PDA

View Full Version : Arnold Schwarzenegger over Strikeforce en MMA



Harrie Nak
05-03-2011, 10:02
http://www.youtube.com/watch?v=do3P93GFG8E

el bastardo
05-03-2011, 10:15
It's sjpowwrtss... watn keutel is het ook.

Leventdepevent
05-03-2011, 10:22
hij gaat waarschijnlijk ook weer acteren

Justinian
05-03-2011, 10:40
Toch leuk om te zien dat hij enthousiast is over MMA als sport!

el bastardo
05-03-2011, 10:41
Toch leuk om te zien dat hij enthousiast is over MMA als sport!

Dat dan weer wel.

Jeru
05-03-2011, 10:46
Reps voor de (ex) Governator ;)

Durfal
05-03-2011, 10:54
Hij was bepaald niet de beste b builder en acteren kan arnold ook niet en toch is het knap hoe ver hij het geschopt heeft in zn leven..........

uraeus
05-03-2011, 11:24
Hij was bepaald niet de beste b builder en acteren kan arnold ook niet en toch is het knap hoe ver hij het geschopt heeft in zn leven..........


Aardige CV toch?


1964 Jr. Mr. Austria
1965 Mr. Styria
1965 Jr. Mr. Europe
1966 Mr. Europe Amateur
1966 Best Built Man of Europe
1967 NABBA Mr. Universe Amateur
1968 NABBA Mr. Universe Professional
1968 IFBB Mr. Universe
1968 IFBB Mr. International
1969 IFBB Mr. Universe Pro
1969 NABBA Mr. Universe Pro
1969 Mr. Europe Professional
1970 NABBA Mr. Universe Professional
1970 AAU Mr. World Professional
1970 IFBB Mr. Olympia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Mr_Olympia)
1971 IFBB Mr. Olympia
1972 IFBB Mr. Olympia
1973 IFBB Mr. Olympia
1974 IFBB Mr. Olympia
1975 IFBB Mr. Olympia

Guillermo
05-03-2011, 11:45
Hij was bepaald niet de beste b builder en acteren kan arnold ook niet en toch is het knap hoe ver hij het geschopt heeft in zn leven..........

Eeeeh ik weet niet in welk tijdperk je geleefd hebt hoor, bepaald niet de beste bodybuilder? Ga je mond spoelen. Arnold is zowat een halfgod en eeuwig voorbeeld voor gasten die dan ook iets te maken hebben met bodybuilding, ik denk dat als je dit zegt in zo een gym je een dumbell naar je hoofd krijgt ;).

dietrik
05-03-2011, 12:59
volgens mij was het ook een van de eerste BB ers die het belang van goede voeding en eiwitten inzag.

De film pumping iron is ook een aanrader trouwens, baasje hoor.

lopez86
05-03-2011, 15:30
Arnold is een baas :D

ARMENIA
05-03-2011, 18:16
Hij was bepaald niet de beste b builder en acteren kan arnold ook niet en toch is het knap hoe ver hij het geschopt heeft in zn leven..........

hahahah..

Wat Fedor voor mma is, dat is Arnold voor BB.. ga maar eens kijken op bb forums, hoe ze nog steeds over arnold en zijn prestaties praten.. hij is volgens mij de grootste in bb... nu nog..

GM
05-03-2011, 19:01
Hij was bepaald niet de beste b builder en acteren kan arnold ook niet en toch is het knap hoe ver hij het geschopt heeft in zn leven..........

Tja...... Als je dit echt meent weet ik ook niet hoe het je uit te leggen....Dat zou net zoiets zijn als een garnaal...nee een amoebe proberen uit te leggen dat Schumacher toch wel een beetje kan sturen...of Fedor toch echt wel een robbertje kan knokken....of de Sultan van Brunei geen zakgeld nodig heeft.... of Angelina niet echt lelijk is...of Alistair niet echt een dwerg................. makkelijker zou zijn uit te leggen dat jij nummer 1 staat op de lijst van gegadigden voor een hersentransplantatie hahaha kalf !

