leven van paar % van een gage van die paar honderd euro die je verdient een paar maal per jaar? Heel erg naief en kortzichtig in mijn optiek.


Dat hoeft hij (beginnend atleetje)niet en dat mag hij normaliter ook niet verwachten.
maar daar staat tegenover dat Marco (of wie dan ook) dan ook niet hoeft te verwachten dat zijn vechter eeuwig bij hem blijft.
De trainer heeft een keuze gemaakt om veel in Amerika te verblijven en de vechter om elders onderdak te zoeken.
Prima toch, hartstikke eerlijk. (Tenzij er eerder afspraken gemaakt zijn die heel iets anders impliceerden)

En die andere trainers, misschien klikt het daar niet zo mee, kan toch?

remco pardoel
04-03-2011, 15:44
Dat weet ik ook niet...
Maar mensen zijn vaak heel erg opportunistisch (mooi scrabble woord) ingesteld en de dienstverlener bouwt aan de mens en de mens wordt dan opeens vaak heel erg narcistisch.

Ik bekijk het nu vanuit de kant van de docent

Ongetwijfeld zal de leerling zijn visie of belevenis hebben en ik kan me ook deels wel vinden in jouw argumenten

Anderson
04-03-2011, 21:27
bericht van jackie zelf op kickbox forum zo zit het dus inelkaar.



Hallo,
Ik ben weggegaan bij calmaro omdat ik niet goed vooruit kan niet alleen de training was achteruit gegaan maar ik voelde mij daar ook niet meer thuis! Ik ben 17 januari achttien geworden toen heeft marco mij een sms gestuurd: Gefeliciteerd 18 jaar We gaan knallen op naar de A.. De dag erop kwam ik trainen en marco was naar amerika toe zonder dat ik iets wisthttp://www.kickbox.nl/forums/images/smilies/frown.gif Ik heb die dag maar met een paar team genoten moeten trainen (petra was er ook niet om training te geven) Ik voelde mezelf niet meer lekker toen ik hoorde dat hamza ook weg was.. Ik heb daar niemand om me aan omhoog te trekken en dat heb ik bij golden glory wel. Ik heb goede afspraken met sjef en nieky gemaakt en ik voel me daar ook goed thuis, er is absoluut geen geld in het spel het gaat mij om de sport en niet om het geld!!! Ik heb voor mijn gevoel de beste keuze gemaakt en jullie zien mij binnenkort weer een knalpartij draaien maar dit keer voor GOLDEN GLORY HELMOND

Groertjes Jackie

maaskantje
05-03-2011, 00:35
Vechters zien vaak niet dat een trainer veel geld erin stopt om een vechter in de a klasse te krijgen. Tape, tijd en benzine om maar een klein voorbeeld te geven. Zijn ze eenmaal in de a gaan ze weg. En zeggen sommige vechters ook nog; "hij deed te weinig voor me", ze moeten eens denken aan wat ze al.hebben gedaan voor gym vechters.

Petrosyan188
05-03-2011, 00:38
en dat heeft die besloten omdat er niemand was na 1 dagje training? ach we zullen zien wat die er nu van gaat bakken bij GG helmond, ik denk niet veel... naar mijn idee kun je in helmond het beste naar calmaro gym gaan. wat gaat die trouwens doen die jackie als nieky zonder hem te vertellen een keertje ergens in japan gaat vechten?? zoekt die dan ook een andere gym?

Anderson
05-03-2011, 00:43
moet die wel een half jaar weggaan.

cobra100
05-03-2011, 01:43
en dat heeft die besloten omdat er niemand was na 1 dagje training? ach we zullen zien wat die er nu van gaat bakken bij GG helmond, ik denk niet veel... naar mijn idee kun je in helmond het beste naar calmaro gym gaan. wat gaat die trouwens doen die jackie als nieky zonder hem te vertellen een keertje ergens in japan gaat vechten?? zoekt die dan ook een andere gym?

