PDA

View Full Version : David Haye Knockouts & Highlights



DAWK1D
04-03-2011, 19:37
http://www.youtube.com/watch?v=5M_SLhCN9Ik

Vincenzo01
04-03-2011, 20:43
yep die kan boksen

DAWK1D
04-03-2011, 21:39
yep die kan boksen

Niks voor niks de heavyweight champion van de wereld he :-)

Kemal
04-03-2011, 22:32
mooie HL! thanks

chechen
04-03-2011, 22:46
heavyweight champion van de wereld is Wladimir Klitschko , hij heeft haye al meerdere malen uitgedaagt maar haye zit altijd achter de hoek te shuilen , hij weet gewoon dat hij geen kans heeft tegen wladimir , wladimir is de beste boxer 4 life

chechen
04-03-2011, 22:47
Niks voor niks de heavyweight champion van de wereld he :-)
ok

DAWK1D
04-03-2011, 23:00
heavyweight champion van de wereld is Wladimir Klitschko , hij heeft haye al meerdere malen uitgedaagt maar haye zit altijd achter de hoek te shuilen , hij weet gewoon dat hij geen kans heeft tegen wladimir , wladimir is de beste boxer 4 life

De deal is bijna rond waarschijnlijk (zo gaan de geruchten de gang door iig), maak je niet druk.. we zullen hopelijk dit jaar snel genoeg zien dat David Haye de Klitschko brothers aan kan.

Check de volgende link even: Haye says he and Klitschko are to a deal - Boxing Forum - Boxing Discussion Forums (http://www.boxingforum.com/boxing-forum-general-discussion/23919-haye-says-he-klitschko-pretty-close-deal.html)

Wiseguy
04-03-2011, 23:57
heavyweight champion van de wereld is Wladimir Klitschko , hij heeft haye al meerdere malen uitgedaagt maar haye zit altijd achter de hoek te shuilen , hij weet gewoon dat hij geen kans heeft tegen wladimir , wladimir is de beste boxer 4 life

Je kan ook overdrijven. Hij staat niet eens in de top 10 beste HW ooit omdat hij nooit lastige tegenstanders heeft gehad.

kmr
06-03-2011, 00:55
Vitali laat niks heel van Haye als het erop aan zou komen.

Shikoku
06-03-2011, 04:38
heavyweight champion van de wereld is Wladimir Klitschko , hij heeft haye al meerdere malen uitgedaagt maar haye zit altijd achter de hoek te shuilen , hij weet gewoon dat hij geen kans heeft tegen wladimir , wladimir is de beste boxer 4 life

Ik denk eigenlijk dat boxers op dat niveau heel erg weinig te zeggen hebben over hun tegenstander. Veel championships werken via title eliminators en met de vechters binnen de eigen organisatie. Tel daar de promoters and managers bij op en ik denk niet dat David Haye maarzo kan beslissen of hij Klitschko gaat vechten of niet, dus dat slaat nergens op.

Rougemonkey
06-03-2011, 11:51
Ik verheug me heel erg op deze partij. Eindelijk weer een vette heavyweight classic. Goed voor de sport.

Coldcrust
06-03-2011, 21:13
heavyweight champion van de wereld is Wladimir Klitschko , hij heeft haye al meerdere malen uitgedaagt maar haye zit altijd achter de hoek te shuilen , hij weet gewoon dat hij geen kans heeft tegen wladimir , wladimir is de beste boxer 4 life


Ze zijn allebei wereldkampioen. En beide kanten roepen dat de ander hem ontloopt.