Kemal
05-03-2011, 19:59
Mooi filmpje! Arnold is inderdaad enthousiast en weet waar hij over praat.

goro
05-03-2011, 20:13
http://www.youtube.com/watch?v=my6IroYcyEI

fokking baas is het!

Durfal
05-03-2011, 20:43
Wel hoe moet ik het jullie uitleggen.......................
Schwarz heeft met zn charisma vooral in/met de film pumping iron de bodybuilding sport groot gemaakt en is alleen daarom al de BELANGRIJKSTE bodybuilder aller tijden!!!
Maar de beste??? want stelletje kortzichtigen DAT zeg ik de beste??
Nou nee dat was de cubaan Sergio Oliva een zwarte immigrant uit cuba die slecht engels sprak en zich graag als pimp aankleedde
De pools joodse zakenman Joe Weider zat met Oliva in zn maag daar een donkere atleet in de roerige jaren zestig al helemaal niet te verkopen was aan het grote (blanke) amerikaanse publiek!!
De fenomenale indiaans/amerikaanse bodybuilder Bill Pearl had ook al niet veel zin meer in een verdere wedstrijdcarriere (en dat was een gelukje voor Arnold die nooit tegen Pearl uit wilde komen)
Maar in Europa liep een blanke grote jongen rond met een lastige familienaam die voor Joe Weider de oplossing kon zijn om van de onverslaanbare Oliva af te komen.
Dus werd Schwarzenegger naar Amerika gehaald verloor die prompt van Oliva in een eerlijke Mr Olympia in 1969 maar eerlijk is eerlijk Arnold was wel een hele veelbelovende nieuwkomer met wel een paar zwakke punten dat wel............
Vooral kuiten die waren/zijn altijd ronduit zwak geweest bij Schwarz maar na een paar calves implants was dar probleem ook opgelost
Natuurlijk werd dit ontkend maar Arnies kuiten groeiden in 1969-1970 net even te spectaculair snel om waar te zijn.
Was Oliva een zeer complete B Builder met maar zeeeeeeeeeer weinig zwakke punten was Schwarzenegger een bodybuilder met 2 zeer sterke punten een enorme massa op de pectoralis majors ofwel de borstspieren en vooral rechts een ongekend hoge biceps
Daarentegen was arnies latspread beslist niet wijd genoeg waren zn heupen erg breed waardoor zn V shape ook gehinderd werd en waren zn benen en ook zn schouders vergeleken bij Oliva gewoon veel en veel minder.............
Maar goed Mr Olympia 1970 kwam er aan en tijd voor een Joe Weider slimmigheidje : Oliva de zeer donkere atleet werd met Schwarz voor een zwart doek gezet op het toneel van de Olympia 1970 verkiezing moet ik iedereen dan ook nog uitleggen dat de definitie de contouren van een donkere atleet dan helemaal wegvallen tegen die donkere achtergrond??
De meelwitte Schwarzenegger stak prachtig af tegen het zwarte doek kwam nog bij dat Arnold zelf ook een gemeen slimmigheidje uithaalde door tijdens de posedown tegen Sergio te zeggen dat ie het wel welletjes vond met poseren ok zei Sergio en banjerde het toneel af Arnie bleef onverwacht staan ging door met poseren en zo leek het net of Sergio de strijd opgaf.
1971 was een boze Oliva er niet bij terecht nog steeds kwaad over de rottigheid die Weider in 1970 met hem had uitgehaald
1972 was in Essen toen nog West Duitsland Arnold zn vader was net overleden zn moeder zat in de zaal en dit is AUTHENTIEK er werd van te voren af gesproken dat Schwarz om deze redenen mocht winnen!!
Een blinde kon toen nog zien dat Oliva veeeeeeeeel en veel beter was dan Schwarzenegger Oliva was uit op wraak en stond toen in een vorm met een massa waarmee Oliva zelfs in de jaren 80 nog de Olympia zou hebben gewonnen aldus 8 voudig mr Olympia Lee Haney!!!
Maar nee voor de tweede x werd Oliva zwaar gepiepeld en keerde terecht de IFBB van Joe en zn broer Ben Weider de rug toe en nu had Arnold pas echt vrij spel om in 1980 zwaar onterecht ook nog een zevende keer de mr Olympia te mogen winnen Mike Mentzer was toen verreweg de beste maar trainde volgens zijn eigen heavy duty methode en dat was tegen het zere been van Weider/Schwarzenegger
Ja zo krijg je op papier wel een mooie staat van dienst.............
Dus gm ik een kalf?????? dan ben ik wel een kalf die weet waar die over praat, DOMBO!!!
Schwarzenegger heeft met zn charisma en films de mooie Body Building sport groot gemaakt en is daarom verreweg de BELANGRIJKSTE b builder aller tijden maar zeker niet de beste!!!!