Hallo,

U begrijpt mij verkeerd,lees mij bericht nog een goed!!

Ik wil het hier verder bij laten.

Groetjes Jackie.

justsomeone
03-06-2011, 04:20
Hallo,

U begrijpt mij verkeerd,lees mij bericht nog een goed!!

Ik wil het hier verder bij laten.

Groetjes Jackie.

Hij begrijpt wel vaker dingen verkeerd






















grapje :laugh:

lopez86
03-06-2011, 09:08
This just in: na 6 jaar ongeslagen te zijn heeft Jackie zijn eerste partij met GG Helmond in de hoek verloren...

MMAFAN-1122
03-06-2011, 09:15
This just in: na 6 jaar ongeslagen te zijn heeft Jackie zijn eerste partij met GG Helmond in de hoek verloren...

Dat klopt, maar daarvoor heeft hij wel gewonnen van een talent van Mousid gym Reda! Ik ben benieuwd naar zijn volgende partij!

Sadix
03-06-2011, 14:38
Vechters zien vaak niet dat een trainer veel geld erin stopt om een vechter in de a klasse te krijgen. Tape, tijd en benzine om maar een klein voorbeeld te geven. Zijn ze eenmaal in de a gaan ze weg. En zeggen sommige vechters ook nog; "hij deed te weinig voor me", ze moeten eens denken aan wat ze al.hebben gedaan voor gym vechters.

ben ik het helemaal met je eens. Ik heb nog geen A of B klassers en dan kosten die jongens je ALLEEN maar geld. Dagje gala met 1 vechter ben ik al zo een 50-60 euro kwijt aan bandage, eten, en benzine.

DAWK1D
03-06-2011, 14:42
Van wie heeft hij verloren?

BB
03-06-2011, 14:48
This just in: na 6 jaar ongeslagen te zijn heeft Jackie zijn eerste partij met GG Helmond in de hoek verloren...

Een ongeslagen vechter, komt iedere dag dichterbij zijn eerste verliespartij. :cool2:

blackadder
03-06-2011, 15:19
Hij begrijpt wel vaker dingen verkeerd

Hij leest alleen maar 'Marco-UFC' en de rest doet er niet meer toe.

marcelt
03-06-2011, 15:26
Iedereen maakt zijn eigen beslissingen. Het klopt dat trainers veel tijd en geld enz. investeren in hun vechter. Als de vechter echter vindt dat hij te weinig begeleid wordt door zijn trainer of dat hij niet meer vooruit gaat of betere sparringpartners wil krijgen elders is hij vrij om weg te gaan. Dit kan wel zeer teleurstellend voor de trainer zijn uiteraard.

Tony Galento
03-06-2011, 15:30
Een ongeslagen vechter, komt iedere dag dichterbij zijn eerste verliespartij. :cool2:

ik begrijp het ook niet helemaal. als je bij calmaro traint kan je niet verliezen?

misschien dat ongeslagen vechters voor het eerst verliezen omdat ze in de loop van hun carriere tegen steeds betere tegenstanders moeten vechten?

blackadder
03-06-2011, 15:57
Dit kan wel zeer teleurstellend voor de trainer zijn uiteraard.
Sorry hoor. Maar what about the fighter? Die betaalt er tenslotte wel voor om van die trainer les te krijgen. En als die trainer maanden lang weg is om een meer 'prestigieuze' vechter overzee te trainen zou ik op een gegeven moment ook denken hoepel maar op ik ga wel ergens anders heen.

Sadix
03-06-2011, 16:02
dit is zo een typische verhaal waar in ze beide gelijk hebben.

Trainer en vechter.

lopez86
03-06-2011, 16:08
edit: teveel moeite.

justsomeone
03-06-2011, 16:16
leuke partij


http://www.youtube.com/watch?v=aQ31slP8p38&feature=related

misselijk ventje trouwens die tegenstander van jackie

Sadix
03-06-2011, 16:20
waarom justme? Kan dat niet opmaken uit dit filmpje.

justsomeone
03-06-2011, 16:25
waarom justme? Kan dat niet opmaken uit dit filmpje.

dat ie Jackie zijn rug toekeerd als die na de partij naar hem toe komt of heb je je bril niet op

Sadix
03-06-2011, 16:36
die jongen is net KO gegaan gozer.