Durfal
05-03-2011, 20:45
Wel hoe moet ik het jullie uitleggen.......................
Schwarz heeft met zn charisma vooral in/met de film pumping iron de bodybuilding sport groot gemaakt en is alleen daarom al de BELANGRIJKSTE bodybuilder aller tijden!!!
Maar de beste??? want stelletje kortzichtigen DAT zeg ik de beste??
Nou nee dat was de cubaan Sergio Oliva een zwarte immigrant uit cuba die slecht engels sprak en zich graag als pimp aankleedde
De pools joodse zakenman Joe Weider zat met Oliva in zn maag daar een donkere atleet in de roerige jaren zestig al helemaal niet te verkopen was aan het grote (blanke) amerikaanse publiek!!
De fenomenale indiaans/amerikaanse bodybuilder Bill Pearl had ook al niet veel zin meer in een verdere wedstrijdcarriere (en dat was een gelukje voor Arnold die nooit tegen Pearl uit wilde komen)
Maar in Europa liep een blanke grote jongen rond met een lastige familienaam die voor Joe Weider de oplossing kon zijn om van de onverslaanbare Oliva af te komen.
Dus werd Schwarzenegger naar Amerika gehaald verloor die prompt van Oliva in een eerlijke Mr Olympia in 1969 maar eerlijk is eerlijk Arnold was wel een hele veelbelovende nieuwkomer met wel een paar zwakke punten dat wel............
Vooral kuiten die waren/zijn altijd ronduit zwak geweest bij Schwarz maar na een paar calves implants was dar probleem ook opgelost
Natuurlijk werd dit ontkend maar Arnies kuiten groeiden in 1969-1970 net even te spectaculair snel om waar te zijn.
Was Oliva een zeer complete B Builder met maar zeeeeeeeeeer weinig zwakke punten was Schwarzenegger een bodybuilder met 2 zeer sterke punten een enorme massa op de pectoralis majors ofwel de borstspieren en vooral rechts een ongekend hoge biceps
Daarentegen was arnies latspread beslist niet wijd genoeg waren zn heupen erg breed waardoor zn V shape ook gehinderd werd en waren zn benen en ook zn schouders vergeleken bij Oliva gewoon veel en veel minder.............
Maar goed Mr Olympia 1970 kwam er aan en tijd voor een Joe Weider slimmigheidje : Oliva de zeer donkere atleet werd met Schwarz voor een zwart doek gezet op het toneel van de Olympia 1970 verkiezing moet ik iedereen dan ook nog uitleggen dat de definitie de contouren van een donkere atleet dan helemaal wegvallen tegen die donkere achtergrond??
De meelwitte Schwarzenegger stak prachtig af tegen het zwarte doek kwam nog bij dat Arnold zelf ook een gemeen slimmigheidje uithaalde door tijdens de posedown tegen Sergio te zeggen dat ie het wel welletjes vond met poseren ok zei Sergio en banjerde het toneel af Arnie bleef onverwacht staan ging door met poseren en zo leek het net of Sergio de strijd opgaf.
1971 was een boze Oliva er niet bij terecht nog steeds kwaad over de rottigheid die Weider in 1970 met hem had uitgehaald
1972 was in Essen toen nog West Duitsland Arnold zn vader was net overleden zn moeder zat in de zaal en dit is AUTHENTIEK er werd van te voren af gesproken dat Schwarz om deze redenen mocht winnen!!
Een blinde kon toen nog zien dat Oliva veeeeeeeeel en veel beter was dan Schwarzenegger Oliva was uit op wraak en stond toen in een vorm met een massa waarmee Oliva zelfs in de jaren 80 nog de Olympia zou hebben gewonnen aldus 8 voudig mr Olympia Lee Haney!!!
Maar nee voor de tweede x werd Oliva zwaar gepiepeld en keerde terecht de IFBB van Joe en zn broer Ben Weider de rug toe en nu had Arnold pas echt vrij spel om in 1980 zwaar onterecht ook nog een zevende keer de mr Olympia te mogen winnen Mike Mentzer was toen verreweg de beste maar trainde volgens zijn eigen heavy duty methode en dat was tegen het zere been van Weider/Schwarzenegger
Ja zo krijg je op papier wel een mooie staat van dienst.............
Dus gm ik een kalf?????? dan ben ik wel een kalf die weet waar die over praat, DOMBO!!!
Schwarzenegger heeft met zn charisma en films de mooie Body Building sport groot gemaakt en is daarom verreweg de BELANGRIJKSTE b builder aller tijden maar zeker niet de beste!!!!

GM
05-03-2011, 20:58
Wel hoe moet ik het jullie uitleggen.......................
Schwarz heeft met zn charisma vooral in/met de film pumping iron de bodybuilding sport groot gemaakt en is alleen daarom al de BELANGRIJKSTE bodybuilder aller tijden!!!
Maar de beste??? want stelletje kortzichtigen DAT zeg ik de beste??
Nou nee dat was de cubaan Sergio Oliva een zwarte immigrant uit cuba die slecht engels sprak en zich graag als pimp aankleedde
De pools joodse zakenman Joe Weider zat met Oliva in zn maag daar een donkere atleet in de roerige jaren zestig al helemaal niet te verkopen was aan het grote (blanke) amerikaanse publiek!!
De fenomenale indiaans/amerikaanse bodybuilder Bill Pearl had ook al niet veel zin meer in een verdere wedstrijdcarriere (en dat was een gelukje voor Arnold die nooit tegen Pearl uit wilde komen)
Maar in Europa liep een blanke grote jongen rond met een lastige familienaam die voor Joe Weider de oplossing kon zijn om van de onverslaanbare Oliva af te komen.
Dus werd Schwarzenegger naar Amerika gehaald verloor die prompt van Oliva in een eerlijke Mr Olympia in 1969 maar eerlijk is eerlijk Arnold was wel een hele veelbelovende nieuwkomer met wel een paar zwakke punten dat wel............
Vooral kuiten die waren/zijn altijd ronduit zwak geweest bij Schwarz maar na een paar calves implants was dar probleem ook opgelost
Natuurlijk werd dit ontkend maar Arnies kuiten groeiden in 1969-1970 net even te spectaculair snel om waar te zijn.
Was Oliva een zeer complete B Builder met maar zeeeeeeeeeer weinig zwakke punten was Schwarzenegger een bodybuilder met 2 zeer sterke punten een enorme massa op de pectoralis majors ofwel de borstspieren en vooral rechts een ongekend hoge biceps
Daarentegen was arnies latspread beslist niet wijd genoeg waren zn heupen erg breed waardoor zn V shape ook gehinderd werd en waren zn benen en ook zn schouders vergeleken bij Oliva gewoon veel en veel minder.............
Maar goed Mr Olympia 1970 kwam er aan en tijd voor een Joe Weider slimmigheidje : Oliva de zeer donkere atleet werd met Schwarz voor een zwart doek gezet op het toneel van de Olympia 1970 verkiezing moet ik iedereen dan ook nog uitleggen dat de definitie de contouren van een donkere atleet dan helemaal wegvallen tegen die donkere achtergrond??
De meelwitte Schwarzenegger stak prachtig af tegen het zwarte doek kwam nog bij dat Arnold zelf ook een gemeen slimmigheidje uithaalde door tijdens de posedown tegen Sergio te zeggen dat ie het wel welletjes vond met poseren ok zei Sergio en banjerde het toneel af Arnie bleef onverwacht staan ging door met poseren en zo leek het net of Sergio de strijd opgaf.
1971 was een boze Oliva er niet bij terecht nog steeds kwaad over de rottigheid die Weider in 1970 met hem had uitgehaald
1972 was in Essen toen nog West Duitsland Arnold zn vader was net overleden zn moeder zat in de zaal en dit is AUTHENTIEK er werd van te voren af gesproken dat Schwarz om deze redenen mocht winnen!!
Een blinde kon toen nog zien dat Oliva veeeeeeeeel en veel beter was dan Schwarzenegger Oliva was uit op wraak en stond toen in een vorm met een massa waarmee Oliva zelfs in de jaren 80 nog de Olympia zou hebben gewonnen aldus 8 voudig mr Olympia Lee Haney!!!
Maar nee voor de tweede x werd Oliva zwaar gepiepeld en keerde terecht de IFBB van Joe en zn broer Ben Weider de rug toe en nu had Arnold pas echt vrij spel om in 1980 zwaar onterecht ook nog een zevende keer de mr Olympia te mogen winnen Mike Mentzer was toen verreweg de beste maar trainde volgens zijn eigen heavy duty methode en dat was tegen het zere been van Weider/Schwarzenegger
Ja zo krijg je op papier wel een mooie staat van dienst.............
Dus gm ik een kalf?????? dan ben ik wel een kalf die weet waar die over praat, DOMBO!!!
Schwarzenegger heeft met zn charisma en films de mooie Body Building sport groot gemaakt en is daarom verreweg de BELANGRIJKSTE b builder aller tijden maar zeker niet de beste!!!!