Zo erg is dat toch niet? om hem daarvoor een misselijk ventje te noemen?

Ga jij gratis hugs weg geven nadat je KO ben gegaan?

justsomeone
03-06-2011, 17:17
die jongen is net KO gegaan gozer.

Zo erg is dat toch niet? om hem daarvoor een misselijk ventje te noemen?

Ga jij gratis hugs weg geven nadat je KO ben gegaan?

ja en thats part of the game, sportief je verlies nemen noemen ze dat

cobra100
03-06-2011, 17:18
This just in: na 6 jaar ongeslagen te zijn heeft Jackie zijn eerste partij met GG Helmond in de hoek verloren...


Beste Mensen,

Mijn eerste partij voor GG-Helmond heb ik gewonnen van Reda van Mousidgym,mijn 2de heelaas op punten na een extra ronde nipt op punten verloren.

Sportieve groeten Jackie Dings.

justsomeone
03-06-2011, 17:28
Beste Mensen,

Mijn eerste partij voor GG-Helmond heb ik gewonnen van Reda van Mousidgym,mijn 2de heelaas op punten na een extra ronde nipt op punten verloren.

Sportieve groeten Jackie Dings.

Dat kan gebeuren jongen.
Je kan altijd een keer verliezen, kijk maar naar Fedor :D
Succes verder met je carriere jongen

Dutchmuaythai
04-06-2011, 00:46
Sorry hoor. Maar what about the fighter? Die betaalt er tenslotte wel voor om van die trainer les te krijgen. En als die trainer maanden lang weg is om een meer 'prestigieuze' vechter overzee te trainen zou ik op een gegeven moment ook denken hoepel maar op ik ga wel ergens anders heen.

Even op reageren. Bij ons betaald iedereen tot aan de B-klasse contributie. Deze staat absoluut niet in verhouding tot de werkzaamheden die de trainer daarvoor verricht. Als je alle uren en kosten bij elkaar optelt, dan moet er geld bij, zo simpel is het. Vanaf de B-klasse betaald bij ons niemand contributie meer, krijgen ze trainingsspullen en kleding gratis en wordt verder alles geregeld.

Nu hebben wij ook nog vaak de mogelijk om met onze vechters (vanaf de N/C klasse) in het buitenland (Canada, Amerika, Engeland, Italie etc) te draaien en wordt dit ook gedaan met onze sporters.

Niks te klagen dus...!!

Het feit dat ik regelmatig in Amerika zit met diverse UFC vechters is mede te danken aan de prestaties van mijn vechters. Hier ben ik zo ook heel dankbaar voor. Het is dus een wisselwerking, mijn jongens zorgen ervoor dat ik me in Amerika kan bewijzen en ik kan ondertussen mooi netwerken voor mijn jongens in Nederland. Win Win...

Naast mezelf als trainer bij Calmaro is natuurlijk ook Petra verantwoordelijk voor alle ontwikkelingen en prestaties bij Calmaro. Zodra ik weg ben neemt zij, samen met onze eigen leerlingen, alle trainingen opzich en zorgt ervoor dat iedereen ready is voor zijn of haar partij. En niet zonder succes. De laatste tijd zijn er maar weinig verlies partijen binnen onze wedstrijdgroep en daar is Petra voor een grootste deel verantwoordelijk voor.

Conclussie is dus dat zodra ik in het buitenland zit de trainingen en voorbereidingen gewoon door gaan onder proffesionele leiding van WPMF wereld kampioene Petra Janssen van Doorn en vallen ze dus niet in een gat of worden ze in de steek gelaten..

blackadder
04-06-2011, 01:21
Blijkbaar beleven Hamza en Jackie dat dan toch anders.