Geneuzel in de marge, niemand is geinterresserd in de zogenaamde complot theorieen of politieke spelletjes erachter, de man heeft het gemaakt op verschillende vlakken en op een enkele uitzondering na is hij in de ogen van iedereen niet alleen de belangrijkste maar ook de beste body builder aller tijden.

Nog steeds een kalf.......... alleen nu eentje met lange tenen !:lol:

Durfal
05-03-2011, 21:28
Geneuzel in de marge, niemand is geinterresserd in de zogenaamde complot theorieen of politieke spelletjes erachter, de man heeft het gemaakt op verschillende vlakken en op een enkele uitzondering na is hij in de ogen van iedereen niet alleen de belangrijkste maar ook de beste body builder aller tijden.

Nog steeds een kalf.......... alleen nu eentje met lange tenen !:lol:

Leren lezen en begrijpen dombo al kan ik dat eigenlijk niet van je verlangen : deduceren en combineren tja............................ loser....................

GM
05-03-2011, 21:30
Iets te veel gesnoept jongen ?

Durfal
05-03-2011, 21:37
Een gek kan duizend keer meer vragen dan een wijze kan beantwoorden.......................gek.
Get a life!!!!!!!!!

GM
05-03-2011, 21:40
Leren lezen en begrijpen dombo al kan ik dat eigenlijk niet van je verlangen : deduceren en combineren tja............................ loser....................

Jouw verhaal hoef ik ook niet te begrijpen omdat het er volledig niet toe doet, de ene is nu waarschijnlijk niet eens meer een schaduw van wat hij geweest is en de ander heeft het gemaakt zo simpel is het.
De ene is totaal onbekend en de ander is wereld beroemd enz enz. In de ogen van de wereld is hij dus de beste en bekendste BB aller tijden.

Hoe moeilijk is dat nu te begrijpen ?? Ik wilde zeggen zelfs een kalf begrijpt dat nog.... sorry dat kan nu niet meer...

GM
05-03-2011, 21:41
Een gek kan duizend keer meer vragen dan een wijze kan beantwoorden.......................gek.
Get a life!!!!!!!!!

Je bent wel goed met scheldwoorden...super voor je

GM
05-03-2011, 21:45
Een gek kan duizend keer meer vragen dan een wijze kan beantwoorden.......................gek.
Get a life!!!!!!!!!

Er werd jou trouwens niets gevraagd maar er werd je wat gezegd, even aan je meester op school vragen of hij je het verschil wil uitleggen.

Durfal
05-03-2011, 21:46
Dank je ik vind jou ook wel symphatiek iets met kalf of zo , je haalt ze er zo uit he de boer zoekt vrouw fans................

Kemal
05-03-2011, 21:52
Hou het aub ontopic!

GM
05-03-2011, 21:55
Dank je ik vind jou ook wel symphatiek iets met kalf of zo , je haalt ze er zo uit he de boer zoekt vrouw fans................

Dankje wel, ben blij dat jij het ook ziet..... en ja ik ben een enorme boer zoekt vrouw fan. Wil je dat ik jou opgeef ? Dan wordt ik jou grootste fan beloofd ! Ze vinden vast wel een leuke boer voor jou...!

Durfal
05-03-2011, 22:00
On topic blijven he Schwarzzzzzzzzzz fan hahahahaha

GM
05-03-2011, 22:05
Dank je ik vind jou ook wel symphatiek iets met kalf of zo , je haalt ze er zo uit he de boer zoekt vrouw fans................

Dank je wel ik ben blij dat jij dat ook vind....en inderdaad ik ben een enorme fan van boer zoekt vrouw..... weet je wat laten we jou opgeven dan wordt ik jouw grootste fan, beloofd ! Ze vinden vast wel een leuke boer voor jou...met kalf.

maartenjackie
05-03-2011, 22:08
Arnold is de beste bb ooit, klaar en die calves inplants is lul koek. Hij is de schrijver van de bb bijbel en heeft het meest voor de sport gedaan. Toen arnold verloor van Olivia was hij amper 17 ofzo. Dus dat verhaal gaat ook niet op. En nou wegwezen. Arnold is een baas voor altijd.

GM
05-03-2011, 22:09
On topic blijven he Schwarzzzzzzzzzz fan hahahahaha

Oeps... sorry hebt helemaal gelijk. Genoeg geouwehoerd...heel eerlijk moet ik ook toegeven dat jouw idool ook echt de grootste aller tijden was maar dat hij helaas in het verkeerde tijdvak leefde.
Zodra ik iets over Arnold lees gaat mijn testosteron gehalte nou eenmaal omhoog haha

Prettige avond verder.... we'll meet again on the next duel

GM
05-03-2011, 22:10
Arnold is de beste bb ooit, klaar en die calves inplants is lul koek. Hij is de schrijver van de bb bijbel en heeft het meest voor de sport gedaan. Toen arnold verloor van Olivia was hij amper 17 ofzo. Dus dat verhaal gaat ook niet op. En nou wegwezen. Arnold is een baas voor altijd.

Je had iets eerder moeten komen hadden we lekker samen kunnen kwallen haha

Durfal
05-03-2011, 22:16
Schwarz is van juni 1947 dus reken maar uit ,de beste? nee de belangrijkste die de sport groot gemaakt heeft? volmondig ja!!!!!
Prettige avond verder en idd no HARD feelings die heb ik alleen bij dames .................

GM
05-03-2011, 22:20
Schwarz is van juni 1947 dus reken maar uit ,de beste? nee de belangrijkste die de sport groot gemaakt heeft? volmondig ja!!!!!
Prettige avond verder en idd no HARD feelings die heb ik alleen bij dames .................

Kijk dat kan nou weer niet...wat sexistisch bah ...haha Boer zoekt hoer dan maar ??

Durfal
05-03-2011, 22:23
Heey gm on topic he jij vuns hahahahaha

GM
05-03-2011, 22:31
Heey gm on topic he jij vuns hahahahaha

Weer sorry, zijn de hormonen

Harrie Nak
05-03-2011, 23:01
Nokken nu dames, dank.

Sadix
05-03-2011, 23:50
http://www.threadbombing.com/data/media/2/InBeforeTheLock.gif